Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Iš AB Lietuvos geležinkeliai 2009-2010 m. Tinklo nuostatų:

    19. Bendras geležinkelio kelių ilgis 1771,9 km., iš jų:
    19.1. vienkelių – 1387,1 km.;
    19.2. dvikelių – 382,7 km.;
    19.3. trikelių – 2,1km.
    Gal kas žinote kurioje vietoje tas ar tie trikeliai? Trikelio apraiškų galima pamatyti važiuojant tarp Vilniaus ir Šiaulių, prie Vievio, tarp Radviliškio ir Šiaulių, nors pro traukinio langą ne visada lengva atskirti ar tai stoties kelynas ar tarpstočio dalis.

    Comment


      Parašė fow Rodyti pranešimą
      Iš AB Lietuvos geležinkeliai 2009-2010 m. Tinklo nuostatų:



      Gal kas žinote kurioje vietoje tas ar tie trikeliai? Trikelio apraiškų galima pamatyti važiuojant tarp Vilniaus ir Šiaulių, prie Vievio, tarp Radviliškio ir Šiaulių, nors pro traukinio langą ne visada lengva atskirti ar tai stoties kelynas ar tarpstočio dalis.
      Yra triskeliu
      Dūkštas-turmantas
      Dūkštas-IAE
      Dūkštas-Metalo laužas
      Dūkštas-Panevežio keliai gamykla ,bet tas kelias geležinkelio jau nenauduojamas
      iskart eina kartu o už gal kokiu 500metru gal daugiau isiskirto tie triskeliai
      Paskutinis taisė Siemens; 2008.08.07, 23:17.

      Comment


        Parašė Siemens Rodyti pranešimą
        Yra triskeliu
        Dūkštas-turmantas
        Dūkštas-IAE
        Dūkštas-Metalo laužas
        Dūkštas-Panevežio keliai gamykla ,bet tas kelias geležinkelio jau nenauduojamas
        iskart eina kartu o už gal kokiu 500metru gal daugiau isiskirto tie triskeliai
        Salia bendrojo naudojimo dvikelio gelezinkelio linijos einantis privaziuojamasis kelias nera laikomas treciuoju.

        Taip kad is tiesu neaisku, kur tie trikeles atkarpos (ar atkarpa) yra.

        Comment


          Parašė fow Rodyti pranešimą
          Iš AB Lietuvos geležinkeliai 2009-2010 m. Tinklo nuostatų:



          Gal kas žinote kurioje vietoje tas ar tie trikeliai? Trikelio apraiškų galima pamatyti važiuojant tarp Vilniaus ir Šiaulių, prie Vievio, tarp Radviliškio ir Šiaulių, nors pro traukinio langą ne visada lengva atskirti ar tai stoties kelynas ar tarpstočio dalis.
          Manau, kad atkarpa nuo Palemono stoties iki buvusios Pamario stoties (kur išsiskiria geležinkeliai į Kauno stotį (per tunelį) ir Rokų stotį (per Kauno HES užtvanką) ) yra tikras trikelis geležinkelis. Nes treti bėgiai tikrai nėra privažiavimo kelias (tokiu jis prasideda už geležinkelio atsiskyrimo į Rokus ir eina į Petrašiūnų pramoninį rajoną).
          Rugpjūčio 5 d. važiavau keleiviniu traukiniu Vilnius-Šeštokai, tai nuo Palemono jis važiavo kairiaisiais bėgiais (kur atskira sankasa nuo kitų) ir dešinėje susitiko prekinį (kiek žinau, M62 vagonus tempė iš Petrašiūnų, rytą jį mačiau manevruojantį ties R.Kalantos gatvės pervaža. Kodėl manevravimo darbus vykdė toks šilumvežis, o ne TEM2 ar į jį panašus, neįsivaizduoju.
          Paskutinis taisė Vitas; 2008.08.08, 19:03.

