Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Vadinasu yra tik du keliai - arba ruožas bus galutinai sunaikintas, arba jis bus restauruotas...
    Kažkaip nelabai tikiu, kad jį kas restauruos....

    Comment


      Yra ketinimų, kadangi šiuo maršrutu Baltarusių trąšas į Klaipėdą vežti būtų žymiai arčiau.

      Comment


        Parašė specialistas Rodyti pranešimą
        Yra ketinimų, kadangi šiuo maršrutu Baltarusių trąšas į Klaipėdą vežti būtų žymiai arčiau.
        Bet tai čia kol kasnors ką padarys manau ne metai ir ne du praeis

        Comment


          Plečiami ir KLASCO ir BKT (pietinė uosto dalis) trąšų terminalai, kuriuose kraunamos baltarusių trąšos. Turbūt reikia tikėtis dar didesnių srautų. Taigi garantija šiam ruožui dėl krovinių srauto. O koks anksčiau buvo krovininių traukinių petys? Vilnius-Gardinas? kieno lokomotyvai jį aptarnaudavo?
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Atleiskit, bet neradau geresnės temos užduoti šį klausimą

            Šiandien važiavau greituoju elektriniu traukiniu 823 Vilnius-Kaunas. „Smagumai“ prasidėjo jau nuo to, kad traukinį iš Vilniaus išleido penkiomis minutėmis per vėlai. Nuvažiavus maždaug iki pusiaukelės iki Panerių, traukinys sustojo prieš raudoną automatinį signalą. Nelabai mačiau pro langą, bet iš to, jog traukinys pajudėjo toliau labai jau atsargiu greičiu ir stojo toliau priešais kiekvieną šviesoforą spėju, kad tie automatiniai šviesoforai taip ir liko raudoni. Kankinantis slinkimas ne daugiau kaip 20 km/h greičiu baigėsi tik prie Panerių išleidžiamojo šviesoforo, bet to užteko, kad traukinys į Kauną pavėluotų 20 minučių.

            Gal kas žino smulkiau, kas buvo nutikę Paneriuose ir kodėl traukinių eismas nelygine kryptimi buvo beveik paralyžuotas? Lygine kryptimi važiavęs 866 Kaunas-Vilnius pro Panerius pravažiavo be jokių problemų.

            Comment


              Gal buvo sugedusi auto blokuotė. Tuomet traukinys raudoną šviesoforo signalą pravažiuoja 20 km/h greičiu.

              Comment


                Tiek dar maždaug nujaučiau. Nustebino tai, kad gedimas paveikė iš eilės net kelis (man atrodo, keturis ar penkis) šviesoforus, iš kurių paskutiniai du (Panerių įleidžiamasis ir maršrutinis pagrindiniame nelyginiame kelyje) jau net nebe automatiniai.

                Comment


                  Toks ilgas tarpstotis Vilnius - Paneriai? Šiaip paskutiniu metu gana daug gedimų būna po žaibo iškrovų. Taip kad tikėtinas variantas.

                  Comment


                    Iskilo toks klausimas: kiek zinau Svencioneliuose bazuojasi CME-3, tarkim kaip jis isdegina visa kura, kur jis jo uzsipildo - paciuose Svencioneliuose is cisternos, ar vaziuoja i Vilniu?

                    Comment


                      Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                      Iskilo toks klausimas: kiek zinau Svencioneliuose bazuojasi CME-3, tarkim kaip jis isdegina visa kura, kur jis jo uzsipildo - paciuose Svencioneliuose is cisternos, ar vaziuoja i Vilniu?
                      Kai sueina rida, važiuoja į Vilnių atlikti TP-2, į ką įeina ir degalų užpildymas. (Ar klystu?)

                      Comment


                        Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                        Kai sueina rida, važiuoja į Vilnių atlikti TP-2, į ką įeina ir degalų užpildymas. (Ar klystu?)
                        Neklysti.

                        Comment


                          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                          Kai sueina rida, važiuoja į Vilnių atlikti TP-2, į ką įeina ir degalų užpildymas. (Ar klystu?)
                          O tai tarp TP-2 visa laika kuro uztenka? Ir tiesa kas kiek km atliekamas TP-2.?

                          Comment


                            Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                            O tai tarp TP-2 visa laika kuro uztenka? Ir tiesa kas kiek km atliekamas TP-2.?
                            na cme turetu kas 120val buti
                            Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                            Comment


                              Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
                              na cme turetu kas 120val buti
                              Papildysiu: TP-2 atliekama kas 120 lokomotyvo vidaus degimo variklio darbo valandų (motovalandų).

                              Comment


                                Kretingos link.
                                Šviesforo raudonas "akis" iš tiesų nešviečia.
                                Štai ką reiškia brokuotai veikianti impulso pločio moduliacija. Nors raudoni šviesos diodai išjungti, bet dėl trumpų parazitinių impulsų, jie vis tiek užsidega labai trumpam, mikrosekundėms ar mikrosekundžių dalims. Žmogaus akis to nemato, atrodo, kad diodai nešviečia, bet fotoaparatas "pagauna" tą trumpą momentą.

                                Paskutinis taisė Eimantas; 2011.01.14, 03:26.

