Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių rinkos liberalizavimas Lietuvoje ir Europoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Geležinkelių rinkos liberalizavimas Lietuvoje ir Europoje

    >...2005 metais nuostoliai siekia šimtą milijonų litų...
    Ko gero del to kad eksploatuojama pasenusi texnika... perdideli neekonomiski traukiniai, kuriuos seniai reiktu pakeisti i mazus, modernus, ekonomiskus... jie turi daugiau buti panasus i metropoliteno traukinukus... ar netgi tramvajus, kaip tai yra Europoje, kad ir Vokietijoje... paciam teko tokiu vaziuoti... patogu, silta, grazu, saugu.... o sovietiniai monstrai prasosi preso...

    #2
    Parašė x21 Rodyti pranešimą
    >...2005 metais nuostoliai siekia šimtą milijonų litų...
    Ko gero del to kad eksploatuojama pasenusi texnika... perdideli neekonomiski traukiniai, kuriuos seniai reiktu pakeisti i mazus, modernus, ekonomiskus... jie turi daugiau buti panasus i metropoliteno traukinukus... ar netgi tramvajus, kaip tai yra Europoje, kad ir Vokietijoje... paciam teko tokiu vaziuoti... patogu, silta, grazu, saugu.... o sovietiniai monstrai prasosi preso...
    o kas investuos? gal LG? cha

    Comment


      #3
      >..o kas investuos? gal LG? cha
      cia viasai ne cha.... situacija liudna.... manau reik leisti privaciam kapitalui eksloatuoti traukinius... o LG tik priziureti kelius... ar ne taip daroma civilizuotame pasaulyje..?
      taip daroma su oro keliais, su automobilinias keliais, gal ir su vandens keliais...

      Comment


        #4
        Parašė x21 Rodyti pranešimą
        >..o kas investuos? gal LG? cha
        cia viasai ne cha.... situacija liudna.... manau reik leisti privaciam kapitalui eksloatuoti traukinius... o LG tik priziureti kelius... ar ne taip daroma civilizuotame pasaulyje..?
        taip daroma su oro keliais, su automobilinias keliais, gal ir su vandens keliais...
        na kadangi gelžkeliai ir traukiniai yra pats seniausias transpotortas (katram reikia infrastruktūros) - tai tiesa tokia, jog jis pats nepelningiausias. o kai nėra pelno - tai ir investuotojų neatsiranda. visame pasauly tas reikalas yra valstybinis arba pusiau valstybinis (bet už tai turbūt leidžia kompanijoms pinigus plauti).

        Comment


          #5
          Parašė x21 Rodyti pranešimą
          >..o kas investuos? gal LG? cha
          cia viasai ne cha.... situacija liudna.... manau reik leisti privaciam kapitalui eksloatuoti traukinius... o LG tik priziureti kelius... ar ne taip daroma civilizuotame pasaulyje..?
          taip daroma su oro keliais, su automobilinias keliais, gal ir su vandens keliais...
          Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
          na kadangi gelžkeliai ir traukiniai yra pats seniausias transpotortas (katram reikia infrastruktūros) - tai tiesa tokia, jog jis pats nepelningiausias. o kai nėra pelno - tai ir investuotojų neatsiranda. visame pasauly tas reikalas yra valstybinis arba pusiau valstybinis (bet už tai turbūt leidžia kompanijoms pinigus plauti).

          pasinagrinėkite Laisvo rinkos instituto studiją apie LG reforma . nors situacija per porą metų turbūt kiek pasikeitė

          mažiau spėliosite

          Comment


            #6
            Jei tik vadovautis minėto instituto rekomendacijomis, tai vargu ar daug pasieksim...
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              #7
              Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
              Jei tik vadovautis minėto instituto rekomendacijomis, tai vargu ar daug pasieksim...
              sutinku, tačiau aš tą linką įmečiau nes ten yra surašyti ES reikalavimai geležinkelių sistemai ir jau išėję Lietuvos teisės aktai. kitaip tariant norėjau parodyti, kad geležinkeliai niekur nedings ir bus priversti atskirti infrastruktūrą nuo vežėjo.

              o į instituto rekomendacija žiūrėti nebūtina. visų galų "specialistai" daug kur pievų prirašo. ne tik apie geležinkelius.

              Comment


                #8
                Parašė naglisc Rodyti pranešimą
                ... ten yra surašyti ES reikalavimai ...
                reikalavimai yra reikalavimai, o galimybes yra galimybes. ne pirmas ir ne paskutinis kartas, kai NESTRATEGINIAI reikalavimai gali buti nevykdomi, derybose nusprendziami kitokie modeliai ir tt.

                Comment


                  #9
                  Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
                  reikalavimai yra reikalavimai, o galimybes yra galimybes. ne pirmas ir ne paskutinis kartas, kai NESTRATEGINIAI reikalavimai gali buti nevykdomi, derybose nusprendziami kitokie modeliai ir tt.
                  neįsižeisk bet esi .... neskaitei ir komentuoji.

                  direktyvos yra privaloma tvarka perkeliamos į Lietuvos teisinę bazę. išimčių nėra
                  Paskutinis taisė Mantas; 2007.02.25, 22:25.

                  Comment


                    #10
                    studija rasoma pagal uzsakyma... ka uzsakovas nori joje matyti, taip ji ir rasoma... kai kvepia itin didelias pinigais, apie studijos objektyvuma geriau nutyleti... kazkada apie mikrobus rasydavo straipsnius, kad jie nerekalingi, bet kas darosi dabar, jau reik juos stabdyti, nes auto/troley-busams konkurencija didziule...

