Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Joint Rodyti pranešimą
    Nepatingėjau šiandien pasidomėt šiuo klausimu. Ir pasak vieno mašinisto, perspėjimus įduoda OPERATORIAI. Net nėra žmogus girdėjęs, kad šią funkciją atliktu kelyno budėtojai, kurių jau kaip ir nebėra, daugumoje stočių jie dabar vadinami vagonų tikrintojais remontininkais. Taigi pasidomėk pats šiuo reikalu, gal ką nors dar sugalvosi.
    Nepainiokim sąvokų „įduoda“ ir „išduoda“. Be to, ne „perspėjimai“ (žargonu pagal seną įprotį taip vadinama), bet „įspėjimai“.

    Įprastai įspėjamuosius lapelius išduoda stoties budėtojas. Kitais atvejais įspėjamąjį lapelį lokomotyvo mašinistui perduoda darbuotojas tvarka, numatyta Stoties knygoje. Sąlyga – jis turi būti eismo darbuotojas. Ten, kur stoties budėtojo išduodami įspėjamieji lapeliai nebegali „pasiekti“ lokomotyvų mašinistų, įspėjamųjų lapelių išdavimo tvarka (kas, iš kur ir kaip surašo įspėjimus į įspėjamuosius lapelius, juos įduoda mašinistui) vėlgi numatoma Stoties knygoje. Bet kokiu atveju įspėjimų tekstai turi būti žinomi stoties budėtojui ir nustatyta tvarka surašyti (suregistruoti) jo dokumentacijoje.
    Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

    Comment


      Parašė Combat Rodyti pranešimą
      Nepainiokim sąvokų „įduoda“ ir „išduoda“. Be to, ne „perspėjimai“ (žargonu pagal seną įprotį taip vadinama), bet „įspėjimai“.

      Įprastai įspėjamuosius lapelius išduoda stoties budėtojas. Kitais atvejais įspėjamąjį lapelį lokomotyvo mašinistui perduoda darbuotojas tvarka, numatyta Stoties knygoje. Sąlyga – jis turi būti eismo darbuotojas. Ten, kur stoties budėtojo išduodami įspėjamieji lapeliai nebegali „pasiekti“ lokomotyvų mašinistų, įspėjamųjų lapelių išdavimo tvarka (kas, iš kur ir kaip surašo įspėjimus į įspėjamuosius lapelius, juos įduoda mašinistui) vėlgi numatoma Stoties knygoje. Bet kokiu atveju įspėjimų tekstai turi būti žinomi stoties budėtojui ir nustatyta tvarka surašyti (suregistruoti) jo dokumentacijoje.
      Sutinku su tavim. Paaiškinai labai teisyngai, ko nesugebėjau padaryti aš. Visa tvarka numatyta stoties knugoje.

      Comment


        http://e-stud.vgtu.lt/files/dest/13122/sm_get.pdf

        kam idomu paskaityti

        Comment


          Atrodo 15.11 punktas apie tuos įspėjamuosius lapelius.

          Comment


            Sveiki. Užvakar traukiniui įvažiuojant į Švenčionėlių GS, mačiau mirksintį geltoną stoties šviesoforo signalą. Esu beveik įsitikinęs, kad man nepasirodė. Žinau, ką reiškia degantis geltonas signalas, bet kokia reikšmė (jeigu tokia yra) mirksinčio geltono signalo?
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              geltonas mirksimasis žiburys – „Leidžiama važiuoti į stotį pagrindiniu keliu didžiausiu nustatytu greičiu; kito šviesoforo (maršruto ar išleidžiamojo) signalas – leidžiamasis, ir pro jį važiuoti mažesniu greičiu“.

              Comment


                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                Sveiki. Užvakar traukiniui įvažiuojant į Švenčionėlių GS, mačiau mirksintį geltoną stoties šviesoforo signalą. Esu beveik įsitikinęs, kad man nepasirodė. Žinau, ką reiškia degantis geltonas signalas, bet kokia reikšmė (jeigu tokia yra) mirksinčio geltono signalo?
                Trumpai susipažinti su signalizacijos principais galima štai čia: http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%96%...86%D0%B8%D1%8F

                Rusiškai yra: Инструкция по сигнализации на железных дорогах (internete yra daug vaizdinės medžiagos)

                Lietuviškai: Geležinkelių signalizacijos taisyklės (tik nežinau, ar internete yra vaizdinė tų taisyklių medžiaga).
                Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                Comment


                  Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                  geltonas mirksimasis žiburys – „Leidžiama važiuoti į stotį pagrindiniu keliu didžiausiu nustatytu greičiu; kito šviesoforo (maršruto ar išleidžiamojo) signalas – leidžiamasis, ir pro jį važiuoti mažesniu greičiu“.
                  Tokiu atveju maršrutinis ar išleidžiamasis turėtų būti du geltoni, kurių vienas mirksi.

