manevriniai signalai. melyna turi ta pacia reiksme, kaip ir raudona, bet galioja tik manevruojant stotyje. cia tik trumpas apibudinimas. profkej vien apie sviesoforu signalus buvo 4 pamokos...
Ir dar apie ALS (nors ir ne į temą): balta-tai ne leidžiamasis signalas, o reiškia, kad lokomotyvo automatinė signalizacija įjungta, tačiau kelio signalų ji neperduoda.
LT-1 gal zinai kokia maksimalu greiti pasiekia krovininiai Lietuvoje?
Zinau Lietuvoje maksimalus leistinas prekiniu traukiniu greitis 90 km/h. Taciau tokiu greiciu vaziuojama nedaznai (nebent lengva sastata isjudina iki tokio greicio). Jei krovininis traukinys sudarytas vien tik is refrizeratoriniu sekciju (sie vagonai turi keleiviniu traukiniu vezimelius), jiems leistinas greitis yra 100 km/h.
Man kilo vienas klausimas į temą/ne į temą - kodėl šiame forume temos pradėtos skaidyti taip smulkiai?
Dabar jau atskyrė eismo organizavimą ir techninius klausimus. Atskirai atskyrė traukinių maršrutus. Ar tai tikslinga? Apie ką rada belieka diskutuoti temoje "Geležinkeliai Lietuvoje"?
Praktika parodė, kad skirtingose temose dažnai nukrypstama į kitas temas, pradeda diskutuoti apie techninius dalykus...
Man kilo vienas klausimas į temą/ne į temą - kodėl šiame forume temos pradėtos skaidyti taip smulkiai?
Dabar jau atskyrė eismo organizavimą ir techninius klausimus. Atskirai atskyrė traukinių maršrutus. Ar tai tikslinga? Apie ką rada belieka diskutuoti temoje "Geležinkeliai Lietuvoje"?
Praktika parodė, kad skirtingose temose dažnai nukrypstama į kitas temas, pradeda diskutuoti apie techninius dalykus...
Aš linkęs galvoti priešingai. Tema "Geležinkeliai Lietuvoje" išsiplėtė tiek, kad jau nepaprastai sunku rasti norimą žinutę (kol randame, bent laiko pranrandame negailestingai). Tai kažkoks skirstymas į atskitras geležinkeliškas temas yra geriau. Bent jau tokią mano mintį patbvirtintų kiekviena bibliotekos darbuotoja.
Kad kažkiek nuvažiuojama į šalį, didelės tragedijos nematau. Nukrypus perdaug, moderatorius turi galimybę sukurti naują temą arba atskiras žinutes perkelti į esamą. Šioje techniškoje temoje neieškosime žinučių apie keleivinius traukinius (keliones jais, kitokių keleiviams rūpimų klausimų), Kelionių traukiniais temoje nesitikėsime rasti minčių apie šviesoforus ar iešmus...
Zinau Lietuvoje maksimalus leistinas prekiniu traukiniu greitis 90 km/h. Taciau tokiu greiciu vaziuojama nedaznai (nebent lengva sastata isjudina iki tokio greicio). Jei krovininis traukinys sudarytas vien tik is refrizeratoriniu sekciju (sie vagonai turi keleiviniu traukiniu vezimelius), jiems leistinas greitis yra 100 km/h.
- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
Man kilo vienas klausimas į temą/ne į temą - kodėl šiame forume temos pradėtos skaidyti taip smulkiai?
Dabar jau atskyrė eismo organizavimą ir techninius klausimus. Atskirai atskyrė traukinių maršrutus. Ar tai tikslinga? Apie ką rada belieka diskutuoti temoje "Geležinkeliai Lietuvoje"?
Praktika parodė, kad skirtingose temose dažnai nukrypstama į kitas temas, pradeda diskutuoti apie techninius dalykus...
Temoje Geležinkeliai Lietuvoje liks tikrai pakankamai pranešimų, dabar tvarkant minėtą temą naujose temose dešimtys pranešimų langų susidaro, o pati tema jau buvo tapusi pernelyg gigantiška.
