Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
    O gal kas zinote grafika krovininiu traukiniu atkarpoje Palemonas-Gaiziunai, nufotkint noretusi ka nors, as netoli gyvenu nuo to gelezinkelio ~4km bet dundejimo traukiniu negirdziu nes salia plentas ir oro uostas
    Na, jei suprasi, tai prašau:

    http://www3.lrs.lt/c-bin/getgr?C1=bi...96896&c3=22380

    ir

    http://www3.lrs.lt/c-bin/getgr?C1=bi...96896&c3=22381

    Comment


      Gal gali nors trumpai paaiskint kaip juo naudotis, siaip as ju daugiau tame puslapy susiradau

      Comment


        Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
        Gal gali nors trumpai paaiskint kaip juo naudotis, siaip as ju daugiau tame puslapy susiradau
        Visu pirma, tai senas, praejusio sezono grafikas, o visu antra, krovininiams traukiniams sis grafikas tame tarpstotyje yra tik "del akiu". Pagal ji retai kada vaziuoja krovininiai traukiniai iš Palemono i Gaiziunus ir atvirksciai. Kai tik traukinys buna suformuotas, suorganizuojamas lokomotyvas ir vaziuoja. Tad tikimybe, kad sulauksite traukinio ziuredami i sias grafiko linijas - nera didele
        O naudotis juo labai paprasta - kaireje puseje stociu pavadinimai, horizontaliai eina laiko skale. Raudoni siulai - keleiviniai traukiniai, melyni ir juodi - krovininiai. Jei traukinys stovi - grafike buna horizontali linija. Keleiviniu traukiniu ji statmenesne vertikaliai, nes jie vaziuoja greiciau. Tiknklelis yra suskirstytas i valandas, o jos dar - i juostas po 10 min. Prie liniju esantys skaiciukai rodo minutes. Tad galima nesunkiai matyti atvykimo, isvykimo ar pravaziavimo laika.
        Beje, berods VGI (valstybines gelezinkeliu inspekcijos) puslapyje yra sio sezono visi galiojantys traukiniu eismo grafikai, tad jei kam labai idomu, ieskokite kazkur ten..
        Paskutinis taisė LT-1; 2008.09.09, 20:55.

        Comment


          Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
          Visu pirma, tai senas, praejusio sezono grafikas, o visu antra, krovininiams traukiniams sis grafikas tame tarpstotyje yra tik "del akiu". Pagal ji retai kada vaziuoja krovininiai traukiniai iš Palemono i Gaiziunus ir atvirksciai. Kai tik traukinys buna suformuotas, suorganizuojamas lokomotyvas ir vaziuoja. Tad tikimybe, kad sulauksite traukinio ziuredami i sias grafiko linijas - nera didele
          O naudotis juo labai paprasta - kaireje puseje stociu pavadinimai, horizontaliai eina laiko skale. Raudoni siulai - keleiviniai traukiniai, melyni ir juodi - krovininiai. Jei traukinys stovi - grafike buna horizontali linija. Keleiviniu traukiniu ji statmenesne vertikaliai, nes jie vaziuoja greiciau. Tiknklelis yra suskirstytas i valandas, o jos dar - i juostas po 10 min. Prie liniju esantys skaiciukai rodo minutes. Tad galima nesunkiai matyti atvykimo, isvykimo ar pravaziavimo laika.
          Beje, berods VGI (valstybines gelezinkeliu inspekcijos) puslapyje yra sio sezono visi galiojantys traukiniu eismo grafikai, tad jei kam labai idomu, ieskokite kazkur ten..
          O tai tas grafikas kaip skaitosi periodiskas, t.y sudarytas 24 valandoms, sekancia diena traukiniai vaziuoja ir tom paciom valandoms. As bandziau jis sifruot tas 24 valandas kaip menesius nes 2007-2008 metams :-)

          Comment


            Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
            O tai tas grafikas kaip skaitosi periodiskas, t.y sudarytas 24 valandoms, sekancia diena traukiniai vaziuoja ir tom paciom valandoms. As bandziau jis sifruot tas 24 valandas kaip menesius nes 2007-2008 metams :-)

