Parašė LT-1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai
Collapse
X
-
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąSveiki, noreciau paprasyti kad papasakotumet apie radijo stoteles naudojamas lokomotyvuose, domintu tarkim kur antenos buna pastatytos, su kuo masinistas turi radijo rysi kelioneje - tvarkdariu, artimiausia stotimi ar pan.. Ar tarkim yra tokiu ruozu kur radijo stotys neveikia?
Dekui
Paprastai lokomotyvo radio stotyje yra 3 mygtukai - vienu kvieciami salia esantys traukiniai, kitu - artimiausiu stociu budetojai, dar kitu - traukiniu eismo tvarkdarys. Dabar, kai yra mobilieji telefonai, radio rysys neturi itin svarbios strategines reiksmes - neprisisaukiant radio rysiu, galima paskambinti. Beje, Siemensuose, 2M62M, dviauksciame elektriniame traukinyje (zodziu lokomotyvuose, kuriuos valdo vienas masinistas) yra nuolatiniai mobilieji telefonai.
Siuo metu radio rysys veikia senomis technologijomis. Jau baigiamas naujos kartos (GSM-R) radio rysio igyvendinimas. LG tures nepriekaistingai veikinati radio rysi. Sia GSM-R sistema galima panaudoti ne tik radio rysiui.
Idesiu pora nuorodu apie GSM-R:
info 1
info 2
info 3Paskutinis taisė LT-1; 2009.01.04, 14:25.
Comment
-
Sveiki Norejau paklausti kaip yra del tokio pyyyyyyp lb net ykirus signalas... Jis buna viduje kas kazkiek laiko... Kiek zinau tai yra kad masinistas neuzmigtu bent m62 buvo... O noreciau suzinoti apie juos daugiau... Ar visuose lokomotyvuose jie yra? Kas kiek laiko? nu ir t.t.Paskutinis taisė 2M62; 2009.01.05, 15:35.
Comment
-
Parašė 2M62 Rodyti pranešimąSveiki Norejau paklausti kaip yra del tokio pyyyyyyp lb net ykirus signalas... Jis buna viduje kas kazkiek laiko... Kiek zinau tai yra kad masinistas neuzmigtu bent m62 buvo... O noreciau suzinoti apie juos daugiau... Ar visuose lokomotyvuose jie yra? Kas kiek laiko? nu ir t.t.
Comment
-
Parašė 2M62 Rodyti pranešimąJai yra sita tema sneketa tada butu gerai nuorodos... Aciu
Comment
-
Parašė 2M62 Rodyti pranešimąTai as cia jau beveik visa foruma esu pervertes ir tikrai neradau tokio dalyko kaip ALS... Jai sakay gal kas zinot kur jis randasi ir galetu nuoroda numesti... O jai nera tai papasakokit placiau
Ir viso labo reikia nepatingėti pasinaudoti paieška, nes bent aš neužtrukau nė minutės šiam pranešimui surasti.
Comment
-
Parašė 2M62 Rodyti pranešimąZalia-Leistinas signalas
Balta-Leistinas signalas
Raudona-Draudziamas signalas
Melyna-Draudziamas signalas
Geltonas-Tikekis sustojimo
Seip yra rasyta kazkur apie sitas reiksmes...
Zalias - leistinas tai kam tada tos skirtingos spalvos,tas pats ir su raudona bei melyna
Comment
-
Parašė X3dO Rodyti pranešimąBalta -leistinas
Zalias - leistinas tai kam tada tos skirtingos spalvos,tas pats ir su raudona bei melyna
Balta, melyna - kai vaziuojama manevriniu marsrutu, zalia, raudona - magistraliniu, neklausinek o sia tema skaityk nuo pirmos zinutes viska suzinosi ir dar daug idomiu dalyku perskaitysi
Comment
-
Parašė X3dO Rodyti pranešimąGal kas gali parasyt visu sviesoforo spalvu reiksmes ar kaip cia pavadinus,nu ten kai yra tos spalvos Geltona,Raudona,Melyna,Zalia ir dar ligtai yra,nepamenu uzmirsau ka reiskia.
Comment
-
Parašė RAW Rodyti pranešimąJei yra abipusė AB vienu iš dvikelio keliu arba abiem keliais, tai ALS gali ir nebūti važiuojant netaisyklinguoju keliu?
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąNe, nesant ALS irengimu netaisyklinguoju keliu esant AB vaziuoti negalima. Kaip masinistas zinos ar blok ruozas uzimtas ar ne (juk netaisyklinguoju keliu vaziuojant sviesoforu nera)?
1.Traukinį į vienkelį tarpstotį ar dvikelio tarpstočio, kuriame įrengta abipusė AB, netasyklinguoju keliu esant draudžiamajam išleidžiamojo šviesoforo signalui, GSB gali išleisti pagal registr. ESD įsakymą
2.Jeigu dvikeliuose tarpstočiuose, kuriuose eismui netaisyklinguoju keliu tvarkyti naudojama ALS, neįmanoma įjungti netaisyklingojo kelio išleidžiamojo šviesoforo leidžiamojo signalo, traukinys išleidžiamas uždraudus naudoti AB.
Comment
-
Parašė RAW Rodyti pranešimąTaip ir maniau. Gerai, o gali pasakyti, kodėl esant toms pačioms sąlygoms skiriasi traukinių išleidimo tvarka?
1.Traukinį į vienkelį tarpstotį ar dvikelio tarpstočio, kuriame įrengta abipusė AB, netasyklinguoju keliu esant draudžiamajam išleidžiamojo šviesoforo signalui, GSB gali išleisti pagal registr. ESD įsakymą
2.Jeigu dvikeliuose tarpstočiuose, kuriuose eismui netaisyklinguoju keliu tvarkyti naudojama ALS, neįmanoma įjungti netaisyklingojo kelio išleidžiamojo šviesoforo leidžiamojo signalo, traukinys išleidžiamas uždraudus naudoti AB.
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąPrekinia traukiniai ir dabar nuolat praleidzia (sustabdomi aplenkimui) keleivinius traukinius. Is vilniaus link kauno vykstantys prekiniai stabdomi lentvaryje (bet retai, nes virs 4800 t. sastata tempianciam nemodernizuotam 2M-62 pajudeti is lentvario reikia pagalbos - kito lokomotyvo, nes link vievio - ikalne). Dar ta kryptimi prekinia i prieki daznai praledzia keleivinius vievyje, zasliuose, kaisiadoryse. Pravieniskese prekiniai stabdomi itin retai (ilgoka pasakoti kodel). Kauno - vilniaus kryptimi vaziuojantys prekiniai daznai stabdomi kaisiadoryse, zasliuose, vievyje (sioje stotyje pakankamai daznai, nes priekyje - ilgas tapstotis), lentvaryje. Prekinis traukinys, sustabdytas aplenkimui, vidutiniskai prastovi 8-25 min, o jei iskaiciuosime ir stabdyma, isibegejima, leta vaziavima per ismus i/is sonini kelia, tai dar reikes prideti apie 10-15 min.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąKodel Pravieniskese stabomi itin retai - kalnas link Palemono ar kas?
Comment
Comment