cia neprikausomybes atkurimo laikais tas bajeris buvo. pazistamas masinistas pasakojo. (kazin, ar tik tuo metu jis pats ir nebuvo tas nelaimingas padejejas?)
Noreciau paklaust gal kas atsakys ar pasakis kur gaut literaturos i toki klausima: Traukinio vaziavimo greitis. Traukiniu isleidimo ir eismuo tvarka netaisiklingu keliu. Sudvigubinti traukiniai, ju eismo tvarka. Traukiniu vazavimas vagonais pirmin.
Noreciau paklaust gal kas atsakys ar pasakis kur gaut literaturos i toki klausima: Traukinio vaziavimo greitis. Traukiniu isleidimo ir eismuo tvarka netaisiklingu keliu. Sudvigubinti traukiniai, ju eismo tvarka. Traukiniu vazavimas vagonais pirmin.
Ieskok gelezinkeliu eismo taisyklese (dar gal kazkiek techninio naudojimo nuostatuose). Jos kazkur sioje temoje yra (nuorodos). Berods pranesimas Nr. 155
Na gal ir nevisai užtaikiau į temą, bet nerandu kur geriau paklaust. Ir klausimas iš esmės kvailokas, bet neklausęs nesužinosi. Ar įmanoma gaut vasarinio darbo geležinkelio sistemoje? Vistiek vasara kažkaip įtakoja keleivių ir krovinių srautus. Realus pavyzdys: ne taip seniai traukinys iš Vln į Trakus važiuodavo tik vasarą, prisimenu gerai kaip man reikėjo klampot 6 km nuo Senųjų Trakų
Ieskok gelezinkeliu eismo taisyklese (dar gal kazkiek techninio naudojimo nuostatuose). Jos kazkur sioje temoje yra (nuorodos). Berods pranesimas Nr. 155
Radau beveik viska ko ir ieskojau isskirus apie sudvigubintus traukinius.
Gal kas turit informacijos lietuviskos apie signalizacija gelezinkelio? paskirti ir pan. kur kilnojami. reikia sesijai pasiruost..... o info rusu kalba praktiskai
Gal kas turit informacijos lietuviskos apie signalizacija gelezinkelio? paskirti ir pan. kur kilnojami. reikia sesijai pasiruost..... o info rusu kalba praktiskai
Siaip mane mokleiviai ir studentai stebina truputi - ar nenori pasukt jie galvos, ar galvos tuscios Sorry, cia nepiktai, bet reikia pastangu ir patiems ideti truputi
Beje, internete labai daug info yra (turbut nera tokiu cia, kurie google nemoketu naudotis). Jei ne internete, reikia nepatingeti ir i biblioteka mokymo istaigos nueiti.
O signalizacijos taisykles irgi yra sioje temoje, tas pats ne krta minetas pranesimas nr. 155.
Siaip mane mokleiviai ir studentai stebina truputi - ar nenori pasukt jie galvos, ar galvos tuscios Sorry, cia nepiktai, bet reikia pastangu ir patiems ideti truputi
Beje, internete labai daug info yra (turbut nera tokiu cia, kurie google nemoketu naudotis). Jei ne internete, reikia nepatingeti ir i biblioteka mokymo istaigos nueiti.
O signalizacijos taisykles irgi yra sioje temoje, tas pats ne krta minetas pranesimas nr. 155.
Man irgi keista, kai tokios elementarios informacijos ieško forume. Tik pagooglint reikia ir daug ką atrast galima. Pasirodo informacijos yra ne tik rusiškai,o net ir lietuviškai.
Geležinkelių signalizacijos taisyklės. Vilnius: Informacijos ir leidybos centras , 1998. 130p.
Mano ziniomis, LED lempos jau naudojamos visu nauju modeliu Audi (galbut kai kuriuose kaip papildoma opcija uz mokesti). Nors, kaip suprantu, tai daugiau ivaizdzio ir estetikos dalykas (tiesiog graziai atrodo), o ne praktiskumo.
