Parašė Mantukas05
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai
Collapse
X
-
Parašė dihin Rodyti pranešimąKą daro naftos bazeje su vagonais?pakrauna,iskrauna kokį produktą?Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė dihin Rodyti pranešimąJis nereiklus,jis pensininkas bet šiaip nieko žmogelis,klauso Dar klausimas:rajone manevruoja vienas lokomotyvas,ar reikia kaskart stoti prie necentralizuotu iesmu?
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąTaip, reikia kiekvieną kartą sustoti ir įsitikinti, kad necentralizuotas iešmas tvarkingas ir maršrutas tinkamai parengtas. Kadangi necentralizuotų iešmų niekas nesaugo, nėra jokios jo padėties kontrolės jį gali bent kas pervesti ir panašiai. Jeigu važiuodami iešmu nugriūsite ir šifruojant saugos sistemos KLUB-U važiavimo duomenis bus nustatyta, kad prieš necentralizuotą iešmą nebuvo sustota - vienareikšmiškai dėl įvykio bus pripažintas kaltu mašinistas ir derintojas.
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąAtveža benziną , dyzeliną , dabar ir dujų iškrovimo aikštelę pastatė ,tik nežinau ar dar veikia ji. Dar nuomojasi kitus du kelius automobiliniams vagonams saugoti , nes Palemone nevisada yra vietos , ar prie automobilių turgaus.
Comment
-
Parašė dihin Rodyti pranešimąidomu ar ima apsauginius vagonus privazuojint prie estakados?Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąPaaiškink kas tie apsauginiai vagonai?
Comment
-
Parašė dihin Rodyti pranešimąna buna,kad norint privazuoti prie estakados ir paimti vagonus,reikalingi du apsauginiai vagonai(dazniausiai platforminiai)cia tipo kad lokomotyvas kartais neduotu kibirksties ir nekiltu gaisras,na bet kiek suprantu pas jus tiesiog lakomotyvas privazuoja ir traukia,siaip manau tie apsauginiai vagonai neduoda naudos tik papildomai prideda darbo,dar suprantu kai buvo senieji silumveziai,bet dabar kam jie reikalingi neisivaizduoju,gal kas paaiskins?Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė dihin Rodyti pranešimąna buna,kad norint privazuoti prie estakados ir paimti vagonus,reikalingi du apsauginiai vagonai(dazniausiai platforminiai)cia tipo kad lokomotyvas kartais neduotu kibirksties ir nekiltu gaisras,na bet kiek suprantu pas jus tiesiog lakomotyvas privazuoja ir traukia,siaip manau tie apsauginiai vagonai neduoda naudos tik papildomai prideda darbo,dar suprantu kai buvo senieji silumveziai,bet dabar kam jie reikalingi neisivaizduoju,gal kas paaiskins?
Apsauginius vagonus dažniausiai naudoja kai tempia vagonus su neveikiančiais stabdžiais - atsikabinimo atvėju apsauginių vagonų stabdymo jėgos turi užtekti saugiam sustojimui.
Comment
-
Sveiki, važiuojant traukiniu kilo tokia mintis. Jei traukinys dėl kažkokios priežasties užtrunka ir ima vėluoti, tačiau galinėje stotyyje pasirodo laiku. Tai kaip pasivejamas grafikas? Ar važiuojama didesniu greičiu ir tai reiškia, kad reguliariūs marštutai nevaziuoja maksimaliai įmanomai greitai? Ar vairuotojas kaipnors gudrauja, važiuodamas greičiau neleistinai ar stovėdamas trumpiau stotyse?RADVILIŠKIO AMBASADORIUS :D
Comment
-
Parašė doncius Rodyti pranešimąSveiki, važiuojant traukiniu kilo tokia mintis. Jei traukinys dėl kažkokios priežasties užtrunka ir ima vėluoti, tačiau galinėje stotyyje pasirodo laiku. Tai kaip pasivejamas grafikas? Ar važiuojama didesniu greičiu ir tai reiškia, kad reguliariūs marštutai nevaziuoja maksimaliai įmanomai greitai? Ar vairuotojas kaipnors gudrauja, važiuodamas greičiau neleistinai ar stovėdamas trumpiau stotyse?
Yra ir kitų organizacinių būdų, tarkim iš Kauno į Vilnių važiuojantį vėluojantį traukinį tarpinių stotelių budėtojai priima ne į šoninius, bet į pagrindinius kelius ir taip vėlavimas iki Vilniaus gali būti sumažinamas iki 10 min.
Comment
-
Parašė doncius Rodyti pranešimąSveiki, važiuojant traukiniu kilo tokia mintis. Jei traukinys dėl kažkokios priežasties užtrunka ir ima vėluoti, tačiau galinėje stotyyje pasirodo laiku. Tai kaip pasivejamas grafikas? Ar važiuojama didesniu greičiu ir tai reiškia, kad reguliariūs marštutai nevaziuoja maksimaliai įmanomai greitai? Ar vairuotojas kaipnors gudrauja, važiuodamas greičiau neleistinai ar stovėdamas trumpiau stotyse?
Juk buvo kažkada reisas Vilnius - Kaunas 59 minutės. Tai ten išspaudė maksimumą iš maksimumo visų faktorių, ko gero (max greitis, pagrindiniai stočių keliai, greitesnė akselereacija, kaip minėjo specialistas).