                                Comment


                                  Kad raudoni šviesoforai stotyse lyg ir pastoviai šviečia, visiškai normalu. Kai kuriose šalyse nebent tarpstočiuose būna, kad automatinis šviesoforas įsijungia tik į priešais esantį bloką įvažiavus traukiniui, o likusį laiką būna tamsus. Ar tik ne manevrinį šviesoforą, kuris rodo ir mėlyną, ir baltą, turėjote omenyje paskutinės nuotraukos paaiškinime?

                                  Comment


                                    Apie manevrinį kalbu. Raudona nedegė, švietė mėlyna. Bet padariau net kelis kadrus, ir visuose juose "pagavo" degančią ir raudoną. Tik intensyvumas šiek tiek skyrėsi.

                                    Comment


                                      Manevriniuose šviesoforose nėra raudonos spalvos, tik mėlyna ir balta, išskyrus išimtinius atvejus, kai būna raudona ir balta. Šitas šviesoforas - ne išimtis, labai aiškiai matyti, kad viršutinis žibintas yra baltas (su labai nežymiu gelsvu atspalviu), o apatinis žibintas yra mėlynas.
                                      Paskutinis taisė Carnifex; 2010.08.15, 15:05. Priežastis: Smulkesnis paaiškinimas, negaištant tam atskiro naujo posto.

                                      Comment


                                        Tai gal aš nuspalvinau? Aiškiai matyti, kokios spalvos yra.

                                        Comment



                                          Rusiją ir Kaliningrado sritį jungiantis geležinkelio IX D koridorius nuo rugsėjo sulauks technologijų specialistų. 94 km ruože Kaunas – Kybartai ir 12 km aplinkkelio Palemonas – Rokai Jiesia ruože bus pradėtos diegti modernios inžinerinės traukinių eismo valdymo sistemos, padėsiančios sustiprinti Lietuvą kertančio tranzitinio geležinkelio saugumą ir patikimumą. Projekto įgyvendinimui leidimą davė AB "Lietuvos geležinkeliai", patvirtinę bendrovės "Fima" sutartyje numatytais terminais parengtą modernizacijos techninį projektą.
                                          "Nepriklausomi ekspertai atliko techninio projekto ekspertizę ir patvirtino, kad projektas atitinka privalomųjų projekto rengimo dokumentų ir kitų statybos teisės aktų nustatytus reikalavimus. Leidimai, reikalingi vykdyti statybos darbus, gauti, tad nėra jokių kliūčių pradėti geležinkelio atkarpos modernizacijos darbus",- sako Stasys Dailydka, AB "Lietuvos geležinkeliai" generalinis direktorius.
                                          Bendrovės "Fima" generalinis direktorius Gintaras Juknevičius teigia, jog bendrovė, 2008-ais laimėjusi konkursą, per pusantrų metų įgyvendino labai svarbų pirmąjį projekto etapą – parengė techninį projektą, atliko jo ekspertizę ir gavo statybos leidimus. "Elektronines sistemas diegsime daug metų veikiančioje geležinkelio atkarpoje, tad svarbiausias techninio projekto rengimo etapo darbas buvo tiksliai aprašyti, kaip naujas sistemas integruoti į jau egzistuojančias, kad visos veiktų sklandžiai, bei kaip Lietuvos geležinkeliuose naudojamą įrangą prijungti prie naujų technologijų valdymo sistemų",- teigia jis. Pasak jo, projektas išskirtinis tiek dėl savo apimties, tiek dėl inžinerinių darbų sudėtingumo ir kompleksiškumo.
                                          IX D koridorių "Fima" specialistai modernizuos per ateinančius 2 metus: atnaujins Kauno stoties, aplinkkelio Palemonas - Rokai - Jiesia ir Kauno - Kybartų linijos geležinkelių signalizacijos ir elektros tiekimo įrenginius, įdiegs duomenų perdavimo sistemas. Visame geležinkelio ruože yra numatyta įdiegti šiuolaikišką kompiuterizuotą traukinių eismo reguliavimo sistemą, leisiančią iš Vilniaus eismo valdymo centro kontroliuoti 8-ių geležinkelio stočių ir 33-jų pervažų automatiką, 110 km ilgio elektros tiekimo sistemos įrangą bei valdyti traukinių judėjimą. Nauja traukinių eismo valdymo technologija ateityje traukinių greitį modernizuotoje linijoje leis padidinti iki 160 km/h.
                                          IX D geležinkelio koridoriaus modernizacija atliekama įvertinus, jog esamos technologijos ir dabartinė infrastruktūra pasiekė savo eksploatavimo ribas ir nebeatitinka šiandieninių poreikių. Tai yra vienas iš svarbiausių prioritetinių projektų, nurodytų Lietuvos strateginiame nacionaliniame geležinkelio transporto vystymo plane 2005 – 2015 metais. Modernizacijos projektas yra įgyvendinamas pagal 2007 - 2013 m. laikotarpio ES Sanglaudos fondo lėšų skyrimo programą.
                                          "Fima" IXD geležinkelio koridoriaus modernizacijos konkursą kartu su partneriu, čekų bendrove "AŽD Praha", laimėjo 2008 metų pabaigoje.
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X