Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Papildysiu: TP-2 atliekama kas 120 lokomotyvo vidaus degimo variklio darbo valandų (motovalandų).
    patikslink depe, jie daro TP-2 pagal masinisto darbo valandas, nes kitaip isskaiciuoti neiseina, motovalandu skaitliuko ant CME-3 nera, kitaip su CME3M

    Comment


      Sveiki,rašau referatą ir labai reikia informacijos(ar bent patarimu,literaturos)tema -Tarpstočių arba tarpstočių kelių uždarymo sąlygos ir tvarka.Traukinių eismo organizavimas netaisyklingų kelių esant blokuotės gedimams ruože.Skiriamūjų punktų ar pagalbinių postų uždarymo ir atidarymo tvarka.

      Comment


        Parašė X3dO Rodyti pranešimą
        Sveiki,rašau referatą ir labai reikia informacijos(ar bent patarimu,literaturos)tema -Tarpstočių arba tarpstočių kelių uždarymo sąlygos ir tvarka.Traukinių eismo organizavimas netaisyklingų kelių esant blokuotės gedimams ruože.Skiriamūjų punktų ar pagalbinių postų uždarymo ir atidarymo tvarka.
        Viską gali rasti Geležinkelių eismo taisyklėse ADV 003. Jas gali surasti svetainėje: www.vgi.lt, skiltyje "teisės aktai".

        Comment


          Parašė X3dO Rodyti pranešimą
          Sveiki,rašau referatą ir labai reikia informacijos(ar bent patarimu,literaturos)tema -Tarpstočių arba tarpstočių kelių uždarymo sąlygos ir tvarka.Traukinių eismo organizavimas netaisyklingų kelių esant blokuotės gedimams ruože.Skiriamūjų punktų ar pagalbinių postų uždarymo ir atidarymo tvarka.
          Dalis, manu, tiks iš čia. Taip pat pasinagrinėk Techninio geležinkelių naudojimo nuostatus (ieškokis Valstybinės geležinkelių inspekcijos svetainėje). O kaip tai yra atliekama praktikoje – komisijos (pvz., vietai parinkti, darbams priimti), telegramos (jos yra: 1. savotiškos instrukcijos atliekant darbus – traukinių eismo organizavimo tvarka, kas už ką atsako, kaip užbaigiami darbai, 2. informacija lokomotyvų depams, stotims, struktūriniams padaliniams, užsienio geležinkeliams ir kt., kad pastarieji savalaikiai pataisytų turimus techninius dokumentus ir dirbantieji žinotų, kad toks daiktas geležinkelio ruože atsirado arba buvo likviduotas), atsakingieji, ir pan., kreipkis į infrastruktūros filialą Klaipėdoje (čia prisistatei, kad iš Klaipėdos esi); gal padės su kitom instrukcijom (viena jų – K/078).

          Apie traukinių eismo organizavimo tvarką netaisyklinguoju keliu esant blokuotės gedimams (čia įsivaizduoju, kai dėl vienokių ar kitokių priežasčių negalima naudoti lokomotyvo signalizaciją važiuojant netaisyklinguoju keliu) ieškokis ten, kur nurodė „specialistas“.
          Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

          Comment


            Sveiki mieli draugai RailFanai Geležinkelius ir jų techniką dievinu Nesenai tik atradau šį forumą, perskaičiau, peržiūrėjau visas nuotraukas visose temose ir labai įdomų įspūdį paliko Jūsų bendravimas. Nesu profesionalus RailFanas, bet geležinkelius stebėdavau (kol nedirbdavau ir aišku be foto aparato, o pas "babutę" kaime ) Tai vat, man iškilo vienas klausimas, gal praleidau netyčia aš jį šiame forume, bet kaip atrodo mechanizmas, uždarantis pervažą (automatinę, be budėtojo) ir kaip paskui ją atidaro, per ką pravažiuoja sąstatas? Turbūt per kokį "dačiką" ar ką? Tai vat, tikiuosi labai nesmerksit už durną klausimą ir bandysiu pritapti prie Jūsų visų ir galbūt tapti tikru RailFan'u

