Parašė specialistas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai
Collapse
X
-
Sveiki,rašau referatą ir labai reikia informacijos(ar bent patarimu,literaturos)tema -Tarpstočių arba tarpstočių kelių uždarymo sąlygos ir tvarka.Traukinių eismo organizavimas netaisyklingų kelių esant blokuotės gedimams ruože.Skiriamūjų punktų ar pagalbinių postų uždarymo ir atidarymo tvarka.
Comment
-
Parašė X3dO Rodyti pranešimąSveiki,rašau referatą ir labai reikia informacijos(ar bent patarimu,literaturos)tema -Tarpstočių arba tarpstočių kelių uždarymo sąlygos ir tvarka.Traukinių eismo organizavimas netaisyklingų kelių esant blokuotės gedimams ruože.Skiriamūjų punktų ar pagalbinių postų uždarymo ir atidarymo tvarka.
Comment
-
Parašė X3dO Rodyti pranešimąSveiki,rašau referatą ir labai reikia informacijos(ar bent patarimu,literaturos)tema -Tarpstočių arba tarpstočių kelių uždarymo sąlygos ir tvarka.Traukinių eismo organizavimas netaisyklingų kelių esant blokuotės gedimams ruože.Skiriamūjų punktų ar pagalbinių postų uždarymo ir atidarymo tvarka.
Apie traukinių eismo organizavimo tvarką netaisyklinguoju keliu esant blokuotės gedimams (čia įsivaizduoju, kai dėl vienokių ar kitokių priežasčių negalima naudoti lokomotyvo signalizaciją važiuojant netaisyklinguoju keliu) ieškokis ten, kur nurodė „specialistas“.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Sveiki mieli draugai RailFanaiGeležinkelius ir jų techniką dievinu
Nesenai tik atradau šį forumą, perskaičiau, peržiūrėjau visas nuotraukas visose temose ir labai įdomų įspūdį paliko Jūsų bendravimas. Nesu profesionalus RailFanas, bet geležinkelius stebėdavau (kol nedirbdavau ir aišku be foto aparato, o pas "babutę" kaime
) Tai vat, man iškilo vienas klausimas, gal praleidau netyčia aš jį šiame forume, bet kaip atrodo mechanizmas, uždarantis pervažą (automatinę, be budėtojo) ir kaip paskui ją atidaro, per ką pravažiuoja sąstatas? Turbūt per kokį "dačiką" ar ką? Tai vat, tikiuosi labai nesmerksit už durną klausimą ir bandysiu pritapti prie Jūsų visų ir galbūt tapti tikru RailFan'u
Comment
-
Parašė bosco Rodyti pranešimąMan iškilo vienas klausimas, kaip atrodo mechanizmas, uždarantis pervažą (automatinę, be budėtojo) ir kaip paskui ją atidaro, per ką pravažiuoja sąstatas? Turbūt per kokį "dačiką" ar ką?
Iš pirmo žvilgsnio Tamstos klausimas atrodė paprastas, bet kuo labiau ieškojau atsakymo, tuo labiau įsitikinau, kad viskas ne taip jau ir paprasta
Žinau, kad šiame forume kažkas pakankamai išsamiai aprašė pervažų veikimo mechanizmą/sistemą. Deja, dabar niekur nerandu šio pranešimo. Tada atsiverčiau knygą „Geležinkeliai. Bendrasis kursas“, ir joje taip pat nepavyko rasti tiesioginio atsakymo. Taigi pacituosiu tai, ką radau, ir tikėkimės, kad LG darbuotojai nepasididžiuos tai paaiškinti paprasčiau ir išsamiau
2 dalis, „Geležinkelio įrengimas, priežiūra ir remontas“, potemė 2.4.9. Pervažos, p.65
Reguliuojamos pervažos turi signalizacijos įrenginius, įspėjančius kelių transporto priemonių vairuotojus apie artėjančius traukinius, arba yra be signalizacijos įrenginių, bet prižiūrimos pervažininkų. Pervažininkų prižiūrimose pervažose yra įrengti pakeliamieji automatiniai arba neautomatiniai užtvarai ir atsarginiai rankiniai veriamieji užtvarai. Taip pat pervažininkų prižiūrimose parvažose yra radijo ryšys su lokomotyvų mašinistais bei tiesioginis telefono ryšys su artimiausia stotimi, o geležinkelių linijose, kuriose įrengta eismo valdymo centralizacija, — su traukinių tvarkdariu.
