Parašė tugrikas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai
Collapse
X
-
Berods buvo JAV atvejis 1993 metais, kada sistema nesuveike. Ir ivyko didele katastrofa. Keleivinis traukinys nuleke nuo kelio sugriove tilta ir pats ikrito i upe. Viena begis buvo trukes, taciau dege zalias signalas. Hmm taigi kaip supratau, isleidziamieji sviesaforai nebutinai turi buti stoties vizualineje teritorijoje?
Bet man visvien nelabai aisku su tuo sviesoforu. Gelezinkeliu signalizacijos taisyklese, nemaciau kad isleidziamasis sviesoforas turetu 5 signalus juotini ziburi ir dar kelrode. Tada tureciau suprasti taip:
Raudonas, zalias, du geltoni ir baltas sudaro sita sviesaforo?
Comment
-
Parašė iChiaz Rodyti pranešimąBerods buvo JAV atvejis 1993 metais, kada sistema nesuveike. Ir ivyko didele katastrofa. Keleivinis traukinys nuleke nuo kelio sugriove tilta ir pats ikrito i upe. Viena begis buvo trukes, taciau dege zalias signalas.
Yra ir tokių signalizavimo sistemų, kur signalizavimo pagrindas nėra bėgių grandžių užimtumo/laisvumo kontrolė.
Taip, nebūtinai. Gi gali būti ir raižyta vietovė, kur stotį pastatyti įmanoma tik kreivėje.
Raudonas, zalias, du geltoni ir baltas sudaro sita sviesaforo?Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Penktadienį Uosto tarybai buvo pristatyta studija "Pietinės Klaipėdos uosto dalies krovos kompanijų ir AB "Lietuvos geležinkeliai" "Draugystės" stoties sąveikos technologijos parengimas". Tarybos nariai informuoti, kad daug laiko gaištama dėl technologinių dalykų, pavyzdžiui, dėl paties traukinio tikrinimo, kai žmogus turi apeiti 1 km ilgio sąstatą. Siūloma peržiūrėti technologijų taisykles ir jas keisti.
Pastebėta, kad traukinys ilgai važiuoja dėl per ilgo 60 vagonų sąstato. Rekomenduojama krovinius vežti trumpesniais 42 vagonų sąstatais. Dar viena problema - uosto krovos kompanijos neturi kur laikyti vagonų savo nuomojamose teritorijose, todėl pradeda užkimšti jungiamuosius kelius. Pastebėta, kad sandėliavimas ant ratų - pats brangiausias principas.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąSistemos "protingos". Ir tokį signalą atmeta.
O dėžutės žymimos geltonais žymekliais tam kad vasarą pjaunant žolę(su traktoriu ar su drezina) nebūtų užkliudytos dežės. Žiema taip pat praverčia, nes valant sniegą su technika taip pat galima užkliudyti dėžes.
O paprasti darbininkai mob tel nenaudoja, nes tarnybinių neturi, iš savo asmeninės sąskaitos nepriskambinėsi, o ir budėtojas būtų per daug užsiėmęs, jeigu tektu kilnoti tel. ragelį. Per garsiakalbinį ryšį pašauki budėtoją, jo darbo vietoje girdisi šaukimas. Turi laiko ir galimybę - atsako, neturi - ignoruoja prašymą(su sąlyga kad jis nelabai svarbus).Paskutinis taisė FeO; 2012.03.20, 11:47.
Comment
-
Dar yra tokie terminai, kaip "klaidingas užimtumas" ir "klaidingas laisvumas". Pirmasis labai apsunkina darbą, nes reikia ieškoti priežasties, o antrasis - ypatingai pavojingas eismo saugumui. Stengiamasi įvairiomis priemonėmis jo išvengti. Viena "klaidingo laisvumo" priežasčių yra surūdiję bėgių paviršiai.
Comment
-
Parašė Robertino Rodyti pranešimąAr pražiopsojau kažkur, gal ne, bet manau tema tinkama. Eismo valdymo centro darbo organizavimas. Norėtusi išgirsti kažko įdomaus. Dėkui
Comment
-
ребята, помогите пожалуйста. сразу извиняюсь, если я пишу не в ту тему. нужна информация по системам обслуживания тепловозов серии чмэ3ме(мм) в литве, а именно: виды текущего обслуживания и ремонта (тор), время нахождения в тор, стоимость и надежность в сравнении с локомотивами до модернизации). так же нужна информация к новой системе тор локомотивов в ес (в ес предполагается с 2013 или с 2014 года для всех видов локомотивов выполнять всего 5 видов тор). интересует любая информацию на эту тему...Paskutinis taisė Denis039; 2012.11.14, 22:18.
