Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių rinkos liberalizavimas Lietuvoje ir Europoje
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDabar važiuoja trumpesniu maršrutu iš karto per Rezeknę.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNereikia statyti arklio prieš vežimą. Wi-Fi visuose traukiniuose nėra net ir V. Europos šalyse. Kas dėl naktinio maršruto į Klaipėdą, tai paskutinės naujienos - DB žada atsisakyti naktinių traukinių su miegamomis vietomis, liks tik sėdimi. Naktinis traukinys turi būti miegamasis, o ne sėdimas.
Dėl naktinių traukinių atsisakymo: aš tikrai nevaziuosiu sėdėdamas naktyje. Dėl to labai džiaugiuosi, kad ÖBB važiuos naktyse nuo gruodžio 11o Vokietijoje: Innsbruckas - Miunchenas - Hamburgas, Innsbruckas - Miunchenas - Diuseldorfas, Viena - Passau - Hamburgas, Viena - Passau - Diuseldorfas, šitais traukiniais galima irgi vėžti mašinas. Dar bus Ziurichas - Baselis - Berlynas - Hamburgas, Berlynas - Praha - Viena, Miunchenas - Viena - Budapeštas, Miunchenas - Salcburgas - Italija (Roma, Venezia, Milano), Miunchenas - Zagrebas/Rijeka. Man tai ypač įdomu nes atrodo, kad ÖBB gali važiuoti pelninga naktyse, o DB ne.
Comment
-
Bet ten tarptautiniai maršrutai, todėl tarifas kitas, kita kompanija (ÖBB) ir dėl to apsimoka. O DB matyt neapsimoka. Arba DB irgi užsiima sabotažu ir keleivių stumimu iš traukinių į kitą transportą. Nors kokia ten alternatyva naktinei kelionei? Praktiškai tik naktinis skrydis. Autobusu ar automobiliu ne tas komfortas, o automobiliu dar ir pačiam baranką sukioti reikia.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBet ten tarptautiniai maršrutai, todėl tarifas kitas, kita kompanija (ÖBB) ir dėl to apsimoka. O DB matyt neapsimoka. Arba DB irgi užsiima sabotažu ir keleivių stumimu iš traukinių į kitą transportą. Nors kokia ten alternatyva naktinei kelionei? Praktiškai tik naktinis skrydis.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kad ne būtinai. Viskas priklauso nuo atstumo.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNormalus atstumas naktiniam traukiniui yra nuo 600 iki 1000km.
Bet Lietuvoje yra tam tikros specifikos. Lėktuvams apsimoka "nakvoti" VNO ar KUN. Todėl ryte daug reisų išskrenda, o vakare parskrenda. Išskrendantiems reisams reikia būti kaip žinia prieš pusantros valandos.
Kita vertus, jei nėra rinkos, gal ir nereikia. Nors kelionė kupe pramiegant ant gulto - būdavo geras poilsis. Tai ne riboto laipsnio sėdynės autobuse
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą5. Pabradės pavyzdys netinkamas. Traukinių ten nemažai. Pabradėje kita problema - stotis yra pakraštyje miesto, o autobusų stotelė centre. Dabar žmonės visai tinginiai pasidarė. Per Pabradę važiuoja daug autobusų. Jei būtų normali transporto politika Lietuvoje, tai tiek jų nevažinėtų, būtų uždaryti. Nes visokie Meteoritturai ir Seknijos virto mikrobų firmomis. Kas dėl Visagino, tai stotis yra už miesto, normalaus susisiekimo su stotimi nėra, autobusai ne prie visų traukinių priderinti. Autobusų (tiksliau mikrobų) į Vilnių daug, traukinių tiek būti negali, nes nėra srautų net ir autobusams - juk tik nususę mikrobai važinėja, ir tik vos keli autobusai per dieną.
