Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
    O kaip atrodo tas verstukas??
    Cia is tos pacios serijos kaip ir verstukai (ar kaip jie ten vadinami lietuvsikai teisingai )- siuo atveju - tai numetantysis iesmas (tikslaus vertimo i lietuviu kalba nezinau )

    http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...D=87899&LNG=RU

    http://www.train-photo.ru/details.ph...72&mode=search

    O cia jau verstukas

    http://www.train-photo.ru/details.ph...cb5241eda6294f

    http://intl.parovoz.com/newgallery/p...?ID=526&LNG=RU
    Paskutinis taisė LT-1; 2009.02.09, 20:20.

    Comment


      Fotkė tiktu ir Metro temoje, čia ir priemiestinių, ir tolimųjų, ir metropoliteno traukinių keliai. Įdomus perėjimai iš vieno kelio į kitą, tokie lenkti, ar ir pas mus jie tokie pat, kažkaip krito į akis, bet gal specai paaiškins?:

      Comment


        Parašė x21 Rodyti pranešimą
        Fotkė tiktu ir Metro temoje, čia ir priemiestinių, ir tolimųjų, ir metropoliteno traukinių keliai. Įdomus perėjimai iš vieno kelio į kitą, tokie lenkti, ar ir pas mus jie tokie pat, kažkaip krito į akis, bet gal specai paaiškins?:
        Atvaizdas
        O pas mus kitokie?

        Comment


          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
          O pas mus kitokie?
          Taip ir galvojau, matau kad kitokie.

          Comment


            Parašė x21 Rodyti pranešimą
            Taip ir galvojau, matau kad kitokie.
            Čia gan dideli atstumai tarp kelių ir "zoomas" didelis.
            Tavo nuotraukoje matosi, kad iešmai pritaikyti dideliam greičiui.

            Bet vis dėlto, reikia specialisto komentaro.

            Comment


              Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
              Čia gan dideli atstumai tarp kelių ir "zoomas" didelis.
              Tavo nuotraukoje matosi, kad iešmai pritaikyti dideliam greičiui.

              Bet vis dėlto, reikia specialisto komentaro.
              mano akimis ziurint, tai tos savazos (gretimu keliu sujungimas) yra identiskos. Net ir iesmu marke turbut ta pati (LG foto turbut 1/9, o uzsienineje nuotraukoje tokio pat tipo, tik ten turbut kitaip iesmai klaisifikuojami).
              Dar truputi apie iesmus - jie buna asimetriniai ir simetriniai (naudojami labai retai), su slankiaja kryzme ir be jos ir t.t. Bet svarbiausias parametras - iesmo marke, arba koki jis turi kryzmezenkli. O buna ivairiu - pvz. 1/4,5; 1/9; 1/11; 1/18 ir net 1/22 (LG tokiu nera). Sie skaiciai - tai iesmo kryzmes (kuri labai panasi i trikampi) ilgosios ir trumposios krastiniu santykis. Trumpai tariant, kuo antras skaicius didesnis, tuo gaunasi smailesnis ir ilgesnis trikampis, o tuo paciu ir iesmo kryzme. O kuo ji ilgesne, tuo ilgesnis ir pats iesmas, o reiskia, kad per ji i sonini kelia galima vaziuoti greiciau. Pvz. keleiviniams traukiniams per 1/11 iesma i sonini kelia galima vaziuoti 40-50 km/h, tuo tarpu 1/18 - 80 km/h, 1/22 - 120 km/h. Lietuvoje 1/18 iesmu nuolat daugeja, jie ypac pasitarnauja magistraliniuose, kur traukiniams dideiu greiciu reikia vaziuoti i sonini kelia. Pvz. po dabar atliekamos rekonstrukcijos Kyviskiu stotyje is Kenos link Nemezio vaziuosiantys traukiniai gales vaziuoti 80 km/h greiciu. Iki siol i sonini kelia buvo galima vykti 40 km/h greiciu.

