Parašė disident
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių rinkos liberalizavimas Lietuvoje ir Europoje
Collapse
X
-
Parašė LT-1Vat, vat, tik ir nepradekime steneti.. Kad keleiviu vezimas - nuostolingas - akivaizdu (tas pat ir kitose valstybese, panasiose i Lietuva).
Parašė Al1 Rodyti pranešimąRiedmenys turi buti sertifikuoti 1520 mm vezei. Bent jau. Aisku, niekas neleistu vezti keleiviu gyvuliniuose vagonuose.Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.05.10, 14:55.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi viskas liberalizuota jau ir dabar. Gali vezti kiekvienas, atitinkantis tam tikrus reiklalavimus. Stai, kaip jau rasiau pries kelis menesius, UAB "Perpus" ir "Mazeikiu naftai" buvo isduotos licencijos kroviniu vezimui. Tai kodel jokia imone nesikreipia del keleiviu vezimo? Ne liberalizacijoje problema, o nuostoliu kompensavime uz keleiviu vezima, kuris yra nuostolingas LG. Butu nuostolingas ir kitiems vezejams. Ta pati problema yra aktuali visam viesajam transportui Lietuvoje.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąIr kokia gi dar kompanija, apart LG, veža krovinius tarkim iš Klaipėdos uosto į Vilnių, Kauną, Panevėžį ir t.t.??? Gal net nuotraukų kaip įrodymų būtų?
Taip kad liberalizacija jau vyksta.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKol kas nei viena. Taciau jau dvi minetos imones turi licencijas. Apie tai buvo skelbta Valstybines gelezinkeliu transporto inspekcijos puslapyje, gal ir kur kitus.
Taip kad liberalizacija jau vyksta.
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąPirma kregždė dar ne pavasaris.
Atvaizdas
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąFaktas tas, kad kitoms kompanijoms uzsiimti gelezinkeliu pervezimais su savo lokomotyvais jau nera teisiniu kliuciu. Kitas dalykas - techniniai reikalavimai, mokesciai uz infrastruktura ir t.t. Kas del keleiviu pervezimu - tai jais niekas neuzsiims dabartinemis salygomis (kai nera garantuotu valatybes dotaciju), nes nuostolinga. Apie tai jau daug kartu diskutuota.
O šiaip patiems LG nereikėtų tos liberalizacijos šitaip keikti. Kažin ar į tokią sąlyginai mažą rinką ateis investuotojas iš Vakarų Europos, juk pvz norint pervežti krovinį iš Prahos į Taliną reikės ties Šeštokais vėžę keisti. O kur dar visokie techniniai reikalavimai, kurie ne visada sutampa 1435 ir 1520 vėžėms...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąTeisė yra viena, o realus gyvenimas — labai dažnai visai kas kita. Štai kartą J. Urbšys paklausė Stalino, ar įmanoma išstoti iš TSRS. Stalinas atsakė, kad TSRS konstitucija tai leidžia, bet kiekvienoje respublikoje tam ir veikia komunistų partijos, kad tos respublikos niekada to nenorėtų. Kažkas panašaus ir su Lietuvos geležinkeliais. Infrastruktūra yra, teisinė bazė yra, bet tam ir yra LG, kad niekas niekada "nenorėtų" tais geležinkeliais nei krovinių, nei keleivių vežti.
O šiaip patiems LG nereikėtų tos liberalizacijos šitaip keikti. Kažin ar į tokią sąlyginai mažą rinką ateis investuotojas iš Vakarų Europos, juk pvz norint pervežti krovinį iš Prahos į Taliną reikės ties Šeštokais vėžę keisti. O kur dar visokie techniniai reikalavimai, kurie ne visada sutampa 1435 ir 1520 vėžėms...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNeaties cia jokie investuotojai. Vietine chebryte bizni suks. O zinant lietuvisko verslo ypatybes, nieko gero gelezinkeliams tai nezada. Todel geriau neskubeti ir palaukti. Nes istiks "Lietuvos kuro" ar avialiniju likimas (nebutinai tuir buti LG privatizuota; pakaks, jei koks parazitas uzsises ant LG su auksciausios valdzios palaiminimu).I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąO aš ir neteigiu, kad LG reikia nedelsiant privatizuoti. Tegul tik sudaromos lygios sąlygos užsiimti geležinkelių vežimo veikla visiems to pageidaujantiems subjektams, ir ne tik teisiškai, bet ir praktiškai. Tam infrastruktūros mokesčio dydis turi būti įrodytas realiais skaičiais (kelio tiesimo, remonto ir einamosios priežiūros kaštai, nusidėvėjimas, investicijos į eismo saugą ir t.t.), pati infrastruktūra perduota niekaip su LG nesusijusia įmone ar SM padaliniui; pagaliau ir geležinkelio verslu užsiimanti bendrovė turės būti atleista nuo kuro akcizo mokesčio, jeigu šie mokesčiai eina autokelių, o ne geležinkelių priežiūrai (pagaliau kam mokėti tokį mokestį, jeigu jau sumokėjai infrastruktūros mokestį?). Yra ir daugiau niuansų, bet kas domisi Lietuvos geležinkeliais, juos visus puikiai žino.