          Comment


            Parašė Siemens Rodyti pranešimą
            Teisingiai sakai isvis ten kroviniu daug tures nuvezti ir per ta gelezinkelio kelia isvis man labai idomu bus salia gelezinkelio arti gyvenu gal kokie 30metru iki jo ir taip daug veza kiekviena diena atvazuoja tai nors kaip nauja IAE pastatys tai jiems naujo gelezinkelio kelio nereikes daryt tik perdarys ir gerai bus vesti kroviniu, jauciu naujasnius lokomotyvus nusipirks Siemens kokiu dyzeliu ir technikos naujos isvis liux bus
            Kažin ar pirks? Juk IAE ar kažkuriai kitai stambiai įmonei priklausantis lokomotyvas į Vilnių važiuoti negali (gali tik kito lokomotyvo traukiamas). Važinėti iš Dūkšto į IAE modernių šilumvežių (manau) tikrai nereikės (tiksliau - tokius pirkti neapsimokės).
            Nežinau, ar IAE šilumvežis gali įvažiuoti į Dūkšto stoties kelius. Nes žinau daugybę atvejų, kai negali.

            Comment


              Parašė Vitas Rodyti pranešimą
              Kažin ar pirks? Juk IAE ar kažkuriai kitai stambiai įmonei priklausantis lokomotyvas į Vilnių važiuoti negali (gali tik kito lokomotyvo traukiamas). Važinėti iš Dūkšto į IAE modernių šilumvežių (manau) tikrai nereikės (tiksliau - tokius pirkti neapsimokės).
              Nežinau, ar IAE šilumvežis gali įvažiuoti į Dūkšto stoties kelius. Nes žinau daugybę atvejų, kai negali.
              Gali važineti ,nes jis atvažuoja iš IAE ir čia krovini pajama ir važuoja atgal i IAE važineja jis čia i dūkšta per visus begus važineja ir viskas gi skaičiau ,Kad dūkštas IAE kroviniu stotis

              Comment


                Parašė Siemens Rodyti pranešimą
                Gali važineti ,nes jis atvažuoja iš IAE ir čia krovini pajama ir važuoja atgal i IAE važineja jis čia i dūkšta per visus begus važineja ir viskas gi skaičiau ,Kad dūkštas IAE kroviniu stotis
                Ne LG, o kitoms imonems priklausantys silumveziai i LG stotis turi teise ivaziuoti daugelyje stociu. Tam reikia, kad butu sutvarkyta dokumentacija, imoniu silumveziai ir masinistai tureti reikalingus dokumentus (ivarius sertifikatus, leidimus ir t.t.). Tokiu atveju pvz. - jau mineta Duksto stotis, i Draugystes stoti turi teise atvykti Begos silumveziai, i Silainiu - Lifosos,i Pakruojo stoti - karjero silumvezis ir t.t.
                Ir beje, Dukstas nera tik IAE kroviniu stotis Tai tiesiog eiline stotis, aptarnaujanti ir IAE, ir kitus klientus.
                Paskutinis taisė LT-1; 2008.08.10, 18:00.

                Comment


                  Parašė fow Rodyti pranešimą
                  Iš AB Lietuvos geležinkeliai 2009-2010 m. Tinklo nuostatų:



                  Gal kas žinote kurioje vietoje tas ar tie trikeliai? Trikelio apraiškų galima pamatyti važiuojant tarp Vilniaus ir Šiaulių, prie Vievio, tarp Radviliškio ir Šiaulių, nors pro traukinio langą ne visada lengva atskirti ar tai stoties kelynas ar tarpstočio dalis.
                  Vienoje ankstesnėje savo žinutėje paminėjau trikelio geležinkelio atkarpą nuo Palemono iki geležinkelio į Rokus atsiskyrimo vietos. Bet sužinojau, kjad ta ~2 km ilgio atkarpa dabar yra Palemono stoties kelyno dalis. Kažkada Palemonas ir Pamarys buvo atskiros stotys, bet dabar - viena.
                  Ir prisiminiau, kad trikelis geležinkelis eina iš Radviliškio į Linkaičius. Linkaičiai ir Radviliškis tai turbūt tikrai yra atskiros stotys (bent http://www.litrail.lt tvarkaraštis Linkaičius rodo, dargi kažkus Šiaulių-Rokiškio traukinys ten stoja). Kiek traukinius važiavau iš Radviliškio į Jonavą, Linkaičiuose kažkaip sunku pastebėti atsiskiriantį geležinkelį link Panevėžio-Kupiškio-Rokiškio-Daugpilio.
                  Tarp Radviliškio ir Šiaulių treji bėgiai yra atkarpėlėse tarp Radviliškio ir Kutiškių ir tarp Maskiškių ir Šilėnų, tačiau ją tribėgiu geležinkeliu laikyti netiktų: paprasčiausiai ten priartėja ir eina šalia bėgiai nuo Radviliškio į Jonaitiškius (ir toliau į Pagėgius) ir nuo Jonaitiškių (Pagėgių) į Šilėnus.

