Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pagreitėjimas nuo 120 km/h iki 160 km/h nulemia stabdymo kelio pailgėjimą 1.78 karto. Paradoksalu, bet tai reiškia, kad kaip tik šviesoforų stumdyti ir nereikės - užtenka pereiti nuo trijų prie keturių aspektų signalizavimo, ir su greitaisiais traukiniais susitvarkyta, nes priešais esantį raudoną jie „matys“ iš dviejų blokų atstumo

    Comment


      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
      O kodėl taip LG skiria išskirtinį dėmesį bobutėms ir kitiems per bėgius ne tam skirtoje vietoje einantiems pėstiesiems? Na numuš kokioje stotyje ar stotelėje per metus 2-3 bobutes, bet tada kitos žinos, kad prieš ropojant per bėgius reikia bent apsidairyti, o dar geriau judinti senus sąnarius ir kirsti bėgius tik tam skirtose vietose (naudotis tuneliais ir viadukais). Argi ne aiškiai viešinami užrašai „Saugokis traukinio“, „Eiti per bėgius draudžiama“, etc.? Latviai net animacinių filmukų prikepė ta tema, gal ir LG galėtų bent nusipirkti keletą jų iš latvių ir sudubliuoti lietuviškai? Pagaliau ir KET draudžia pereiti/pervažiuoti bėgius ne tam skirtoje vietoje. Keista, kad LG savo nuostoliais (dėl traukinių pristabdymo ar visiško sustabdymo) moka už neatsargius žmones.
      Mūsų visuomenėje dar neišugdytas savisaugos instinktas. Daugelis dar nesugeba realiai įvertinti geležinkelio transporto keliamo pavojaus jų gyvybei ir saugiai elgtis. Didinant traukinių važiavimo greitį geležinkelio stotimis, proporcingai didėja ir žmonių bei darbuotojų traumavimo tikimybė.

      Comment


        Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
        Pagreitėjimas nuo 120 km/h iki 160 km/h nulemia stabdymo kelio pailgėjimą 1.78 karto. Paradoksalu, bet tai reiškia, kad kaip tik šviesoforų stumdyti ir nereikės - užtenka pereiti nuo trijų prie keturių aspektų signalizavimo, ir su greitaisiais traukiniais susitvarkyta, nes priešais esantį raudoną jie „matys“ iš dviejų blokų atstumo
        Bet perėjimas prie keturženklės ar didesnės signalizacijos sistemos yra darbas ir pinigai.

        Comment


          Parašė specialistas Rodyti pranešimą
          Bet perėjimas prie keturženklės ar didesnės signalizacijos sistemos yra darbas ir pinigai.
          tai ko truksta? pinigu ar darbuotoju?
          6000 tonu jau CAT'ais traukiam, daug proto nereikejo, tiesiog kabinam ir vezam, gal ir cia taip iseitu?

          Comment


            Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
            tai gi Jus taupot visur kur imanoma, isivaizduoju kaip sureaguotu "sprendimu priemejai" i pasiulyma irengti dar ir tualetus, kai taupo ant asiraciu ir t.t. o visu antra prasau truputi sveikos logikos ir parodyti vieta kur ta tualeta ikisti i 2M62??nebent AIK viduryje arba integruoti ji i padejejo vieta.. tegul ap... remonto objektus, gal kada per apziura ir paslys koks pareigunas
            Jūs juk visur deklaruojate, kad esate kvalifikuoti inžinieriai, lokomotyvus gaminate ir modernizuojate, tai ir raskite racionalų sprendimą, kaip išspręsti problemą, kad lokomotyvo brigada galėtų valdydama traukinį saugiai nusiš........