3 dalis, „Geležinkelio automatika, nuotolinė mechanika ir ryšiai“, potemė 3.1.1. Signalizacijos paskirtis ir priemonės. Automatinė pervažų signalizacija, automatiniai užtvarai, p.89
Automatinė pervažų signalizacija turi pradėti signalizuoti į automobilių kelio pusę, o automatiniai užtvarai turi uždaryti pervažą prieš tiek laiko, kad, traukiniui artėjant, transporto priemonės suspėtų išvažiuoti iš pervažos. Automatinė pervažų signalizacija turi signalizuoti, o automatiniai užtvarai turi būti uždaryti tol, kol traukinys visiškai pervažiuos pervažą. Kai tarpstotyje yra nesergimosios pervažos su įrengta signalizacija, vienoje iš stočių turi būti pervažų signalizacijos veikimo kontrolės įranga. Automatinė pervažų signalizacija, automatiniai užtvarai įrengiami sergimosiose pervažose.
Na kiek galėjau, tiek atsakiau. Man ir pačiam būtų įdomu išgirsti specialistų komentarus ir platesnį paaiškinimąI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Pervažų uždarymo mechanizmas labai paprastas. Kadangi traukinys važiuoja dviem bėgiais (laidininkais), kurie visoje geležinkelio linijoje yra suskirstyti į daugybę į atskirų elektros grandžių (blokuojamųjų tarpų). Traukiniui įvažiavus į blokuojamąjį tarpą prieš pervažą (iki pervažos 1-5 km), traukinio plieniniai ratai šuntuoja (arba užtrumpina) bėgių grandį dėl ko suveikia pervažos signalizacijos tam tikros rėlės, kurios įjungia pervažos signalizaciją ir nuleidžia užtvarą. Traukiniui pravažiavus pervažą viskas vyksta atvirkščiai.
Blokuojamojo tarpo ilgis prieš pervažą priklauso nuo didžiausio leistino traukinių važiavimo greičio. Kuo traukinių važiavimo greitis didesnis, tuo didesnis ir blokuojamojo tarpo ilgis.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąPervažų uždarymo mechanizmas labai paprastas. Kadangi traukinys važiuoja dviem bėgiais (laidininkais), kurie visoje geležinkelio linijoje yra suskirstyti į daugybę į atskirų elektros grandžių (blokuojamųjų tarpų). Traukiniui įvažiavus į blokuojamąjį tarpą prieš pervažą (iki pervažos 1-5 km), traukinio plieniniai ratai šuntuoja (arba užtrumpina) bėgių grandį dėl ko suveikia pervažos signalizacijos tam tikros rėlės, kurios įjungia pervažos signalizaciją ir nuleidžia užtvarą. Traukiniui pravažiavus pervažą viskas vyksta atvirkščiai.
Blokuojamojo tarpo ilgis prieš pervažą priklauso nuo didžiausio leistino traukinių važiavimo greičio. Kuo traukinių važiavimo greitis didesnis, tuo didesnis ir blokuojamojo tarpo ilgis.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąKadangi traukinys važiuoja dviem bėgiais (laidininkais), kurie visoje geležinkelio linijoje yra suskirstyti į daugybę į atskirų elektros grandžių (blokuojamųjų tarpų).
