Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    Ačiū Aleksio visai susimaišiau jau su Hz

    O beja,kam ta lokomotyvinė signalizacija reikalinga? Nes šį ženklą pirma kart mačiau vakar.
    Šiaip patariu paskaitinėti šią temą nuo pat pradžių. Nemažai forumiečių gan išsamiai aprašė įvairių techninių priemonių geležinkelyje naudojimo ypatumus. Nebent jau TIKRAI nebus rašyta apie tai.
    Šiuo atveju:
    http://www.miestai.net/forumas/showt...629#post229629

    Comment


      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
      Šiaip patariu paskaitinėti šią temą nuo pat pradžių. Nemažai forumiečių gan išsamiai aprašė įvairių techninių priemonių geležinkelyje naudojimo ypatumus. Nebent jau TIKRAI nebus rašyta apie tai.
      Šiuo atveju:
      http://www.miestai.net/forumas/showt...629#post229629
      Dėkui
      Neskubėk ir nespėsi.

      Comment


        O ši vieta daro "TARKŠT" nuo karščio , ar specialiai?

        Neskubėk ir nespėsi.

        Comment


          O ką reiškia "TARKŠT"?

          Comment


            Parašė gnybtas Rodyti pranešimą
            O ką reiškia "TARKŠT"?
            Nu braška , tarška. Nu nežinau kaip apibūdint.
            Neskubėk ir nespėsi.

            Comment


              Specialiai cia daro

              Comment


                Parašė 2M62 Rodyti pranešimą
                Specialiai cia daro
                Duosiu aš tau specialiai Ne jei atvirai , tai vienintėlėje vietoje Kaune tą pastebėjau. Todėl ir domiuosi.
                Neskubėk ir nespėsi.

                Comment


                  Itariu kitoj tilto pusej irgi ta paty daro Cia tiesiog specialiai nesuvirinti begiai, del tilto aptarnavimo ar begiu keitimo. I Marijampole is Kazu Rudos dar yra durti begiai tai nuvaziuok kada Prisiklausysi tu "tarks barkst"

                  Comment


                    Vistiek nesuprantu tai tarška kai traukinys važiuoja? Tarška riedmenys ar sandūra "vaikšto". Nes ant sandūros normalu, kad ratams važiuojant būna garsas, tarpas tai yra, plius ir bėgiai dažnai būna nudilę ne vienodai, todėl ir būna smūgis. O gal sandūros varžtai atsileidę? Tada negerai. Dar gali būti, kad skaldą reikia pamušti po sandūra, prasėdęs gal balastas, arba bėgvinės laisvos ir bėgis padėklę "barškina" Atrodo pažįstama viena, čia vaizdas prieš Kauno HE ant viaduko virš automobilių kelio? Šiaip teisingai Edvis sako, ant sandūrinio kelio normalus dalykas

                    Comment


                      Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                      O ši vieta daro "TARKŠT" nuo karščio , ar specialiai?

                      Atvaizdas
                      Aišku, kad nuo karščio.

                      Comment


                        Parašė gnybtas Rodyti pranešimą
                        Vistiek nesuprantu tai tarška kai traukinys važiuoja? Tarška riedmenys ar sandūra "vaikšto". Nes ant sandūros normalu, kad ratams važiuojant būna garsas, tarpas tai yra, plius ir bėgiai dažnai būna nudilę ne vienodai, todėl ir būna smūgis. O gal sandūros varžtai atsileidę? Tada negerai. Dar gali būti, kad skaldą reikia pamušti po sandūra, prasėdęs gal balastas, arba bėgvinės laisvos ir bėgis padėklę "barškina" Atrodo pažįstama viena, čia vaizdas prieš Kauno HE ant viaduko virš automobilių kelio? Šiaip teisingai Edvis sako, ant sandūrinio kelio normalus dalykas
                        Tarška kai niekas nevažiuoja Jap , čia prie HESO.
                        Neskubėk ir nespėsi.

                        Comment


                          Fotografuota saulėtą dieną, tada bėgiai šyla ir "vaikšto". Kada įtempiai bėgio viduje nuo šiluminio plėtimosi viršija jėgą, kuria juos laiko sandūros ir padėklės, bėgis kelis milimetrus pailgėja ir pasislenka. Tuo metu ir girdimas trakštelėjimas, spragtelėjimas, terkštelėjimas, išskirtiniais atvejais - geras bumtelėjimas

                          Comment


                            Parašė gnybtas Rodyti pranešimą
                            Fotografuota saulėtą dieną, tada bėgiai šyla ir "vaikšto". Kada įtempiai bėgio viduje nuo šiluminio plėtimosi viršija jėgą, kuria juos laiko sandūros ir padėklės, bėgis kelis milimetrus pailgėja ir pasislenka. Tuo metu ir girdimas trakštelėjimas, spragtelėjimas, terkštelėjimas, išskirtiniais atvejais - geras bumtelėjimas
                            Norėčiau tą bumtelėjimą išgirsti o kad pasislenka ir pailgėja , tai jokios reikšmės nevaidina?
                            Neskubėk ir nespėsi.

                            Comment


                              Gerai trinkteli kur ilgi ilgabėgiai, dar įtakoja išilginis profilis. O reikšmę turi tada, kai blogai padarytas temperatūrinis rėžimas ir nėra vietos bėgiams vaikščioti, tada galimas kelio "išmetimas". O šiaip atvėsus jie susitraukia ir grįžta į savo padėtį.

                              Comment


                                O gal kas žinot , ką reiškia ta E raidė švieslentėje išvažiaus iš tunelio į Kauno pusę? Kartais ji dega , kartais ne.
                                Neskubėk ir nespėsi.

                                Comment


                                  Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                                  O gal kas žinot , ką reiškia ta E raidė švieslentėje išvažiaus iš tunelio į Kauno pusę? Kartais ji dega , kartais ne.
                                  Kai važiuoja elektrinis, ji dega visada, o kai neelektrinis - tai dega, tai nedega? Jeigu taip, tada E reiškia, kad traukinio maršrutas paruoštas į elektrifikuotą kelią.

                                  Comment


                                    O LG stebi orų prognozes , ar patys ją matuoja? Čia kažkoks sūkuriukas , kuris sukasi vėjui pučiant ir dar dėžutė prie jo yra.

                                    Neskubėk ir nespėsi.

                                    Comment


                                      Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                                      O LG stebi orų prognozes , ar patys ją matuoja? Čia kažkoks sūkuriukas , kuris sukasi vėjui pučiant ir dar dėžutė prie jo yra.

                                      Atvaizdas
                                      Tas sūkuriukas yra anemometras - prietaisas vėjo greičiui matuoti. O šalia jo, ant stulpo (baltas, cilindro formos) - termometras.
                                      Paskutinis taisė WastedYears; 2013.10.18, 14:22.

                                      Comment


                                        Parašė WastedYears Rodyti pranešimą
                                        Tas sūkuriukas yra anemometras - prietaisas vėjo greičiui matuoti. O šalia jo, ant stulpo (baltas, cilindro formos) - termometras.
                                        O kam jiems tas vėjo matavimas? Jug nenuvers traukinio nuo bėgių.
                                        Neskubėk ir nespėsi.

                                        Comment


                                          Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                                          O kam jiems tas vėjo matavimas? Jug nenuvers traukinio nuo bėgių.
                                          Bet kuro sąnaudas paveikt visai gali.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X