Parašė Salvijus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai
Collapse
X
-
Parašė Mindaugas93 Rodyti pranešimąAbejoju, nes mačiau kad nuvažiavo link Bugenių
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąTai lokomotyvu depas kaip supratau Vilniuje yra gelez.stotyje,o elektriniu traukiniu N.Vilnioje? O kur pvz.keleiviniu vagonu depas? Beto kodel tuomet traukinys atvykstantys i Vilniu,daznai tese kelione toliau iki N.Vilnios nors pats yra dyzelinis. Nejaugi po to grizta nakciai atgal i Vilniaus gelez.stoti (depa) ar kaip?
Lokomotyvų depas (cechas žemiau rato, veik ne viduryje nuotraukos, matosi lokomotyvai iš abiejų jo pusių). Anksčiau jis buvo keleiviniams lokomotyvams. Žemiau matosi ar tai keleiviniai vagonai, ar tai dyzeliniai traukinukai; pagal vagonų skaičių, panašiau į dyzelinius traukinukus (reikėtų nuo to tilto žiūronais žvilgterėti, kaip ten dabar yra natūroje, kadangi nuotrauka sena). Taip pat matosi pasukamasis ratas (riedmuo užvažiuoja ant sukiosios dalies, sukioji dalis pasukama su visu riedmeniu reikiamo „garažo“ link, ten ir nuvažiuoja riedmuo). Nežinau, ar tas ratas lokomotyvams naudojamas ar kokiai kitai technikai (motorvežiams ir kitai kelininkų ir kitų infrastruktūros darbuotojų, technikai) – nesu geras žinovas tos teritorijos; panašu, kad ne lokomotyvams.
Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąArba remontuos kokį nors kelią, arba pradės Mažeikių-Rengės ruožo atstatymą.
O dėl geležinkelio ruožo. . .LSDP praktiškai beveik visur paėmė daugumą. Tai – atspindys būsimo Seimo, taip pat ir kam priklausys SM. Dailydka, matydamas rinkimų į savivaldybę rezultatus, manau, dabar yra ramus kai belgas. Įtariu, kad ruožo „atsatymas“, esant tokiai politinei padėčiai, gali ir užsitęsti. Na, dar kokius metus 3 – 4.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Parašė Combat Rodyti pranešimąTai – tipinis technikos rinkinys geležinkelio iešmui keisti (išima seną su visais pabėgiais ir kloja naują vietoj seno).
O dėl geležinkelio ruožo. . .LSDP praktiškai beveik visur paėmė daugumą. Tai – atspindys būsimo Seimo, taip pat ir kam priklausys SM. Dailydka, matydamas rinkimų į savivaldybę rezultatus, manau, dabar yra ramus kai belgas. Įtariu, kad ruožo „atsatymas“, esant tokiai politinei padėčiai, gali ir užsitęsti. Na, dar kokius metus 3 – 4.
Comment
-
TEM2 tempia EJ575, Vilnius
Al1 nuotrauos:
http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTEM2 tempia EJ575, Vilnius
Al1 nuotrauos:
http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
Comment
-
Sveiki, nežinau kur rašyti, manau labiausiai tiks čia. Šiandien važiuodamas iš Jonavos link Kėdainių apie 17:20min. mačiau įdomų dalyką. Siemens ER20CF + 2M62M ir ilgas sąstatas baltarusių čoperių. Gaila numerių nemačiau traukinių. Taigi, ar čia dažnas dalykas, ar čia tiesiog "emkos" neatlaikė spaudimo ir "pagriuvo"?
P.S Traukinys judėjo nuo Jonavos link Kėdainių taipogi.
Comment
-
Parašė bosco Rodyti pranešimąSveiki, nežinau kur rašyti, manau labiausiai tiks čia. Šiandien važiuodamas iš Jonavos link Kėdainių apie 17:20min. mačiau įdomų dalyką. Siemens ER20CF + 2M62M ir ilgas sąstatas baltarusių čoperių. Gaila numerių nemačiau traukinių. Taigi, ar čia dažnas dalykas, ar čia tiesiog "emkos" neatlaikė spaudimo ir "pagriuvo"?