            Comment


              Parašė bosco Rodyti pranešimą
              Man iškilo vienas klausimas, kaip atrodo mechanizmas, uždarantis pervažą (automatinę, be budėtojo) ir kaip paskui ją atidaro, per ką pravažiuoja sąstatas? Turbūt per kokį "dačiką" ar ką?
              Sveikas atvykęs!
              Iš pirmo žvilgsnio Tamstos klausimas atrodė paprastas, bet kuo labiau ieškojau atsakymo, tuo labiau įsitikinau, kad viskas ne taip jau ir paprasta
              Žinau, kad šiame forume kažkas pakankamai išsamiai aprašė pervažų veikimo mechanizmą/sistemą. Deja, dabar niekur nerandu šio pranešimo. Tada atsiverčiau knygą „Geležinkeliai. Bendrasis kursas“, ir joje taip pat nepavyko rasti tiesioginio atsakymo. Taigi pacituosiu tai, ką radau, ir tikėkimės, kad LG darbuotojai nepasididžiuos tai paaiškinti paprasčiau ir išsamiau
              2 dalis, „Geležinkelio įrengimas, priežiūra ir remontas“, potemė 2.4.9. Pervažos, p.65
              Reguliuojamos pervažos turi signalizacijos įrenginius, įspėjančius kelių transporto priemonių vairuotojus apie artėjančius traukinius, arba yra be signalizacijos įrenginių, bet prižiūrimos pervažininkų. Pervažininkų prižiūrimose pervažose yra įrengti pakeliamieji automatiniai arba neautomatiniai užtvarai ir atsarginiai rankiniai veriamieji užtvarai. Taip pat pervažininkų prižiūrimose parvažose yra radijo ryšys su lokomotyvų mašinistais bei tiesioginis telefono ryšys su artimiausia stotimi, o geležinkelių linijose, kuriose įrengta eismo valdymo centralizacija, — su traukinių tvarkdariu.
              3 dalis, „Geležinkelio automatika, nuotolinė mechanika ir ryšiai“, potemė 3.1.1. Signalizacijos paskirtis ir priemonės. Automatinė pervažų signalizacija, automatiniai užtvarai, p.89
              Automatinė pervažų signalizacija turi pradėti signalizuoti į automobilių kelio pusę, o automatiniai užtvarai turi uždaryti pervažą prieš tiek laiko, kad, traukiniui artėjant, transporto priemonės suspėtų išvažiuoti iš pervažos. Automatinė pervažų signalizacija turi signalizuoti, o automatiniai užtvarai turi būti uždaryti tol, kol traukinys visiškai pervažiuos pervažą. Kai tarpstotyje yra nesergimosios pervažos su įrengta signalizacija, vienoje iš stočių turi būti pervažų signalizacijos veikimo kontrolės įranga. Automatinė pervažų signalizacija, automatiniai užtvarai įrengiami sergimosiose pervažose.

              Na kiek galėjau, tiek atsakiau. Man ir pačiam būtų įdomu išgirsti specialistų komentarus ir platesnį paaiškinimą
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                Pervažų uždarymo mechanizmas labai paprastas. Kadangi traukinys važiuoja dviem bėgiais (laidininkais), kurie visoje geležinkelio linijoje yra suskirstyti į daugybę į atskirų elektros grandžių (blokuojamųjų tarpų). Traukiniui įvažiavus į blokuojamąjį tarpą prieš pervažą (iki pervažos 1-5 km), traukinio plieniniai ratai šuntuoja (arba užtrumpina) bėgių grandį dėl ko suveikia pervažos signalizacijos tam tikros rėlės, kurios įjungia pervažos signalizaciją ir nuleidžia užtvarą. Traukiniui pravažiavus pervažą viskas vyksta atvirkščiai.
                Blokuojamojo tarpo ilgis prieš pervažą priklauso nuo didžiausio leistino traukinių važiavimo greičio. Kuo traukinių važiavimo greitis didesnis, tuo didesnis ir blokuojamojo tarpo ilgis.

