Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimą


    Ką šis ženklas reiškia?
    Sis zenklas rodo kad kelias yra uzdarytas ir si zenkla pravaziuoti draudziama.

    Comment


      Ka reiškia prie kai kurių geležinkelio šviesoforu pakabintos mažos lentelės su keliais skaičiais ar raidėmis? Ir kur galima sužinoti krovininių traukinių grafikus kelionės?
      Не мы такиe, жизнь такaя...

      Comment


        Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimą
        Ka reiškia prie kai kurių geležinkelio šviesoforu pakabintos mažos lentelės su keliais skaičiais ar raidėmis? Ir kur galima sužinoti krovininių traukinių grafikus kelionės?
        Jei matei lenteles su rusiškom raidėm "M", "Н" ir "Ч", tai pirmoji reiškia, kad šviesoforas skirtas manevravimams, antrasis reiškia "нечётный" (toliau nuo Maskvos) ir trečiasis - "чётный" (į Maskvą).

        Bandžiau paaiškinti gana paprastai ir tiek, kiek žinau. Tokia ženklinimo sistema likus nuo Tarybų Sąjungos laikų. Gal senesni žmonės dar prisimins, kad seniau ir kilometražo stulpeliuose rašydavo atstumus nuo Maskvos.

        Comment


          Parašė robertas Rodyti pranešimą
          Jei matei lenteles su rusiškom raidėm "M", "Н" ir "Ч", tai pirmoji reiškia, kad šviesoforas skirtas manevravimams, antrasis reiškia "нечётный" (toliau nuo Maskvos) ir trečiasis - "чётный" (į Maskvą).

          Bandžiau paaiškinti gana paprastai ir tiek, kiek žinau. Tokia ženklinimo sistema likus nuo Tarybų Sąjungos laikų. Gal senesni žmonės dar prisimins, kad seniau ir kilometražo stulpeliuose rašydavo atstumus nuo Maskvos.

          Kaip suprast toliau nuo Maskvos?
          Не мы такиe, жизнь такaя...

          Comment


            Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimą
            Kaip suprast toliau nuo Maskvos?
            t

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              t
              Kas t?
              Не мы такиe, жизнь такaя...

              Comment


                Parašė robertas Rodyti pranešimą
                Jei matei lenteles su rusiškom raidėm "M", "Н" ir "Ч", tai pirmoji reiškia, kad šviesoforas skirtas manevravimams, antrasis reiškia "нечётный" (toliau nuo Maskvos) ir trečiasis - "чётный" (į Maskvą).

                Bandžiau paaiškinti gana paprastai ir tiek, kiek žinau. Tokia ženklinimo sistema likus nuo Tarybų Sąjungos laikų. Gal senesni žmonės dar prisimins, kad seniau ir kilometražo stulpeliuose rašydavo atstumus nuo Maskvos.
                Siaip tai su maskva nedaug ka bendro turi. Lenteles ant sviesoforu gali buti ivairiausios. Tame pranesime teisybes yra - M raide zymimi manevriniai sviesoforai. Prie M raides dar buna skaicius, nes stotyje paprastai buna ne vienas sviesoforas, o vienodu ju uzrasu buti negali. Tad didelese stotyse prie M raides galime pamatyti net 14, 80, 132. Manevriniai sviesoforai dazniausiiai numeruojami paeliui pagal issidestyma. Tik lyginiame iesmyne visi ju numeriai buna lyginiai M2, M8, M112 ir t.t., nelyginiame - nelyginiai - M1, M15, M135 ir t.t. Isleidziamieji, ileidziamieji sviesoforai turi rusiskas Н ir Л raides. Daugelyje sviesoforu jos pakeistos i lietuviskas L (lyginis) ir N (nelyginis). Sios raides zymi eismo krypti - lygine ar nelygine (kaip pastebejote turbut, traukiniai irgi i viena puse vyksta lyginiais numeriais, o i kita - nelyginiais. Kryptis nustatoma taip - krypciai is pietu i siaure ir is vakaru i rytus suteikiami lyginiai numeriai, o priesingai krypciai - nelyginiai.
                Pvz. lygines krypties sviesoforas is X stoties 5 kelio tures lentele L5, jo antrinis sviesoforas - AL5 ir t.t. Kalnelio sviesoforai anksciau turejo raide Г (горочный), dabar K (kalnelio). Tarpstocio sviesoforai turi tik numeri, tie numeriai suteikiami is eiles numeruojant sviesoforus. Yra dar daugybe kitokiu sviesoforu numeraciju lenteliu..
                Siaip tai cia labai plati tema, nesiplesiu, nes kita vertus cia paini ta numeracija..
                Paskutinis taisė LT-1; 2008.07.15, 21:32.