P.S Traukinys judėjo nuo Jonavos link Kėdainių taipogi.
1 - sunkus traukinys, todėl naudojama dviguba trauka ER20CF+2M62(M,K);
2 - Vieną šilumvežį pervaro rezervu traukinio sąstate.
Daugiau žinantys galėtų patikslinti.
Comment
-
Parašė Mindaugas93 Rodyti pranešimąAbejoju, nes mačiau kad nuvažiavo link Bugenių
nei bugeniu nei mazeikiu stotyse nemaciau siandien technikos. ryte prie pervazos laukiau tai praleke link bugeniu pabegiu reguliavimo ar tai tankinimo technika. matyt sustojes dar kazkur
Comment
-
Parašė ronkele Rodyti pranešimąnei bugeniu nei mazeikiu stotyse nemaciau siandien technikos. ryte prie pervazos laukiau tai praleke link bugeniu pabegiu reguliavimo ar tai tankinimo technika. matyt sustojes dar kazkur
Jei Mažeikiuose pamatysite va tokią techniką
,
pilnai prikrautą kelio gardžių (gatavai surinkta geležinkelio kelio atkarpa – bėgiai, pritvirtinti prie geležinkelio pabėgių), tada galima įtarti, kad „ant dienų“ prasidės kelio klojimas. Bet: LG skelbė, kad geležinkelio kelią nuardė dėl blogos žemių sankasos būklės. Taigi, pirmiausia LG (aišku, ne ji, bet rangovai) turėtų „nurakti“ nuo kelio sankasos balastą – granitinės skaldos sluoksnį, o po to imituoti, kad tvarko geležinkelio kelio sankasą (kažką stumdyti su buldozeriu ir lyginti su grėbliu) . Pirmiausia ir turėtume pamatyti minėtus darbus. Antru atveju, jei geležinkelio kelią pradės kloti ant tos pačios skaldos, net nepajudintos, skandalas vėl gi – kam reikėjo nuardyti geležinkelio kelią dengiantis bloga sankasos būkle, jei naujas klojamas ant tos pačios?Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąĮprasta, pats keletą kartų mačiau. Mano galva, gali būti du atvejai:
1 - sunkus traukinys, todėl naudojama dviguba trauka ER20CF+2M62(M,K);
2 - Vieną šilumvežį pervaro rezervu traukinio sąstate.
Daugiau žinantys galėtų patikslinti.N.L.V
Comment
-
Taigi, šiandien 2011.10.14 ~01:30 valandą, dyzelinis traukinys, važiuojantis į Kauną rezervu po remonto, Vilniuje pravažiavo M21 draudžiamąjį, atrodo papjovė iešmus, įvažiavo į aklikelį ir nuvažiavo nuo bėgių... Štai video filmuotas ryte ~8:00... Įvykio priežastys tyriamos, kai daugiau sužinosiu, butinai parašysiu kuom baigėsi.
http://www.youtube.com/watch?v=FHiN8KycHuY[/QUOTE]
Arba užmigo, arba neaišku ką tuo metu veikė
Tolokai nuo prizmės nuvažiavo....
Comment
-
Parašė AB13 Rodyti pranešimąTaigi, šiandien 2011.10.14 ~01:30 valandą, dyzelinis traukinys, važiuojantis į Kauną rezervu po remonto, Vilniuje pravažiavo M21 draudžiamąjį, atrodo papjovė iešmus, įvažiavo į aklikelį ir nuvažiavo nuo bėgių... Štai video filmuotas ryte ~8:00... Įvykio priežastys tyriamos, kai daugiau sužinosiu, butinai parašysiu kuom baigėsi.
http://www.youtube.com/watch?v=FHiN8KycHuY
Tolokai nuo prizmės nuvažiavo....[/QUOTE]
Gal D1 pagaliau iš rezervo bus paleistas dėl DR1A trūkumo?