6. Trakų maršrutas iš tiesų turi potencialą. Bet vėlgi, stotis Trakuose yra už autobusų stoties į miesto pakraščio pusę. Žmonės, kartoju, šiais laikais yra tinginiai, jie nenori paeiti kelių šimtų metrų iki stoties, jei praeiti reikia pro autobusų stotį, iš kurios važiuoja į Vilnių autobusai. Vėlgi, transporto politikos nebuvimas. Autobusų per daug, keleivių nėra pakankamai, todėl apie pusę visų reisų atlieka mikrobai, įskaitant ir pravažiuojančius tarpmiestinius.
7. Ką tu iš viso čia painioji? Koks dar vandens transportas. Tai pramoginiai vasaros maršrutai už komercinę kainą, kuri priimtina pramogai, o ne kasdienėms kelionėms. Aš jau aviaciją minėjau - lėktuvais skraido "elitas", įskaitant ir valdžią, todėl jiems patiems tai aktualu. Važinėtų traukiniais, pats pamatytum, koks dėmesys jiems būtų.
8. Sankt Peterburgas nužudytas dėl valstybės politikos Rusijos atžvilgiu. Bilietai čia iš viso ne prie ko. Autobusai iš viso dempingu užsiėmė. Kontrabandinį kurą Rusijoje pilasi ir dar atsiveža, todėl ir gali pasiūlyti mažas kainas. Lygiai dėl to dar gyvuoja maršrutai į Baltarusiją, o štai į Latviją ar Lenkija (artimojo pasienio susisiekimo) iš viso nėra.
9. Taip, jei nežinai, tai geležinkelio stotis atidaro ir uždaro vyriausybė savo nutarimu. Aišku, kad SM, kaip už transporto sritį atsakinga, taria savo svarų žodį. Turbūt tas pats galioja ir linijoms. Taigi nereikia čia visko suversti ant LG. Aišku, kad LG išeidama iš savo vidinių interesų siūlo uždaryti kokį ruožą, bet galutinį sprendimą priima šalies valdžia. Taigi, ji atsako ne mažiau nei LG už tai, kas daroma su geležinkeliais.
10. Norint patenktinti visų vykstančių į darbą poreikius reikėtų dar daugiau traukinių. Vieni pradeda dirbti 7, kiti 8, treti 8.30, dar kiti 9. Todėl nereikia čia sekti pasakų, kad 6.47 netinka į darbą važiuoti. Taip, ne visiems tinka. Daliai tinka. Be to reikia turėti omenyje, kad ne visi dirba prie stoties, kitiems dar reikia važiuoti toliau nuo stoties miesto VT. Tarybiniais laikais buvo darbo laikai labai konkretūs, jokia įmonė negalėjo pradėti ar baigti tada, kada ji norėjo, viskas buvo derinama su valdžia, su transportininkais, todėl ir transportas buvo pridetintas prie nuvežimo ir parvežimo iš darbo.
Aš nesakau, kad viskas yra gerai, kad nereikia tobulinti tvarkaraščių.
Ir kas ten tokie svarbūs, kad yra du reisai 20 minučių laike? ne LG darbuotojai?
Autotransporto Nemenčinės pl. srautas virsta į du ilgus kamščius - Kareivių ir Antakalnio g. Jei būtų normalus traukinys, tai centro pasiekimas Pabradės, Nemenčinės gyventojams būtų žymiai geresnis. Pabradė->Stotis->tada kokia Žemaitės g.
Jei Pabradės stotis už miestuko, tai galima saugomus dviračių stovus įrengti su stogais. Dabar neaišku ar ten išvis kur prirakinti jį yra.
Autobusai, beje, stovi bendram kamštyje.
6. Tarp Vilniaus ir Trakų daug visokių gyvenviečių. O dėl viso kito nenoriu kartotis. Tik įdomu, kaip Vilniaus gyventojas atvyksta į 4.28 traukinį? Oru (t.y, skraidančiu kilimu)? Ar visgi orą veža?
7. Taip, bet kažkas daroma šiose srityse.
LG galėtų turėti tiek pažintinių reisų, tiek komercinių. ASG turi.
