Pagreitėjimas nuo 120 km/h iki 160 km/h nulemia stabdymo kelio pailgėjimą 1.78 karto. Paradoksalu, bet tai reiškia, kad kaip tik šviesoforų stumdyti ir nereikės - užtenka pereiti nuo trijų prie keturių aspektų signalizavimo, ir su greitaisiais traukiniais susitvarkyta, nes priešais esantį raudoną jie „matys“ iš dviejų blokų atstumo
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai
Collapse
X
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąO kodėl taip LG skiria išskirtinį dėmesį bobutėms ir kitiems per bėgius ne tam skirtoje vietoje einantiems pėstiesiems? Na numuš kokioje stotyje ar stotelėje per metus 2-3 bobutes, bet tada kitos žinos, kad prieš ropojant per bėgius reikia bent apsidairyti, o dar geriau judinti senus sąnarius ir kirsti bėgius tik tam skirtose vietose (naudotis tuneliais ir viadukais). Argi ne aiškiai viešinami užrašai „Saugokis traukinio“, „Eiti per bėgius draudžiama“, etc.? Latviai net animacinių filmukų prikepė ta tema, gal ir LG galėtų bent nusipirkti keletą jų iš latvių ir sudubliuoti lietuviškai? Pagaliau ir KET draudžia pereiti/pervažiuoti bėgius ne tam skirtoje vietoje. Keista, kad LG savo nuostoliais (dėl traukinių pristabdymo ar visiško sustabdymo) moka už neatsargius žmones.
Comment
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąPagreitėjimas nuo 120 km/h iki 160 km/h nulemia stabdymo kelio pailgėjimą 1.78 karto. Paradoksalu, bet tai reiškia, kad kaip tik šviesoforų stumdyti ir nereikės - užtenka pereiti nuo trijų prie keturių aspektų signalizavimo, ir su greitaisiais traukiniais susitvarkyta, nes priešais esantį raudoną jie „matys“ iš dviejų blokų atstumo
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąBet perėjimas prie keturženklės ar didesnės signalizacijos sistemos yra darbas ir pinigai.
6000 tonu jau CAT'ais traukiam, daug proto nereikejo, tiesiog kabinam ir vezam, gal ir cia taip iseitu?
Comment
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimątai gi Jus taupot visur kur imanoma, isivaizduoju kaip sureaguotu "sprendimu priemejai" i pasiulyma irengti dar ir tualetus, kai taupo ant asiraciu ir t.t. o visu antra prasau truputi sveikos logikos ir parodyti vieta kur ta tualeta ikisti i 2M62??nebent AIK viduryje arba integruoti ji i padejejo vieta.. tegul ap... remonto objektus, gal kada per apziura ir paslys koks pareigunas
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąPraktiškai nieko daryti nereikės., tik be jau mano minėtų darbų dar reiks kiekvienoje geležinkelio stotyje įrengti požemines pėsčiųjų perėjas, pastatyti kilometrus tvorų, sutvirtinti kelio sankasą. Na, o bubutėms tikrai ateis nekokie laikai , iš tikrųjų jų teks žymiai daugiau paaukoti vardan greitesnio susisiekimo.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAutomagistralę ir kitus automobilių kelius tai galima Lietuvoje aptverti. Kodėl LG negali sukurpti projektos ES finansavimui gauti ir pagerinti saugumą. Savų pinigų reikės bet ne tiek jau daug. Be to jie atsipirks dėl didesnių traukinių greičių, retesnių stabdymų, mažesnio nelaimingų atsitikimų skaičiaus, kurių kiekvienas neša nemažus nuostolius, nes sustabdomas eismas. Tikrai požeminių perėjų ir tiltų daug statyti nereikės. O kas dėl tokių problematiškų pervažų kaip Lentvario, Amalių, Neveronių, tai LG galėtų ne atsainiai atsikalbinėti, kad mums nereikia, eismui netrukdo, tegul savivaldynės ar valdžia stato, bet skatinti jas kuo greičiau pastatyti tuos viadukus.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąJūs juk visur deklaruojate, kad esate kvalifikuoti inžinieriai, lokomotyvus gaminate ir modernizuojate, tai ir raskite racionalų sprendimą, kaip išspręsti problemą, kad lokomotyvo brigada galėtų valdydama traukinį saugiai nusiš........
Comment
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimątai ko truksta? pinigu ar darbuotoju?
6000 tonu jau CAT'ais traukiam, daug proto nereikejo, tiesiog kabinam ir vezam, gal ir cia taip iseitu?