            Comment


              Parašė specialistas Rodyti pranešimą
              Praktiškai nieko daryti nereikės., tik be jau mano minėtų darbų dar reiks kiekvienoje geležinkelio stotyje įrengti požemines pėsčiųjų perėjas, pastatyti kilometrus tvorų, sutvirtinti kelio sankasą. Na, o bubutėms tikrai ateis nekokie laikai , iš tikrųjų jų teks žymiai daugiau paaukoti vardan greitesnio susisiekimo.
              Automagistralę ir kitus automobilių kelius tai galima Lietuvoje aptverti. Kodėl LG negali sukurpti projektos ES finansavimui gauti ir pagerinti saugumą. Savų pinigų reikės bet ne tiek jau daug. Be to jie atsipirks dėl didesnių traukinių greičių, retesnių stabdymų, mažesnio nelaimingų atsitikimų skaičiaus, kurių kiekvienas neša nemažus nuostolius, nes sustabdomas eismas. Tikrai požeminių perėjų ir tiltų daug statyti nereikės. O kas dėl tokių problematiškų pervažų kaip Lentvario, Amalių, Neveronių, tai LG galėtų ne atsainiai atsikalbinėti, kad mums nereikia, eismui netrukdo, tegul savivaldynės ar valdžia stato, bet skatinti jas kuo greičiau pastatyti tuos viadukus.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Automagistralę ir kitus automobilių kelius tai galima Lietuvoje aptverti. Kodėl LG negali sukurpti projektos ES finansavimui gauti ir pagerinti saugumą. Savų pinigų reikės bet ne tiek jau daug. Be to jie atsipirks dėl didesnių traukinių greičių, retesnių stabdymų, mažesnio nelaimingų atsitikimų skaičiaus, kurių kiekvienas neša nemažus nuostolius, nes sustabdomas eismas. Tikrai požeminių perėjų ir tiltų daug statyti nereikės. O kas dėl tokių problematiškų pervažų kaip Lentvario, Amalių, Neveronių, tai LG galėtų ne atsainiai atsikalbinėti, kad mums nereikia, eismui netrukdo, tegul savivaldynės ar valdžia stato, bet skatinti jas kuo greičiau pastatyti tuos viadukus.
                Tai viskas yra daroma, tik tai įmanoma padaryti ne per vieną dieną, kaip daugelis norėtų.

                Comment


                  Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                  Jūs juk visur deklaruojate, kad esate kvalifikuoti inžinieriai, lokomotyvus gaminate ir modernizuojate, tai ir raskite racionalų sprendimą, kaip išspręsti problemą, kad lokomotyvo brigada galėtų valdydama traukinį saugiai nusiš........
                  beprasmiska diskusija darosi, deklaruojate,nedeklaruojate...deklaruojam tik tai kas imanoma. o jus ten nors sau po kojom dekit

                  Comment


                    Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
                    tai ko truksta? pinigu ar darbuotoju?
                    6000 tonu jau CAT'ais traukiam, daug proto nereikejo, tiesiog kabinam ir vezam, gal ir cia taip iseitu?
                    6000 t. buvo įrašytos techninėse lokomotyvo modernizavimo sąlygose, kuriomis remiantis jį suprojektavote ir pagaminote, tačiau kaip jau čia bebuvo

                    Comment


                      Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
                      beprasmiska diskusija darosi, deklaruojate,nedeklaruojate...deklaruojam tik tai kas imanoma. o jus ten nors sau po kojom dekit
                      Tiek to, kažkas dės, o kažkas apdėtus turės suremontuoti.

                      Comment


                        išspręsti problemą, kad lokomotyvo brigada galėtų valdydama traukinį saugiai nusiš........
                        siulau pavesti isspresti "makroflexu" ieskotojams jiems kaip tik pagal profili, kad "saugiai"

                        Comment


                          Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                          Tiek to, kažkas dės, o kažkas apdėtus turės suremontuoti.
                          aciu Dievui pas mus uzvaziuoja tik karta i menesi, o jusu TP-2 per sh.. kasdien zygioja vargseliai )) zodziu, Jusu arogancija kolega jau akivaizdi visiems..

