Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
    idomu butu zinoti apie kokias siltnamio salygas kalbama? jeigu nebutu VLRD,butu tiesiog depas - LTR, kuris taip pat turetu tuos pacius darbuotojus, tas pacias problemas, uz kuri is LG kisenes taip pat reiketu moketi uz sildyma, irangos amortizacija ir t.t. juk kartais mastoma taip - VLRD brangininkai ir brakodelai, bet ir LTR atveju dirbtu tie patys zmones, ne ateiviai gi is kosmoso..nu gal pora direktoriu maziau ir tiek... bet uztat turetumet kelti atlyginima iki LG depu lygio, moketi KAD'a ne 15 proc,o jau 30..stai faktai.
    o kas liecia tu WC,tai Jusu pozicija - ieskokit sprendimu, bet atrodo kad LG tai visai nereikia..visad lengviau must kumsciu per stala reikalaujant kazko. is musu puses eina daug iniciatyvu, bet jos skesta ant kazkieno stalu, arba tiesiog atsakymas nera pinigu.
    paskutinis pavyzdys su asine alyva, irodyta kad yra problema, ir kas? nurodyta-sunaudoti. kur as klystu? nepykstu visai, bandau irgi nukreipti ta linkme, kad is virsaus irgi ne viskas matosi..
    Gerbiamasis, kokių paslaugų ar darbų VLRD paeitais ir šiais metais atliko kitiems užsakovams (ne LG)? Galiu atsakyti, jog praktiškai nieko, išskyrus vieną manevrinį lokomotyvą RF rinkai, kuris dar iki šiol rūdija. VLRD 95 proc. pajamų ir užsakymų be jokios konkurencijos gauna iš LG, todėl ieškoti inovatyvių idėjų, siūlyti papildomas paslaugas, kurios vertos mažiau milijono, ar gerinti techninės priežiūros bei remonto kokybę paprasčiausiai VLRD tingisi.
    Tai ir yra "šiltnamio" sąlygos, kurios sudaro galimybę VLRD labai stipriai įsikibti į LG "papą" ir neturėti jokios motyvacijos plėsti savo verslą.
    Alyvos pripažinimas netinkama naudoti būtų labai patogus VLRD, kadangi niekas neanalizuotų variklinių ašinių guolių remonto kokybės ir nereikalautų Jūsų sąskaita šalinti gedimus. Tačiau, ta pati alyva yra naudojama iki šiol, o gedimų skaičius ženkliai sumažėjo sugriežtinus Jūsų bendrovės teikiamų paslaugų kokybę.

    Comment


      To Specialistas ir VRLD - gal jūs kada susitikite, išgerkite butelį, tada vienas kitam in real snukius pasidaužykite, bet būkit geri, neterškit forumo...

      Comment


        Parašė udrius Rodyti pranešimą
        To Specialistas ir VRLD - gal jūs kada susitikite, išgerkite butelį, tada vienas kitam in real snukius pasidaužykite, bet būkit geri, neterškit forumo...
        Udriau, ką turi omenyje sakydamas "neterškit forumo" ? Forumas bus neužterštas, jeigu jame bus tik gražios traukinių fotografijos, paviršutiniškos diskusijos apie blogai LG organizuojamą traukinių eismą ir teikiamas paslaugas? Ir "plojama", jeigu kas nors iš forumiečių, pareikš savo neapgalvotą radikalią nuomonę, kad viskas yra blogai? Tai labai puikiai sugebėčiau daryti ir aš.
        Tačiau mano ir mano oponento VLRD darbas yra rūpintis, kad aplamai tie gražūs traukiniai važiuotų ir kad jų važinėjimas būtų kažkiek pelningas ir teiktų naudos visuomenei. Galbūt mūsų diskusijos dėl tam tikrų techninių subtilybių yra ne visiems forumiečiams suprantamos, tačiau jos turi teigiamą įtaką mūsų darbui LG.

        Comment


          Parašė specialistas Rodyti pranešimą
          Gerbiamasis, kokių paslaugų ar darbų VLRD paeitais ir šiais metais atliko kitiems užsakovams (ne LG)? Galiu atsakyti, jog praktiškai nieko, išskyrus vieną manevrinį lokomotyvą RF rinkai, kuris dar iki šiol rūdija. VLRD 95 proc. pajamų ir užsakymų be jokios konkurencijos gauna iš LG, todėl ieškoti inovatyvių idėjų, siūlyti papildomas paslaugas, kurios vertos mažiau milijono, ar gerinti techninės priežiūros bei remonto kokybę paprasčiausiai VLRD tingisi.
          Tai ir yra "šiltnamio" sąlygos, kurios sudaro galimybę VLRD labai stipriai įsikibti į LG "papą" ir neturėti jokios motyvacijos plėsti savo verslą.
          Alyvos pripažinimas netinkama naudoti būtų labai patogus VLRD, kadangi niekas neanalizuotų variklinių ašinių guolių remonto kokybės ir nereikalautų Jūsų sąskaita šalinti gedimus. Tačiau, ta pati alyva yra naudojama iki šiol, o gedimų skaičius ženkliai sumažėjo sugriežtinus Jūsų bendrovės teikiamų paslaugų kokybę.