Comment
-
/\ Vieno ilgabėgio ilgis — 800 metrųI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąTiesą sakant, nesu užtikrintas, bet man atrodo, kad ilgabėgiai yra kaip tik vieno bloko ilgio. Šiaip jau normalus blokas yra maždaug 1000-1500 metrų ilgio
todel ilgabegi galima skaityti kaip nuo stoties iki stoties
aiku ne visuose ruozuose
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimą/\ Vieno ilgabėgio ilgis — 800 metrų
Comment
-
Parašė aliusalius Rodyti pranešimąis gamyklos taip 800 m. nera ilgesnio sastato jiems vezti ir vietos ten nera kad ilgesnius virinti
Comment
-
Jei nebūtų skirtumo kur virinti, tai nebūtų statę gamyklos Šilėnuose ilgabėgiams gamintis. Kiek atsimenu, ką kalbėjo per gamyklos atidarymą, tai gamykloje siūles lazeriu nušlifuoja, tai vietos, kurioje virinta, net atpažinti neįmanoma. Kai siūlės geriau nušlifuotos, tai nėra nelygumų ir traukinys lygiau važiuoja.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąJei apie ilgabėgius. Koks esminis skirtumas ar bėgiai virinti vietoje, ar gamykloje. Turiu omenyje patikimumą, darbų atlikimo sudėtingumą ir kokybę.
Labai lengva atskirti kurioje vietoje bėgis kontaktiniu būdu suvirintas gamykloje - gražiai(tiksliau idealiai) apdirbtas, nėra porėtumų, atliekamas nuodugnus patikrinimas ir t.t.
O kai suvirinama termitu, dažniausiai palieka toks "pilvas" ant bėgio pado ir kakliuko. Galvutė žinoma nušlifuojama, bet šlifuoti padą ar kakliuką būtų per didelės laiko ir energijos sąnaudos. Veikiant apkrovai dėl to pilvo padidėja įtempių koncentracija ir gali atsirasti defektas. Taip pat gali atsirasti defektai dėl netinkamų lauko salygų ar įsimaišius pašalinėms medžiagoms suvirinimo metu.
Beabejo defektoskopistai nustatytu laiko intervalu turi tikrinti siules(tiek gamyklos tiek termito) ir laiku pastebėti defektą.
Comment
-
Parašė FeO Rodyti pranešimąLabai lengva atskirti kurioje vietoje bėgis kontaktiniu būdu suvirintas gamykloje - gražiai(tiksliau idealiai) apdirbtas, nėra porėtumų, atliekamas nuodugnus patikrinimas ir t.t.
O kai suvirinama termitu, dažniausiai palieka toks "pilvas" ant bėgio pado ir kakliuko. Galvutė žinoma nušlifuojama, bet šlifuoti padą ar kakliuką būtų per didelės laiko ir energijos sąnaudos. Veikiant apkrovai dėl to pilvo padidėja įtempių koncentracija ir gali atsirasti defektas. Taip pat gali atsirasti defektai dėl netinkamų lauko salygų ar įsimaišius pašalinėms medžiagoms suvirinimo metu.
O dėl patikrinimo: defektoskopija atliekama po visų suvirinimų - tiek kontaktinių, tiek termitinių.
Ir dėl patikimumo - termitinė sandura tarnauja ilgiau už kontaktinę.Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąIr dėl patikimumo - termitinė sandura tarnauja ilgiau už kontaktinę.
Beje, kiek žinau gamyklose bėgiai būna valcuojami 12.5m ilgio, toliau suvirinami į 25m. Koks suvirinimo būdas ten naudojamas? Nes taip išeitų, kad betkokiam kelyje kas 12.5m yra siulė
Comment
-
Parašė FeO Rodyti pranešimąTarnauja ilgiau tai turbūt reiškia, kad kontaktinėse siūlėse dažniau atsiranda defektai?
Parašė FeO Rodyti pranešimąBeje, kiek žinau gamyklose bėgiai būna valcuojami 12.5m ilgio, toliau suvirinami į 25m. Koks suvirinimo būdas ten naudojamas? Nes taip išeitų, kad betkokiam kelyje kas 12.5m yra siulėVisi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
Comment