                Comment


                  Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                  Pervažų uždarymo mechanizmas labai paprastas. Kadangi traukinys važiuoja dviem bėgiais (laidininkais), kurie visoje geležinkelio linijoje yra suskirstyti į daugybę į atskirų elektros grandžių (blokuojamųjų tarpų). Traukiniui įvažiavus į blokuojamąjį tarpą prieš pervažą (iki pervažos 1-5 km), traukinio plieniniai ratai šuntuoja (arba užtrumpina) bėgių grandį dėl ko suveikia pervažos signalizacijos tam tikros rėlės, kurios įjungia pervažos signalizaciją ir nuleidžia užtvarą. Traukiniui pravažiavus pervažą viskas vyksta atvirkščiai.
                  Blokuojamojo tarpo ilgis prieš pervažą priklauso nuo didžiausio leistino traukinių važiavimo greičio. Kuo traukinių važiavimo greitis didesnis, tuo didesnis ir blokuojamojo tarpo ilgis.
                  dar galėjai pridėti, kad tuo pačiu principu Lietuvoje kol kas veikia ir signalizacija
                  Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                  Comment


                    Vaikystėje žaisdavome - užtrumpindavome trosus, kurie eina nuo bėgių į spintas, ir pervažos signalizacija įsijungdavo, mašinos sustodavo. Tik matyt automatiškai gan greitai išsijundavo.

                    Comment


                      Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                      Kadangi traukinys važiuoja dviem bėgiais (laidininkais), kurie visoje geležinkelio linijoje yra suskirstyti į daugybę į atskirų elektros grandžių (blokuojamųjų tarpų).
                      Kaip yra su ilgabėgiais? Ar nepasidaro tie tarpai per ilgi?

                      Comment


                        Tiesą sakant, nesu užtikrintas, bet man atrodo, kad ilgabėgiai yra kaip tik vieno bloko ilgio. Šiaip jau normalus blokas yra maždaug 1000-1500 metrų ilgio

                        Comment


                          /\ Vieno ilgabėgio ilgis — 800 metrų
                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                            Tiesą sakant, nesu užtikrintas, bet man atrodo, kad ilgabėgiai yra kaip tik vieno bloko ilgio. Šiaip jau normalus blokas yra maždaug 1000-1500 metrų ilgio
                            tu teisus o izoliuotos sanduros klijuotos taip lengvai ju neistemsi
                            todel ilgabegi galima skaityti kaip nuo stoties iki stoties
                            aiku ne visuose ruozuose

                            Comment


                              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                              /\ Vieno ilgabėgio ilgis — 800 metrų
                              is gamyklos taip 800 m. nera ilgesnio sastato jiems vezti ir vietos ten nera kad ilgesnius virinti

                              Comment


                                Parašė aliusalius Rodyti pranešimą
                                is gamyklos taip 800 m. nera ilgesnio sastato jiems vezti ir vietos ten nera kad ilgesnius virinti
                                Jei apie ilgabėgius. Koks esminis skirtumas ar bėgiai virinti vietoje, ar gamykloje. Turiu omenyje patikimumą, darbų atlikimo sudėtingumą ir kokybę.

                                Comment


                                  Jei nebūtų skirtumo kur virinti, tai nebūtų statę gamyklos Šilėnuose ilgabėgiams gamintis. Kiek atsimenu, ką kalbėjo per gamyklos atidarymą, tai gamykloje siūles lazeriu nušlifuoja, tai vietos, kurioje virinta, net atpažinti neįmanoma. Kai siūlės geriau nušlifuotos, tai nėra nelygumų ir traukinys lygiau važiuoja.