                Comment


                  Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                  Siaip tai su maskva nedaug ka bendro turi. Lenteles ant sviesoforu gali buti ivairiausios. Tame pranesime teisybes yra - M raide zymimi manevriniai sviesoforai. Prie M raides dar buna skaicius, nes stotyje paprastai buna ne vienas sviesoforas, o vienodu ju uzrasu buti negali. Tad didelese stotyse prie M raides galime pamatyti net 14, 80, 132. Manevriniai sviesoforai dazniausiiai numeruojami paeliui pagal issidestyma. Tik lyginiame iesmyne visi ju numeriai buna lyginiai M2, M8, M112 ir t.t., nelyginiame - nelyginiai - M1, M15, M135 ir t.t. Isleidziamieji, ileidziamieji sviesoforai turi rusiskas Н ir Л raides. Daugelyje sviesoforu jos pakeistos i lietuviskas L (lyginis) ir N (nelyginis). Sios raides zymi eismo krypti - lygine ar nelygine (kaip pastebejote turbut, traukiniai irgi i viena puse vyksta lyginiais numeriais, o i kita - nelyginiais. Kryptis nustatoma taip - krypciai is pietu i siaure ir is vakaru i rytus suteikiami lyginiai numeriai, o priesingai krypciai - nelyginiai.
                  Pvz. lygines krypties sviesoforas is X stoties 5 kelio tures lentele L5, jo antrinis sviesoforas - AL5 ir t.t. Kalnelio sviesoforai anksciau turejo raide Г (горочный), dabar K (kalnelio). Tarpstocio sviesoforai turi tik numeri, tie numeriai suteikiami is eiles numeruojant sviesoforus. Yra dar daugybe kitokiu sviesoforu numeraciju lenteliu..
                  Siaip tai cia labai plati tema, nesiplesiu, nes kita vertus cia paini ta numeracija..
                  Kažkodėl įdomi situacija pasidaro Šeštokuose. Keleivinis traukinys Vilnius-Šeštokai atvyksta 193 numeriu (nelyginiu), lenkiškas į Varšuvą išvyksta 91002 numeriu (lyginiu). Važiavimo kryptis nesikeičia. kame reikalas? Ar Lenkijoje taisyklė kita ?

                  Comment


                    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                    Kažkodėl įdomi situacija pasidaro Šeštokuose. Keleivinis traukinys Vilnius-Šeštokai atvyksta 193 numeriu (nelyginiu), lenkiškas į Varšuvą išvyksta 91002 numeriu (lyginiu). Važiavimo kryptis nesikeičia. kame reikalas? Ar Lenkijoje taisyklė kita ?
                    Na nieko cia ypatingo, 193 - numeris pagal normas, galiojancias Lietuvoje (kaip beje visoje buvusioje tarybu sajungoje). 91002 - numeris pagal Lenkijoje galiojancias normas. Nesidomejau lenku taisyjklemis, bet gal pas juos lygine ir nelygine kryptis kitaip nei pas mus nustatoma.
                    Beje, pvz is Palemono traukiniui isvykus i Radviliski, numeracija buna lygine, o Gaiziunuose, kur atsaka prisijungia prie Kaisiadoriu - Radviliskio linijo, tampa nelygine (ir atvirksciai). Keiciasi numeracija ir Pagegiuose, kai vaziuojama is Radviliskio i Klaipeda (ar atvirksciai).

                    Comment


                      Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                      Siaip tai su maskva nedaug ka bendro turi. Lenteles ant sviesoforu gali buti ivairiausios. Tame pranesime teisybes yra - M raide zymimi manevriniai sviesoforai. Prie M raides dar buna skaicius, nes stotyje paprastai buna ne vienas sviesoforas, o vienodu ju uzrasu buti negali. Tad didelese stotyse prie M raides galime pamatyti net 14, 80, 132. Manevriniai sviesoforai dazniausiiai numeruojami paeliui pagal issidestyma. Tik lyginiame iesmyne visi ju numeriai buna lyginiai M2, M8, M112 ir t.t., nelyginiame - nelyginiai - M1, M15, M135 ir t.t. Isleidziamieji, ileidziamieji sviesoforai turi rusiskas Н ir Л raides. Daugelyje sviesoforu jos pakeistos i lietuviskas L (lyginis) ir N (nelyginis). Sios raides zymi eismo krypti - lygine ar nelygine (kaip pastebejote turbut, traukiniai irgi i viena puse vyksta lyginiais numeriais, o i kita - nelyginiais. Kryptis nustatoma taip - krypciai is pietu i siaure ir is vakaru i rytus suteikiami lyginiai numeriai, o priesingai krypciai - nelyginiai.
                      Pvz. lygines krypties sviesoforas is X stoties 5 kelio tures lentele L5, jo antrinis sviesoforas - AL5 ir t.t. Kalnelio sviesoforai anksciau turejo raide Г (горочный), dabar K (kalnelio). Tarpstocio sviesoforai turi tik numeri, tie numeriai suteikiami is eiles numeruojant sviesoforus. Yra dar daugybe kitokiu sviesoforu numeraciju lenteliu..
                      Siaip tai cia labai plati tema, nesiplesiu, nes kita vertus cia paini ta numeracija..