Comment
-
Artimiausioje perspektyvoje, gal jau net šiemet, kai kuriuose Lietuvos geležinkelio ruožuose, taip pat ir link Klaipėdos, realus keleivinių traukinių greitis turėtų būti iki 140 kilometrų per valandą. Tokiu greičiu galės važiuoti nauji dvivagoniai traukinukai, kuriuos „Lietuvos geležinkeliai“ planuoja įsigyti šiemet.
Comment
-
Laba diena forumieciai.
Ieskau zmoniu kurie dirba gamyboje, gelezinkeliu tiesimo srityje. Kadangi pats nesenai pradejau dirbti prie gelezinkeliu projektavimo, man yra idomi ir gamybine puse. Todel man idomu su kokiomis problemomis susiduriama tiesimo metu (apie ka projektuotojai tikriausiai nepagalvoja) taip pat turiu tam tikru klausimu, i kuriuos man siuo metu nelabai kas sugeba atsakyti.
Comment
-
Kokie turėtų būti atstumai su vienodu nuolydžiu geležinkelio trasoje (išilginis profilis)? Sąlygos: III kategorija, tarpstotis, rekonstrukcija, "noriu šokinėt" tarp 2-8 promilių. Galbūt dar ir šaltinį galėtumėt atskleisti? O praktikoje, ar labai jaučiasi nuolydžių skirtumai vykstant eismui? Mano sprendžiamas klausimas: ar pusantro kilometro ruožą daryt su pastoviu 5 promilių nuolydžiu ar beveik atkartoti buvusios trasos nuolydį kas 300-400m keičiant nuolydžius ir taip sutaupant žemės darbų.
Comment
-
Parašė Apeivis Rodyti pranešimąKokie turėtų būti atstumai su vienodu nuolydžiu geležinkelio trasoje (išilginis profilis)? Sąlygos: III kategorija, tarpstotis, rekonstrukcija, "noriu šokinėt" tarp 2-8 promilių. Galbūt dar ir šaltinį galėtumėt atskleisti? O praktikoje, ar labai jaučiasi nuolydžių skirtumai vykstant eismui? Mano sprendžiamas klausimas: ar pusantro kilometro ruožą daryt su pastoviu 5 promilių nuolydžiu ar beveik atkartoti buvusios trasos nuolydį kas 300-400m keičiant nuolydžius ir taip sutaupant žemės darbų.
Comment
-
Pagal naują keleivinių traukinių tvarkaraštį (kuris įsigalios 2013.05.26) iš Kauno 17:10h išv. "lėtasis" elektrinis traukinys į Vilnių. Iš Palemono jo išvykimo laikas - 17:22h.
Pagal tą patį tvarkaaraštį iš Kybartų 16:05h išvyks RŽD greitasis tarukinys "Gintaras". Į Vilnių jis atvyks 18:35h. Palemone šis traukinys nestoja, kada šią stotį turėtų pravažiuoti, nežinau - tvarkaraščių "siūlai" šiemet (ir pernai) - komercinė paslaptis...
Belieka forume klausti už mane geresnių žinovų: ar spės "Gintaras" Palemoną pravažiuoti iki 17:20h, kad nevėluodamas galėtų kelionė į Vilnių tęsti "lėtasis" elektrinis traukinys (pagal tvarkaraštį turėtų būti "senukas" ER9M, nors ką gali žinoti, kiek ir kada tokius vaduos dviaukščiai?). Klausiu todė, kad realių RŽD traukinio važiavimo laiką iš Palemono į Vilnių esu pastebėjęs kažkur 1:10-1:15h
Comment
-
Sveiki, kolegos gal netyčia turit ir norit pasdalint K/078 elektroninį variantą? Ar kokių taikmenų standartą? Reikia kuo daugiau info rengiant technologinį, nes labai nemėgstu filosofuot. O gal kas esat daręs kokiam projektui (viršutinės kelio konstrukcijos ardymas, tiesimas ir pan.), galėtume pasimainyt info Kam ten reikėjo patarimų iš gamybos, tiesimo galit brūkštelt, gal kuom pagelbėsiu.
Comment
Comment