Parašė rakolioux
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai
Collapse
X
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąPrie ko cia TET, ten svoriu tikrai nerasi (beje, ne TET (Technines eksploatacijos taisykles) o TGNN (Techninio gelezinkleiu naudojimo nuostatai))Reikia 2008-2009 m prekinių traukinių eismo tvarkaraštyje ziureti
Ji beje turi tureti kiekviena prekinio lokomotyvo brigada
Tame tvarkarastyje yra lentele, kurioje nurodyti galimi maksimalus traukiniu svoriai, ilgiai pagal ruozus, lokomotyvu serijas.
tiesiog nesigilini i teigini)
Paskutinis taisė rakolioux; 2009.01.28, 22:25.Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąAr būna, kad prie 2M62 duoda papildomą M62? Ar papildomas gali būti tik toks pats 2M62?
Comment
-
Parašė rakolioux Rodyti pranešimąas apie eismo tvarkarasti ir kalbu
tiesiog nesigilini i teigini)
Bet toki trumpinima isgirdau pirma karta
Dabartinis TGNN anksciau TET vadinosi, ir daugelis senu gelezinkelieciu vis dar prisimena ta TET
Paskutinis taisė LT-1; 2009.01.30, 19:37.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąAr būna, kad prie 2M62 duoda papildomą M62? Ar papildomas gali būti tik toks pats 2M62?
Comment
-
Parašė 2M62 Rodyti pranešimąKilo toks klausimas... Tas kur yra mini sviesaforas kabinoje... Is kur zinoti ar tau y prieki reik vaziuoti ar atgal? Na tarkim blogas matomumas ar uzstoja kasnors... Jai atvazjuoji tarkim y Klaipeda manevruoti vagonus...
Comment
-
Papsasakosiu trumpai apie neseniai ivykusios avarijos Vaidotuose likvidavimo technine - organizacine puse.
Gavus pirmine informacija, kad nuo begiu nuvirto lokomotyvas, vagonai, tarp kuriu ir cisterna su naftos produktais, nedelsiant budintys atsakingi LG darbuotojai iskviete miesto ugniagesius ir dave isakyma isvkti Vilniaus pagalbiniui ir gaisriniui traukiniams (pastarasis isiustas norint apsidrausti, nes jo pagalbos galima sakyti neprireike). Tuo pat metu isakyma isvykti gavo ir Kauno avarinis traukinys, kurio sudetyje yra vienas is 2 LG turimu galingu (kazkada taip ji buvo galima vadinti, dabar jau niekuo nenustebinsi tokia keliamaja galia), arba tiksliau isireiskus - galingesniu, 120 t. keliamosios galios kranu (EDK-1000). Nedelsiant buvo palikti prekiniai traukiniai, ir lokomotyvai nuo ju skirti minetiems avariniams traukiniams vezti.
Pirmasis aisku ivykio vietoje buvo Vilniaus avarinis traukinys. Mazdaug po poros valandu atvyko ir kitas - Kauno avarinis traukinys. Specialistai, apziureje ivykio vieta nusprende, kad reikes ir antrojo galingo krano, todel buvo duotas isakymas isvykti ir Klaipedos avariniui traukiniui. Jis i Vaidotus atvyko paryciais. Per ta laika Vilniaus ir Kauno avariniu traukiniu komandos jau buvo pakelusios visus nuvirtusius vagonus, isskyrus krauta cisterna ir lokomotyva. Apie pietus Vilniaus avarinis traukinys grazintas i dislokacijos vieta, o dirbti liko Kauno ir Klaipedos, turintieji po 1 galinga krana. Velyva popiete lokomotyvas ir cisterna buvo pakelti.
darbui ruosiasi Vilniaus avarinio traukinio kranas EDK-500
Paskutinis taisė LT-1; 2009.02.08, 20:53.
Comment
-
Kaip užtikrinamas krano stabilumas keliant daiktą esantį stačiu bėgiams kampu?
Yra išstumiamos šoninės atramos? O jei sankasa per siaura? Ir apskritai, kokios jo galimybės, kiek toli maksimaliai nusiridenęs gali būt daiktas nuo bėgių?
