Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    cia neprikausomybes atkurimo laikais tas bajeris buvo. pazistamas masinistas pasakojo. (kazin, ar tik tuo metu jis pats ir nebuvo tas nelaimingas padejejas?)
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      Noreciau paklaust gal kas atsakys ar pasakis kur gaut literaturos i toki klausima: Traukinio vaziavimo greitis. Traukiniu isleidimo ir eismuo tvarka netaisiklingu keliu. Sudvigubinti traukiniai, ju eismo tvarka. Traukiniu vazavimas vagonais pirmin.

      Comment


        Parašė Vagrant Rodyti pranešimą
        Noreciau paklaust gal kas atsakys ar pasakis kur gaut literaturos i toki klausima: Traukinio vaziavimo greitis. Traukiniu isleidimo ir eismuo tvarka netaisiklingu keliu. Sudvigubinti traukiniai, ju eismo tvarka. Traukiniu vazavimas vagonais pirmin.
        Ieskok gelezinkeliu eismo taisyklese (dar gal kazkiek techninio naudojimo nuostatuose). Jos kazkur sioje temoje yra (nuorodos). Berods pranesimas Nr. 155
        Paskutinis taisė LT-1; 2009.01.23, 21:04.

        Comment


          Na gal ir nevisai užtaikiau į temą, bet nerandu kur geriau paklaust. Ir klausimas iš esmės kvailokas, bet neklausęs nesužinosi. Ar įmanoma gaut vasarinio darbo geležinkelio sistemoje? Vistiek vasara kažkaip įtakoja keleivių ir krovinių srautus. Realus pavyzdys: ne taip seniai traukinys iš Vln į Trakus važiuodavo tik vasarą, prisimenu gerai kaip man reikėjo klampot 6 km nuo Senųjų Trakų

          Comment


            Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
            Ieskok gelezinkeliu eismo taisyklese (dar gal kazkiek techninio naudojimo nuostatuose). Jos kazkur sioje temoje yra (nuorodos). Berods pranesimas Nr. 155
            Radau beveik viska ko ir ieskojau isskirus apie sudvigubintus traukinius.
            Paskutinis taisė Vagrant; 2009.01.24, 02:04.

            Comment


              Gal kas turit informacijos lietuviskos apie signalizacija gelezinkelio? paskirti ir pan. kur kilnojami. reikia sesijai pasiruost..... o info rusu kalba praktiskai

              Comment


                Parašė padejejas Rodyti pranešimą
                Gal kas turit informacijos lietuviskos apie signalizacija gelezinkelio? paskirti ir pan. kur kilnojami. reikia sesijai pasiruost..... o info rusu kalba praktiskai
                Siaip mane mokleiviai ir studentai stebina truputi - ar nenori pasukt jie galvos, ar galvos tuscios Sorry, cia nepiktai, bet reikia pastangu ir patiems ideti truputi
                Beje, internete labai daug info yra (turbut nera tokiu cia, kurie google nemoketu naudotis). Jei ne internete, reikia nepatingeti ir i biblioteka mokymo istaigos nueiti.
                O signalizacijos taisykles irgi yra sioje temoje, tas pats ne krta minetas pranesimas nr. 155.

                Comment


                  Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                  Siaip mane mokleiviai ir studentai stebina truputi - ar nenori pasukt jie galvos, ar galvos tuscios Sorry, cia nepiktai, bet reikia pastangu ir patiems ideti truputi
                  Beje, internete labai daug info yra (turbut nera tokiu cia, kurie google nemoketu naudotis). Jei ne internete, reikia nepatingeti ir i biblioteka mokymo istaigos nueiti.
                  O signalizacijos taisykles irgi yra sioje temoje, tas pats ne krta minetas pranesimas nr. 155.
                  Man irgi keista, kai tokios elementarios informacijos ieško forume. Tik pagooglint reikia ir daug ką atrast galima. Pasirodo informacijos yra ne tik rusiškai,o net ir lietuviškai.
                  Geležinkelių signalizacijos taisyklės. Vilnius: Informacijos ir leidybos centras , 1998. 130p.

                  Comment


                    Parašė John
                    Mano ziniomis, LED lempos jau naudojamos visu nauju modeliu Audi (galbut kai kuriuose kaip papildoma opcija uz mokesti). Nors, kaip suprantu, tai daugiau ivaizdzio ir estetikos dalykas (tiesiog graziai atrodo), o ne praktiskumo.
                    Ten berods taip vadinamos "dienos šviesos", nemaišyti su artimosiomis. LED šiam reikalui naudoja netik Audi. ES nuo kažkurių metu visuose naujuose automobiliuose turės būti toks dalykas.

                    Comment


                      Toks užrašymas N 1-2-0-0 reiškia, kad 1 laipsnio apačios, 2-šono, 0-viršaus negabaritiškumas, ar ne? O ką paskutinis skaitmuo rodo? Ir dar girdėjau, kad daugiausia 6 laipsniai yra šono ir apačios negabaritiškumo, o kiek viršaus?