            matau 15:40 prasilenkima keleivinio su prekiniu kalnenuose, ar klystu

            Comment


              Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
              O tai tas grafikas kaip skaitosi periodiskas, t.y sudarytas 24 valandoms, sekancia diena traukiniai vaziuoja ir tom paciom valandoms. As bandziau jis sifruot tas 24 valandas kaip menesius nes 2007-2008 metams :-)
              ne, cia yra paros grafikas. jis galioja visoms metu paroms. Tiesiog kai kuriais "siulais" traukiniai vaziuoja tik tam tikromis dienomis. Ir dar - keleiviniai vaziuoja nustatytais "siulais" visada, o krovininiai tik tada, kai yra pakankamai vagonu traukiniui suformuoti (pvz nesant krovininiu vagonu srauto, per para tam tikrame ruoze gali buti panaudojamaos tik kelios "siules", nors ju grafike "uzdeta" keliolika, ir atvirksciai - buna momentu, kai srautas labai didelis, ir grafike esanciu "siuliu" nepakanka, tada leidziami negrafikiniai traukiniai. Tokiu atveju traukiniu eismo tvarkdarys pats sudarokonkreciam traukiniui grafika ir isakymu perduoda ji masinistui ir stociu budetojams).

              Comment


                Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                matau 15:40 prasilenkima keleivinio su prekiniu kalnenuose, ar klystu
                Teisingai, krovininis rinktinis traukinys prasilenkia su keleiviniu.

                Comment


                  Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                  Teisingai, krovininis rinktinis traukinys prasilenkia su keleiviniu.
                  Ką šiuo atveju reiškia rinktinis?

                  Comment


                    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                    Ką šiuo atveju reiškia rinktinis?
                    Prekiniu traukiniu buna ivairiu - tai ruozo, kurie vaziuoja nuo vienos skirstymo stoties iki kitos, tiesioginiai, kurie nors viena skirstymo stoti pravaziuoja be performavimo, isveziojamieji, kai visas satatas isvezamas i ruoze esancia stoti (pvz is Vaidotu i Silainius ar Gaiziunus), perdavimo, kai satatas ar vagonu grupe is skirtymo stoties atvezama i netoliese esancia kita stoti (pvz is Vaidotu i Panerius, Kirtimus), ir buna rinktiniai, kurie dirba kiekvienoje komercini darba atliekancioje ruozo stotyje (pvz. Vaidotu - Radviliskio rinktinis traukinys isvykes is Vaidotu sustoja dirbti (isveza stoties krautus ir tuscius vagonus, palieka naujus stociai skirtus vagonus) vagonus Vievyje, Gaiziunuose, Jonavoje, Silainiuose, Kedainiuose; Vaidotų - Varenos rinktinis traukinys dirba Lentvaryje, Senuosiuose Trakuose, Rudiskese, Valkininkuose ir Varenoje)

                    Comment


                      Maciau siaip grafike yra ir traukinys kuris vaziuoja i Gaiziunus is Palemono kasdien ten pabuna 20min berods ir gryzta, jauciu varo vagonu paimt kuriuos numeta Radviliskis-Vaidotai vaziuojantis, siaip keleiviniai ziurejau atitinka si grafika pvz
                      Kaunas-Siauliai, nu vienu zodziu reix nuvaziuot patykot kai vaziuos tu vagonu paimt ir gryzines, jei grafikas geras tai reix saut i Lyduvenus kokius paziuret paskui :-)

                      Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                      Teisingai, krovininis rinktinis traukinys prasilenkia su keleiviniu.
                      Paskutinis taisė Darius555; 2008.09.10, 13:34.

                      Comment


                        Kodėl kai kurių reisų pradžia ir galas braukiant užlenkiamas? Ir kodėl šalia kai kurių numerių skliausteliuose parašytas kitas numeris?

                        Comment


                          Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                          Maciau siaip grafike yra ir traukinys kuris vaziuoja i Gaiziunus is Palemono kasdien ten pabuna 20min berods ir gryzta, jauciu varo vagonu paimt kuriuos numeta Radviliskis-Vaidotai vaziuojantis, siaip keleiviniai ziurejau atitinka si grafika pvz
                          Kaunas-Siauliai, nu vienu zodziu reix nuvaziuot patykot kai vaziuos tu vagonu paimt ir gryzines, jei grafikas geras tai reix saut i Lyduvenus kokius paziuret paskui :-)
                          Kaip jau minejau, neintesyviuose ruozuose prekiniu traukiniu pagal grafika galite laukti labai ilgai (daznai ir visai nesulaukti ). Keleiviniai kaip minejau vaziuoja tais "siulais tiksliai".

