cia neprikausomybes atkurimo laikais tas bajeris buvo. pazistamas masinistas pasakojo. (kazin, ar tik tuo metu jis pats ir nebuvo tas nelaimingas padejejas?)
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai
Collapse
X
-
Parašė Vagrant Rodyti pranešimąNoreciau paklaust gal kas atsakys ar pasakis kur gaut literaturos i toki klausima: Traukinio vaziavimo greitis. Traukiniu isleidimo ir eismuo tvarka netaisiklingu keliu. Sudvigubinti traukiniai, ju eismo tvarka. Traukiniu vazavimas vagonais pirmin.Paskutinis taisė LT-1; 2009.01.23, 21:04.
Comment
-
Na gal ir nevisai užtaikiau į temą, bet nerandu kur geriau paklaust. Ir klausimas iš esmės kvailokas, bet neklausęs nesužinosi. Ar įmanoma gaut vasarinio darbo geležinkelio sistemoje? Vistiek vasara kažkaip įtakoja keleivių ir krovinių srautus. Realus pavyzdys: ne taip seniai traukinys iš Vln į Trakus važiuodavo tik vasarą, prisimenu gerai kaip man reikėjo klampot 6 km nuo Senųjų Trakų
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąIeskok gelezinkeliu eismo taisyklese (dar gal kazkiek techninio naudojimo nuostatuose). Jos kazkur sioje temoje yra (nuorodos). Berods pranesimas Nr. 155Paskutinis taisė Vagrant; 2009.01.24, 02:04.
Comment
-
Parašė padejejas Rodyti pranešimąGal kas turit informacijos lietuviskos apie signalizacija gelezinkelio? paskirti ir pan. kur kilnojami. reikia sesijai pasiruost..... o info rusu kalba praktiskai
Beje, internete labai daug info yra (turbut nera tokiu cia, kurie google nemoketu naudotis). Jei ne internete, reikia nepatingeti ir i biblioteka mokymo istaigos nueiti.
O signalizacijos taisykles irgi yra sioje temoje, tas pats ne krta minetas pranesimas nr. 155.
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąSiaip mane mokleiviai ir studentai stebina truputi - ar nenori pasukt jie galvos, ar galvos tuscios Sorry, cia nepiktai, bet reikia pastangu ir patiems ideti truputi
Beje, internete labai daug info yra (turbut nera tokiu cia, kurie google nemoketu naudotis). Jei ne internete, reikia nepatingeti ir i biblioteka mokymo istaigos nueiti.
O signalizacijos taisykles irgi yra sioje temoje, tas pats ne krta minetas pranesimas nr. 155.
Geležinkelių signalizacijos taisyklės. Vilnius: Informacijos ir leidybos centras , 1998. 130p.
Comment
-
Parašė JohnMano ziniomis, LED lempos jau naudojamos visu nauju modeliu Audi (galbut kai kuriuose kaip papildoma opcija uz mokesti). Nors, kaip suprantu, tai daugiau ivaizdzio ir estetikos dalykas (tiesiog graziai atrodo), o ne praktiskumo.
Comment
-
Parašė JohnMano ziniomis, LED lempos jau naudojamos visu nauju modeliu Audi (galbut kai kuriuose kaip papildoma opcija uz mokesti). Nors, kaip suprantu, tai daugiau ivaizdzio ir estetikos dalykas (tiesiog graziai atrodo), o ne praktiskumo.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąVa už šitą nuotrauką skirsiu įvertį. 2x2M62M. Vienas rezervu.
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąNe rerzervu, o dvitrauka Rezervu vaziuojama be vagonu.Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.01.28, 00:43.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąKokio svorio sąstatui reikalinga 2M62M dvitrauka? Ar antrasis leidžiamas kartu dėl to, kad neleisti rezervu be vagonų? Būtent tai ir turėjau omenyje pirmai, atsiprašau, kad netinkamai išsireiškiau.
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimą2M62M iš Vaidotų į Radviliski gali tempti satata iki 5000 t. Teoriskai, jei satato svoris 5001 tona, jau reikia kabinti dar viena lokomotyva arba atkabinti tiek vagonu, kad svoris butu iki 5000.
neteko girdeti, kad pastaruoju metu
butu kas veze virsvori, nes uz tai "skalpuoja" virsininkai.
kas liecia atkabinima taip, o ir patiem nesenai teko gaut svori beveik 5200
neemem, siulem atkabinti,bet tvarkdariai dave papildoma lokomatyva.
o del svoriu tai 2m62m iki klaipedos 5000 veza.
teko girdet is vilnieciu, kad lygtai is Kibartu 6000 2m62k parvilko ar i kybartusDrąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
-
Parašė rakolioux Rodyti pranešimąpraktiskai .
neteko girdeti, kad pastaruoju metu
butu kas veze virsvori, nes uz tai "skalpuoja" virsininkai.
kas liecia atkabinima taip, o ir patiem nesenai teko gaut svori beveik 5200
neemem, siulem atkabinti,bet tvarkdariai dave papildoma lokomatyva.
o del svoriu tai 2m62m iki klaipedos 5000 veza.
teko girdet is vilnieciu, kad lygtai is Kibartu 6000 2m62k parvilko ar i kybartus
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąNieko nuostabaus, kad nuvilko - is vaidotu i kybartus ir nemodernizuotam (2M62) svorio norma 5000 t, tad 2M62M nuvilkti 6000 nera jokiu problemu..
Comment
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąLyginant svorių normas, tenkančias Radviliškio ir Vilniaus traukiniams, matomai, daug reikšmės turi ir kelio profilis, ar ne?
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąNieko nuostabaus, kad nuvilko - is vaidotu i kybartus ir nemodernizuotam (2M62) svorio norma 5000 t, tad 2M62M nuvilkti 6000 nera jokiu problemu..
o i TET neziurejau, nes aktualu tik vln -klp tam ruozeDrąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
-
Parašė rakolioux Rodyti pranešimąas ta ir sakau kad zmones kalba!
o i TET neziurejau, nes aktualu tik vln -klp tam ruoze
Comment
Comment