                          Comment


                            Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                            6000 t. buvo įrašytos techninėse lokomotyvo modernizavimo sąlygose, kuriomis remiantis jį suprojektavote ir pagaminote, tačiau kaip jau čia bebuvo
                            nu-nu, statau alaus jei parodysi kur tai buvo irasyta (6000 t.)... jau diskutuotas klausimas ir irodytas, be to net tarnybiniam tvarkarstyje patys iraset apribojimus pagal mase, kuriuos sekmingai pazeidinejat

                            Comment


                              Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
                              išspręsti problemą, kad lokomotyvo brigada galėtų valdydama traukinį saugiai nusiš........
                              siulau pavesti isspresti "makroflexu" ieskotojams jiems kaip tik pagal profili, kad "saugiai"
                              Neužpyk, tačiau Jūsų įmonėje dėl tam tikrų sudarytų išskirtinių "šiltnamio" sąlygų dar vis vyrauja sovietinis mastymas. Visą šį vakarą aš bandau nukreipti diskusiją ta linkme, kad tai yra geras biznis, kuris padėtų išspręsti dvokiančių šilumvežio mazgų remonto problemą ir šiek tiek VLRD užsidirbti bei pagerinti lokomotyvo brigadų darbo sąlygas, tačiau tamsta užimate tik gynybine poziciją, su noru nieko nedaryti. Ar manote, kad LG atsisakytų VLRD pasiūlymo įrengti san. mazgus modernizuotose ir remotorizuotose lokomotyvuose?

                              Comment


                                Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                Neužpyk, tačiau Jūsų įmonėje dėl tam tikrų sudarytų išskirtinių "šiltnamio" sąlygų dar vis vyrauja sovietinis mastymas. Visą šį vakarą aš bandau nukreipti diskusiją ta linkme, kad tai yra geras biznis, kuris padėtų išspręsti dvokiančių šilumvežio mazgų remonto problemą ir šiek tiek VLRD užsidirbti bei pagerinti lokomotyvo brigadų darbo sąlygas, tačiau tamsta užimate tik gynybine poziciją, su noru nieko nedaryti. Ar manote, kad LG atsisakytų VLRD pasiūlymo įrengti san. mazgus modernizuotose ir remotorizuotose lokomotyvuose?
                                idomu butu zinoti apie kokias siltnamio salygas kalbama? jeigu nebutu VLRD,butu tiesiog depas - LTR, kuris taip pat turetu tuos pacius darbuotojus, tas pacias problemas, uz kuri is LG kisenes taip pat reiketu moketi uz sildyma, irangos amortizacija ir t.t. juk kartais mastoma taip - VLRD brangininkai ir brakodelai, bet ir LTR atveju dirbtu tie patys zmones, ne ateiviai gi is kosmoso..nu gal pora direktoriu maziau ir tiek... bet uztat turetumet kelti atlyginima iki LG depu lygio, moketi KAD'a ne 15 proc,o jau 30..stai faktai.
                                o kas liecia tu WC,tai Jusu pozicija - ieskokit sprendimu, bet atrodo kad LG tai visai nereikia..visad lengviau must kumsciu per stala reikalaujant kazko. is musu puses eina daug iniciatyvu, bet jos skesta ant kazkieno stalu, arba tiesiog atsakymas nera pinigu.
                                paskutinis pavyzdys su asine alyva, irodyta kad yra problema, ir kas? nurodyta-sunaudoti. kur as klystu? nepykstu visai, bandau irgi nukreipti ta linkme, kad is virsaus irgi ne viskas matosi..

                                Comment


                                  o kas liecia sovietinio mastymo tai jo netruksta ir LG strukturuose, gaila kad kolega apribojei privacias zinutes, butu idomu padiskutuot konkreciau

                                  Comment


                                    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                    O gal čia kaip su kondicionieriais? latviai savo 2M62UC su kondicionieriumi užsakė, mūsiškiai trupinių pagailėjo.
                                    Tai kondicionierių dar bala nematė, o priešgaisrinė sistema? Pataupyti nusprendė? Kaži koks bus taupymas, kai vienąsyk sudegs. Jau ganėtinai buvo ir inicidento su 1161.

