Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vilniaus geležinkelio stotyje, pėsčiųjų tunelis.
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      Geras, pagalvojau apie tunelį traukiniams.

      Comment


        Parašė Bensons Rodyti pranešimą
        Ačiu už paaiškimimą, galvojau kad po katastrofos su garvežių visi krovininiai važiuoja tik aplinkkeliu. Buvo gi tokia katastrofa? Ar ne taip?
        Nesu girdėjas apie garvežių katastrofą Vilniuje. Labai seniai
        buvo susidūrė prekiniai traukiniai su garvežiais Paneriuose.

        Nėra kažkokių išskirtinių reikalavimų prekiniams traukiniams. Tiesa, vieninteliam buvusiam Kauno merui Garbaravičiui nepatiko traukinių dundėjimas Kauno geležinkelio stotimi, todėl reikalavo, kad visi tranzitiniai traukiniai važiuotų aplinkeliu, t.y per Kauno HE.

        Comment


          Šiamie forume tirkai buvo paieškok. Tai buvo iš karto po karo...

          Comment


            Parašė udrius Rodyti pranešimą
            Šiamie forume tirkai buvo paieškok. Tai buvo iš karto po karo...
            Pats apie tai rašiau: 1945m. sausį
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Parašė specialistas Rodyti pranešimą
              Nesu girdėjas apie garvežių katastrofą Vilniuje. Labai seniai
              buvo susidūrė prekiniai traukiniai su garvežiais Paneriuose.

              Nėra kažkokių išskirtinių reikalavimų prekiniams traukiniams. Tiesa, vieninteliam buvusiam Kauno merui Garbaravičiui nepatiko traukinių dundėjimas Kauno geležinkelio stotimi, todėl reikalavo, kad visi tranzitiniai traukiniai važiuotų aplinkeliu, t.y per Kauno HE.
              Matyt turėta omenyje atsitikimą, kai traukinys su sprogmenimis atlėkė nuo Kirtimų pusės, nes buvo sugedę stabdžiai.

              Kiek teko matyti prekinius traukinius Vilniaus stotyje, jie visada važiuodavo 4 keliu.

              Comment


                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                Pats apie tai rašiau: 1945m. sausį
                Tikrai buvo, pats dar esu girdejes senu darbuotoju pasakojimus.

                Comment


                  Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                  Tikrai buvo, pats dar esu girdejes senu darbuotoju pasakojimus.
                  O man ir močiutė pasakojo. Tuo metu dirbo senamiestyje, sakė langai išdužo, baisus trenksmas buvo.

                  Comment


                    Kaip išsišifruoja trumpinys CME ? Parovoz'o komentaruose kartais randu, bet ir iš konteksto nepagaunu kas tai.
                    Было бы целесообразно развивать многосекционность на базе независимых полноценных "односекционных" локомотивов, с возможностью прохода в любой локомотив. Всё дело в усовершенствовании СМЕ. Наглядный пример - американский опыт. Сколько им нужно, столько и сцепляют локомотивов
                    Teorija - kai viską žinai, bet niekas neveikia,
                    Praktika - kai viskas veikia, bet nežinai kodėl.

                    Comment


                      Parašė VytautasRX Rodyti pranešimą
                      Kaip išsišifruoja trumpinys CME ? Parovoz'o komentaruose kartais randu, bet ir iš konteksto nepagaunu kas tai.
                      Система многих единиц (СМЕ) — способ управления подвижным составом, при котором в один поезд вцепляется несколько локомотивов или моторных вагонов, а управление тяговыми двигателями ведётся с одного поста управления и одной локомотивной бригадой. Применяется на электровозах, тепловозах, моторвагонном подвижном составе, трамваях и изредка — троллейбусах.

                      http://dic.academic.ru/dic.nsf/ruwiki/343920

                      Comment


                        Turėtų būti ČME, o ne CME.
                        Č-pagamintas Čekoslovakijoje (ČKD);
                        M-manevrinis;
                        E-turintis elektrinę pavarą.

                        Comment


                          Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                          Turėtų būti ČME, o ne CME.
                          Č-pagamintas Čekoslovakijoje (ČKD);
                          M-manevrinis;
                          E-turintis elektrinę pavarą.
                          Tikrai siuo atveju ne apie lokomotyvo serija ČME kalba eina.. Pranesimu auksciau juk parase zmogus, ka reiskia tas CME

                          Comment


                            lietuviskai, turbut, daugine trauka... taip mums profkej verte si trumpini.
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              Sveiki turiu klausima Gal ir kvailas pasirodys taciau is kur masinistas keleivinio traukinio zino jog arteja stotele ir jam reik pradet stabdyti ? Ar jis viska pamena kas kaip ar kompiuteriu kokiu naudojas ?
                              - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
                              - Rusija su Amerika kariauja.
                              - Ir ką, kaip ten reikalai?
                              - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
                              - O amerikiečiai?
                              - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

                              Comment


                                Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
                                Sveiki turiu klausima Gal ir kvailas pasirodys taciau is kur masinistas keleivinio traukinio zino jog arteja stotele ir jam reik pradet stabdyti ? Ar jis viska pamena kas kaip ar kompiuteriu kokiu naudojas ?
                                Manau, kad turėtų būti ženklai kokie nors?

