Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
    Buna ne gaisrinis vagonas, o visas gaisrinis traukinys.
    Tokie yra ir Lietuvoje. Trumpai papasakosiu apie gelezinkelio "specialiasias tarnybas"
    Lietuvos gelezinkeliuose, kaip ir kitu saliu gelezinkeliuose, yra specialus traukiniai, skirti atkurti traukiniu eisma po avariju, katastrofu ir t.t. Lietuvoje yra 4 tokie traukiniai. Jie vadinami pagalbiniais traukiniais (kitaip sakant avariniais). Jie Lietuvoje dislokuoti Vilniuje, Kaune, Siauliuose ir Klaipedoje. Dabar i siu traukiniu sudeti ieina ir gaisriniai traukiniai (sovietmeciu ir nepriklausomybes pradzioje iki reorganizacijos gaisriniai traukiniai buvo kaip atskiri vienetai, paskui buvo prijungti prie pagalbiniu traukiniu).
    Avarini traukini paprastai sudaro 2 kranai, keleivinis vagonas irangai ir darbininkams, taip pat keletas platformu, ant kuriu taip pat vezamasi ir pora galingu viksriniu vilkiku (dazniausiai su tanko vaziuokle). Sie vilkikai reikalingi tam, kad prie krano atitemptu nuvirtusius ir toliau nuo begiu avarijos metu atsidurusius vagonus. Kai atitempia juos prie begiu, jau tada gali juos savo strele paiekti gelezinkelio kranas. LG turi tokius 8 kranus (kaip ir minejau, po du kiekviename traukinyje). 6 is ju yra 80 tonu keliamosios galios, 2 - 120 tonu. Pastaruosius turi Kauno ir Klaipedos pagalbiniai traukiniai. Sie kranai, beje, yra seni, taciau gerai priziurimi tarnauja iki siol.. Su tokia keliamaja galia nieko jau nenustebinsi, be to ju streles ir paprastos, neteleskopines. Yra planu LG isigyti ir siuolaikisku kranu, taciau tai ateities planai.
    Gaisrini traukini paprastai sudaro gaisrinis vagonas (dazniausiai keleivinio vagono bazeje), kuriame yra siurbliai ir kita reikalinga iranga gaisrams gesinti, taip pat patalpos darbuotojams. I traukinio sudeti paprastai iseina 1-4 cisternos su vandeniu (kievienoje apie 70 tonu vandens). Taip pat pagalbinio traukinio imone (cia jau turiu omenyje ne traukini, o strukturini padalini, kuris pavadinima turi toki pati kaip ir traukinys) turi (bent jau Vilniuje turejo) nuosavus gaisrinius automobilius. Kilus gaisrams gelezinkeliuose, jie padeda miesto gairsininkams, o kartais uztenka tik ju, LG gaisrininku.
    Dabar apie siu traukiniu darbo organizavima - ivykus kazkokiam ivykiui, informacija gaves LG Eismo valdymo tarnybos budetojas duoda nurodyma isvykti pagalbiniui (ar gaisriniui) traukiniui. Darbo dienomis sie traukiniai po isakymo isvykti gavimo turi buti pasiruose isvykti po 40 min., o svenciu dienomis - po 50 min. Siam traukiniui lokomotyvas pateikiams arciausiai esantis - jei depe yra - duodamas is depo, jei nera - stabdomas ir paliekamas bet kuris krovininis (ar keleivinis (!!) traukinys, ir lokomotyvas varomas tempti pagalbini (gaisrini) traukini. Beje, kad keleivinis lokomotyvas butu duodamas nepamenu tokio atvejo, bet pagal taisykles, jei butu labai rimtas ivykis, taip butu elgiamasi. Isvyke avariniai traukiniai turi pirmuma pries bet kokius kitus traukinius, nesvarbu, ar tai keleivinis ekspresas, ar prekinis - visiskai nesvarbu.
    Gaisriniai traukiniai beje isvyksta retai, nes jie gali pagelbeti gesinant tik labai dideli gaisra gelezinkelio objektuose, prie kuriu galima privaziuoti begiais. Be to, kol jie atvyktu i paskirties vieta, nutolusia nuo siu traukiniu dislokacijos vietos, praeitu nemazai laiko - kartais ir 1-4 val. Todel paprastai kvieciama salia esancio miesto PGT, o paskui jau ji papraso jei reikia ir gaisrinio traukinio. Rimesni darba gaisrinia traukiniai turejo berods pries 2-3 metus, kai Gaiziunuose uzsidege kelios cisternos su benzinu. Tada buvo issiusti net 2 - Kauno ir Vilniaus gairsiniai traukiniai.
    Taip tiek trumpai apie apie siuos specialius traukinius..