                                  Comment


                                    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                    Jei apie ilgabėgius. Koks esminis skirtumas ar bėgiai virinti vietoje, ar gamykloje. Turiu omenyje patikimumą, darbų atlikimo sudėtingumą ir kokybę.
                                    Visur visada visais atvejais gamykloje yra padaroma geriau/kokybiškiau negu vietoje. Tas galioja ne tik ilgabėgiams ar iešmams bet ir pvz gelžbetoninių tiltų sijoms.
                                    Labai lengva atskirti kurioje vietoje bėgis kontaktiniu būdu suvirintas gamykloje - gražiai(tiksliau idealiai) apdirbtas, nėra porėtumų, atliekamas nuodugnus patikrinimas ir t.t.
                                    O kai suvirinama termitu, dažniausiai palieka toks "pilvas" ant bėgio pado ir kakliuko. Galvutė žinoma nušlifuojama, bet šlifuoti padą ar kakliuką būtų per didelės laiko ir energijos sąnaudos. Veikiant apkrovai dėl to pilvo padidėja įtempių koncentracija ir gali atsirasti defektas. Taip pat gali atsirasti defektai dėl netinkamų lauko salygų ar įsimaišius pašalinėms medžiagoms suvirinimo metu.
                                    Beabejo defektoskopistai nustatytu laiko intervalu turi tikrinti siules(tiek gamyklos tiek termito) ir laiku pastebėti defektą.

                                    Comment


                                      Parašė FeO Rodyti pranešimą
                                      Labai lengva atskirti kurioje vietoje bėgis kontaktiniu būdu suvirintas gamykloje - gražiai(tiksliau idealiai) apdirbtas, nėra porėtumų, atliekamas nuodugnus patikrinimas ir t.t.
                                      O kai suvirinama termitu, dažniausiai palieka toks "pilvas" ant bėgio pado ir kakliuko. Galvutė žinoma nušlifuojama, bet šlifuoti padą ar kakliuką būtų per didelės laiko ir energijos sąnaudos. Veikiant apkrovai dėl to pilvo padidėja įtempių koncentracija ir gali atsirasti defektas. Taip pat gali atsirasti defektai dėl netinkamų lauko salygų ar įsimaišius pašalinėms medžiagoms suvirinimo metu.
                                      Kai kontaktiniu būdu virina kelyje (bėgių suvirinimo mašinomis), taip pat nušlifuoja ir kakliuką ir padą (nes tokia yra technologija).
                                      O dėl patikrinimo: defektoskopija atliekama po visų suvirinimų - tiek kontaktinių, tiek termitinių.
                                      Ir dėl patikimumo - termitinė sandura tarnauja ilgiau už kontaktinę.
                                      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                      Comment


                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        Ir dėl patikimumo - termitinė sandura tarnauja ilgiau už kontaktinę.
                                        Tarnauja ilgiau tai turbūt reiškia, kad kontaktinėse siūlėse dažniau atsiranda defektai?

                                        Beje, kiek žinau gamyklose bėgiai būna valcuojami 12.5m ilgio, toliau suvirinami į 25m. Koks suvirinimo būdas ten naudojamas? Nes taip išeitų, kad betkokiam kelyje kas 12.5m yra siulė

                                        Comment


                                          Parašė FeO Rodyti pranešimą
                                          Tarnauja ilgiau tai turbūt reiškia, kad kontaktinėse siūlėse dažniau atsiranda defektai?
                                          Taip, greičiau.
                                          Parašė FeO Rodyti pranešimą
                                          Beje, kiek žinau gamyklose bėgiai būna valcuojami 12.5m ilgio, toliau suvirinami į 25m. Koks suvirinimo būdas ten naudojamas? Nes taip išeitų, kad betkokiam kelyje kas 12.5m yra siulė
                                          Priklauso nuo gamyklos. Yra naujoviškų gamyklų, kur naudojamas nepertraukiamas liejimas-valcavimas ir ten paprasčiausiai žirklėmis nukerpa kas 25m. O yra gamyklų su senesnę įrangą, kur lieja atskirais gabalais, po to valcuoja ir gauna 25m bėgį. 12,5m gamyklose jau seniai nebegamina.
                                          Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X