                  Comment


                    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                    Vienoje ankstesnėje savo žinutėje paminėjau trikelio geležinkelio atkarpą nuo Palemono iki geležinkelio į Rokus atsiskyrimo vietos. Bet sužinojau, kjad ta ~2 km ilgio atkarpa dabar yra Palemono stoties kelyno dalis. Kažkada Palemonas ir Pamarys buvo atskiros stotys, bet dabar - viena.
                    Ir prisiminiau, kad trikelis geležinkelis eina iš Radviliškio į Linkaičius. Linkaičiai ir Radviliškis tai turbūt tikrai yra atskiros stotys (bent http://www.litrail.lt tvarkaraštis Linkaičius rodo, dargi kažkus Šiaulių-Rokiškio traukinys ten stoja). Kiek traukinius važiavau iš Radviliškio į Jonavą, Linkaičiuose kažkaip sunku pastebėti atsiskiriantį geležinkelį link Panevėžio-Kupiškio-Rokiškio-Daugpilio.
                    Tarp Radviliškio ir Šiaulių treji bėgiai yra atkarpėlėse tarp Radviliškio ir Kutiškių ir tarp Maskiškių ir Šilėnų, tačiau ją tribėgiu geležinkeliu laikyti netiktų: paprasčiausiai ten priartėja ir eina šalia bėgiai nuo Radviliškio į Jonaitiškius (ir toliau į Pagėgius) ir nuo Jonaitiškių (Pagėgių) į Šilėnus.
                    Ačiū už visus atsakymus. Man taip pat atrodo kad tai būtent toji atkarpa. Tik sunku atskirti ar tai kelis km einanti atšaka, ar linijos dalis.

                    Comment


                      Linkaičiai yra Radviliškio stoties kelynas.
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                        Linkaičiai yra Radviliškio stoties kelynas.
                        Nu nemanau kad Linkaiciu stotis yra priskiriama Radviliskio stoties kelynui... Mano manymu tai atskira stotis, nes patys Linkaiciai yra gerokai pvaziavus uz Radviliskio link Seduvos. Be to kiek zinau, seniau Linkaiciuose buvo karine baze (lyg ir dabar yra, bet privaziuojamasis kelias uzdarytas). Be to nuo Linkaiciu issiskiria du keliai, Vienas i Vilniu, kitas i Panevezi




                        Be to ar zinote, kad uz Seduvos sekancios dvi stoteles yra labai mandagios? Laba ir Labuciai

                        Comment


                          Parašė Ocelotas Rodyti pranešimą
                          Nu nemanau kad Linkaiciu stotis yra priskiriama Radviliskio stoties kelynui... Mano manymu tai atskira stotis, nes patys Linkaiciai yra gerokai pvaziavus uz Radviliskio link Seduvos. Be to kiek zinau, seniau Linkaiciuose buvo karine baze (lyg ir dabar yra, bet privaziuojamasis kelias uzdarytas). Be to nuo Linkaiciu issiskiria du keliai, Vienas i Vilniu, kitas i Panevezi
                          Nepriskiriama Radvilikio stoties kelynui, o tos stoties kelynas yra, ir šalia ar kiek toliau nuo pačios stoties yra neturi didelės reikšmės, kaip ir linijų išsišakojimas. Anglinės ir Uosto kelynai dar įdomiau nutolę nuo pačios Klaipėdos stoties.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            /\ Nu neesme, neverta gilintis i tokias smulkmenas

                            Comment


                              Bėgių būklės ultragarsinė diagnostika ties Rykantais 2007 04.

                              Comment


                                /\ o jei sviesoforas zalias, tai tuoj traukinys juos pervaziuos?

                                Comment


                                  Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                  /\ o jei sviesoforas zalias, tai tuoj traukinys juos pervaziuos?

                                  Trečias eina priekyje per kokius 3 šimtus metrų, stebi kelią ir informuoja ; o pastarieji nukelia įrangą nuo bėgių ir praleidžia traukinį...