AčiūTik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimąziurint tokiu kampu tai ispudis kad "neiseme posukio". aisku cia visisko diletanto spejimas, bet virtimo kryptis tai labai panashi. del per didelio greicio nuvirto dyzelio cisterna ir pakeliui pasieme lokomotyva?Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąKaip užtikrinamas krano stabilumas keliant daiktą esantį stačiu bėgiams kampu?
Yra išstumiamos šoninės atramos? O jei sankasa per siaura? Ir apskritai, kokios jo galimybės, kiek toli maksimaliai nusiridenęs gali būt daiktas nuo bėgių?
AčiūAtramos, kurios suteikia kranui stabilumo, yra butinos bet kokiu atveju. Be ju kranas galima sakyti nera kranas.. O sankasos paprastai uztenka atramoms atsiremti. Jeigu kai kuriais atvejais pylimas siauras, tai tenka zemiau daryti horizontalias iskasas ir tada jose krauti rietuves (eile skersai, paskui eile isilgai ir t.t.) kazkokiu tvirtu medziagu (paprastai tai buna tvirti pabegiai ar specialus mediniai skydai). Rietuves aukstis buna toks, kad krano hidrauline atrama galetu i jas isiremti. Beje ir pora poziciju auksciau esancio pranesimo nuotraukoje matosi desineje puseje po krano atramonis sukrautos mano minetos rietuves, tiesa nelabai dideles). Atramos kranui turi buti ypatingai gerai itvirtintos, stabilios, nes pakeles sunku krovini ir atramai pradejus smigti zemyn, neabejotinai su visu kroviniu nuvirstu ir kranas. Atramoms kelimo metu tenka milziniskas kruvis. Kas del kelimo galios, tai LG turimu kranu EDK-500 keliamoji galia 80 tonu, EDK-1000 - 120 (ar 125 tonos). Taciau jie toki svori gali pakelti tik su strele, esancia staciauioje padetyje. Leidziant strele, keliamoji galia labai smarkiai mazeja (turbut isivaizduojat esme visa - kranas tiesiog nuvirstu jei keltu dideli svori pusiau nuleista strele).
Yra TAKRAF firmos dar galingesni sios serijos kranai - EDK-2000, galintys kelti 250 tonu, taciau LG tokiu neturi. Toks pries keleta metu buvo atvykes is Baltarusijos, kai Kenoje reikejo likviduoti avarijos padarinius.
Del toliau atsidurusiu nuvirtusiu riedmenu jau kazkas minejo - juos iki krano atitempia galingi viksriniai vilkikai.Paskutinis taisė LT-1; 2009.02.08, 21:11.
Comment
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimąziurint tokiu kampu tai ispudis kad "neiseme posukio". aisku cia visisko diletanto spejimas, bet virtimo kryptis tai labai panashi. del per didelio greicio nuvirto dyzelio cisterna ir pakeliui pasieme lokomotyva?Kad taip butu, reiketu vaziuoti turbut gerokai virs 100 km/h
O cia buvo vaziuota gana letai
O kas del cisternu, tai turbut daugelis zino, kad ypac nestabilios nepilnos cisternos. O gelezinkelio kroviniu vezimo taisykles grieztai reglamentuoja kroviniu vezima cisternomis ir jos turi vaziuoti tik pilnos. Specialiais atvejais gali buti vezamos ir nepilnos, taciau atskiru lokomotyvu ir mazu greiciu (berods iki 40 km/h).
Nuvirtusi cisterna tikrai buvo pilna, tad del jos tikrai neivyko avarija
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąAr gali būti, kad koks ratstabdis ar šiaip koks daiktas po ratu pakliuvo ir nušoko nuo bėgių dėl jo?
Comment
-
Parašė rakolioux Rodyti pranešimąna yra toks daiktas kaip VERSTUKAS (t.y. numetantis iesmas, kuris "nuvaro" riedmenis nuo begiu, dazniausiai pravaziavus draudziama signala, bet buna ir kitu priezasciu pvz tech. kliutys. . .
O kaip atrodo tas verstukas??
Comment
Comment