              Comment


                Turbūt daugelyje vietų ir ruože tarp Vilniaus ir Kauno yra daug iešmų 1/18? Ir nauji turbūt dedami dabar? O kaip su šio ruožo pritaikymu greičiui iki 160km/h pritaikymu sekasi? Gal kas girdėjote naujienų?
                Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                Comment


                  Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                  Turbūt daugelyje vietų ir ruože tarp Vilniaus ir Kauno yra daug iešmų 1/18? Ir nauji turbūt dedami dabar? O kaip su šio ruožo pritaikymu greičiui iki 160km/h pritaikymu sekasi? Gal kas girdėjote naujienų?
                  Ruoze Vilnius - Kaunas 1/18 iesmai yra pvz. Kaisiadoryse, nes cia traukiniai dideliu greiciu rikiuojasi i sonini kelia vykdami is Vilniaus i Radviliski. Kitose sio ruozo stotyse 1/18 iesmai tiesiog nereikalingi (isskyrus Palemona), nes nera poreikio greitai vaziuoti i sonini kelia. Tikslinga po tunelio rekonstrukcijos toki iesma pakloti prie tunelio, kur dvikelis sueina i vienkeli.
                  Del greicio 160 km/h daug forume prirasyta, tad neverta kartotis. Toki greiti pasiekti visame ruoze -ne metu ir ne dvieju darbai.

                  Comment


                    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                    mano akimis ziurint, tai tos savazos (gretimu keliu sujungimas) yra identiskos. Net ir iesmu marke turbut ta pati (LG foto turbut 1/9, o uzsienineje nuotraukoje tokio pat tipo, tik ten turbut kitaip iesmai klaisifikuojami).
                    Dar truputi apie iesmus - jie buna asimetriniai ir simetriniai (naudojami labai retai), su slankiaja kryzme ir be jos ir t.t. Bet svarbiausias parametras - iesmo marke, arba koki jis turi kryzmezenkli. O buna ivairiu - pvz. 1/4,5; 1/9; 1/11; 1/18 ir net 1/22 (LG tokiu nera). Sie skaiciai - tai iesmo kryzmes (kuri labai panasi i trikampi) ilgosios ir trumposios krastiniu santykis. Trumpai tariant, kuo antras skaicius didesnis, tuo gaunasi smailesnis ir ilgesnis trikampis, o tuo paciu ir iesmo kryzme. O kuo ji ilgesne, tuo ilgesnis ir pats iesmas, o reiskia, kad per ji i sonini kelia galima vaziuoti greiciau. Pvz. keleiviniams traukiniams per 1/11 iesma i sonini kelia galima vaziuoti 40-50 km/h, tuo tarpu 1/18 - 80 km/h, 1/22 - 120 km/h. Lietuvoje 1/18 iesmu nuolat daugeja, jie ypac pasitarnauja magistraliniuose, kur traukiniams dideiu greiciu reikia vaziuoti i sonini kelia. Pvz. po dabar atliekamos rekonstrukcijos Kyviskiu stotyje is Kenos link Nemezio vaziuosiantys traukiniai gales vaziuoti 80 km/h greiciu. Iki siol i sonini kelia buvo galima vykti 40 km/h greiciu.
                    4.5? hm

                    šiaip skirtumas turbūt tik toks, kad užsieninėje nesimato tiesaus intarpo, kurio buvimą sąlygoja tarpukelio plotis.
                    Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                    Comment


                      Parašė aesde Rodyti pranešimą
                      4.5? hm

                      šiaip skirtumas turbūt tik toks, kad užsieninėje nesimato tiesaus intarpo, kurio buvimą sąlygoja tarpukelio plotis.
                      Taip, yra tokie iesmai su kryzmezenkliu 1/4,5. reti, bet buna. Dabar specialiai panarsiau internete, kad rasti tokiu iesmu egzistavimo irodymu Kas moka rusiskai gali pasiskaityti si straipsni. Apie kryzmezenklius rasoma i straipsnio pabaiga.

                      http://www.css-rzd.ru/zdm/09-2001/01094.htm

                      Comment


                        Parašė railman Rodyti pranešimą
                        Giruliai 2008 10
                        Atvaizdas
                        Kodėl ant senųjų šviesoforų būdavo tokie ilgi stogeliai?

                        Comment


                          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                          Kodėl ant senųjų šviesoforų būdavo tokie ilgi stogeliai?
                          Tokie pat snapai ir ant naujuju. O skirti jie tam, kad saule netrukdytu matyti signalu.