                      Comment


                        Parašė John
                        Mano ziniomis, LED lempos jau naudojamos visu nauju modeliu Audi (galbut kai kuriuose kaip papildoma opcija uz mokesti). Nors, kaip suprantu, tai daugiau ivaizdzio ir estetikos dalykas (tiesiog graziai atrodo), o ne praktiskumo.
                        Dabar naujuose automobiliuose ES privalomi 4 tipu priekiniai zibintai - dieniniai, tolimieji, artimieji ir stovejimo. Tai diodai naudojami dieninems ir stovejimo sviesoms.

                        Comment


                          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                          Va už šitą nuotrauką skirsiu įvertį. 2x2M62M. Vienas rezervu.
                          Ne rerzervu, o dvitrauka Rezervu vaziuojama be vagonu.

                          Comment


                            Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                            Ne rerzervu, o dvitrauka Rezervu vaziuojama be vagonu.
                            Kokio svorio sąstatui reikalinga 2M62M dvitrauka? Ar antrasis leidžiamas kartu dėl to, kad neleisti rezervu be vagonų? Būtent tai ir turėjau omenyje pirmai, atsiprašau, kad netinkamai išsireiškiau.
                            Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.01.28, 00:43.

                            Comment


                              Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                              Kokio svorio sąstatui reikalinga 2M62M dvitrauka? Ar antrasis leidžiamas kartu dėl to, kad neleisti rezervu be vagonų? Būtent tai ir turėjau omenyje pirmai, atsiprašau, kad netinkamai išsireiškiau.
                              2M62M iš Vaidotų į Radviliski gali tempti satata iki 5000 t. Teoriskai, jei satato svoris 5001 tona, jau reikia kabinti dar viena lokomotyva arba atkabinti tiek vagonu, kad svoris butu iki 5000.

                              Comment


                                Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                2M62M iš Vaidotų į Radviliski gali tempti satata iki 5000 t. Teoriskai, jei satato svoris 5001 tona, jau reikia kabinti dar viena lokomotyva arba atkabinti tiek vagonu, kad svoris butu iki 5000.
                                praktiskai .
                                neteko girdeti, kad pastaruoju metu
                                butu kas veze virsvori, nes uz tai "skalpuoja" virsininkai.
                                kas liecia atkabinima taip, o ir patiem nesenai teko gaut svori beveik 5200
                                neemem, siulem atkabinti,bet tvarkdariai dave papildoma lokomatyva.
                                o del svoriu tai 2m62m iki klaipedos 5000 veza.
                                teko girdet is vilnieciu, kad lygtai is Kibartu 6000 2m62k parvilko ar i kybartus
                                Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                                Comment


                                  Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
                                  praktiskai .
                                  neteko girdeti, kad pastaruoju metu
                                  butu kas veze virsvori, nes uz tai "skalpuoja" virsininkai.
                                  kas liecia atkabinima taip, o ir patiem nesenai teko gaut svori beveik 5200
                                  neemem, siulem atkabinti,bet tvarkdariai dave papildoma lokomatyva.
                                  o del svoriu tai 2m62m iki klaipedos 5000 veza.
                                  teko girdet is vilnieciu, kad lygtai is Kibartu 6000 2m62k parvilko ar i kybartus
                                  Nieko nuostabaus, kad nuvilko - is vaidotu i kybartus ir nemodernizuotam (2M62) svorio norma 5000 t, tad 2M62M nuvilkti 6000 nera jokiu problemu..

                                  Comment


                                    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                    Nieko nuostabaus, kad nuvilko - is vaidotu i kybartus ir nemodernizuotam (2M62) svorio norma 5000 t, tad 2M62M nuvilkti 6000 nera jokiu problemu..
                                    Lyginant svorių normas, tenkančias Radviliškio ir Vilniaus traukiniams, matomai, daug reikšmės turi ir kelio profilis, ar ne?

                                    Comment


                                      Parašė robertas Rodyti pranešimą
                                      Lyginant svorių normas, tenkančias Radviliškio ir Vilniaus traukiniams, matomai, daug reikšmės turi ir kelio profilis, ar ne?
                                      Be abejo, nustatant traukinio svori - kelio profilis galima sakyti yra vienas svarbiausiu aspektu (kitas itin svarbus - lokomotyvo galingumas).

                                      Comment


                                        Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                        Nieko nuostabaus, kad nuvilko - is vaidotu i kybartus ir nemodernizuotam (2M62) svorio norma 5000 t, tad 2M62M nuvilkti 6000 nera jokiu problemu..
                                        as ta ir sakau kad zmones kalba!
                                        o i TET neziurejau, nes aktualu tik vln -klp tam ruoze
                                        Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                                        Comment


                                          Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
                                          as ta ir sakau kad zmones kalba!
                                          o i TET neziurejau, nes aktualu tik vln -klp tam ruoze
                                          Prie ko cia TET, ten svoriu tikrai nerasi (beje, ne TET (Technines eksploatacijos taisykles) o TGNN (Techninio gelezinkleiu naudojimo nuostatai)) Reikia 2008-2009 m prekinių traukinių eismo tvarkaraštyje ziureti Ji beje turi tureti kiekviena prekinio lokomotyvo brigada Tame tvarkarastyje yra lentele, kurioje nurodyti galimi maksimalus traukiniu svoriai, ilgiai pagal ruozus, lokomotyvu serijas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X