                                    Comment


                                      Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                      Tiesa, mašinistai valdantys traukinius be mašinisto padėjėjo, turi teisę informavę stoties budėtoją sustabdyti traukinį stotyje ir atlikti "gamtinius reikalus" civilizuotai.
                                      Tikrai taip nėra. Įkelk instrukcijos nuorodą ir skanuoto teksto kopiją, kur taip parašyta. Nelabai įsivaizduoju ir tą „civilizaciją“, kai lokomotyvas sustoja per kokius 10 m nuo išleidžiamojo šviesoforo. Nebent tik ta „civilizacija“ yra laikantis tvirtai kojomis ant žemės kur nors įlindus prie autosankabų
                                      Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Be to jie atsipirks dėl didesnių traukinių greičių, retesnių stabdymų, mažesnio nelaimingų atsitikimų skaičiaus, kurių kiekvienas neša nemažus nuostolius, nes sustabdomas eismas.
                                        Nemanau, kad Lietuvoje kada nors keleivinių traukinių greitis bus didesnis nei 140 km/val, ir tai tik tarp Kauno ir Vilniaus.
                                        Lietuvoje yra vyraujantis prekinių traukinių eismas, kur daugumos vagonų konstrukcija neleidžia važiuoti greičiau nei 120 km/val, o daugumos turimų traukos priemonių dabar – 100 km/val. Dėl stabdžių konstrukcijos ypatumų traukiant prekinių vagonų sąstatą leidžiamas 90 km/val greitis (jei klystu, pataisykite).
                                        Išlaikyti geležinkelio kelio geometriją, kad keleiviniame traukinyje arbatos stiklinė nekristų nuo staliuko traukiniui važiuojant per iešmą pagrindiniu keliu bent 120 km/val, yra sudėtinga ir brangu. Pažvelkite į geležinkelio kelio tiesią atkarpą binokliu, didinančiu kokius 8x – pamatysite, kad daugelyje vietų jis visas duobėtas, kai koks kaimo gruntkelis. Spėju, kad norint išlaikyti 120 km/val greitį visame geležinkelio ruože, jo eksploatavimas pabrangtų kokiu trečdaliu. Neapsimoka. Tik žemesniuose čia esančiuose pasisakymuose viskas ant „bobutės“ suversta buvo.
                                        Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                                        Comment


                                          Parašė Combat Rodyti pranešimą
                                          Nemanau, kad Lietuvoje kada nors keleivinių traukinių greitis bus didesnis nei 140 km/val, ir tai tik tarp Kauno ir Vilniaus.
                                          Lietuvoje yra vyraujantis prekinių traukinių eismas, kur daugumos vagonų konstrukcija neleidžia važiuoti greičiau nei 120 km/val, o daugumos turimų traukos priemonių dabar – 100 km/val. Dėl stabdžių konstrukcijos ypatumų traukiant prekinių vagonų sąstatą leidžiamas 90 km/val greitis (jei klystu, pataisykite).
                                          Išlaikyti geležinkelio kelio geometriją, kad keleiviniame traukinyje arbatos stiklinė nekristų nuo staliuko traukiniui važiuojant per iešmą pagrindiniu keliu bent 120 km/val, yra sudėtinga ir brangu. Pažvelkite į geležinkelio kelio tiesią atkarpą binokliu, didinančiu kokius 8x – pamatysite, kad daugelyje vietų jis visas duobėtas, kai koks kaimo gruntkelis. Spėju, kad norint išlaikyti 120 km/val greitį visame geležinkelio ruože, jo eksploatavimas pabrangtų kokiu trečdaliu. Neapsimoka. Tik žemesniuose čia esančiuose pasisakymuose viskas ant „bobutės“ suversta buvo.
                                          Rusijoje greitasis Sapsanas tapo pelningiausiu traukiniu. Su dabartiniu pelningumu investicijos (traukinių kaina 276mln. Eur, aptarnavimas 30 metų 354mln. Eur, infrastruktūros paruošimas, depo statyba) atsipirks per 10 metų. Visi kiti RŽD keleiviniai traukiniai yra nuostolingi. Taigi peršasi išvada, kad padidinus traukinio greitį dvigubai, juo keliauja daugiau žmonių ir tai atsiperka, net įskaitant didžiules investicijas.

                                          Manau, kad jei į Kauną būtų galima nuvažiuoti per 40min, o į Klaipėdą per 2,5val, traukiniams neliktų konkurencijos šituose maršrutuose.
                                          Paskutinis taisė artexs; 2010.10.26, 11:44.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X