                                Comment


                                  Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                  Manau, kad turėtų būti ženklai kokie nors?

                                  Mašinistas orentuojasi atsižvelgdamas į traukinio važiavimo greitį, atstumą iki sustojimo vietos, kelio profilį, oro sąlygas ir atitinkamai paskaičiuoja traukinio stabdymo jėgą. Jeigu per daug užstabdo traukinį - atleidžia stabdžius, per mažai-dar labiau padidina stabdymo jėgą ir taip "žaidžia" iki tol, kol traukinį sustabdys nustatytoje vietoje (prie signalinio ženklo - pirmojo vagono sustojimo vieta ir kt.)

                                  Comment


                                    /\ Ar turi traukiniai ABS'a?

                                    Comment


                                      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                      Manau, kad turėtų būti ženklai kokie nors?
                                      Kažkada ir aš buvau sureikšminęs geležinkelio ženklus (signalus)...
                                      Ir kažkiek nustebau sužinojęs, kad mašinistas nevažinėja nežinomais geležinkeliais. O jei važiuoti papuola, tai pirmą kartą važiuoja akrtu su tą geležinkeli oatkarpą gerai žinančiu mašinistu-instruktoriumi.
                                      2008 metais tuo keletą kartš įsitikinau važiuodamas traukiniu Vilnius-Šeštokai. Matyt, dar ne visiems DR1A mašinistams buvo žinoma atkarpa Palemonas-Rokai-Jiesia, tai Palemone kelis akrtus mačiau, kaip į traukinį įlipa žmogus, nueina į Mašinisto kabiną, o Garliavoje traukiniui pristabdžius jis iššoka. taip būdavo pralydimas traukinys, kai maįuinistas ta atkarpa dar būdavo nevažiavęs.
                                      Geležinkelyje orientyrų vaidmenį kažkiek atlieka kilometriniai ženklai ir piketiniai stulpeliai.

                                      Comment


                                        Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
                                        Sveiki turiu klausima Gal ir kvailas pasirodys taciau is kur masinistas keleivinio traukinio zino jog arteja stotele ir jam reik pradet stabdyti ? Ar jis viska pamena kas kaip ar kompiuteriu kokiu naudojas ?
                                        Visgi kad ir kaip ten bebutu - didziausia zinojima teikia masinisto patirtis - kiekvienas masinistas gauna teise savarankiskai vaziuoti tik tada, kai ruozas jam tampa gerai zinomas. Kiekvienas masinistas, pries gaudamas teise savarankiskai vaziuoti nauju ruozu, pries tai nustatyta kelioniu skaiciu vaziuoja su masinistu-instruktoriumi. Taigi su kiekvienu ruozu masinistai buna susipazine, o seni masinistai, ruozus dazniausiai zino iki maziausiu smulkmenu, juk tu ruozu nera tiek daug, o vazineti jais tenka nuolat (pvz elektriniu traukiniu masinistai vazineja tik mazdaug 150 km ruoze, tad senesnieji turbut zino kiekviena metra atmintinai is tu 150 km).
                                        Kas del sustojimu stotelese, masinistai jas zino atmintinai (tiesiog labai gerai zino ruoza), nes tik kai kuriuose naujuose riedmenyse galima matyti ruozo kilometraza, o senesniuose to nera.

                                        Comment


                                          Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                          /\ Ar turi traukiniai ABS'a?
                                          Ne, tikrai neturi Silumveziai (beje ne visi) turi kazka panasaus i antibuksavimo sistema. Taciau stabdziai paprastai buna sureguliuoti taip, kad stabdant neciuoztu, nes uztenka siek tiek vagonui slystelti begiu, ir ant rato labai greitai susidaro isciuozos (maza dalis rato tampa neapvali). Tos isciuozos yra labai blogas reiskinys, nes kuo jos gilesnes, tuo labiau tenka riboti greiti. Esant pakankamai gilioms isciuozoms, to riedmens greiti tenka riboti iki 10 km/h. Esant ypac gilioms isciuozoms, pvz silumvezis gali vykti tik su pakabinta asimi.
                                          Turintis isciuoza asirastis paparstai stuksena. Tas stuksenimas gerai girdimas beveik kiekviename prekiniame traukinyje, kur nors vienas kitas vagonas turi nors maza isciuoza. Kartais bjaurus stuksenimas girdimas ir keleiviniame traukinyje.
                                          Isciuozos naikinamos aptekinant asiracius.
                                          Beje, labai gili isciuoza krautame prekiniame vagone gali net sulauzyti begius.
                                          Po stotyje aptiktu labai ideliu isciuozu net nutraukiams traukiniu eismas, kol keliu ukio darbuotojai apziures kelia.
                                          Paskutinis taisė LT-1; 2009.03.23, 21:08.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X