                  Comment


                    Šviesoforai ir jų signalų reikšmės (Word formate)

                    du geltoni žiburiai, iš jų viršutinis mirksimasis, – „Leidžiama važiuoti į stoties atšakinį kelią mažesniu greičiu; kito šviesoforo (maršruto ar išlei-džiamojo) signalas – leidžiamasis“.

                    Comment


                      Bereikalingo sustojimo stotyje išvengta...

                      Gražų traukinių eismo derinį birželio 30 d. ~10:15h stebėjau Kauno geležinkelio stotyje.
                      Žinojau, kad pagal tvarkaraštį tuoj atvyks elektrinis traukinys (ER9M) iš Vilniaus. Informacijos tablo rodė jo atvykimą į antrą kelią. Stoties radijo mazgas perspėjo, kad pirmu keliu tuoj važiuos prekinis traukinys. Ir iš tikrųjų, nuo geležinkelio tilto pasirodė M62, įkandin jo - automobiliams vežti skirti vagonai (kaip netrukus įsitikinau, tokių beveik visas sąstatas, tik du gale buvo kitokie). Pirmo kelio išėjimo šviesofore į Vilniaus pusę degė raudonas. Sąstatas judėjo lėtai. Iš tunelio išniro ER9M. Kol stebėjau vagonuose vežamus automobilius (kuriuos naktį daug kas supainioja su gyvuliais), šviesofore užsidegė žalias, ir jautėsi, kad traukinio greitis didėja...
                      Traukinio mašinistas bereikalingo (ir daug kainuojančio sustojimo išvengė). Kiek prie to prisidėjo stoties budėtojas, nežinau...

                      Comment


                        Gal kas žino, ką reiškia tos oranžinės rodyklės ant kai kurių pabėgių, kokiu tikslu jos paišomos..?


                        Comment


                          Kelių projektavimo inžinieriai taip žymi nivelyrų pastatymo vietas (taškus).

                          Comment


                            Įdomu kas ten toje vietoje kokiu tikslu matuoti galėjo...

                            Comment


                              Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                              Įdomu kas ten toje vietoje kokiu tikslu matuoti galėjo...
                              RailBaltica gal visgi eis per ten

                              Comment


                                Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                                Įdomu kas ten toje vietoje kokiu tikslu matuoti galėjo...
                                Vertinant pagal žolės kiekį, tai privažiuojamasis kelias. Ko gero planuojama šiam keliui atlikti kapitalinį remontą, todėl inžinieriai projektuotojai rengdami projektą analizuoja kelio profilio amortizacinius pokyčius.

                                Comment


                                  O man čia labiau panašu į ruožą Lentvaris-Marcinkonys-Kabeliai/Senovė. Kairėje panašu ir nurinktą antrąjį kelią.
                                  Neklystu?
                                  Paskutinis taisė Salvijus; 2010.07.27, 22:12.

                                  Comment


                                    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                    O man čia labiau panašu į ruožą Lentvaris-Marcinkonys-Kabeliai/Senovė. Kairėje panašu ir nurinktą antrąjį kelią.
                                    Neklystu?
                                    Taip, dėl to ir įdomu, kokiu ten tikslu buvo matuojama...
                                    Tiesa, nors tuo ruožu nuo pernai nutrauktas ir ūkinių traukinių eismas, bet šiemet iki Kabelių važiavo LG ūkinis traukinys (berods liepos mėn.). Išlyginti Darželių, Margionių ir Kabelių peronai, išvežtos jų betoninės konstrukcijos nugriauta darželių stotelė, surinktos visos pervažų signalizacijų, pervažų ir peronų apšvietimo įrenginių liekanos.

                                    Comment


                                      O kurioje konkrečiai vietoje? Savaitgalį šiek tiek susipažinau su šiuo maršrutu: traukiniu iki Marcinkonių ir iki Kabelių dviračiais.
                                      Kiek pamenu ties Marcinkonimis, link Kabelių, geležinkelis buvo užtvertas metaline kelio pertvara.
                                      Pažymėta rodykle:
                                      Paskutinis taisė Salvijus; 2010.07.27, 23:31.

                                      Comment


                                        Na, matyt ta pertvara buvo atidaryta ūkiniam traukiniui - ten nieko sudėtingo nėra (viso labo kelis varžtus atsukti).
                                        O tokie žymėjimai, kaip mano įkeltoje foto - visame ruože nuo Marcinkonių iki pat sienos.
                                        Šįkart pasieny iš krūmų išlindo ir pasieniečiai patikrinti

                                        Comment


                                          Vadinasu yra tik du keliai - arba ruožas bus galutinai sunaikintas, arba jis bus restauruotas...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X