    [/URL]
    Mano pazystamas dirbo gaisriniam traukiny kuris buvo Kaune. Teko gesint miska prie Kalnenu stoties, prie tunelio pabegiai dege, baisiausia uzduoti turejo kita pamaina (jis joj nebuvo) vaziavo gesint gaisro Achemoje ~1989 metais, daug kas invaliduma gavo po tos komandiruotes. Siaip jis pasakojo kaip vagona viena siunte i Vilniu remontuot ir jis lydejo ta vagona. Palemone buvo formuojamas traukinys nuo kalnelio ir kaip teskesi sake i kita vagona tai jis nuskrido nuo gulto (miegojo tuo metu)

    Comment


      Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
      Sveiki, noreciau paprasyti kad papasakotumet apie radijo stoteles naudojamas lokomotyvuose, domintu tarkim kur antenos buna pastatytos, su kuo masinistas turi radijo rysi kelioneje - tvarkdariu, artimiausia stotimi ar pan.. Ar tarkim yra tokiu ruozu kur radijo stotys neveikia?

      Dekui
      Kiekviename lokomotyve yra radio rysys. Kai kuriuose silumveziuose yra 2 radio stotys - manevrine ir "traukinine" (nezinau kaip ja cia tiksliai pavadinti ). Manevrine stotis veikia tik stotyse (kuriose yra toks rysys) ir ju prieigose (priklauso nuo antenos galingumo), "traukinine" veikia visur, kur tik gali buti traukinys. Yra vietu, kur radio rysio kokybe labai prasta, kai kur nera galimybes susikekti su gretimu stociu budetojais, bet su traukiniu eismo tvarkdariu rysys yra visur.
      Paprastai lokomotyvo radio stotyje yra 3 mygtukai - vienu kvieciami salia esantys traukiniai, kitu - artimiausiu stociu budetojai, dar kitu - traukiniu eismo tvarkdarys. Dabar, kai yra mobilieji telefonai, radio rysys neturi itin svarbios strategines reiksmes - neprisisaukiant radio rysiu, galima paskambinti. Beje, Siemensuose, 2M62M, dviauksciame elektriniame traukinyje (zodziu lokomotyvuose, kuriuos valdo vienas masinistas) yra nuolatiniai mobilieji telefonai.
      Siuo metu radio rysys veikia senomis technologijomis. Jau baigiamas naujos kartos (GSM-R) radio rysio igyvendinimas. LG tures nepriekaistingai veikinati radio rysi. Sia GSM-R sistema galima panaudoti ne tik radio rysiui.
      Idesiu pora nuorodu apie GSM-R:
      info 1
      info 2
      info 3
      Paskutinis taisė LT-1; 2009.01.04, 14:25.

      Comment


        Sveiki Norejau paklausti kaip yra del tokio pyyyyyyp lb net ykirus signalas... Jis buna viduje kas kazkiek laiko... Kiek zinau tai yra kad masinistas neuzmigtu bent m62 buvo... O noreciau suzinoti apie juos daugiau... Ar visuose lokomotyvuose jie yra? Kas kiek laiko? nu ir t.t.
        Paskutinis taisė 2M62; 2009.01.05, 15:35.

        Comment


          Parašė 2M62 Rodyti pranešimą
          Sveiki Norejau paklausti kaip yra del tokio pyyyyyyp lb net ykirus signalas... Jis buna viduje kas kazkiek laiko... Kiek zinau tai yra kad masinistas neuzmigtu bent m62 buvo... O noreciau suzinoti apie juos daugiau... Ar visuose lokomotyvuose jie yra? Kas kiek laiko? nu ir t.t.
          Siaip kurie vazinejasi ne privaziuojamuose keliuose visuose yra, sis daigtas vadinamas ALS (Automatine lokomotyvo signalizacija) LT-1 yra papasakojas gan placiai apie si reikala, pasieskok forume, tas pyp veikia tik pusiau automatines blokiruotes ruoze, is pradziu uzsidega lempute, jei nenuspaudi mygtuko (rusiskai APK [ark] kontroleris beros vadinasi) tada cypia, jei tada ignoruoji - suveikia stabdziai, jei ruozas su automatine blokiruote, pypsi (tikrina budruma) tik pravaziavus geltona signala, jei klystu pataisykit