                    Comment


                      #11
                      Parašė naglisc Rodyti pranešimą
                      neįsižeisk bet esi .... neskaitei ir komentuoji.

                      direktyvos yra privaloma tvarka perkeliamos į Lietuvos teisinę bazę. išimčių nėra
                      sakai? na nebuvo dar tokio dalyko ES kad neatsizvegtu i salies galimybes. nekavaili gi zmones, kam jiems reikalaut neimanomo. kitas reikalas, jie LT bet kokiomis salygomis bandys visas direktyvas ivykdyti (be abejo bus priversta daug o daug ko atsisakyt) - bet cia jau kita sneka gautusi - tokia priesrinkimine_ kai vieni saukiaADARYSIM o kiti:NEPADARYSIM.
                      Paskutinis taisė Mantas; 2007.02.25, 22:25.

                      Comment


                        #12
                        Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
                        sakai? na nebuvo dar tokio dalyko ES kad neatsizvegtu i salies galimybes. nekavaili gi zmones, kam jiems reikalaut neimanomo. kitas reikalas, jie LT bet kokiomis salygomis bandys visas direktyvas ivykdyti (be abejo bus priversta daug o daug ko atsisakyt) - bet cia jau kita sneka gautusi - tokia priesrinkimine_ kai vieni saukiaADARYSIM o kiti:NEPADARYSIM.
                        tokiems dalykams apie, kuriuos čia šneki yra šiek tiek žemesnis dokumentų lygis, kuriame ir būna atsižvelgiama į šalies specifiką. tačiau tame pačiame dokumentė taip ir parašoma, kad tai taikoma tik toje šalyje.

                        apskritai jei vietoj to kad čia ginčytumeis pasigilintum kas yra kas. pasiskaitytum keletą direktyvų pamatytum, kad direktyvose yra apibrėžiama tik kryptis(sudedamos kažkokios gairės). kokiu keliu ten bus einama paprastai paliekama spręsti pačiai šaliai.

                        deja dar nuo CCCP laiku, kai buvo priprasta, kad Maskva nuleidžia jau sugromuluotą įstatymą, užsiliko įprotis nesigilinant kas parašyta aklai vykdyti. pridaroma nesamonių, o tada visokie prišneka apie ES nelankstuma, tada atsiranda kiti ir besidomintys kas dedasi kitur, pasako va kitur tai viskas gerai nes jie padarė kitaip, jiems matyt kitaip direktyvoje įrašyta. ir nieks jau nebkreipia dėmesio, kad tiesiog vieni pasigilino į tapatį direktyvos tekstą ir padarė kitaip, nes tai yra nedraudžiama.


                        geležinkelio direktyvose yra vienas tikslas pagerinti geležinkelio kaip transporto kokurentabilumą ir nurodytas paprastas kelias - atskirti infrastruktūra nuo vežėjo. beje tas pats reikalavimas yra ir energetikos sistemoje - atskirti energijos gamintoją nuo energjos tiekėjo t.y. tiekimo infrastruktūros. tai yra daroma, kad atsirastų kaip įmanomą daugiau energijos gamintojų (vežėjų), kurie naudodamiesi ta pačia infrastruktūra tarpusavyje konkuruotų. ir taip mažėtų kainos bei gerėtų paslaugos kokybė. beje būtent vežėjai ir gamintojai yra tiek iš kurių tu perki paslaugą.

                        Comment


                          #13
                          geležinkelio direktyvoje yra NE VIENAS tikslas. tačiau jie visi susije tik su šalies strateginiais planais, kurių realiame pavidale nėra. o dėl realaus gelžkelio ir sąstato išskyrimo tai tu man pasakyk, kas LT geležinkelius valdo, kas parduos teisę verstis vežimu ir kas ją galų gale pirks.
                          ir dar pats sau biški prieštarauji- tai privalomas aklas jų laikymasis ar ne aklas?

                          Comment


                            #14
                            Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
                            geležinkelio direktyvoje yra NE VIENAS tikslas. tačiau jie visi susije tik su šalies strateginiais planais, kurių realiame pavidale nėra. o dėl realaus gelžkelio ir sąstato išskyrimo tai tu man pasakyk, kas LT geležinkelius valdo, kas parduos teisę verstis vežimu ir kas ją galų gale pirks.
                            ir dar pats sau biški prieštarauji- tai privalomas aklas jų laikymasis ar ne aklas?
                            vienas apie batus kitas apie ratus.
                            pokalbio tęsimas beprasmiškas

                            Comment


                              #15
                              Parašė naglisc Rodyti pranešimą
                              vienas apie batus kitas apie ratus.
                              pokalbio tęsimas beprasmiškas

                              atejo laikas atejo kirvis

                              Comment


                                #16
                                Ką ir kodėl Rusija remia Lietuvos geležinkelio rinkoje?

                                Comment


                                  #17
                                  šiaip tai man įdomu, jei atskirtų geležinkelius, ir pervežimo įmones, kas tuomet vežtų keleivius geležinkeliais?

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė somis Rodyti pranešimą
                                    šiaip tai man įdomu, jei atskirtų geležinkelius, ir pervežimo įmones, kas tuomet vežtų keleivius geležinkeliais?
                                    Keleivių pervežimo įmonės
                                    Parašas :)

                                    Comment


                                      #19
                                      tik kad leistu... o atsiras greitai...

                                      Comment

                                      Working...
                                      X