Comment
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąbeprasmiska diskusija darosi, deklaruojate,nedeklaruojate...deklaruojam tik tai kas imanoma. o jus ten nors sau po kojom dekit
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąTiek to, kažkas dės, o kažkas apdėtus turės suremontuoti.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimą6000 t. buvo įrašytos techninėse lokomotyvo modernizavimo sąlygose, kuriomis remiantis jį suprojektavote ir pagaminote, tačiau kaip jau čia bebuvo
Comment
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąišspręsti problemą, kad lokomotyvo brigada galėtų valdydama traukinį saugiai nusiš........
siulau pavesti isspresti "makroflexu" ieskotojams jiems kaip tik pagal profili, kad "saugiai"
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąNeužpyk, tačiau Jūsų įmonėje dėl tam tikrų sudarytų išskirtinių "šiltnamio" sąlygų dar vis vyrauja sovietinis mastymas. Visą šį vakarą aš bandau nukreipti diskusiją ta linkme, kad tai yra geras biznis, kuris padėtų išspręsti dvokiančių šilumvežio mazgų remonto problemą ir šiek tiek VLRD užsidirbti bei pagerinti lokomotyvo brigadų darbo sąlygas, tačiau tamsta užimate tik gynybine poziciją, su noru nieko nedaryti. Ar manote, kad LG atsisakytų VLRD pasiūlymo įrengti san. mazgus modernizuotose ir remotorizuotose lokomotyvuose?
o kas liecia tu WC,tai Jusu pozicija - ieskokit sprendimu, bet atrodo kad LG tai visai nereikia..visad lengviau must kumsciu per stala reikalaujant kazko. is musu puses eina daug iniciatyvu, bet jos skesta ant kazkieno stalu, arba tiesiog atsakymas nera pinigu.
paskutinis pavyzdys su asine alyva, irodyta kad yra problema, ir kas? nurodyta-sunaudoti. kur as klystu? nepykstu visai, bandau irgi nukreipti ta linkme, kad is virsaus irgi ne viskas matosi..
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąO gal čia kaip su kondicionieriais? latviai savo 2M62UC su kondicionieriumi užsakė, mūsiškiai trupinių pagailėjo.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąTiesa, mašinistai valdantys traukinius be mašinisto padėjėjo, turi teisę informavę stoties budėtoją sustabdyti traukinį stotyje ir atlikti "gamtinius reikalus" civilizuotai.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBe to jie atsipirks dėl didesnių traukinių greičių, retesnių stabdymų, mažesnio nelaimingų atsitikimų skaičiaus, kurių kiekvienas neša nemažus nuostolius, nes sustabdomas eismas.
Lietuvoje yra vyraujantis prekinių traukinių eismas, kur daugumos vagonų konstrukcija neleidžia važiuoti greičiau nei 120 km/val, o daugumos turimų traukos priemonių dabar – 100 km/val. Dėl stabdžių konstrukcijos ypatumų traukiant prekinių vagonų sąstatą leidžiamas 90 km/val greitis (jei klystu, pataisykite).
Išlaikyti geležinkelio kelio geometriją, kad keleiviniame traukinyje arbatos stiklinė nekristų nuo staliuko traukiniui važiuojant per iešmą pagrindiniu keliu bent 120 km/val, yra sudėtinga ir brangu. Pažvelkite į geležinkelio kelio tiesią atkarpą binokliu, didinančiu kokius 8x – pamatysite, kad daugelyje vietų jis visas duobėtas, kai koks kaimo gruntkelis. Spėju, kad norint išlaikyti 120 km/val greitį visame geležinkelio ruože, jo eksploatavimas pabrangtų kokiu trečdaliu. Neapsimoka. Tik žemesniuose čia esančiuose pasisakymuose viskas ant „bobutės“ suversta buvo.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Parašė Combat Rodyti pranešimąNemanau, kad Lietuvoje kada nors keleivinių traukinių greitis bus didesnis nei 140 km/val, ir tai tik tarp Kauno ir Vilniaus.
Lietuvoje yra vyraujantis prekinių traukinių eismas, kur daugumos vagonų konstrukcija neleidžia važiuoti greičiau nei 120 km/val, o daugumos turimų traukos priemonių dabar – 100 km/val. Dėl stabdžių konstrukcijos ypatumų traukiant prekinių vagonų sąstatą leidžiamas 90 km/val greitis (jei klystu, pataisykite).
Išlaikyti geležinkelio kelio geometriją, kad keleiviniame traukinyje arbatos stiklinė nekristų nuo staliuko traukiniui važiuojant per iešmą pagrindiniu keliu bent 120 km/val, yra sudėtinga ir brangu. Pažvelkite į geležinkelio kelio tiesią atkarpą binokliu, didinančiu kokius 8x – pamatysite, kad daugelyje vietų jis visas duobėtas, kai koks kaimo gruntkelis. Spėju, kad norint išlaikyti 120 km/val greitį visame geležinkelio ruože, jo eksploatavimas pabrangtų kokiu trečdaliu. Neapsimoka. Tik žemesniuose čia esančiuose pasisakymuose viskas ant „bobutės“ suversta buvo.
Manau, kad jei į Kauną būtų galima nuvažiuoti per 40min, o į Klaipėdą per 2,5val, traukiniams neliktų konkurencijos šituose maršrutuose.Paskutinis taisė artexs; 2010.10.26, 11:44.
Comment
Comment