Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O yra kokios nors techninės kliūtys, kurios neleistų LG konteinerius gabenti 2 aukštais, be abejo iš kart kiltų viadukų ar tiltų aukščio klausimas, bet su "žemagrindžiais" vagonais, tai turėtų būti įmanoma ?

    Comment


      Gal kas turetu kazkokios informacijos ar uzrasu sia tema?: "Nuolatiniai ir kilnojamieji signaliniai zenklai,irengimo vietos" Labai dekingas buciau

      Comment


        Parašė padejejas Rodyti pranešimą
        Gal kas turetu kazkokios informacijos ar uzrasu sia tema?: "Nuolatiniai ir kilnojamieji signaliniai zenklai,irengimo vietos" Labai dekingas buciau
        Visa, kas susije su signalizacija, yra gelezinkeliu signalizacijos taisyklese. Nuoroda GST

        Comment


          Noreciau suzinoti placiau apie masinisto darba... Kiek valandu jis pradirba? per diena... Manevirinis , Keleivinis ir Tranzitinis traukinio masinistas? Ju valandos tos pacios? Ka pvz veikia keleivinio traukinio masinistas kai padaro reisa tarkim Klaipeda-Silute? Nejaugi jis sedi ir laukia kol vel ateis laikas vaziuot y Silute? na ir kaip jiems paskiria keleiviniu jis snd vaziuos ar krovininiu, Manevriniu? Aciu uz info

          Comment


            Parašė 2M62 Rodyti pranešimą
            Noreciau suzinoti placiau apie masinisto darba... Kiek valandu jis pradirba? per diena... Manevirinis , Keleivinis ir Tranzitinis traukinio masinistas? Ju valandos tos pacios? Ka pvz veikia keleivinio traukinio masinistas kai padaro reisa tarkim Klaipeda-Silute? Nejaugi jis sedi ir laukia kol vel ateis laikas vaziuot y Silute? na ir kaip jiems paskiria keleiviniu jis snd vaziuos ar krovininiu, Manevriniu? Aciu uz info
            Kiek žinau, yra mašinisto kategorijos atitinkamiems traukiniams ar lokomotyvams, taigi jeigu mašinistas važinėja su dyzeliniu traukiniu, jis prie TEPo valdymo, o tuo labiau prie 2M62, sėsti negali.

            Comment


              Na as ta suprantu... O tai 2m62 yra ne dyzelinis? :O

              Comment


                2M62 dyzelinis, bet čia turima omeny DR1A, D1. Mašinistai pradirba ne ilgiau kaip 12h. Po to turi ilsėtis, kurioj nors stoty, kur yra poilsio namai arba grįžta į depą. O po poilsio gali vėl dirbti. Čia daugiau liečia krovininius, o keleivinių kaip pvz, dyzelių, tai pvz mašinistas padaro reisą Vilnius-Kena, (pirmyn, atgal), o po to keičia maršrutą, pvz Vilnius-Varėna.

                Comment


                  Parašė 2M62 Rodyti pranešimą
                  Noreciau suzinoti placiau apie masinisto darba... Kiek valandu jis pradirba? per diena... Manevirinis , Keleivinis ir Tranzitinis traukinio masinistas? Ju valandos tos pacios? Ka pvz veikia keleivinio traukinio masinistas kai padaro reisa tarkim Klaipeda-Silute? Nejaugi jis sedi ir laukia kol vel ateis laikas vaziuot y Silute? na ir kaip jiems paskiria keleiviniu jis snd vaziuos ar krovininiu, Manevriniu? Aciu uz info
                  Pasižiūrėjau tvarkaraštį iš Klaipėdos. Mašinistai turi ne per daugiausia laisvo laiko.
                  Tarkim atvažiuoja traukinys Radviliškis-Klaipėda (06:08-09:28). Tada jis toliau važiuoja į Šilutę (10:00-11:05). Ir netrukus vyksta atgal į Klaipėdą (11:34-12:38), po to vėl atgal į Radviliškį (14:44-18:11). Na va, turime pilną darbo dieną vieno traukinio brigadai. Bet yra dar maršrutai Radviliškis-Šiauliai (18:30-19:01) ir Šiauliai-Radviliškis (19:45-20:16) kuriuos pagal grafiką šitas traukinys turėtų spėti aptarnauti, bet nežinau kiek tame yra tiesos...

                  Comment


                    brigados keiciasi siluteje kiek zinau ,
                    paskui liktai keleiviais grizta.
                    o jei tiksliai tai k a j o t klauskit manau jis dyzelistas
                    Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                    Comment


                      sveiki,

                      gal galetum papasakoti apie traukos variklius ir traukos generatorius?

                      Comment


                        Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
                        brigados keiciasi siluteje kiek zinau ,
                        paskui liktai keleiviais grizta.
                        o jei tiksliai tai k a j o t klauskit manau jis dyzelistas
                        O antrojo traukinio brigada, važiuojanti tuo pačiu maršrutu turi nakvoti Šilutėje. Tokiu atveju manau brigada neturėtų keistis.

                        Comment


                          Brigada atvažiuoja keleiviais iki Klaipėdos ir palaukia kol dyzeliukas suvažinės į Šilutę, ir paskuivažiuoja į Radviliškį, o atvežę, ir suvažinėję dar į Šilutę, į Radviliškį keleiviais grįžta.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Nu joa... Biski painiava bet supratau O klausykit tarkim as dirbu su krovininiais tranzitiniais... pvz is kur man zinoti koki as traukiny gausiu? Tarkim noriu semens`o bet to nebus ane? cia kaip pvz daviau arba noriu 2m62m... O kiek dirba masinistai valandu per pamaina 12h? Kiek dienu y savaite dirba? ACIU!!!!

                            Comment


                              Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                              Pasižiūrėjau tvarkaraštį iš Klaipėdos. Mašinistai turi ne per daugiausia laisvo laiko.
                              Tarkim atvažiuoja traukinys Radviliškis-Klaipėda (06:08-09:28). Tada jis toliau važiuoja į Šilutę (10:00-11:05). Ir netrukus vyksta atgal į Klaipėdą (11:34-12:38), po to vėl atgal į Radviliškį (14:44-18:11). Na va, turime pilną darbo dieną vieno traukinio brigadai. Bet yra dar maršrutai Radviliškis-Šiauliai (18:30-19:01) ir Šiauliai-Radviliškis (19:45-20:16) kuriuos pagal grafiką šitas traukinys turėtų spėti aptarnauti, bet nežinau kiek tame yra tiesos...
                              Viena brigada su dyzeliuku isvyksta is Radviliskio 6.08 ir vaziuoja iki Klaipedos. Nuo klaipedos ta pati brigada vaziuoja iki Silutes ir atgal. O gryze i Klaipeda dyzeliuka stato i depa ir baigia darba. Tuo metu kita brigada is Radviliskio isvyksta 11.11 keleiviais i Klaipeda, priima dyzeliuka is depo ir vyksta 14.44 i Radviliski. Rytine brigada gryzta namo keleiviais su tuo paciu dyzeliu.

                              Traukinys kuris buna Radviliski 18.30 tai jis ce atvaziuoja is Rokiskio. Jis nuvyksta i Siaulius 19.01 ir pastovejes vyksta atgal i Radviliski (19:45-20:16).

                              Comment


                                Parašė 2M62 Rodyti pranešimą
                                Nu joa... Biski painiava bet supratau O klausykit tarkim as dirbu su krovininiais tranzitiniais... pvz is kur man zinoti koki as traukiny gausiu? Tarkim noriu semens`o bet to nebus ane? cia kaip pvz daviau arba noriu 2m62m... O kiek dirba masinistai valandu per pamaina 12h? Kiek dienu y savaite dirba? ACIU!!!!
                                Biski suveliai klausima, bet kiek zinau vienai lokomotyvo brigadai nera priskiriamas koks nors vienas lokomotyvas, koks buna laisvesnis tokiu ir tenka vaziuoti
                                Не мы такиe, жизнь такaя...

                                Comment


                                  Parašė 2M62 Rodyti pranešimą
                                  Nu joa... Biski painiava bet supratau O klausykit tarkim as dirbu su krovininiais tranzitiniais... pvz is kur man zinoti koki as traukiny gausiu? Tarkim noriu semens`o bet to nebus ane? cia kaip pvz daviau arba noriu 2m62m... O kiek dirba masinistai valandu per pamaina 12h? Kiek dienu y savaite dirba? ACIU!!!!
                                  Brigada gali dirbti tik 12h. O po keliones turi ilsetis maziausiai 12h ir tik tada galima juos vel kviesti i darba.
                                  O del to kiek dienu dirba per savaite tai nera nustatyta. Krovininiai neturi garfiko. Anksciau i darba eidavo kas 12-14h, dabar kas 24-36h

                                  Comment


                                    Tai aplamai nera tvarkarascio kada tau y darba ir kada laisva? pvz tokie sestadieniai laisvi ar ne?

                                    Comment


                                      Parašė 2M62 Rodyti pranešimą
                                      Tai aplamai nera tvarkarascio kada tau y darba ir kada laisva? pvz tokie sestadieniai laisvi ar ne?
                                      Nu kiek zinau tai yra taip: Gryzti po keliones , priduodi silumvezi, nueini pas depo budetoja ir ji tau pasako kada tau vel i darba. Zinoma gali paprasyti kad nerazytu koke viena diena, bet jej judejimas didelis tai nelabai duos iseigine. Bet kartais ir po keliones sedi namie 2 ar 3 dienas.

                                      Comment


                                        Jei jau eina kalba apei masinisto profesija galit pasakyt koks yra masinisto atlyginimas?
                                        Не мы такиe, жизнь такaя...

                                        Comment


                                          Na del algu butu tikrai ydomu suzinoti Bet as manau Tranzitinio, Manevrinio ir Keleivinio traukinio masinistai turetu gauti skirtingus atlyginimus... Butu ydomu suzinoti ir Padejeju

                                          Comment

                                          Working...
                                          X