Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 2Pack
    Panašu, kad geležinkelio ruožo Rūdiškės - Valkininkai rekonstrukcija prasidės dar šiemet. Šiandien teko važiuoti Varėnos kryptimi ir atgal ir minėtame ruože buldozeris lyginamo pylimą išardyto kelio vietoje (šalia dabartinio kelio).
    Beje, pakeliui teko matyti naujus V raidės šviesoforus (tiesa, kol kas prie jų prikabintas X). Ką reiškia ta V?
    Apie tai šioje temoje rašė K a J o t:

    Šitas šviesoforas su raide "V" bus signalas rodantis sąstato asiračių perkaitimą. Tai yra kaip sąstatas pravažiuos pro įrangą skirtą užfiksuoti aširačių kaitimui kuri vadinasi "PONB" ir bus užfiksuotas aširačių perkaitimas tai užsidegs šita "V" raidė. Tada mašinistas tures labai palengva stabdyti traukinį ir privalės sustoti artimiausioje stotyje. O "X" ženklas ant jo rodo kas jis neveikia.

    Comment


      Parašė ivanivanov Rodyti pranešimą


      Retai kada pamatysi toki reginy, 2M62U + 2M62U

      Na pvz. Mažeikių gel. stotyje daug kartų esu mates kaip keletas 2M62 su vagonu sastatai važiuoja vienas kitam iš paskos. Klausimas: kam 2M62U buvo sukabinti keturiese? gal kuris sugedo ar reikia jėgos tokiom cisternom pratempt
      Не мы такиe, жизнь такaя...

      Comment


        Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimą
        Na pvz. Mažeikių gel. stotyje daug kartų esu mates kaip keletas 2M62 su vagonu sastatai važiuoja vienas kitam iš paskos. Klausimas: kam 2M62U buvo sukabinti keturiese? gal kuris sugedo ar reikia jėgos tokiom cisternom pratempt
        Dviese sukabinti, kad neapkrauti ruožo ir neleisti vieno rezervu atskirai, o tą dieną visi traukiniai per Pagėgius važiavo dėl pralaidų keitimo Klaipėdos - Šiaulių ruože. Tom cisternom ir M62 gal užtektų, neskaičiavau kiek jų, iš Klaipėdos tuščios.
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
          Gal nesupyks auksciau esancio straipsnelio rasytojas, bet truputi papildysiu
          1. 4 val 40 min - tai nera pats maziausias laikas nuvykti is Vilniaus i Klaipeda. Jei ismestume visus sustojimus, papildomai laimetume mazdaug 40 min (kiekvienam sustojimui pridemame po 5 min: 1 min. - stabdymas, 2 min. - keleiviu laipinimas, ~2 min. isibegejimas). Tad jei labai noretume, nuvyktume i Klaipeda per 4 val., bet niekur pakeliui nesustotume...
          2. 120 km/h leistinas greitis dar yra nuo Bezdoniu iki Turmanto esanciuose tarpstociuose. Beje, jei neklystu pries pora metu butent sio ruozo Pabrades-Svencioneliu tarpstotyje musu TEP-70 testavo Keleiviniu vagonu depe rekonstruota vagona restorana. Buvo pasiekiamas apie 150 km/h (!) greitis.
          3. D-1 konstrukcinis greitis yra 100 km/h (bent jau LG toks max greitis jiems nustatytas).
          4. Lokomotyvai TEP 160 km/h greiciu gali tempti sastata pastoviai, jei tik leidzia kelio profilis ir traukinio svoris (beje, nustatant konstrukcini greiti vienas is svarbiausiu kriteriju yra stabdziu efektyvumas, t.y. ar jie sugebes sustabdyti traukini per nustatyta atstuma). Paradoksas, bet TEP-60 be vagonu gali vaziuoti mazesniu - tik 118 km/h greiciu, nes sunkaus lokomotyvo stabdziai nepajegus butu sustabdyti masinos per nustatyta atstuma (kai buna su vagonais, pastarieji pristabdo ir lokomotyva). Beje, per kazkada seniai vykusius bandymus senukas TEP-60 isvystydavo 220 km/h greiti. Ivertinus visas technines charakteristikas buvo nustatytas 160 km/h greitis.
          Kad jau prakalbot apie kelio ketegorijas ir greicius tai:
          I kelio ketegorija-keleiviniu traukiniu 140km/h, prekiniu 90km/h
          II kelio kategorija- keleviniu 120km/h, prekiniu 80km/h
          III kelio kategorija-keleviniu 100km/h, prekiniu 80km/h
          IV kelio kategorija-keleviniu 80km/h, prekiniu 70km/h
          V kelio kategorija-keleviniu 50km/h, prekiniu 40km/h
          VI kelio kategorija-keleiviniu 25km/h, prekiniu 25km/h
          Не мы такиe, жизнь такaя...

