Sveiki. Pastebėjau, kad dar nėra temos, skirtos geležinkeliams Graikijoje, Albanijoje, Makedonijoje, Serbijoje (ir Kosove), Juodkalnijoje, Bosnijoje ir Hercegovinoje, Kroatijoje, Slovėnijoje, Bulgarijoje, Rumunijoje ir Turkijos europinėje dalyje (Stambulas). Tų, kas ten lankėsi ir gal net naudojosi bėginio transporto paslaugomis, prašau palikti savo komentarus.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[SI, HR, BA, RS, ME, AL, MK, BG, GR] Geležinkeliai Balkanuose
Collapse
X
-
500 mln. EUR Bulgarijos geležinkelių infrastruktūros plėtrai
Pasak Bulgarijos transporto ministro P. Mutafčijev‘o, naujosios Bulgarijos geležinkelių valdymo ir finansavimo politikos tikslas – suformuoti aiškią geležinkelio transporto plėtros perspektyvą. Ministras pažymėjo,kad Nacionalinė geležinkelių infrastruktūros kompanija (National Railway
Infrastructure Company (NRIC)šiuo metu yra sudėtingoje finansinėje būklėje. Jaučiamas lėšų trūkumas, neleidžia kokybiškai atlikti aptarnavimo. Subsidijos, kurias skiria vyriausybė, gali padengti tik 80 proc. išlaidų.
„Mes – ne tik turime modifikuoti geležinkelių infrastruktūrą, bet ir užtikrinti greitesnį traukinių judėjimą“. Ministro teigimu Bulgarijai reikia 500 mln.EUR tam, kad būtų modernizuotas geležinkelių tinklas, kurį eksploatuojama NRIC. Pasaulinis Bankas galėtų skirti 360 mln. EUR, sako ministras. Greičiausiai šį siūlymą patvirtins ir Bulgarijos parlamentas.
Šaltinis: http://www.kelias.net/8021.htmlI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
-
Bulgarijos geležinkelių oficialus tinklalapis: http://www.bdz.bg/. Įdomu tai, kad juose skirta vietos ir railfanams. O čia Bulgarijos geležinkelių žemėlapis, tiesa, neoficialus:
http://www.bueker.net/trainspotting/...a/bulgaria.gifPaskutinis taisė Wycka; 2008.10.29, 17:05.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimąKokios salies cia nuotraukos?- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąO kokio pločio vėžė balkanuose?
Comment
-
Truputis Bulgarijos geležinkelių istorijos (ištraukos, visą tekstą rasite http://www.bdz.bg):
The first railway line on the territory of Bulgaria, connecting Ruse and Varna, was put into operation on 7 November 1866.
According to the Railway Act, passed by the National Assembly on 31 January 1885, the state entirely undertook the building and the operation of the railway network in Bulgaria. Based on this act, the system of the Bulgarian state railways was established.
On 1 August 1888, the first railway line connecting Caribrod-Sofia-Vakarel was opened, entirely designed and built by Bulgarian engineers and architects.
In 1963, the first electrified track Sofia – Plovdiv was put into operation.
At the beginning of the 21st century, the world witnessed Bulgaria’s efforts focused on the accession of the country into the EU. In this respect, Bulgaria started to implement the relevant EU directives, as well as the practice of many European states, and on 1 January 2002 the new Railway Transport Act entered into force, passed earlier by the National Assembly. In pursuance of this act, the Bulgarian State Railways National Company was split into two separate companies: a railway operator (BDZ EAD) and an infrastructure company (Railway Infrastructure National Company).
Apytikslis vertimas:
Pirmoji geležinkelio linija Bulgarijos teritorijoje jungianti Rusė ir Varna Pradėta eksploatuoti 1866 metų lapkričio 7 dieną.
Pagal Geležinkelio Aktą, kurį išleido Nacionalinė Asamblėja 1885 metų sausio 31 dieną, valstybė išimtinai perėmė Bulgarijos geležinkelių infrastruktūros pastatus ir valdymą. Remiantis šiuo aktu, buvo sukurta Bulgarijos valstybinių geležinkelių sistema.
1888 metų rugpjūčio 1 dieną buvo atidaryta pirmoji geležinkelio linija jungianti Karibrodą-Sofiją-Vakarelį, suprojektuota ir pastatyta vien tik Bulgarijos inžinierių ir architektų.
1963 metais pirmasis elektrifikuotas kelias Sofija-Plovdivas pradėtas eksploatuoti.
21-ojo amžiaus pradžioje, pasaulis mato Bulgarijos pastangas sutelktas į prisijungimą prie ES. Šiuo atžvilgiu, Bulgarija ėmėsi įgyvendinti svarbias ES direktyvas, taip pat kaip ir praktika daugelio Europos valstybių, ir 2002 metų sausio 1 dieną įsigaliojo naujasis Geležinkelių Transporto Aktas, anksčiau išleistas Nacionalinės Asamblėjos. Laikantis šio akto, Bulgarijos Valstybinių Geležinkelių Nacionalinė Kompanija buvo suskaldyta į dvi atskiras kompanijas: geležinkelių operatorius ir infrastruktūros kompanija (Geležinkelių Infrastruktūros Nacionalinė Kompanija).I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Prieš pora savaičių teko važiuoti į futbolą Serbijoj, Budapeštas - Belgradas - Budapeštas. Bilietas apie 6240 forintų, ~85 Lt (atviras grįžimas, galioja mėnesį), pirkau gal 2 val prieš išvažiuojant geležinkelio stoty. Bėje Budapest-Keleti, vartai į Balkanus, viena iš nedaugelio stočių tuose kraštuose, kur kasininkės neblogai kalba angliškai, greit atspausdina/išrašo bilietus, teisingos kainos ir šiaip viskas be problemų,
Į priekį naktinis, nepergrūstas, todė 6vietėj kupė kėdės suvažiuoja į vidurį ir tryse labai neblogai nusnaudėm.
Atgal anksti ryte, IC klasė jau, yra ir kelios fotkės
Per futbolą rugsėjį Rumunijoj ir teko traukiniais pasivažinėt. Atskridom i Bukareštą o iš ten naktiniu į Cluj, viena įsimintiniausių kelionių gyvenime. Kaina 53 lėjos ~50 litų, vietų traukiny nebuvo, tai kaip ir stovimas pardavė, 8 val + ~1,5 val vėlavo, gale vagono prie tulikų, gerai kad alaus nepritūkom ir vos tik atvažiavę radom prie stoties gerą ir pigų viešbutuką
Cluj - Budapeštas, IC klasė 120 Lėjų ~115LT, brangokoka kaip už 7 val kelionės.
Foto. Šito video pradžioj ir pačiam gale yra vaizdų iš kelionės traukiniu Rumunijoj
Dar tuose kraštuose esu važiavęs Udinese - Liublijana - Zagrebas - Belgradas į Eurobasket 2005
Šiaip smagu ten su traukiniais, nebrangu palyginus su Vakarų Europa tik kad vėluoja baisiaiPaskutinis taisė zanaz; 2008.10.30, 02:54.You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
-
ELEKTRINIAI TRAUKINIAI
Graiku elektroveziai:
1)
2)
-----------------------------------------
Turkiski elektriniai traukiniai
1)
2)
-----------------------------------------
DYZELIAI
Graiku:
1)A200
2)A550
Turku:
1)DE11
2)DH33
- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
Comment
-
Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Comment
-
Albanijos geležinkeliai (I)
(Hekurudha Shqiptare)
Paskutinis taisė trilobitas; 2008.11.04, 09:16.
- 1 patinka
Comment
-
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąLabai jau panašus į ČME atrodo.
Comment
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimąTai cia cmekas ir yra. Cekai (tuo metu dar cekoslovakai) jais aprupindavo socialistines zonos salis.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąAlbanija ir Jugoslavija nebuvo soc.bloko (Varsuvos pakto salys), Albanijoje greiciausiai kinietiskas traukos parkas buvo, buvusioje Jugoslavijoje vietines gamybos ir JAV (General Electric)
Comment
Comment