Traukinių vietos nustatymui su KLUB-U naudijami GLONASS palydovai ?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai
Collapse
X
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimąpas mus irgi gali 2 dyzeliukus i viena kelia suvaryt. tam yra sviesoforo signalas "trys geltoni".
Jeigu neįvyko pakeitimų, tai prieš 10 metų, viename Rygos keleivinės geležinkelio stoties kelyje buvo numatyta galimybė priimti du traukinius. Ir tai šia galimybe naudojosi itin retai, kai keleivinių traukinių srautas pasiekdavo piką. Dvejų traukinių priėmimo tvarka į tą patį kelią buvo labai griežtai reglamentuota. Griežtai draudžiama vienu metu priimti priešingų krypčių traukinius ir kt.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąLietuvoje tokios galimybės nėra. Į vieną kelią (neatskirtą maršruto šviesoforu) galima suvaryti du dyzeliukus tik manevravimo rėžimu. Kai į vieną kelią priimami du traukiniai iškyla labai didelis jų susidūrimo pavojus.
Jeigu neįvyko pakeitimų, tai prieš 10 metų, viename Rygos keleivinės geležinkelio stoties kelyje buvo numatyta galimybė priimti du traukinius. Ir tai šia galimybe naudojosi itin retai, kai keleivinių traukinių srautas pasiekdavo piką. Dvejų traukinių priėmimo tvarka į tą patį kelią buvo labai griežtai reglamentuota. Griežtai draudžiama vienu metu priimti priešingų krypčių traukinius ir kt.
Tarkim teoriškai jeigu tuo pačiu metu atsirastų dar ir ketvirtas (nesvarbu ar Kaunas-Šiauliai, ar Šiauliai-Ryga, ar pagaliau Šiauliai-Pagėgiai) suderintas persėdimui iš kitų. Kur reikėtų dėti tą ketvirtąjį traukinį? Įdomu būtų sužinoti geriau išmanančių nuomonę kaip tuomet būtų sprendžiama problema. Apie prekinių judėjimą tuo metu negali būti nė kalbos.
Seniau buvo aklakeliai Nr. 17 (berods). Nežinau ar dar veikia. Kažkaip neatkreipiau dėmesio - nebuvo poreikio. Būtų patogu į jį leist Rokiškis-Šiauliai-Radviliškis.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.10, 12:19.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąLietuvoje tokios galimybės nėra. Į vieną kelią (neatskirtą maršruto šviesoforu) galima suvaryti du dyzeliukus tik manevravimo rėžimu. Kai į vieną kelią priimami du traukiniai iškyla labai didelis jų susidūrimo pavojus.
Jeigu neįvyko pakeitimų, tai prieš 10 metų, viename Rygos keleivinės geležinkelio stoties kelyje buvo numatyta galimybė priimti du traukinius. Ir tai šia galimybe naudojosi itin retai, kai keleivinių traukinių srautas pasiekdavo piką. Dvejų traukinių priėmimo tvarka į tą patį kelią buvo labai griežtai reglamentuota. Griežtai draudžiama vienu metu priimti priešingų krypčių traukinius ir kt.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąŠiek tiek nukrypom nuo temos pavadinimo. Tačiau norėjau pastebėti, kad tokia problema egzistuoja Šiauliuose ryte kai vienu metu atvyksta ir laukia išvykimo Mažeikiai-Šiauliai, Rokiškis-Šiauliai-Radviliškis, Klaipėda-Vilnius. Persėdimui, be abejonės, tai labai patogu. Stotyje viso labo yra 3 įrengti keliai.
Tarkim teoriškai jeigu tuo pačiu metu atsirastų dar ir ketvirtas (nesvarbu ar Kaunas-Šiauliai, ar Šiauliai-Ryga, ar pagaliau Šiauliai-Pagėgiai) suderintas persėdimui iš kitų. Kur reikėtų dėti tą ketvirtąjį traukinį? Įdomu būrų sužinoti geriau išmanančių nuomonę kaip tuomet būtų sprendžiama problema. Apie prekinių judėjimą tuo metu negali būti nė kalbos.
Seniau buvo aklakeliai Nr. 17 (berods). Nežinau ar dar veikia. Būtų patogu į jį leist Rokiškis-Šiauliai-Radviliškis.
Turbut tektu irengineti dar viena perona 4-ajame kelyje.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąŠiek tiek nukrypom nuo temos pavadinimo. Tačiau norėjau pastebėti, kad tokia problema egzistuoja Šiauliuose ryte kai vienu metu atvyksta ir laukia išvykimo Mažeikiai-Šiauliai, Rokiškis-Šiauliai-Radviliškis, Klaipėda-Vilnius. Persėdimui, be abejonės, tai labai patogu. Stotyje viso labo yra 3 įrengti keliai.
Tarkim teoriškai jeigu tuo pačiu metu atsirastų dar ir ketvirtas (nesvarbu ar Kaunas-Šiauliai, ar Šiauliai-Ryga, ar pagaliau Šiauliai-Pagėgiai) suderintas persėdimui iš kitų. Kur reikėtų dėti tą ketvirtąjį traukinį? Įdomu būrų sužinoti geriau išmanančių nuomonę kaip tuomet būtų sprendžiama problema. Apie prekinių judėjimą tuo metu negali būti nė kalbos.