          Comment


            Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimą
            Kad jau prakalbot apie kelio ketegorijas ir greicius tai:
            I kelio ketegorija-keleiviniu traukiniu 140km/h, prekiniu 90km/h
            II kelio kategorija- keleviniu 120km/h, prekiniu 80km/h
            III kelio kategorija-keleviniu 100km/h, prekiniu 80km/h
            IV kelio kategorija-keleviniu 80km/h, prekiniu 70km/h
            V kelio kategorija-keleviniu 50km/h, prekiniu 40km/h
            VI kelio kategorija-keleiviniu 25km/h, prekiniu 25km/h
            Bet Lietuvoje pirmos kategorijos nera.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Bet Lietuvoje pirmos kategorijos nera.

              Na ir kas kad nera? Parasiau kelio kategorijas atitinkancius greicius ir viskas
              Не мы такиe, жизнь такaя...

              Comment


                Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimą
                Na ir kas kad nera? Parasiau kelio kategorijas atitinkancius greicius ir viskas
                Idomu, kas nustate tokias kategorijas? Kokia institucija... arba koks dokumentas apie tai...?

                Comment


                  Parašė x21 Rodyti pranešimą
                  Idomu, kas nustate tokias kategorijas? Kokia institucija... arba koks dokumentas apie tai...?
                  Yra vienas is svarbiausiu gelezinkelio dokumentu - Gelezinkeliu techninio naudojimo nuostatai. Jame tai ir nustatyta.

                  Comment


                    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                    Yra vienas is svarbiausiu gelezinkelio dokumentu - Gelezinkeliu techninio naudojimo nuostatai. Jame tai ir nustatyta.
                    Cia yra Lietuvos Respublikos dokumentas, ar tarptautinis? Ar yra kokia nors tarptautine gelezinkeliu organizacija, tipo kaip ICAO aviacijoje?

                    Comment


                      As Rokisky dirbu salia gelezinkelio stoties, tai gan daznai matau 2m62 be sastato griztanti nuo sienos. ar taip apsimoka? juk gali sukabint keturias sekcijas, nes po keletoss valandu vistiek pravaziuoja koks su sastatu... kur logika?

                      Comment


                        Parašė Ocelotas Rodyti pranešimą
                        As Rokisky dirbu salia gelezinkelio stoties, tai gan daznai matau 2m62 be sastato griztanti nuo sienos. ar taip apsimoka? juk gali sukabint keturias sekcijas, nes po keletos valandu vistiek pravaziuoja koks su sastatu... kur logika?
                        Geležinkelis per Rokiškį nėra apkrautas. Tai vienas 2M62 grįždamas netrukdo.
                        Kas kita būtų kažkur prie Vilniaus, Radviliškio ar Klaipėdos. Sunkiau dabar iš Kauno į Palemoną (kol uždarytas tunelis, važiuoja aplinkiniu keliu per Jiesią, nuo Jiesios iki Palemono prieigų bėgiai vieni, traukinių eismas intensyvus), tai pastebėjau kad šilumvežiai važiuoja susikabinę po kelis.
                        Aišku, prie kito sąstato prisijungęs šilumvežis nedegintų brangaus kuro...
                        Paskutinis taisė Vitas; 2008.08.02, 13:16.

                        Comment


                          Parašė x21 Rodyti pranešimą
                          Cia yra Lietuvos Respublikos dokumentas, ar tarptautinis? Ar yra kokia nors tarptautine gelezinkeliu organizacija, tipo kaip ICAO aviacijoje?
                          Cia yra LR dokumentas. Beje, gelezinkeliu techninio naudojimo nuostatai (TNN) yra beveik identiski rusiskoms analogiskoms taisyklems (правила технической эксплуатации).
                          LG yra daugelio tarptautiniu organizaciju nare. Apie tai galima pasiskaityti oficialiame LG saite

                          Comment


                            Manau daugeliui bus idomu paziurineti 3 vienus paciu svarbiausiu gelezinkelio dokumentu:

                            Gelezinkeliu techninio naudojimo nuostatai

                            Gelezinkeliu eismo taisykles

                            Gelezinkeliu signalizacijos taisykles
                            Pastarosios beje pacios idomiausios - yra daug paveiksliuku
                            Paskutinis taisė LT-1; 2008.08.02, 21:11.