                          Comment


                            Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                            Ruoze Vilnius - Kaunas 1/18 iesmai yra pvz. Kaisiadoryse, nes cia traukiniai dideliu greiciu rikiuojasi i sonini kelia vykdami is Vilniaus i Radviliski. Kitose sio ruozo stotyse 1/18 iesmai tiesiog nereikalingi (isskyrus Palemona), nes nera poreikio greitai vaziuoti i sonini kelia. Tikslinga po tunelio rekonstrukcijos toki iesma pakloti prie tunelio, kur dvikelis sueina i vienkeli.
                            Del greicio 160 km/h daug forume prirasyta, tad neverta kartotis. Toki greiti pasiekti visame ruoze -ne metu ir ne dvieju darbai.
                            Tikslinga ir 1/22 pakloti kaikur, kad keleiviniams nereikėtų mažinti greičio.
                            P.S. kodėl per stotis keleiviniai pagrindiniu keliu negali važiuoti kaip ir tarpstočiu, 120km/h? iešmai?
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              Per stotis nevaiuoja 120 turbut del to, kad atsizvelgiama i zmoniu sauguma....
                              Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                              Comment


                                Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                Taip, yra tokie iesmai su kryzmezenkliu 1/4,5. reti, bet buna. Dabar specialiai panarsiau internete, kad rasti tokiu iesmu egzistavimo irodymu Kas moka rusiskai gali pasiskaityti si straipsni. Apie kryzmezenklius rasoma i straipsnio pabaiga.

                                http://www.css-rzd.ru/zdm/09-2001/01094.htm
                                kažkada vienoje parodoje, vienas iešmų gamyklos atstovas (ne lietuvis) pasakė: kokio tau reiks tokį suprojektuosim ir pagaminsim, tik nepamiršk, kad vienetinis gaminys kainuoja gerokai daugiau.

                                o Britanija su jų nesamoningais matavimo vienetais nėra geriausias pavyzdys.
                                šiaip man rodos ir pačiame straipsnyje yra vertimo klaidų, be to yra šiokių tokių prieštaravimų, kuriuos būtų galima paneigti įvairiais išvedžiojimais. manyčiau visa tai atsirado verčiant ir trumpinant originalų straipsnį, nes dabar jisi kažkoks keistokas - kaip plačiajai visuomenei per sunkus, kaip specialistams per daug neatsakytų klausimų.
                                Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                                Comment


                                  Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                  Ruoze Vilnius - Kaunas 1/18 iesmai yra pvz. Kaisiadoryse, nes cia traukiniai dideliu greiciu rikiuojasi i sonini kelia vykdami is Vilniaus i Radviliski. Kitose sio ruozo stotyse 1/18 iesmai tiesiog nereikalingi (isskyrus Palemona), nes nera poreikio greitai vaziuoti i sonini kelia. Tikslinga po tunelio rekonstrukcijos toki iesma pakloti prie tunelio, kur dvikelis sueina i vienkeli.
                                  Del greicio 160 km/h daug forume prirasyta, tad neverta kartotis. Toki greiti pasiekti visame ruoze -ne metu ir ne dvieju darbai.
                                  Iki rekonstrukcijos prieš Kauno tunelį jau gulėjo 1/18 kryžmėženklio iešmas, tik bėda, kad tunelio konstrukcija galėjo nebeatlaikyti didelės vibracijos, todėl buvo ribojamas visų traukinių greitis iki 40 km/h.

                                  Poreikis tikrai yra. Tačiau manau, kad tai lemia didelės smailių iešmų kainos ir kiti faktoriai. Pavyzdžiui: Jiesios geležinkelio stotyje labai didelis poreikis pakloti 1/18 iešmą, tačiau dėl topografinių sąlygų yra labai sudėtinga. Čia planuojama suregzti mazgą, kurį berods sudarys 8 smailios iešmos.

                                  Comment


                                    Kodėl po iešmais klojami/paliekami mediniai pabėgiai, nors ištisas tarpstotis būna išklotas betoniniais? Dėl nestandartinio pabėgių dydžio poreikio?

                                    Comment


                                      Kiek mačiau, pastaruoju metu kelininkai koloja iešmus ir su gelžbetoniniais pabėgiais.

                                      Prie medinių pabėgių papraščiau pritvirtinti iešmų elementus. O, kad šie ilgiau tarnautų, dažnai naudoja ažuolo medieną.

                                      Comment


                                        patinka man tokie "specialistai"
                                        Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                                        Comment


                                          Dar šis tas apie iešmus. Vilniaus stotis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X