                          Comment


                            Parašė RAW Rodyti pranešimą
                            Kodėl kai kurių reisų pradžia ir galas braukiant užlenkiamas? Ir kodėl šalia kai kurių numerių skliausteliuose parašytas kitas numeris?
                            Tiesa paskius sunku suprantamai zmogui is salies paaiskinti kodel skiaustuose kitas nr buna. Bet pabandysiu.. Yra kai jau minejau ruozo ir tiesioginiai traukiniai. Ju numeracija skirtinga. Pvz. 2620 (3128). Jei tiesioginis traukinys atvyksta i radviliski is klaipedos, jis turi numeri 2620. Radviliskyje pakeitus lokomotyva jam tas numeris ir paliekamas, ir jis vaziuoja is Radviliskio link vaidotu savo senu numeriu 2620. Taciau jei is klaipedos tiesioginiu traukiniu nera, tada radviliskis ant tos "siules" gali leisti savo formavimo traukini, bet jis jau bus ruozo traukinys, todel tures ta numeri, kuris nurodytas grafike skliausteliuose. Dar vienas pvz 2318 (1216). 2318 - tai paprastas ruozo traukinys. Yra numatytas specialus konteinerinis saudyklinis traukinys , kuris turi nr. 1216, tad jei jis vaziuoja (o vaziuoja itin retai, tiksliau siuo metu isvis nevaziuoja), jam ir buna numatytas tas numeris, kuris yra skliausteliuose. Kitaip sakant, vienu "siulu" yra grafike numatyta leisti skirtingu kategoriju traukinius.
                            Gali kilti klausimas, o kam viso to reikia, kad tuos numerius kaitalioti? Bet cia sudetinga paasikinti, nes pats grafiko sudarymas - ypatingai sudetingas procesas - reikia ivertinti mase veiksniu - traukinio svori, lokomotyvo serija, topografines salygas, prasilenkimo, aplenkimo ir daugybe kitu intervalu ir t.t.
                            Dar vienas pvz. jei is vaidotu yra "siulas" 31.. , tai cia yra ruozo traukinys iki radviliskio. Tas siulas radviliskyje ir pasibaigia. Taciau jei yra 2 numeriai, pvz 26.. (31..), tai tas siulas radviliskio stotyje nesibaigia, o tesiasi iki klaipedos. Tad 26.. (31..) "siulu" galima leisti is vaidotu ir traukini i radviliski, ir tiesiogini traukini i klaipeda (31..) Tad skliausteliuose esantys numeriai suteikia tiems "siulams" universalumo.
                            Bet cia tik grazi teorija yra.. Praktikoje ne viskas gaunasi taip kaip numatyta grafike, tad tam ir dirba tarnybos, kurios valdo eisma pagal esama situacija. Grafiko tiksliai (aisku su tam tikrais nedideliais nukrypimais, kurie ivyksta del ivairiu periezasciu) laikosi keleiviniai traukiniai, o su krovininiais yra labai daug visokiu niuansu..
                            Kas del tu minetu "uzlenkimu", tai kiekvienas pateiktas grafikas apima 1 traukiniu eismo tvarkdario valdomas stotis. Kaip matote tame paveikslelyje, sis tvarkdarys valdo eisma nuo Lentvario (reliai nuo Vievio) iki Kybartu, su atsakomis i Mockava (nuo Kazlu Rudos) ir nuo Palemono iki Gaiziunu. Visa ruoza neimanoma nuosekliai isdestyti, tad stengiamasi i auksti kelti ruozus, kurie neintensyvus, kad tvarkdariui galvos kelti daznai nereiketu. kaip matome, ruozas Lentvaris - Kybartai isdestytas nuosekliai, tad traukinio linija ir butu istisine per visa grafika. Taciau jei vykstama per Rokus, linija nutruksta, atsiranda kazkieno pastebetas "uzlenkimas" . Pvz. imkime keleivini traukini Nr. 79. Jis 13.02 pasirodo is Lentvario, vyksta iki palemono, ir 14.12 "siulas nutruksta", taciau jis tuo pat metu atsiranda auksciau esanciame grafiko ruozelyje Palemonas-Rokai-Jiesia. Jis cia juo vaziuoja, pravaziaves Jiesia 14.29 nutruksta, taciau vel atsiranda uz kauno esanciame pagrindiniame ruoze. Tam ir skirtos tos uodegeles, kad matytusi, kur traukinys pereina i kita grafiko dali. Igudusi darbuotojo akis sioje raizgalyneje susigaudo puikiai, o zmogui is sono tai gali buti ypatingai painu..

                            Na, nezinau ar cia kas ka suprato, taciau stengiausi kuo aiskiau paaiskinti..
                            Paskutinis taisė LT-1; 2008.09.10, 18:42.

