Tai jie prie vagonu atkainimo dar taip gaunas kad yra masinisto padejejai?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai
Collapse
X
-
Parašė Vykentijus Rodyti pranešimąTai jie prie vagonu atkainimo dar taip gaunas kad yra masinisto padejejai?
Comment
-
Sveiki,
Kilo toks klausimas, kuris gal ir pasirodys kiek juokingas. Kaip keleivinio traukinio mašinistas sužino kuriame kelyje, pavyzdžiui Vilniaus GS jis turės sustoti ? Praėjusį antradienį traukinys Kaunas - Vilnius sustojo aklakelyje prieš pėsčiųjų tiltą, iš kur mašinistas žinojo jog jis ten turės sustoti ? Ar jie informaciją gauna dar Kauno GS ar per radiją ? Nepykit už kvailą klausimą, su tuo nedirbu ir tiesiog pasidarė smalsu. Ačiū- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
Comment
-
Mašinistas prieš išvykdamas gauna maršruto lapą, berods taip jis vadinasi, kur yra nurodyta visas maršrutas, taip pat ir esami tuo metu apridobojimai jame, stočių keliai nurodyti ir kt. Kai įvyksta nenumatytas įvykis, vėluojama, priėmimo stotyse keliai ir kt. keičiasi, apie tai gali būti ir yra informuojama ir radijo ryšiu. Bet šiaip tai vadovaujamasi šviesoforų ir kelio ženklų parodymais, o ne žodiniais nurodymais radijo ryšiu.Paskutinis taisė Al1; 2016.04.26, 09:43.
Comment
-
Tarp Vilniaus ir Naujos Vilnios yra suvirinti ilgabėgiai, tačiau ant viaduko per S.Batoro gatvę ir ko gero ant tilto per Vilnelę yra medinai pabėgai ir dideli tarpai tarp bėgių. Ar čia taip technologiškai reikia pvz. dėl temperatūtinių viaduko ar tilto deformacijų? Ar čia tiesiog pinigų klausimas ir viską čia įmanoma padaryti be medinių pabėgių ir be tarpų tarp bėgių?
Comment
-
Negalima kitaip padaryti. Mediniai pabėgiai slopina vibracijas į tilto konstrukcijas. O sujungimai mechaniniai dėl temperatūrinių išsiplėtimų. Norint ištisinio suvirinto kelio ant betono, reikia perstatinėti tiltą - kloti gelžbetoninius blokus su prie jų tvirtinamais bėgiais. Ir tai tilto galuose reikės jungti bėgius mechaniškai. Kadangi abu tiltai metaliniai, tai gelžbetoninių blokų su tiesiai prie jų tvirtinamais bėgiais klojimas yra neįmanomas.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMašinistas prieš išvykdamas gauna maršruto lapą, berods taip jis vadinasi, kur yra nurodyta visas maršrutas, taip pat ir esami tuo metu apridobojimai jame, stočių keliai nurodyti ir kt.
Comment
-
Parašė DSaulius Rodyti pranešimąSveiki,
Kilo toks klausimas, kuris gal ir pasirodys kiek juokingas. Kaip keleivinio traukinio mašinistas sužino kuriame kelyje, pavyzdžiui Vilniaus GS jis turės sustoti ? Praėjusį antradienį traukinys Kaunas - Vilnius sustojo aklakelyje prieš pėsčiųjų tiltą, iš kur mašinistas žinojo jog jis ten turės sustoti ? Ar jie informaciją gauna dar Kauno GS ar per radiją ? Nepykit už kvailą klausimą, su tuo nedirbu ir tiesiog pasidarė smalsu. Ačiū
Aš į Kauną, Vilnių ar kitą didesnę stotį važiuodamas pasigendu štai ko. Traukiniui atvykstant ilgai nebūna aišku, kuriame jo šone bus peronas, kurioje atsidarys durys. Mašinistas apie tai žino iš anksto arba bent sužino anksčiau už keleivius, ir galėtų pranešti, pro kurioje traukinio pusę bus išėjimas.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąAtvykimo keliai suplanuojami dar tvarkaraščio rengimo stadijoje.
Dar vienas pastebėjimas. Šiauliuose trūksta kelių su peronais. Dabar realiai yra 3 keliai, bet ryte du iš jų būna užimti traukiniais iš Radviliškio ir į (iš) Mažeikių. Todėl jei įvyksta vėlavimas, vienas iš ekspresų turi sustoti Šilainiuose (ar Kužiuose) ir praleisti kitą, nes Šiauliai abiejų priimti vienu metu negali, o prasilenkimas pagal tvarkaraštį berods tarp Šiaulių ir Radviliškio.Paskutinis taisė Al1; 2016.04.27, 18:58.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBet pas mus dažnai jie keičiami, ypač Vilniuje, Kaune. Kitose stotyse daugmaž aišku, jei nėra remonto, ar vėlavimų, keliai nesikeičia.
Dar vienas pastebėjimas. Šiauliuose trūksta kelių su peronais. Dabar realiai yra 3 keliai, bet ryte du iš jų būna užimti traukiniais iš Radviliškio ir į (iš) Mažeikių. Todėl jei įvyksta vėlavimas, vienas iš ekspresų turi sustoti Šilainiuose (ar Kužiuose) ir praleisti kitą, nes Šiauliai abiejų priimti vienu metu negali, o prasilenkimas pagal tvarkaraštį berods tarp Šiaulių ir Radviliškio.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip, suklydau. Kadangi peronas pakankamai ilgas ir naudojamos automotrisės, jas būtų galima suvaryti į vieną kelią.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr dabar Kazlų Rūdoje susikabinimui į vieną kelią suvažiuoja dvi automotrisės su keleiviais.
Dviejų automotrisių susitikimo Kazlų Rūdoje (atvykimo beveik vienu metu iš Kybartų ir Marijampolės), susikabinimo ir bendro važiavimo į Kauną bent tvarkaraštyje nėra. Nebent kada vėluojant susikabino. Šiaip tai kartu į Kauną važiuoti galėtų traukiniai Nr.686 ir Nr.696, laiko intervalas tarp kurių - apie 20 min. Iš sovietinių geležinkelio instrukcijų žinau apie galimybę traukinį priimti pagal raudoną šviesoforo signalą. Gali būti prieš stoties ribą sustabdyto traukinio mašinistui įteikiamas "Bilietas įvažiuoti į stotį", bet tai šiais laikais atrodo gana pasenusiai. Priimtinesnis kitas variantas - leidimą perduoti radijo ryšio priemonėmis. Abiem atvejais traukinio greitis negali viršyti 20 km/h.
Ar tokios instrukcijos išliko Lietuvoje po 1990 metų, nežinau.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąIš sovietinių geležinkelio instrukcijų žinau apie galimybę traukinį priimti pagal raudoną šviesoforo signalą. Gali būti prieš stoties ribą sustabdyto traukinio mašinistui įteikiamas "Bilietas įvažiuoti į stotį", bet tai šiais laikais atrodo gana pasenusiai. Priimtinesnis kitas variantas - leidimą perduoti radijo ryšio priemonėmis. Abiem atvejais traukinio greitis negali viršyti 20 km/h.
Ar tokios instrukcijos išliko Lietuvoje po 1990 metų, nežinau.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠiauliuose problemų dėl laisvo kelio su peronu ateityje tik daugės, ypač jei bus paleista daugiau dyzelinių į Klaipėdą su prasilenkimu maždaug ties Radviliškiu - Šiauliais - Pavenčiais.
Comment
Comment