                            Comment


                              Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                              Manau daugeliui bus idomu paziurineti 3 vienus paciu svarbiausiu gelezinkelio dokumentu:

                              Gelezinkeliu techninio naudojimo nuostatai

                              Gelezinkeliu eismo taisykles

                              Gelezinkeliu signalizacijos taisykles
                              Pastarosios beje pacios idomiausios - yra daug paveiksliuku
                              Man tu dokumentu neuzkrauna
                              Не мы такиe, жизнь такaя...

                              Comment


                                Atsidaryk su Foxit Reader

                                Comment


                                  Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimą
                                  Na ir kas kad nera? Parasiau kelio kategorijas atitinkancius greicius ir viskas
                                  Visa tai dar is tarybiniu laiku. Bet TSRS dar buvo kategorija (ir dabar yra Rusijoje) - 200 km/h keleiviniam susiekimui. S. Peterburgas - Maskva. Cia tokiu greiciu vazineja RVR elektriniai traukiniai ER200 ir elektroveziais ČS200 tempiami greitieji traukiniai, isvystantys iki 160 km/h. Elektrovezis kaip ir 200 km/h su + isvysto, bet vagonai riboja greiti.

                                  Comment


                                    Prie tos pačios temos. Šiandien bevažiuodamas traukiniu galvojau apie tai, kodėl krovininiai traukiniai važiuoja tik dieną. Žinoma, dėl triukšmo (o gal klystu?). O yra kokie nors ypatingi reikalavimai šiuo klausimu? Juk jei triukšmas būtų nesvarbu, taip patogu būtų persivežti krovinius naktį ir dieną geležinkelius atlaisvinti keleiviniams traukiniams...

                                    Comment


                                      Parašė Meier Rodyti pranešimą
                                      Prie tos pačios temos. Šiandien bevažiuodamas traukiniu galvojau apie tai, kodėl krovininiai traukiniai važiuoja tik dieną. Žinoma, dėl triukšmo (o gal klystu?). O yra kokie nors ypatingi reikalavimai šiuo klausimu? Juk jei triukšmas būtų nesvarbu, taip patogu būtų persivežti krovinius naktį ir dieną geležinkelius atlaisvinti keleiviniams traukiniams...
                                      Teiginys, kad krovininiai traukiniai vaziuoja tik diena yra visiskai neteisingas. Priesingai - pagrindinis krovininiu traukiniu judejimas ir vyksta butent nakti. Diena daznai vykdomi infrastrukturos remonto darbai, tad stengiamasi praleisti bent keleivinius (taciau daznai ir jie buna atsaukiami, jei vyksta rimtesni darbai).

                                      Comment


                                        Parašė Meier Rodyti pranešimą
                                        Šiandien bevažiuodamas traukiniu galvojau apie tai, kodėl krovininiai traukiniai važiuoja tik dieną. Žinoma, dėl triukšmo (o gal klystu?). O yra kokie nors ypatingi reikalavimai šiuo klausimu? Juk jei triukšmas būtų nesvarbu, taip patogu būtų persivežti krovinius naktį ir dieną geležinkelius atlaisvinti keleiviniams traukiniams...
                                        Nežinau, kur to taip įsitikinai...
                                        Reikėtų naktčiai palapinę pasistatyti kažkur miške pagelžkelėje prie Vievio, tai garantuoju - nuo prekinių traukinių dundesio negalėtumėt miegoti

                                        Comment


                                          Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                          Nežinau, kur to taip įsitikinai...
                                          Reikėtų naktčiai palapinę pasistatyti kažkur miške pagelžkelėje prie Vievio, tai garantuoju - nuo prekinių traukinių dundesio negalėtumėt miegoti
                                          Nors as negyvenu prie gelezinkelio, bet yra teke nakvoti ant sieno kelis kartus prie gelezinkelio su intensyviu eismu nakti. Ir nieko. Nera tas triuksmas toks didelis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X