Comment
-
Sveiki, šiuo metu rašau diplominį darbą apie Lietuvos geležinkelių veiklos organizavimą. Gal galėtumete kasnors išvardinti argumentus kodėl yra naudinga tiesti dvikelį geležinkelio ruožą nuo Kužių iki Klaipėdos ir kitose atkarose tarp Jonavos ir Linkaičių. Ar finansiškai tokia investicija atsiperka ir yra naudinga?
Comment
-
Parašė Chepajev Rodyti pranešimąSveiki, šiuo metu rašau diplominį darbą apie Lietuvos geležinkelių veiklos organizavimą. Gal galėtumete kasnors išvardinti argumentus kodėl yra naudinga tiesti dvikelį geležinkelio ruožą nuo Kužių iki Klaipėdos ir kitose atkarose tarp Jonavos ir Linkaičių. Ar finansiškai tokia investicija atsiperka ir yra naudinga?
Antrų bėgių reikalingumą dabar nesunku įžvelgti Kauno-Kazlų Rūdos atkarpoje - vykdant "Rail Baltica" statybos darbus čia abiem kryptimis važinėjama tik vienais, ir traukinių prasilenkinėjimai stotyse pamastymų sukelia daug.
Tekę girdėti, kad keleivinio traukinio sustabdymas stotyje ar stotelėje kainuoja apie 50 litų. Taip LG vadovai aiškino panaikindami keleivinių traukinių sustojimą Zoknių stotyje, kur keleivių praktiškai nėra. Kiek kainuoja kilometrinio prekinio sąstato sustabdymas ir pajudinimas, nežinau...
Tikriausiai neapsimokėtų antrus bėgius tiesti pvz. iš Šeštokų į Alytų ar iš Panevėžio į Rokiškį, kur traukinių eismas nėra intensyvus. O kai kuriose Lentvario-Marcinkonių ir Vilniaus-Turmanto geležinkelių dalyse antri bėgiai netaip seniai buvo demontuoti.
Comment
-
Dėkui už atsakymą. Logiškai mąstant yra suprantamas dvikelių reikalingumas intensyviuose ruožuose. Klausimas iškilo todėl nes ginantis kursinį darbą buvo stipri opocizija iš vieno asmens, dirbusio geležinkelių srityje, šiuo klausimu. Jo argumentai buvo, kad investicijos tiesiant antrą kelią yra milžiniškos, apytiksliai 1mln. Lt vienam kilometrui, ir kad tai yra lėšų švaistymas. Pasak jo tinkamas eismo reguliavimas yra priimtinesnis variantas tokiuose ruožuose.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąTur būt niekam nekyla abejonių, kad keleiviniai ir prekiniai traukiniai važinėja abiem kryptimis. Kai geležinkelyje bėgiai vieni, su prasilenkimais susidaro problemų. Prasilenkti gali tik stotyse. Tokiu atveju vienam kuriam sąstatui9o gal ir abiem?) tenka stotyje sustoti. Kiek papildomai laiko užtrunkama ir kiek kuro sudeginama sustabdant ir vėl pajudinant apie 60 vagonų sąstatą, aiškinti tur būt nereikia. Iš Vilniaus į Radviliškį ir iš Radviliškio į Klaipėdą traukinių važiuoja daug. Tarp Kaišiadorių ir Radviliškio antri bėgiai yra jau didesnėje kelio dalyje, kiek mažiau - tarp Radviliškio ir Klaipėdos. Tarp Gaižiūnų ir Jonavos nutiesti problema tilto per Nerį rekonstrukcija, tarp Šilainių ir Kėdainių - tilto per Nevėžį. Tiltai ne mažiau apsunkina antrųjų bėgių tiesimą tarp Šiaulių ir Klaipėdos.
Antrų bėgių reikalingumą dabar nesunku įžvelgti Kauno-Kazlų Rūdos atkarpoje - vykdant "Rail Baltica" statybos darbus čia abiem kryptimis važinėjama tik vienais, ir traukinių prasilenkinėjimai stotyse pamastymų sukelia daug.
Tekę girdėti, kad keleivinio traukinio sustabdymas stotyje ar stotelėje kainuoja apie 50 litų. Taip LG vadovai aiškino panaikindami keleivinių traukinių sustojimą Zoknių stotyje, kur keleivių praktiškai nėra. Kiek kainuoja kilometrinio prekinio sąstato sustabdymas ir pajudinimas, nežinau...
Tikriausiai neapsimokėtų antrus bėgius tiesti pvz. iš Šeštokų į Alytų ar iš Panevėžio į Rokiškį, kur traukinių eismas nėra intensyvus. O kai kuriose Lentvario-Marcinkonių ir Vilniaus-Turmanto geležinkelių dalyse antri bėgiai netaip seniai buvo demontuoti.
Parašė Chepajev Rodyti pranešimąDėkui už atsakymą. Logiškai mąstant yra suprantamas dvikelių reikalingumas intensyviuose ruožuose. Klausimas iškilo todėl nes ginantis kursinį darbą buvo stipri opocizija iš vieno asmens, dirbusio geležinkelių srityje, šiuo klausimu. Jo argumentai buvo, kad investicijos tiesiant antrą kelią yra milžiniškos, apytiksliai 1mln. Lt vienam kilometrui, ir kad tai yra lėšų švaistymas. Pasak jo tinkamas eismo reguliavimas yra priimtinesnis variantas tokiuose ruožuose.
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
2 - prieš kliūtį pakelti plūga;
Comment
Comment