P.S. tvarkymas dar nebaigtas, nes tenka vos ne du trečdalius pranešimų perkelti ar kopijuoti.
Turiu klausimą: kodėl draudžiama išleisti traukinį netaisyklinguoju keliu pagal išimtinį signalą, esant draudžiamąjam išleidžiamojo šiesoforo signalui?
Klausimą irgi turiu, kas galvojama dėl geležinkelio pervažos važiuojant nuo Gariūnų link Trakų, jau už posūkio į Lentvarį?
Buvo kalbama, kad Maxima geležinkeliu prekes gabensis, ten kažkokie kombinatai veikia, karts nuo karto koks manevrinis prasivelka.
Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Gal kas žinot, ką ten remontuoja Šiaulių - Kretingos ruože, kad jau mėnesį laiko antradieniais ir trečiadieniais nevažiuoja tr. nr. 19 ir 20 Vilnius - Klaipėda - Vilnius? Nevažiuos ir pirmus du gruodžio antradienius ir trečiadienius.
Turiu klausimą: kodėl draudžiama išleisti traukinį netaisyklinguoju keliu pagal išimtinį signalą, esant draudžiamąjam išleidžiamojo šiesoforo signalui?
Negalima tiek i dvikelio tarpstocio netaisyklingaji kelia, tiek i vienkeli ruoza. Esme tame, kad isimtinis signalas nesusietas su jokiomis kitomis sistemomis - tame tarpe ir kelio blokuote. Isimtinis signalas naudojamas traukiniams priimti tiek prie AB (automatine blokuote) tiek prie prie PAB (pusiau automatine blokuote). Traukinio priemimas pagal isimtinis signala yra pakankamai saugus veiksmas - degant tokiam signalui ileidziamajame sviesofore masinistas turi vaziuoti ypat atsargiai, buti pasirenges tuojau pat sustoti, jei iskiltu kokia nors kliutis, be to greitis neturi birsyti 20 km/h. Tad cia be jokiu problemu galime saugiai traukini priimti i stoti. Su isleidimu jau sudetingiau. Isimtini signala galima ijungti net tuomet, kai vienkeliame tarpstotyje (ar dvikeliame taisyklinguoju keliu pagal savo krypti atvaziuoja traukinys) yra traukinys. Jei kitos stoties budetojas apsizioplines ijungtu si isimtini signala traukiniui isvykti, gali ivykti susidurimas tarpstotyje. To galbut padetu isvengti automatine blokuote - priesais traukini esant uzimtam blok-ruozui, degtu raudonas signalas (pas netaisyklingu keliu vaziuojanti traukini - lokomotyvo sviesofore). Tai turetu padeti neivykti susidurimui, taciau buna visko - ir blogas matomumas, ir neatidumas ir t.t.. Bet is esmes du traukiniai, vaziuojantys vienas pries kita tarpstotyje - labai grubus pazeidimas ir didele avarine situacija. Kad kazko panasaus neivyktu, esant irengtai PAB isvis uzdrausta isleisti traukini pagal isimtini signala (tiek taisyklingu, tiek netaisyklingu keliu), nes PAB nera blok-ruozu, tad kad atsidure vienas priesais kita traukiniai susidurs - tikimybe labai labai daug kartu didesne nei esant irengtai AB.
O isleisti traukini taisyklinguoju keliu esant AB - saugu. Tarpstocio AB ir stoties blokuotes veikimas nesusijes, tad sugedus stoties blokuotei, paprastai neimanoma ijungti leidziamojo signalo. Tada traukinys isleidziamas pagal isimtini signala, o tarpstotyje jau vadovaujasi AB signalais. Kadangi jis vyksta vienpuses AB taisyklinguoju keliu, jis tikrai nesutiks is kitos stoties tuo paciu keliu atvaziuojancio traukinio.
Bandziau kuo suprantamiau, bet turbut tik man aisku ir bus ka as cia prirasinejau
Comment