          nu tai prijunkite prie LG tada, visas pasekmes as isvardinau auksciau ir mes tapsim kolegom, ir nebus daugiau ginciu forume o del alyvos tai trumpai - pakeista i biologine, uztat ir baigesi tuose lokomotyvuose problemos

          Comment


            Parašė udrius Rodyti pranešimą
            To Specialistas ir VRLD - gal jūs kada susitikite, išgerkite butelį, tada vienas kitam in real snukius pasidaužykite, bet būkit geri, neterškit forumo...
            na man nuo diskusiju asmeniskai nesinori niekam snukiu dauzyti, tuo labiau kad gali buti taip, juk realybej mes pazistam vienas kita, bent is pavardziu tai tikrai

            Comment


              Parašė artexs Rodyti pranešimą
              Rusijoje greitasis Sapsanas tapo pelningiausiu traukiniu. Su dabartiniu pelningumu investicijos (traukinių kaina 276mln. Eur, aptarnavimas 30 metų 354mln. Eur, infrastruktūros paruošimas, depo statyba) atsipirks per 10 metų. Visi kiti RŽD keleiviniai traukiniai yra nuostolingi. Taigi peršasi išvada, kad padidinus traukinio greitį dvigubai, juo keliauja daugiau žmonių ir tai atsiperka, net įskaitant didžiules investicijas.

              Manau, kad jei į Kauną būtų galima nuvažiuoti per 40min, o į Klaipėdą per 2,5val, traukiniams neliktų konkurencijos šituose maršrutuose.

              Na taip, tik tokiomis aglomeracijomis, kaip yra Maskvos (iki 17,5 mln gyventojų) ir Sankt Peterburgo (iki 5,4 mln), Lietuvoje net nekvepia. Tarp tokių metropolijų net požeminis tunelis atsipirktų.
              Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

              Comment


                Parašė Combat Rodyti pranešimą
                Na taip, tik tokiomis aglomeracijomis, kaip yra Maskvos (iki 17,5 mln gyventojų) ir Sankt Peterburgo (iki 5,4 mln), Lietuvoje net nekvepia. Tarp tokių metropolijų net požeminis tunelis atsipirktų.
                Taip, gyventojų skaičius nepalyginamas, bet kodėl tada paprasti traukiniai vistiek nuostolingi?

                Comment


                  Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                  Forumas bus neužterštas, jeigu jame bus tik gražios traukinių fotografijos, paviršutiniškos diskusijos apie blogai LG organizuojamą traukinių eismą ir teikiamas paslaugas? Ir "plojama", jeigu kas nors iš forumiečių, pareikš savo neapgalvotą radikalią nuomonę, kad viskas yra blogai? Tai labai puikiai sugebėčiau daryti ir aš.
                  Tačiau mano ir mano oponento VLRD darbas yra rūpintis, kad aplamai tie gražūs traukiniai važiuotų ir kad jų važinėjimas būtų kažkiek pelningas ir teiktų naudos visuomenei. Galbūt mūsų diskusijos dėl tam tikrų techninių subtilybių yra ne visiems forumiečiams suprantamos, tačiau jos turi teigiamą įtaką mūsų darbui LG.
                  Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
                  na man nuo diskusiju asmeniskai nesinori niekam snukiu dauzyti, tuo labiau kad gali buti taip, juk realybej mes pazistam vienas kita, bent is pavardziu tai tikrai
                  Nemanau, kad šie du forumiečiai teršia gerą temą. Man net labai įdomu pasiskaitinėti jų diskusiją, nemažai įdomių, naudingų ar net pikantiškų dalykų sužinojau. Ir pastaruosiuose pranešimuose abu teisūs. Kas dėl manęs — tęskite toliau. Deja, plačiau įsiterpti negaliu, nes esu humanitaras, ir beveik „neraukiu“ tokiuose grynai techniniuose dalykuose
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Parašė artexs Rodyti pranešimą
                    Taip, gyventojų skaičius nepalyginamas, bet kodėl tada paprasti traukiniai vistiek nuostolingi?
                    Ne taip ten viskas paprasta. "Sapsanai" buvo pirkti su aukščiausios Rusijos valdžios palaiminimu, todėl "viskas turi būti gerai, kad liaudis būtų patenkinta". O iš tikrųjų - prie infrastuktūros išlaidų priskaičiavo tik tas, kurios buvo didinant greiti nuo 200 iki 250 km/h, bet pamiršo prieš 10metu padarytas milžiniškas investicijas iki 200 km/h. Taip pat neminusuoti nuostoliai dėl to, kad krovininiai traukiniai šiame ruože jau 10 metų nevažinėja, o daro lanką dvigubai didesniu atstumu arba iš vis ant furų persimetė.