Ten berods taip vadinamos "dienos šviesos", nemaišyti su artimosiomis. LED šiam reikalui naudoja netik Audi. ES nuo kažkurių metu visuose naujuose automobiliuose turės būti toks dalykas.
Toks užrašymas N 1-2-0-0 reiškia, kad 1 laipsnio apačios, 2-šono, 0-viršaus negabaritiškumas, ar ne? O ką paskutinis skaitmuo rodo? Ir dar girdėjau, kad daugiausia 6 laipsniai yra šono ir apačios negabaritiškumo, o kiek viršaus?
Mano ziniomis, LED lempos jau naudojamos visu nauju modeliu Audi (galbut kai kuriuose kaip papildoma opcija uz mokesti). Nors, kaip suprantu, tai daugiau ivaizdzio ir estetikos dalykas (tiesiog graziai atrodo), o ne praktiskumo.
Dabar naujuose automobiliuose ES privalomi 4 tipu priekiniai zibintai - dieniniai, tolimieji, artimieji ir stovejimo. Tai diodai naudojami dieninems ir stovejimo sviesoms.
Ne rerzervu, o dvitrauka Rezervu vaziuojama be vagonu.
Kokio svorio sąstatui reikalinga 2M62M dvitrauka? Ar antrasis leidžiamas kartu dėl to, kad neleisti rezervu be vagonų? Būtent tai ir turėjau omenyje pirmai, atsiprašau, kad netinkamai išsireiškiau.
Kokio svorio sąstatui reikalinga 2M62M dvitrauka? Ar antrasis leidžiamas kartu dėl to, kad neleisti rezervu be vagonų? Būtent tai ir turėjau omenyje pirmai, atsiprašau, kad netinkamai išsireiškiau.
2M62M iš Vaidotų į Radviliski gali tempti satata iki 5000 t. Teoriskai, jei satato svoris 5001 tona, jau reikia kabinti dar viena lokomotyva arba atkabinti tiek vagonu, kad svoris butu iki 5000.
2M62M iš Vaidotų į Radviliski gali tempti satata iki 5000 t. Teoriskai, jei satato svoris 5001 tona, jau reikia kabinti dar viena lokomotyva arba atkabinti tiek vagonu, kad svoris butu iki 5000.
praktiskai .
neteko girdeti, kad pastaruoju metu
butu kas veze virsvori, nes uz tai "skalpuoja" virsininkai.
kas liecia atkabinima taip, o ir patiem nesenai teko gaut svori beveik 5200
neemem, siulem atkabinti,bet tvarkdariai dave papildoma lokomatyva.
o del svoriu tai 2m62m iki klaipedos 5000 veza.
teko girdet is vilnieciu, kad lygtai is Kibartu 6000 2m62k parvilko ar i kybartus
Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
praktiskai .
neteko girdeti, kad pastaruoju metu
butu kas veze virsvori, nes uz tai "skalpuoja" virsininkai.
kas liecia atkabinima taip, o ir patiem nesenai teko gaut svori beveik 5200
neemem, siulem atkabinti,bet tvarkdariai dave papildoma lokomatyva.
o del svoriu tai 2m62m iki klaipedos 5000 veza.
teko girdet is vilnieciu, kad lygtai is Kibartu 6000 2m62k parvilko ar i kybartus
Nieko nuostabaus, kad nuvilko - is vaidotu i kybartus ir nemodernizuotam (2M62) svorio norma 5000 t, tad 2M62M nuvilkti 6000 nera jokiu problemu..
as ta ir sakau kad zmones kalba!
o i TET neziurejau, nes aktualu tik vln -klp tam ruoze
Prie ko cia TET, ten svoriu tikrai nerasi (beje, ne TET (Technines eksploatacijos taisykles) o TGNN (Techninio gelezinkleiu naudojimo nuostatai)) Reikia 2008-2009 m prekinių traukinių eismo tvarkaraštyje ziureti Ji beje turi tureti kiekviena prekinio lokomotyvo brigada Tame tvarkarastyje yra lentele, kurioje nurodyti galimi maksimalus traukiniu svoriai, ilgiai pagal ruozus, lokomotyvu serijas.
Comment