Comment
-
Parašė AB13 Rodyti pranešimąTaigi, šiandien 2011.10.14 ~01:30 valandą, dyzelinis traukinys, važiuojantis į Kauną rezervu po remonto, Vilniuje pravažiavo M21 draudžiamąjį, atrodo papjovė iešmus, įvažiavo į aklikelį ir nuvažiavo nuo bėgių... Štai video filmuotas ryte ~8:00... Įvykio priežastys tyriamos, kai daugiau sužinosiu, butinai parašysiu kuom baigėsi.
http://www.youtube.com/watch?v=FHiN8KycHuY
Tolokai nuo prizmės nuvažiavo....[/QUOTE]
Tikriausiai ta DR1A iš Kauno 4:26h būtų važiavęs į Marijampolę (be keleivių)?
Bet tuo laiku išvažiavo AR2 (mačiau kaip į Kauną grįžo 6:46). Į Kybartus 7:48h išvažiavo taip pat AR2. Keleivių į Kybartys buvo nedaug, daugiau būti turėjo iš Kybartų grįžtant į Kauną (Kaune būna 11:30h).
Iš Kauno į Kybartus 15:15h. ir 17:50h. išvažiavo trivagoniai DR1A (matyt, vėliau į Kauną rezervu nuvarė kitą DR1A, o penktadienio popietę, kai keleivių iš didmiesčio į provinciją būna daug, trivagonių tikrai reikėjo).
P.S.: biskį neįsivazduoju, ar avarijoje DR1A tikrai prapjovė iešmus...
Comment
-
Taigi, maždaug jau susidaro vazdas kaip viskas buvo... Pagrindiniame kelyje išleidžiamasis degė žalias. DR1A važiavo 21 keliu, mašinistas pakėlė galvą, pamatė kad žalia šviesa degė, nors degė ne jam, pradėjo įsibėgėt kad pabandyt stabdžius... Pradėjo įsibėgėt, žiūrėjo į greitmačio juostą, kad įsitikinti jog pasiektas greitis 50 ... Štai ir dėl to jis taip sulindo ant tos žolės, nes jeigu pagal; viska, ten per iešmu greitis 25 km/h, o jis galvojo kad važiuoja pagrindiniu ...
Čia gali buti ne tiksli versija, nes kolkas dar tyksliai niekas nieko nežino...
P.S. iešmo jis nepapjovė, aš suklydau...Paskutinis taisė jawa; 2011.10.16, 17:37.
Comment
-
Parašė jawa Rodyti pranešimąTaigi, maždaug jau susidaro vazdas kaip viskas buvo... Pagrindiniame kelyje išleidžiamasis degė žalias. DR1A važiavo 21 keliu, mašinistas pakėlė galvą, pamatė kad žalia šviesa degė, nors degė ne jam, pradėjo įsibėgėt kad pabandyt stabdžius... Pradėjo įsibėgėt, žiūrėjo į greitmačio juostą, kad įsitikinti jog pasiektas greitis 50 ... Štai ir dėl to jis taip sulindo ant tos žolės, nes jeigu pagal; viska, ten per iešmu greitis 25 km/h, o jis galvojo kad važiuoja pagrindiniu ...
Čia gali buti ne tiksli versija, nes kolkas dar tyksliai niekas nieko nežino...
P.S. iešmo jis nepapjovė, aš suklydau...
Comment
-
Parašė jawa Rodyti pranešimąTaigi, maždaug jau susidaro vazdas kaip viskas buvo... Pagrindiniame kelyje išleidžiamasis degė žalias. DR1A važiavo 21 keliu, mašinistas pakėlė galvą, pamatė kad žalia šviesa degė, nors degė ne jam, pradėjo įsibėgėt kad pabandyt stabdžius... Pradėjo įsibėgėt, žiūrėjo į greitmačio juostą, kad įsitikinti jog pasiektas greitis 50 ... Štai ir dėl to jis taip sulindo ant tos žolės, nes jeigu pagal; viska, ten per iešmu greitis 25 km/h, o jis galvojo kad važiuoja pagrindiniu ...
Čia gali buti ne tiksli versija, nes kolkas dar tyksliai niekas nieko nežino...
P.S. iešmo jis nepapjovė, aš suklydau...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment