Parašė dariuks
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių rinkos liberalizavimas Lietuvoje ir Europoje
Collapse
X
-
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kam tada is viso liberalizuoti? Kad vietiniai apsukruoliai grietine graibytu? Juk taip ir bus.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Na nebus de facto liberalizacijos. Atsiras apsukriu vyruku, kurie tuo pasinaudos ir susikraus gera kapitala nugriebdami grietinele. Tik laiko klausimas, kada tai ivyks. Aisku, ne is karto, bet tiketina, kad gan greitai. Kai kurie LG veikejai isteigtu kisenines firmeles, isinuomotu LG lokomotyvus, ir suktu gera bizniuka. Juk Lietuvoje ne karta panasios schemos yra realizuotos. Jomis naudotasi ne tik melziant valstybines imones, bet ir jas privatizuojant... Todel as manau, kad liberalizacijai Lietuvoje ne laikas, nepaisant visu ES direktyvu. Pastarosios, deja, ne visada atitinka vietines realijas.
Comment
-
O tai kodėl jau taip bijote vietinių apsukruolių? Beje, kad vežti krovinius reikia gauti licenziją, o ją gauti yra labai sunku. Sako, kad ją yra gavusi Achemos grupė, tačiau vis dar neveža... O siaip latvijoje veikia 3 firmos LDZ Cargo ( valdiška, priklausanti LDZ), BTS (Baltijas tranzita Serviss) ir Baltijas ekspresis (privati, aptarnauja Ventspilio uostą ir liniją Ventspilis - Daugavpils). Čia tik taip palyginimui. Pamąstymui pernai suvedžiau statistiką - tai šilumvežio nuoma su infrastruktūros paslauga nuomojant LDZ Cargo šilumvežį 1 km kainavo 25 lt, LG šilumvežis kainavo 50 lt... Vat ir mąstyk kaip nori...
Comment
-
Tai vat ir yra kliutis liberalizacijai - kaina. O kaina galima pamazinti, jei is tiesu itakingi veikejai ras uztareju ministerijoje ir ES institucijose. Taip, tai uztruks, bet LG sparnus pakirpti galima, motyvuojant tuo, kad didele kaina yra neadekvati, nustatant naudojamasi dominuojancia padetimi ir pan. ir t.t.
Siaip jau tas EK ispejimas - nieko rimto. Senbuvese narese liberalizacijoje pazengta daug toliau, ir tai gavo ispejimus. Taip kad per daug Lietuvai pergyventi nereikia.Paskutinis taisė Al1; 2009.10.13, 20:39.
Comment
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimątai reiskia - dauguma ES nariu daro viena politika, bet Briuselio kopustai, atsiprasau, deputatai, bruka savo logaritmines tiesas?
Kai kurie LG veikejai isteigtu kisenines firmeles, isinuomotu LG lokomotyvus, ir suktu gera bizniuka.
Analogiškai kaip furistai neremontuoja kelių, o kelininkai nevežioja krovinių. Arba kaip oro uostai nevykdo skrydžių, o aviakompanijos neasfaltuoja pakilimo takų ir neužsiima navigacija. Mintis daugmaž tokia. "LG veikėjai" turėtų konkuruoti tarpsavyje, o ne su valstybiniu dinozauru.
Be abejo, dabartinė geležinkelio valdymo schema visiškai nebeveiktų.Paskutinis taisė c2h5oh; 2009.10.14, 11:55.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąNe, tai reiškia visai ką kita. ES valstybės prisiėmė įsipareigojimus (sprendimus "Briuselyje" priima valstybių atstovai), bet jų nevykdo. O biurokratai, kurių darbas - sekti įsipareigojimų vykdymą - tiesiog tai paskelbė.
Kiek suprantu, ES lygiu stumiama liberalizacija yra maždaug tokia - atskiriami "bėgiai" nuo "traukinių", infrastruktūra lieka valstybinei įmonei, o vežimus atlieka visi norintys (konkurencija).
Analogiškai kaip furistai neremontuoja kelių, o kelininkai nevežioja krovinių. Arba kaip oro uostai nevykdo skrydžių, o aviakompanijos neasfaltuoja pakilimo takų ir neužsiima navigacija. Mintis daugmaž tokia. "LG veikėjai" turėtų konkuruoti tarpsavyje, o ne su valstybiniu dinozauru.
Be abejo, dabartinė geležinkelio valdymo schema visiškai nebeveiktų.
Kaip tai ne su valstybiniu? Butent kad ir su valstybiniu, ir tarpusavyje.
Parašė lietus Rodyti pranešimąO įdomu liberalizavus, tai yra atskyrus geležinkelį nuo vežėjo, kas užsiima geležinkelio elektrifikavimu? Nes elektriniai traukiniai ne tik, kad pakeltų pelną krovinių pervežimams, bet ir sumažintų ženklei nuostolį keleivių vežimams.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąKiek suprantu, ES lygiu stumiama liberalizacija yra maždaug tokia - atskiriami "bėgiai" nuo "traukinių", infrastruktūra lieka valstybinei įmonei, o vežimus atlieka visi norintys (konkurencija).