                                  Comment


                                    Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                    /\ o jei sviesoforas zalias, tai tuoj traukinys juos pervaziuos?
                                    Daugumos sviesoforu nuolatine deganti sviesa yra draudziamoji. Tokie sviesoforai stovi stotyse (numeruojami raidemis ir skaiciais). Tarpstociuose, kur irengta automatine blokuote, mazdaug kas kilometra yra isdestyti tarpstocio sviesoforai (numeruojami tik skaiciais). Jie draudziamuoju signalu pradeda signalizuoti tik tuomet, kai priekyje esanciame blok-ruoze (tas blok-ruozas ir yra atstumas tarp sviesoforu) buna traukinys. Kai traukiniu nera, siuose sviesoforuose dega leidziamasis ziburys. Tad laukti traukinio gali buti labai ilgai.. O kai leidziamasis signalas dega mano pradzioje minetuose sviesoforuose, traukinio sulauksite greitai, nes siu sviesoforu leidziamuosius signalus ijungia budetojai arba eismo tvarkdariai esan netoli traukiniui.
                                    (beje, daugelyje stociu, prie kuriu prisijungianciuose tarpstociuose yra irengta automatine blokuote, pagrindiniu keliu ileidziamieji ir isleidziamieji sviesoforai gali buti perjungti i automatine veiksena ir tada jie veikia kaip tarpstocio sviesoforai).

                                    Beje, is pradziu nesupratau ko klausiama maniau klausta, jei sviesofore dega zalias, ar tikrai vaziuos traukinys pro ji..

                                    O kas del defektoskopiniu vezimeliu - tai visada eina nors 2 zmones - vienas seka prietaiso darba, kitas stebi, ar traukinys neatvyksta. Masinistams pradineje stotyje i ispejamaji lapeli visada buna irasyta, kuriame tarpstotyje dirbs defektoskopai, tad jis irgi buna atidus. Siaip tfu tfu tfu, bet nepamenu nei vieno atvejo, kad butu suzaloti defektoskopininkai ar pats prietaisas
                                    Paskutinis taisė LT-1; 2008.08.27, 20:12.

                                    Comment


                                      kaip supratau, eismo valdymas vyksta per tuos sviesoforus... ar vyksta koks valdymas balsu? ...radioryšiu?

                                      Comment


                                        Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                        kaip supratau, eismo valdymas vyksta per tuos sviesoforus... ar vyksta koks valdymas balsu? ...radioryšiu?
                                        Balsu valdoma tada (taip vadinamu telefono rysiu), kai sugedusios sviesoforu sistemos. Bet tada rasomos telefonogramos ir siaip ten gana sudetinga viskas Radijo rysiu tik perspejama. Galima radijo rysiu padiktuoti isakyma, kuriuo leidziama masinistui is tarpstocio ivaziuoti i stoti (tik ivaziuoti is stoties i tarpstoti, isvaziuoti pagal zodini leidima draudziama) arba stoties ribose radijo rysiu pasakoma, jog galima pravaziuoti draudziamaji kuri nors stoties sviesofora.

                                        Comment


                                          Žiūrinėdamas "Youtube" videoklipus (kurių nuorodų esu prirašęs apsčiai), pastebėjau, kad Lenkijoje traukinys iš stoties išvažiuoja, kai išleidžiamame šviesofore dega žalias ir geltonas signalai.
                                          Videoklipai lieka videoklipais, bet visai neseniai tą įsitikinau iš traukinio Šeštokai-Varšuva išlipęs stotyje Trakiszki.
                                          Vienu metu įjungti žalias ir geltonas signalai geležinkelyje su automatine blokiruote reiškia dviejų blokavimo atkarpų laisvumą (žalias reiškia dviejų arba daugiau). Ar geležinkelyje iš Traikškių į Suvalkus yra automatinė blokiruotė, neįsitikinau, bet jos buvimo nemanau. Ir stotis Trakiszki nėra didelė (įsivaizdavau didesnę, užtai Mockavą įsivaizdavau mažesne).
                                          Vienok, automatinė blokiruotė nebūtinai dvikelyje geležinkelyje: Jiesios-Rokų ir Rokų-Palemono tarpstočiuose (per Kauno HES-ą) bėgiai vieni, bet automatinė blokiruotė veikia. Todėl vis tik įdomu būtų žinoti, kodėl Lenkijoje traukiniai iš stočių išleidžiami šviesoforuose vienu metu degant geltonam ir žaliam signalams?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X