Kitas atvejis, kai gelezinkelia yra privatizuoti. Cia yra ivaikriu varinatu. Bet daugiausiai vis tiek privatizuojama yra tam tikra infrastruktura ir pervezimai joje. Kitos kompanijos ta infrastruktura gali naudotis ribotai, kaip kad Japonijoje ar Anglijoje. Estija - pavyzdys, kaip nereiketu daryti.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNera pilno infrastrukturos atskytimo nuo vezejo. Vienintelis zinomas atvejis - Suomija. Visose kitose salyse, kur rinka liberalizuota, infrastruktura ir pervezimai nera atskirti. Tik vidine tvarka ir skaidrumas gelezinkelio imoneje yra. .............Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė aesde Rodyti pranešimąir su Suomija ne viskas taip gražu. RHK tėra pinigų ir turto turėtojas, o visą darbą (tiek infrastruktūros priežiūrą, tiek eismo valdymą) atlieka VR group, t.y. buvę Suomijos geležinkeliai.
Comment
-
Še tau, boba, devintinės! Kažkas naujo - pasirodo, ir krovinių gabenimas jau tapo "nuostolingas"
Geležinkelininkai žada peržiūrėti krovinių gabenimo tarifus
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=22118537
„Paslaugos buvo teikiamos žemiau savikainos, krizės metu tai negali tęstis“, – teigė „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojas Albertas Šimėnas.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąŠe tau, boba, devintinės! Kažkas naujo - pasirodo, ir krovinių gabenimas jau tapo "nuostolingas"
Beje, kalbama apie 2008 metus.
Kalba apie papildomas paslaugas: manevravimą ir vagonų pristatymą.
Comment
-
Europos Komisija (EK) įspėjo Lietuvą ir dar 20 Europos Sąjungos šalių dėl nepakankamos pažangos liberalizuojant geležinkelių rinką. EK pranešime teigiama, jog būtina spręsti tam tikrus svarbius klausimus, kad konkurencijai būtų atvertos įspėtų valstybių geležinkelių rinkos. EK nuomone, šalys narės turėtų toliau reformuoti geležinkelių sistemas tiek geležinkelių įmonių, tiek ir vartotojų naudai. Anot pranešimo, EK pagrįstas nuomones 21 valstybei narei, kurios neužtikrino tinkamo teisės aktų, bendrai vadinamų pirmuoju geležinkelių teisės aktų paketu, įgyvendinimo, išsiuntė trečiadienį. Komisija atkreipė dėmesį į tai, kad įspėtose šalyse narėse infrastruktūros valdytojas nėra nepriklausomas nuo geležinkelio įmonių, neįsteigta nepriklausoma reguliavimo institucija, turinti būtinus įgaliojimus spręsti geležinkelių sektoriaus konkurencijos problemas, trūksta tiesioginėmis geležinkelio paslaugų sąnaudomis pagrįstų tarifų sistemų bei kita. Pasak pranešimo, po to, kai pernai birželio 24-ąją šalims narėms buvo išsiųsti oficialūs pranešimai, kai kurios valstybės narės pakeitė savo nacionalines taisykles, kad šios atitiktų Bendrijos teisę. Nuo minėtos datos praėjus daugiau kaip vieneriems metams dauguma valstybių narių, anot EK, padarė pažangą, tačiau vis tiek nevisapusiškai laikosi tam tikrų ES direktyvų reikalavimų. EK įspėjimo, be Lietuvos, sulaukė Airija, Austrija, Belgija, Čekija, Danija, Estija, Graikija, Ispanija, Italija, Latvija, Lenkija, Liuksemburgas, Portugalija, Prancūzija, Rumunija, Slovakija, Slovėnija, Švedija, Vengrija bei Vokietija.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė padejejas Rodyti pranešimąO ta debiliska ES neispejo del darbuotoju algu? Blem kinisa kai kazkokie sikniai sedintys siltose kedese kazkur evropoj mala s.... Tai dw pinigu kiek reikia ir nereiks ispetDrąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimą
....EK įspėjimo, be Lietuvos, sulaukė Airija, Austrija, Belgija, Čekija, Danija, Estija, Graikija, Ispanija, Italija, Latvija, Lenkija, Liuksemburgas, Portugalija, Prancūzija, Rumunija, Slovakija, Slovėnija, Švedija, Vengrija bei Vokietija.
P.S. ar yra, kas negavo ispejimo?
Comment
Comment