                      LT-1 is kur tiek ziniu? gal masinistas busi?

                      Comment


                        Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                        Siaip tai su maskva nedaug ka bendro turi. Lenteles ant sviesoforu gali buti ivairiausios. Tame pranesime teisybes yra - M raide zymimi manevriniai sviesoforai. Prie M raides dar buna skaicius, nes stotyje paprastai buna ne vienas sviesoforas, o vienodu ju uzrasu buti negali. Tad didelese stotyse prie M raides galime pamatyti net 14, 80, 132. Manevriniai sviesoforai dazniausiiai numeruojami paeliui pagal issidestyma. Tik lyginiame iesmyne visi ju numeriai buna lyginiai M2, M8, M112 ir t.t., nelyginiame - nelyginiai - M1, M15, M135 ir t.t. Isleidziamieji, ileidziamieji sviesoforai turi rusiskas Н ir Л raides. Daugelyje sviesoforu jos pakeistos i lietuviskas L (lyginis) ir N (nelyginis). Sios raides zymi eismo krypti - lygine ar nelygine (kaip pastebejote turbut, traukiniai irgi i viena puse vyksta lyginiais numeriais, o i kita - nelyginiais. Kryptis nustatoma taip - krypciai is pietu i siaure ir is vakaru i rytus suteikiami lyginiai numeriai, o priesingai krypciai - nelyginiai.
                        Pvz. lygines krypties sviesoforas is X stoties 5 kelio tures lentele L5, jo antrinis sviesoforas - AL5 ir t.t. Kalnelio sviesoforai anksciau turejo raide Г (горочный), dabar K (kalnelio). Tarpstocio sviesoforai turi tik numeri, tie numeriai suteikiami is eiles numeruojant sviesoforus. Yra dar daugybe kitokiu sviesoforu numeraciju lenteliu..
                        Siaip tai cia labai plati tema, nesiplesiu, nes kita vertus cia paini ta numeracija..

                        Aš tik nesuprantu to apie ta krypties nustatymą
                        Не мы такиe, жизнь такaя...

                        Comment


                          Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimą
                          Aš tik nesuprantu to apie ta krypties nustatymą
                          Pasiimk kompasa, tada suprasi

                          Comment


                            Parašė Worm Rodyti pranešimą
                            LT-1 is kur tiek ziniu? gal masinistas busi?
                            Nu kad tikrai ne

                            Comment


                              Šiandien Mažeikių gel. stotyje buvo šviesoforas su raide N. Ka ta raidė reiškia?
                              Paskutinis taisė _TuaReG_; 2008.07.19, 10:58.
                              Не мы такиe, жизнь такaя...

                              Comment


                                Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimą
                                Šiandien Mažeikių gel. stotyje buvo šviesoforas nu raide N. Ka ta raidė reiškia?
                                Nu tai pagal LT-1, šis šviesoforas žymi nelyginę eismo kryptį.

                                Įdomu, ar pas mus mašinistai taip nevažinėja?
                                http://smotri.com/video/view/?id=v69957981c

                                Comment


                                  Tiksliai
                                  Не мы такиe, жизнь такaя...

                                  Comment


                                    LT-1 rašė:-'' Sios raides zymi eismo krypti - lygine ar nelygine (kaip pastebejote turbut, traukiniai irgi i viena puse vyksta lyginiais numeriais, o i kita - nelyginiais''. Kaip suprasti ta, kad traukiniai i viena puse vyksta lyginiais numeriais?
                                    Не мы такиe, жизнь такaя...

                                    Comment


                                      Taip ir suprast, pavyzdžiui esi turbūt girdėjęs stotyje skelbiant traukinys numeris 671 arba 682 išvyksta... Nu tai ir bus 671-nelyginis numeris, 682-lyginis. Tik aš nesuprantu kam to reikia? Kodėl traukinys negali išvažiuoti ir grįžti su tuo pačiu numeriu?

                                      Comment


                                        Parašė RAW Rodyti pranešimą
                                        Taip ir suprast, pavyzdžiui esi turbūt girdėjęs stotyje skelbiant traukinys numeris 671 arba 682 išvyksta... Nu tai ir bus 671-nelyginis numeris, 682-lyginis. Tik aš nesuprantu kam to reikia? Kodėl traukinys negali išvažiuoti ir grįžti su tuo pačiu numeriu?
                                        Ai tai taip yra
                                        Не мы такиe, жизнь такaя...

                                        Comment


                                          Panašu, kad geležinkelio ruožo Rūdiškės - Valkininkai rekonstrukcija prasidės dar šiemet. Šiandien teko važiuoti Varėnos kryptimi ir atgal ir minėtame ruože buldozeris lyginamo pylimą išardyto kelio vietoje (šalia dabartinio kelio).
                                          Beje, pakeliui teko matyti naujus V raidės šviesoforus (tiesa, kol kas prie jų prikabintas X). Ką reiškia ta V?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X