Seniau buvo aklakeliai Nr. 17 (berods). Nežinau ar dar veikia. Būtų patogu į jį leist Rokiškis-Šiauliai-Radviliškis.
Optimaliausia būtų kelius, į kuriuos priimami keleiviniai traukiniai padalinti į dvi dalis, įrengiant maršruto šviesoforus.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąIš tikrųjų tai viskas ir dabar įmanoma. Vienintelis "minusas" tai, kad antrą traukinį vistiek tektų priimti į laisvą kelią, o po to manevravimo tvarka važiuoti į kelią kuriame jau stovi kitas traukinys. Dėl to tik prailgėtų kelionės trukmė.
Optimaliausia būtų kelius, į kuriuos priimami keleiviniai traukiniai padalinti į dvi dalis, įrengiant maršruto šviesoforus.
Tik bėda su mūsų kai kurias išvėsusiais keleiviais - atsirastų tokių, kurie įsėstų ne į tą traukinį.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.10, 12:36.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąO koks skirtumas, galų gale, kokiu palydovu naudotis? Argi "civiliniai" GPS imtuvai nesinaudoja visais pasiekiamais palydovais? O kur garantija, kad tai ne rusų palydovai? Nusipirkai sistemą ir prisijungei prie palydovo, kuris šią sistemą palaiko. Ir koks skirtumas, jis ruso, vokiečio ar kiniečio...
(Rusijos GPS analogas - GLONASS, Europos (būsimas) - Galileo. Yra ir kitų, bet šie aktualiausi)
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAr man vaidensi, ar ne. Bet tarybiniais laikais Vilniuje kartais i pirmaji kelia buvo priimami du dyzeliniai traukiniai.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąTai šiuo atveju būtų galima suvaryt Rokiškis-Šiauliai-Radviliškis ir Mažeikiai-Šiauliai į trečiąjį kelią? Nes kaip ir vienas kitam netrukdo?
Tik bėda su mūsų kai kurias išvėsusiais keleiviais - atsirastų tokių, kurie įsėstų ne į tą traukinį.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąO koks skirtumas, galų gale, kokiu palydovu naudotis? Argi "civiliniai" GPS imtuvai nesinaudoja visais pasiekiamais palydovais? O kur garantija, kad tai ne rusų palydovai? Nusipirkai sistemą ir prisijungei prie palydovo, kuris šią sistemą palaiko. Ir koks skirtumas, jis ruso, vokiečio ar kiniečio...
Traukinių eisme saugumo sumetimais turi būti 100 proc. garantija, kad sistema veiks ir traukinio padėtį pozicionuos itin tiksliai. Pvz., įsivaizduokite, kas atsitiktų, jei pazicionavimo sistema traukinį „perskaitytų“ kokiais 800 m tolėliau nuo įleidžiamojo šviesoforo, nei jis yra iš tikrųjų, arba greičio ribojimo vietos. Todėl būtina atsakomybė tų, kurie yra pozicionavimo signalų savininkai.
Iš komercinės pusės – kodėl rusai turėtų leisti nemokamai naudoti savo kosmines technologijas klientams, kurie nemokės nei rublio, tuo labiau, priešiškai Lietuvai?
Gal bus ir kitaip, bet dabar tai aš įsivaizduoju būtent taip.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Parašė Combat Rodyti pranešimąIš komercinės pusės – kodėl rusai turėtų leisti nemokamai naudoti savo kosmines technologijas klientams..Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Combat Rodyti pranešimąNa, manau, kad KLUB-U gali naudoti tik GLONASS signalus.
Traukinių eisme saugumo sumetimais turi būti 100 proc. garantija, kad sistema veiks ir traukinio padėtį pozicionuos itin tiksliai. Pvz., įsivaizduokite, kas atsitiktų, jei pazicionavimo sistema traukinį „perskaitytų“ kokiais 800 m tolėliau nuo įleidžiamojo šviesoforo, nei jis yra iš tikrųjų, arba greičio ribojimo vietos. Todėl būtina atsakomybė tų, kurie yra pozicionavimo signalų savininkai.
Jeigu sutriktų palydovinis ryšys, ši sistema veiktų kaip paprasta ALS ir traukinys be valdymo kontrolės tikrai neliktų.
Comment
-
Iš temos "Atspėk stotį!"
Parašė dariuks Rodyti pranešimązalias vamzdis, matomas uz begiu - oro pastas?
jei taip, tai speju, kad Radviliskis...
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąIš temos "Atspėk stotį!"
Tai kas vis dėlto tas oro paštas?
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąKLUB-U yra kompleksinė sistema, kuri ne tik nustato lokomotyvo koordinates palydoviniu ryšiu, bet ir veikia kaip paprasta automatinė lokomotyvų signalizacijos sistema ALS, kuri analizuoja bėgių grandimis siunčiamus koduotus signalus, bei skaičiuoja lokomotyvo ratų sukimąsi. Tik visapusiškai apdorojusi visą informaciją, nustato tam tikras traukinio valdymo ribas.
Jeigu sutriktų palydovinis ryšys, ši sistema veiktų kaip paprasta ALS ir traukinys be valdymo kontrolės tikrai neliktų.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimą...gana gerai girdeti, kai kapsule sliauzia vamzdziu.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Combat Rodyti pranešimąTai čia taip būtų tik prie AB.
Comment
Comment