Analogiškai kaip furistai neremontuoja kelių, o kelininkai nevežioja krovinių. Arba kaip oro uostai nevykdo skrydžių, o aviakompanijos neasfaltuoja pakilimo takų ir neužsiima navigacija.
Parašė lietus Rodyti pranešimąO įdomu liberalizavus, tai yra atskyrus geležinkelį nuo vežėjo, kas užsiima geležinkelio elektrifikavimu? Nes elektriniai traukiniai ne tik, kad pakeltų pelną krovinių pervežimams, bet ir sumažintų ženklei nuostolį keleivių vežimams.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kam tada is viso liberalizuoti? Kad vietiniai apsukruoliai grietine graibytu? Juk taip ir bus.
Tik va lieka problema, kad nuostuolingas veiklas tektų uždaryti arba dotuoti valstybei. Rezultatas dėl to dabar Lietuvoje gautųsi nekoks.kaip?
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąVienas iš liberalizacijos teorinių tikslų ir gali būti, kad sumažėtų vietų kur tą grietinę galima graibyti - tai yra atsirastų konkurencija labai pelningose srityse. Dabar kaip yra - vienur (tarkim krovinių vežime kai kuriais maršrutais) gautas pelnas naudojamas nuostoliams kitur (tarkim keleivių vežime, nepelningose linijojse) dengti. Gaunasi, kad tie iš kurių gaunamas pelnas permoka, liberalizavus ir tose vietose atsiradus konkurencijai tie klientai laimėtų (ir teoriškai mokėtų tik šiek tiek daugiau, o ne smarkiai daugiau nei jų gaunamos paslaugos kainuoja). Sumažėjus didžiausius krovinius vežančių įmonių transporto kaštams būtų nauda ekonomikai, didėtų konkurencingumas ir panašiai
Tik va lieka problema, kad nuostuolingas veiklas tektų uždaryti arba dotuoti valstybei. Rezultatas dėl to dabar Lietuvoje gautųsi nekoks.
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąVienas iš liberalizacijos teorinių tikslų ir gali būti, kad sumažėtų vietų kur tą grietinę galima graibyti - tai yra atsirastų konkurencija labai pelningose srityse. Dabar kaip yra - vienur (tarkim krovinių vežime kai kuriais maršrutais) gautas pelnas naudojamas nuostoliams kitur (tarkim keleivių vežime, nepelningose linijojse) dengti. Gaunasi, kad tie iš kurių gaunamas pelnas permoka, liberalizavus ir tose vietose atsiradus konkurencijai tie klientai laimėtų (ir teoriškai mokėtų tik šiek tiek daugiau, o ne smarkiai daugiau nei jų gaunamos paslaugos kainuoja). Sumažėjus didžiausius krovinius vežančių įmonių transporto kaštams būtų nauda ekonomikai, didėtų konkurencingumas ir panašiai
Tik va lieka problema, kad nuostuolingas veiklas tektų uždaryti arba dotuoti valstybei. Rezultatas dėl to dabar Lietuvoje gautųsi nekoks.Parašė Al1 Rodyti pranešimąVat todel ir nereikia liberalizacijos.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąNa aš tai visa tai suprantu kiek kitaip. Pirmas žingsnis — infrastruktūros ir riedmenų valdymo atskyrimas. Tada susitarimas, kad tarkim ES šalys tos pačios vėžės geležinkeliams taiko tuos pačius tarifus. Tada išsispręstų dalis problemų, kodėl nevažiuoja prekiniai traukiniai Vilnius-Daugpilis arba keleiviniai Vilnius-Ryga arba Klaipėda-Daugpilis.
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąTik va lieka problema, kad nuostuolingas veiklas tektų uždaryti arba dotuoti valstybei. Rezultatas dėl to dabar Lietuvoje gautųsi nekoks.Paskutinis taisė c2h5oh; 2009.10.16, 15:32.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąTai kad dabartinis modelis (nuostolingas keleivių vežimas "savo sąskaita" ir po to sekantis kompensacijų už tai ubagavimas), ko gero, kainuoja tiek pat. Be to, yra neskaidrus, iš čia didelės galimybės klanų įtakai, korupcijai, neefektyvumiam valdymui ir pan. Jau geriau didesnė kompensacija už "socialines paslaugas", bet skaidri ir aiški.kaip?
Comment
-
Geležinkelių transporto rinka atvira naujiems vežėjams :
http://www.gelsistemos.lt/gelezinkel...iems-vezejams/
Comment
-
Parašė BastA-7 Rodyti pranešimąGeležinkelių transporto rinka atvira naujiems vežėjams :
http://www.gelsistemos.lt/gelezinkel...iems-vezejams/
Comment
Comment