Visada norėjau pasiteirauti šios srities žinovų vienu klausimu. Ką geležinkelių eisme reiškia mėlynasis šviesos signalas ? Koks skirtumas tarp vieno ir dviejų degančių signalų ?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai
Collapse
X
-
Bedirbdamas pastebėjau,kad kai kurių vagonų ašių ratai yra ne vienodai sudile. Pvz priekinėje ašyje abu storesni,o galinio plonesni.Kas tada įtakoja tokį reiškinį?Ar čia nevienodai buvo keičiami ratai? Beja šitą pastebėjau ant cisternų ir automobilių transportavimo vagonų.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė FeO Rodyti pranešimąViename rate atsiranda iščiuoža, ar kitas aširačio defektas. Defektinį aširatį reikia keisti. Ant vieno vežimėlio turi būti vienodo(?) nusidėvėjimo aširačiai.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė FeO Rodyti pranešimąViename rate atsiranda iščiuoža, ar kitas aširačio defektas. Defektinį aširatį reikia keisti. Ant vieno vežimėlio turi būti vienodo(?) nusidėvėjimo aširačiai.Paskutinis taisė Aleksio; 2013.07.23, 16:49.
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąDar turiu klausimuką , ar šio šviesoforo reikšmė vienoda kaip ir vieno žalio degančio,ar geltono degančio - mirksinčio? Nes šiuo atveju tai degė šie 3 žali , 1 geltonas, o pačiame viršuje dar ir mirksėjo geltonas vienu metu,po to pralekė EJ - 575.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąŠveisoforas įrengtas prieš iešmą, kurio kryžmeženklis yra 1/18. Du geltoni, iš jų vienas mirksintis, viena žalia šviečianti juosta - leidžiama važiuoti į šoninį kelią ne didesniu kaip 80 km/h greičiu, sekantį šviesoforą pravažiuoti sumažintu greičiu.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąDar turiu klausimuką , ar šio šviesoforo reikšmė vienoda kaip ir vieno žalio degančio,ar geltono degančio - mirksinčio? Nes šiuo atveju tai degė šie 3 žali , 1 geltonas, o pačiame viršuje dar ir mirksėjo geltonas vienu metu,po to pralekė EJ - 575.
Atvaizdas
Comment
-
Parašė rakolioux Rodyti pranešimąVienas baltas - leidžiama manevruoti, du balti-leidžiama manevruoti - šiuo signalu atitvertas kelias yra laisvas.
Comment
-
Parašė groundzer Rodyti pranešimą(...)
Koks skirtumas tarp vieno ir dviejų degančių signalų ?
Dažniausiai pastebimi du geltoni signalai. Vienas geltonas reiškia, kad už jo traukinys per iešmus važiuos tiesiuoju keliu, du geltini - suks į šoninį kelią. Viršutinio geltono mirksėjimas rodo, kad kitame šviesofore dega važiuoti leidžiantis signalas.
Beje, dar galima kombinacija iš trijų geltonų signalų. Tai reiškia, kad dyzelinis arba elektrinis (motorvagoninis) traukinys priimamas į kelią, kuris užimtas kito tokio pat traukinio. Pavyzdys -traukinių susijungimo stotys. Lietuvoje tokių tur būt nėra.Paskutinis taisė Vitas; 2013.08.02, 15:27.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąRŽD keleivinis traukinys "Gintaras" (Maskva-Kaliningradas (iš Vilniaus išv. 4:08h) šiandien (rugsėjo 5 d.) per Kauno miestą (Kauno geležinkelio stotį)nevažiavo. Kiek rytą pabuvau prie geležinkelio stoties, tai pravažiuojančio prekinio traukinio nemačiau.
Panašu, kad aplinkkelis per HES-ą neuždarytas. Gal būt kurią dieną buvo duotas laiko langas kokiems darbams... Arba prekinių traukinių eismas buvo suintensyvėjęs, ir susidarė keblumų prasilenkti Rokų stotyje.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąSuprantu ,kad Hz yra susiję su garsu,bet kam geležinkelyje šis ženklas reikalingas?
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąHz susijęs ne su garsu, o su dažniu. Šitas ženklas reiškia, kad lokomotyvinė signalizacija nuo šitos vietos veikia ne 50, o 25 Hz dažnio diapazone.
O beja,kam ta lokomotyvinė signalizacija reikalinga? Nes šį ženklą pirma kart mačiau vakar.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąTeisingai. Vakar jau nebevažiavo per Kauną niekas. Per HES-ą važinėjo. Tik labai keista buvo , ant jo degė žalias šviesoforas , laukiau traukinio , bet paskui užgeso ir nuo Rokų atvažiavo link Palemono sąstatas. Tai nesupratau kame čia šaknys.
Tavo stebėtu atveju buvo taip: Pravažiavo traukinys nuo Palemono ir liko ta kryptimi žalias signalas, nes traukinys jau buvo nutolęs. Tada eismo tvarkdarys perjungė automatinės blokuotės kryptį ir išleido traukinį iš Rokų - tarpstočio šviesoforai Rokų kryptimi užgeso ir įsijungė priešinga kryptimi.
Traukiniui važiuojant automatinės blokuotės ruožais šviesoforų signalai keičiasi taip: žalias - kai priekyje laisva du ar daugiau blokuojamųjų ruožų, geltonas - kai priekyje laisvas tik vienas blokuojamasis ruožas, raudonas - ruožas užimtas, pravažiuoti signalą draudžiama. Ilgiau pastovėjęs prie tarpstočio šviesoforo gali pastebėti, kaip kinta signalai traukiniui pravažiavus. Šviesoforas iš žalio (geltono) į raudoną persijungia iš karto, kai pirma traukinio ašis pravažiuoja izoliuotą sandūrą, esančią prie šviesoforo, atitinkamai į geltoną šviesoforas persijungs, kai iš ruožo išvažiuos paskutinė to traukinio ašis.
O dar plačiau apie tai:
http://www.miestai.net/forumas/showt...183#post232183Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2013.09.06, 21:50.
Comment
Comment