Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių rinkos liberalizavimas Lietuvoje ir Europoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Iš to kas liko, veikia. Deja, bet paskutinis ketvirtis amžiaus visoje Europoje geležinkeliams buvo ne koks. Daug antraeilių linijų buvo uždaryta, nors kai kur kai kas ir nutiesta. Bet kokiu atveju viso to priežastis - "liberalizacija" ir geležinkelių palikimas laisvos rinkos nematomai rankai...

    Comment


      „Gargždų geležinkelis“ meta pirštinę „Lietuvos geležinkeliams“

      Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/verslas/naujiena...ams-667-783816
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        Žinomos liberalų giesmės: valsybinė "monopolija" - išskaidyti. O kai privatus verslas kuria monopolija, tai rankomis ploti. Kas ir vyksta su trąšų gabenimu - siemiama prisidengiant "laisva konkurencija" į privačias rankas perimti visą gabenimo grandinę.

        Comment


          Tinkamesnės temos lyg ir nėra, todėl pasidalinu šioje. Tarptautinei geležinkelių riedmenų gamybos bendrovei "Alstom" įsigijus bendrovę "Bombardier", operacinei veiklai Europoje nuo 2025 m. suformuojamas konsoliduotas DACH regionas (sujungtos Vokietijos, Austrijos, Šveicarijos ir Danijos, Švedijos, Norvegijos, Suomijos, Islandijos rinkos).

          Šaltinis.: https://railway-news.com/alstom-cons...onal-structure.

          Comment

          Working...
          X