                            Comment


                              Sveikas, o tiesa gal zinai kur yra naujas grafikas, nes VGS jo nera yra tik senas, o siaip ziurejau peregone Pagegiai-Radviliskis
                              Yra kas 1,5h traukinys numatytas, realiai ten praeina 2-4 (tiksliai nezinau cia pletkai tokie)traukiniai per diena jei nera remonto darbu peregone Klaipeda-Kuziai, tai kaip suprantu ten tiesiog rezervuotas laikas, esant reikalui paleist traukini

                              Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                              Kaip jau minejau, neintesyviuose ruozuose prekiniu traukiniu pagal grafika galite laukti labai ilgai (daznai ir visai nesulaukti ). Keleiviniai kaip minejau vaziuoja tais "siulais tiksliai".

                              Comment


                                Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                Sveikas, o tiesa gal zinai kur yra naujas grafikas, nes VGS jo nera yra tik senas, o siaip ziurejau peregone Pagegiai-Radviliskis
                                Yra kas 1,5h traukinys numatytas, realiai ten praeina 2-4 (tiksliai nezinau cia pletkai tokie)traukiniai per diena jei nera remonto darbu peregone Klaipeda-Kuziai, tai kaip suprantu ten tiesiog rezervuotas laikas, esant reikalui paleist traukini
                                Peregon(rus.)- tarpstotis. O Radviliškis - Pagėgiai nėra tarpstotis, nes tarp jų dar yra kitos stotys.
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  LT-1 tu kaip visada savo informacijos gausa stebini. Dabar šiek tiek aiškiau, bet man jau kai pamačiau pirmą kartą tuos tvarkaraščius bloga pasidarė, tad į eismo tvarkdarius nelabai pretenduoju. O kas dėl žmogaus iš šalies, tai nors ir labai neilgai, bet ir aš dirbu LG.

                                  Comment


                                    Parašė RAW Rodyti pranešimą
                                    LT-1 tu kaip visada savo informacijos gausa stebini. Dabar šiek tiek aiškiau, bet man jau kai pamačiau pirmą kartą tuos tvarkaraščius bloga pasidarė, tad į eismo tvarkdarius nelabai pretenduoju. O kas dėl žmogaus iš šalies, tai nors ir labai neilgai, bet ir aš dirbu LG.
                                    O aš dar mokyklos laikais matematiką ir fiziką besimokant, kelio-laiko-greičio sąvokas, funkcijas nagrinėjant šitą išmokau. Tada ir imdavau Vilniaus-Kauno ruožą su jo kilometrais horizontalėje, laikais vertikalėje (atvirkščiai nebu čia), išvykimo ir nuvykimo laikus sujungvauau tiese, ir ieškodavau vietų, kur vienas keleivinis traukinys susitinka kitą. Tikslumo biskį trūkdavo, nes skyrėsi važiavimo geričiai nuo Vilniaus iki Kaišiadorių ir nuo Kaišiadorių iki Kauno.

                                    Comment


                                      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                      Turint omeny, kad važiuojama dešiniuoju keliu, tai iškart pastebėjau, kad tai yra nuvažiuojantis traukinys... Bet nepagalvojau kokiame ruože čia fotografuota... Kažkodėl įsivaizdavau, kad reikėjo pasiruošti ant bėgių dar atvažiuojant traukiniui...
                                      Beje, traukiniai desiniuoju keliu vazineja ne visada Vykstant infrastrukturos remonto darbams traukiniai kelias valandas (o kai kada ir kelias savaites) dvikeliame ruoze vazineja vienu likusiu keliu. Kaisiadoriu - Radviliskio ruoze, kur irengta nauja Bombardier firmos eismo valdymo sistema, galima vaziuoti tiek desiniuoju tiek kairiuoju keliu (taciau tuo daznai nesinaudojama, nes nera poreikio). Vaziuojant kairiuoju keliu sviesoforu nera, tad masinistas vadovaujasi tik lokomotyve esancio sviesoforo parodymais (esant irengtai automatinei kelio blokuotei). Vaziuojantis netaisyklinguoju (kairiuoju) keliu traukinys visa para priekyje buna uzdeges desineje puseje raudona, kaireje - balta zibintus (ziurint i traukini is priekio).
                                      Tad jei eisite kada "po spalam" kairiuoju keliu, manydami, kad pamatysite is priekio traukini ir spesite pasitraukti - gali kilti dideliu problemu..

                                      Comment


                                        O kaip veikia lokomotyve esantis šviesoforas? Ir kokios atitinkamų spalvų reikšmės? Nes dažnai teko matyti, kad traukinys važiuoja per raudoną.

                                        Comment


                                          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                          O kaip veikia lokomotyve esantis šviesoforas? Ir kokios atitinkamų spalvų reikšmės? Nes dažnai teko matyti, kad traukinys važiuoja per raudoną.
                                          per raudona tai labai retai vaziuoja ir tik po GSB isakymo
                                          Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X