                    Comment


                      Parašė udrius Rodyti pranešimą
                      To Specialistas ir VRLD - gal jūs kada susitikite, išgerkite butelį, tada vienas kitam in real snukius pasidaužykite, bet būkit geri, neterškit forumo...
                      Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
                      na man nuo diskusiju asmeniskai nesinori niekam snukiu dauzyti,
                      Bet nesakyk, kad butelio išgert nesinorėtų.

                      Comment


                        Na gerai gerai, ne taip parašiau - pirma snukius išsidaužykite, o vėliau butelį išgerkite Nes kaip pradedate rašyti kas iš kienio papo geria, tai jau atsiprašant... O šiaip specialistas, keistai kai kada atrodo, kad pirma žinutė atsiranda forume, po savaitės ta žinutė pranešama per žiniasklaidos priemones kaip LG inovatyvi pagalba....

                        Comment


                          Reikia pagalbos:
                          ar dirbant mašinistu, šilumvežy ar traukiny reikia kalbėt per racija?

                          Comment


                            Parašė Hitas Rodyti pranešimą
                            Reikia pagalbos:
                            ar dirbant mašinistu, šilumvežy ar traukiny reikia kalbėt per racija?
                            reikia (dar toks dalykas kaip pokalbio reglamentas yra)
                            Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                            Comment


                              Ir ką ten reik kalbėt? Pranešinėt kur esi?....

                              Comment


                                Parašė Hitas Rodyti pranešimą
                                Ir ką ten reik kalbėt? Pranešinėt kur esi?....
                                Ne, tiesiog reikia pasakot anekdotus ir linksmas istorijas savo kolegom. o traukinys važiuoja savaime, žinai, GPS pasijungi ir palydovas nukreipia kur reikia, dar ir pažadina prieš keliones pabaigą užmigus nuo linksmų istorijų.

                                Comment


                                  Vietoj bereikalingos ironijos pasiūlytumėt žmogui SM_GET pasiskaityti, kur pokalbiai reglamentuoti, bent naudos būtų

                                  Comment


                                    www.vgi.lt/Images/SM_GET.doc

                                    Comment


                                      Parašė Hitas Rodyti pranešimą
                                      Reikia pagalbos:
                                      ar dirbant mašinistu, šilumvežy ar traukiny reikia kalbėt per racija?
                                      Be reikalo šiaip kalbėti nereikia. Norminiais dokumentais yra įvardintos situacijos, kai mašinistas radijo ryšiu privalo savo iniciatyva išsikviesti stoties budėtoja ar, pvz., gretimu geležinkelio keliu važiuojančio traukinio mašinistą. Sunku visas situacijas net įvardinti – koks pusdienis darbo, kad iš skirtingų dokumentų išrinkti visa tai ir su nuorodomis įkelti į forumą. Reikėtų kreiptis į instruktorių depo, kuriame dirbi. O į šaukinius stoties budėtojo, traukinių eismo ar manevrų tvarkdario, kitų lokomotyvų mašinistų, reikia atsakyti visada nedelsiant.

                                      Jei dirbi manevriniu šilumvežiu, reikia palaikyti dažnesnius pokalbius su traukinių derintoju (konduktoriu), ypač vietose, kuriose sukrauti kroviniai, yra vartai, ir pan. Todėl derintojas periodiškai turi kalbėti su mašinistu, pvz., „važiuojame vagonais pirmyn tokiu tai greičiu“, ir pan.; mašinistas trumpai turi atkartoti, o derintojas patikinti „teisingai“. Čia tais sumetimais, kad mašinistas žinotų, jog derintojas „vis dar gyvas“ ir kontroliuoja situaciją.
                                      Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                                      Comment


                                        Geležinkelyje reglamentuoti pokalbiai ne tik radijo ryšiu. Tarkim traukinio mašinistas ir jo padėjėjas taip pat valdydami traukinį tarpusavyje turi bendrauti pagal patvirtintą reglamentą. (forma T-124). Vienas kitam kartoti matomus kelio signalus, didžiausią leistiną greitį, kitų geležinkelio darbuotojų duodamus signalus ir kt.
                                        Pastaruoju metu gyvenimas privertė reglamentuoti ir darbuotojų pokalbius, atliekančius manevravimo darbus geležinkelio stotyse (tarp mašinisto, traukinių derintojo ir manevrų tvarkdario). Kadangi daugeliu atvejų negatyvių situacijų priežastimis buvo darbuotojų nesusikalbėjimas.

                                        Comment


                                          Jau nekalbant apie kalnelio mašinistą, kuris pastoviai priima iš kalnelio budėtojo nurodymus ir pranešinėja apie savo veiksmus. Vaidotuose būnant mašinistas net nenaudojo signalo, o per radijo mazgą pranešė "Atsargiai, šilumvežis važiuoja".

                                          Comment

                                          Working...
                                          X