          Comment


            Jai yra sita tema sneketa tada butu gerai nuorodos... Aciu

            Comment


              Parašė 2M62 Rodyti pranešimą
              Jai yra sita tema sneketa tada butu gerai nuorodos... Aciu
              Šitoje temoje viso labo dar tik 12 puslapių, nepatingėk perversti, ten yra ir daug kitų įdomių straipsnių.

              Comment


                Tai as cia jau beveik visa foruma esu pervertes ir tikrai neradau tokio dalyko kaip ALS... Jai sakay gal kas zinot kur jis randasi ir galetu nuoroda numesti... O jai nera tai papasakokit placiau

                Comment


                  Parašė 2M62 Rodyti pranešimą
                  Tai as cia jau beveik visa foruma esu pervertes ir tikrai neradau tokio dalyko kaip ALS... Jai sakay gal kas zinot kur jis randasi ir galetu nuoroda numesti... O jai nera tai papasakokit placiau
                  LT-1 apie tai rašė čia : http://www.miestai.net/forumas/showp...29&postcount=9

                  Ir viso labo reikia nepatingėti pasinaudoti paieška, nes bent aš neužtrukau nė minutės šiam pranešimui surasti.

                  Comment


                    Gal kas gali parasyt visu sviesoforo spalvu reiksmes ar kaip cia pavadinus,nu ten kai yra tos spalvos Geltona,Raudona,Melyna,Zalia ir dar ligtai yra,nepamenu uzmirsau ka reiskia.

                    Comment


                      Zalia-Leistinas signalas
                      Balta-Leistinas signalas
                      Raudona-Draudziamas signalas
                      Melyna-Draudziamas signalas
                      Geltonas-Tikekis sustojimo

                      Seip yra rasyta kazkur apie sitas reiksmes...

                      Comment


                        Parašė 2M62 Rodyti pranešimą
                        Zalia-Leistinas signalas
                        Balta-Leistinas signalas
                        Raudona-Draudziamas signalas
                        Melyna-Draudziamas signalas
                        Geltonas-Tikekis sustojimo

                        Seip yra rasyta kazkur apie sitas reiksmes...
                        Balta -leistinas
                        Zalias - leistinas tai kam tada tos skirtingos spalvos,tas pats ir su raudona bei melyna

                        Comment


                          Parašė X3dO Rodyti pranešimą
                          Balta -leistinas
                          Zalias - leistinas tai kam tada tos skirtingos spalvos,tas pats ir su raudona bei melyna

                          Balta, melyna - kai vaziuojama manevriniu marsrutu, zalia, raudona - magistraliniu, neklausinek o sia tema skaityk nuo pirmos zinutes viska suzinosi ir dar daug idomiu dalyku perskaitysi

                          Comment


                            Jei yra abipusė AB vienu iš dvikelio keliu arba abiem keliais, tai ALS gali ir nebūti važiuojant netaisyklinguoju keliu?

                            Comment


                              Parašė X3dO Rodyti pranešimą
                              Gal kas gali parasyt visu sviesoforo spalvu reiksmes ar kaip cia pavadinus,nu ten kai yra tos spalvos Geltona,Raudona,Melyna,Zalia ir dar ligtai yra,nepamenu uzmirsau ka reiskia.
                              paziurek sios temos pranesima Nr. 155 ir paspausk ant nuorodos gelezinkeliu signalizacijos taiykles. Ten rasi visus imanomus sviesofou parodymus.

                              Comment


                                Parašė RAW Rodyti pranešimą
                                Jei yra abipusė AB vienu iš dvikelio keliu arba abiem keliais, tai ALS gali ir nebūti važiuojant netaisyklinguoju keliu?
                                Ne, nesant ALS irengimu netaisyklinguoju keliu esant AB vaziuoti negalima. Kaip masinistas zinos ar blok ruozas uzimtas ar ne (juk netaisyklinguoju keliu vaziuojant sviesoforu nera)?

                                Comment


                                  Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                  Ne, nesant ALS irengimu netaisyklinguoju keliu esant AB vaziuoti negalima. Kaip masinistas zinos ar blok ruozas uzimtas ar ne (juk netaisyklinguoju keliu vaziuojant sviesoforu nera)?
                                  Taip ir maniau. Gerai, o gali pasakyti, kodėl esant toms pačioms sąlygoms skiriasi traukinių išleidimo tvarka?
                                  1.Traukinį į vienkelį tarpstotį ar dvikelio tarpstočio, kuriame įrengta abipusė AB, netasyklinguoju keliu esant draudžiamajam išleidžiamojo šviesoforo signalui, GSB gali išleisti pagal registr. ESD įsakymą
                                  2.Jeigu dvikeliuose tarpstočiuose, kuriuose eismui netaisyklinguoju keliu tvarkyti naudojama ALS, neįmanoma įjungti netaisyklingojo kelio išleidžiamojo šviesoforo leidžiamojo signalo, traukinys išleidžiamas uždraudus naudoti AB.

                                  Comment


                                    Parašė RAW Rodyti pranešimą
                                    Taip ir maniau. Gerai, o gali pasakyti, kodėl esant toms pačioms sąlygoms skiriasi traukinių išleidimo tvarka?
                                    1.Traukinį į vienkelį tarpstotį ar dvikelio tarpstočio, kuriame įrengta abipusė AB, netasyklinguoju keliu esant draudžiamajam išleidžiamojo šviesoforo signalui, GSB gali išleisti pagal registr. ESD įsakymą
                                    2.Jeigu dvikeliuose tarpstočiuose, kuriuose eismui netaisyklinguoju keliu tvarkyti naudojama ALS, neįmanoma įjungti netaisyklingojo kelio išleidžiamojo šviesoforo leidžiamojo signalo, traukinys išleidžiamas uždraudus naudoti AB.
                                    Tavo teiginiuose truksta kazkokiu detaliu dar Antru atveju turbut dar negalima ir autoblokuotes krypties pakeisti. Ir atidziau pasiskaityk sios temos pranesima Nr. 155. Ten yra nuoroda gelezinkeliu eismo taisykles

                                    Comment


                                      Aš pacitavau GET 29 ir 30psl. 2-ame punkte dar paminėta, kad arba negalima įjungti leidž. išleidž. šviesoforo signalo arba išvis nėra jokio šviesoforo, bet tai, manau, nieko nekeičia.

                                      Comment


                                        Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                        Prekinia traukiniai ir dabar nuolat praleidzia (sustabdomi aplenkimui) keleivinius traukinius. Is vilniaus link kauno vykstantys prekiniai stabdomi lentvaryje (bet retai, nes virs 4800 t. sastata tempianciam nemodernizuotam 2M-62 pajudeti is lentvario reikia pagalbos - kito lokomotyvo, nes link vievio - ikalne). Dar ta kryptimi prekinia i prieki daznai praledzia keleivinius vievyje, zasliuose, kaisiadoryse. Pravieniskese prekiniai stabdomi itin retai (ilgoka pasakoti kodel). Kauno - vilniaus kryptimi vaziuojantys prekiniai daznai stabdomi kaisiadoryse, zasliuose, vievyje (sioje stotyje pakankamai daznai, nes priekyje - ilgas tapstotis), lentvaryje. Prekinis traukinys, sustabdytas aplenkimui, vidutiniskai prastovi 8-25 min, o jei iskaiciuosime ir stabdyma, isibegejima, leta vaziavima per ismus i/is sonini kelia, tai dar reikes prideti apie 10-15 min.
                                        Kodel Pravieniskese stabomi itin retai - kalnas link Palemono ar kas?

                                        Comment


                                          Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                          Kodel Pravieniskese stabomi itin retai - kalnas link Palemono ar kas?
                                          Mano žiniomis, tai Pravieniškėse prekiniai traukiniai stabdomi retai dėl to, kad beveik stoties centre yra geležinkelio pervaža, sustabdžius tokį traukinį sąlyginai ilgam būtų sustabdytas autotransporto eismas (uždaryta pervaža) ir žinant šio miestelio specifiką, dėl to galėtų kilti tam tikrų problemų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X