O beja,kam ta lokomotyvinė signalizacija reikalinga? Nes šį ženklą pirma kart mačiau vakar.
Šiaip patariu paskaitinėti šią temą nuo pat pradžių. Nemažai forumiečių gan išsamiai aprašė įvairių techninių priemonių geležinkelyje naudojimo ypatumus. Nebent jau TIKRAI nebus rašyta apie tai.
Šiuo atveju: http://www.miestai.net/forumas/showt...629#post229629
Šiaip patariu paskaitinėti šią temą nuo pat pradžių. Nemažai forumiečių gan išsamiai aprašė įvairių techninių priemonių geležinkelyje naudojimo ypatumus. Nebent jau TIKRAI nebus rašyta apie tai.
Šiuo atveju: http://www.miestai.net/forumas/showt...629#post229629
Itariu kitoj tilto pusej irgi ta paty daro Cia tiesiog specialiai nesuvirinti begiai, del tilto aptarnavimo ar begiu keitimo. I Marijampole is Kazu Rudos dar yra durti begiai tai nuvaziuok kada Prisiklausysi tu "tarks barkst"
Vistiek nesuprantu tai tarška kai traukinys važiuoja? Tarška riedmenys ar sandūra "vaikšto". Nes ant sandūros normalu, kad ratams važiuojant būna garsas, tarpas tai yra, plius ir bėgiai dažnai būna nudilę ne vienodai, todėl ir būna smūgis. O gal sandūros varžtai atsileidę? Tada negerai. Dar gali būti, kad skaldą reikia pamušti po sandūra, prasėdęs gal balastas, arba bėgvinės laisvos ir bėgis padėklę "barškina" Atrodo pažįstama viena, čia vaizdas prieš Kauno HE ant viaduko virš automobilių kelio? Šiaip teisingai Edvis sako, ant sandūrinio kelio normalus dalykas
Vistiek nesuprantu tai tarška kai traukinys važiuoja? Tarška riedmenys ar sandūra "vaikšto". Nes ant sandūros normalu, kad ratams važiuojant būna garsas, tarpas tai yra, plius ir bėgiai dažnai būna nudilę ne vienodai, todėl ir būna smūgis. O gal sandūros varžtai atsileidę? Tada negerai. Dar gali būti, kad skaldą reikia pamušti po sandūra, prasėdęs gal balastas, arba bėgvinės laisvos ir bėgis padėklę "barškina" Atrodo pažįstama viena, čia vaizdas prieš Kauno HE ant viaduko virš automobilių kelio? Šiaip teisingai Edvis sako, ant sandūrinio kelio normalus dalykas
Fotografuota saulėtą dieną, tada bėgiai šyla ir "vaikšto". Kada įtempiai bėgio viduje nuo šiluminio plėtimosi viršija jėgą, kuria juos laiko sandūros ir padėklės, bėgis kelis milimetrus pailgėja ir pasislenka. Tuo metu ir girdimas trakštelėjimas, spragtelėjimas, terkštelėjimas, išskirtiniais atvejais - geras bumtelėjimas
Fotografuota saulėtą dieną, tada bėgiai šyla ir "vaikšto". Kada įtempiai bėgio viduje nuo šiluminio plėtimosi viršija jėgą, kuria juos laiko sandūros ir padėklės, bėgis kelis milimetrus pailgėja ir pasislenka. Tuo metu ir girdimas trakštelėjimas, spragtelėjimas, terkštelėjimas, išskirtiniais atvejais - geras bumtelėjimas
Norėčiau tą bumtelėjimą išgirsti o kad pasislenka ir pailgėja , tai jokios reikšmės nevaidina?
Gerai trinkteli kur ilgi ilgabėgiai, dar įtakoja išilginis profilis. O reikšmę turi tada, kai blogai padarytas temperatūrinis rėžimas ir nėra vietos bėgiams vaikščioti, tada galimas kelio "išmetimas". O šiaip atvėsus jie susitraukia ir grįžta į savo padėtį.
O gal kas žinot , ką reiškia ta E raidė švieslentėje išvažiaus iš tunelio į Kauno pusę? Kartais ji dega , kartais ne.
Kai važiuoja elektrinis, ji dega visada, o kai neelektrinis - tai dega, tai nedega? Jeigu taip, tada E reiškia, kad traukinio maršrutas paruoštas į elektrifikuotą kelią.
Comment