8. Kokios dar valstybės politikos? Susisiekimas neuždarytas. Lėktuvas skrenda. Jei kaina - lektuvo, o patogumas - traukinio, tai kas kaltas?
9. Premjeras dieną naktį galvoja kur čia stotį atidaryti. Ką čia nusišnekate. Formaliai gal ir turi tvirtinti, bet sprendimas ateina iš apačios, t.y. iš LG. Jei nėra pasiūlymų iš LG, tai ir stagnuoja.
10. Čia ir yra didžiausia bėda.
Kad traukinys tinka atvykti į darbą, kas pradeda tarkime 9 val., o išvykti tinka kas baigia 16 val.
Iš to gaunasi, kad nevažiuoja nei 9-18 dirbantys, nei 7-16.
Važiuoja kartą į mėnesį pensininkas vienkartiniu reikalu - į Santariškes 10 val. pas III lygio gydytojus.
Bet kasdien dirbančių rinka apleista.
Comment
-
Parašė Felin Rodyti pranešimąDB planuoja Wi-Fi visuose ICE-traukiniuose, bet tu teisingas, V. Europos šalyse tikrai nevisur veikia Wi-Fi,
LT eksploatuoja 50 traukinių. Penkiasdešimt. Wifi bus 2030 ? Valio.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąĮ Peterburgą per Rygą. Tai kad iš Rygos į Peterburgą traukiniai per Daugpilį važiavo. Specialiai dėl LG traukinio. Dabar važiuoja trumpesniu maršrutu iš karto per Rezeknę.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąLietuviškas ir latviškas Peterburgo traukiniai buvo jungiami Rėzeknėje, Ryga - Peterburgas per Daugpilį nevažiuodavo.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą5. Kas kad traukinių daug. 6.05, tada 6. 25, tada 7.23, 10.53. Kodėl negali būti 6.05, 25, 45, 7.05, 35, 8.10,40 ?
Ir kas ten tokie svarbūs, kad yra du reisai 20 minučių laike? ne LG darbuotojai?
Autotransporto Nemenčinės pl. srautas virsta į du ilgus kamščius - Kareivių ir Antakalnio g. Jei būtų normalus traukinys, tai centro pasiekimas Pabradės, Nemenčinės gyventojams būtų žymiai geresnis. Pabradė->Stotis->tada kokia Žemaitės g.
Jei Pabradės stotis už miestuko, tai galima saugomus dviračių stovus įrengti su stogais. Dabar neaišku ar ten išvis kur prirakinti jį yra.
Autobusai, beje, stovi bendram kamštyje.
6. Tarp Vilniaus ir Trakų daug visokių gyvenviečių. O dėl viso kito nenoriu kartotis. Tik įdomu, kaip Vilniaus gyventojas atvyksta į 4.28 traukinį? Oru (t.y, skraidančiu kilimu)? Ar visgi orą veža?
7. Taip, bet kažkas daroma šiose srityse.
LG galėtų turėti tiek pažintinių reisų, tiek komercinių. ASG turi.
8. Kokios dar valstybės politikos? Susisiekimas neuždarytas. Lėktuvas skrenda. Jei kaina - lektuvo, o patogumas - traukinio, tai kas kaltas?
9. Premjeras dieną naktį galvoja kur čia stotį atidaryti. Ką čia nusišnekate. Formaliai gal ir turi tvirtinti, bet sprendimas ateina iš apačios, t.y. iš LG. Jei nėra pasiūlymų iš LG, tai ir stagnuoja.
10. Čia ir yra didžiausia bėda.
Kad traukinys tinka atvykti į darbą, kas pradeda tarkime 9 val., o išvykti tinka kas baigia 16 val.
Iš to gaunasi, kad nevažiuoja nei 9-18 dirbantys, nei 7-16.
Važiuoja kartą į mėnesį pensininkas vienkartiniu reikalu - į Santariškes 10 val. pas III lygio gydytojus.
Bet kasdien dirbančių rinka apleista.
Nereikia nuimti valdžios atsakomybės. Ji taria galutinį žodį. Ir jei būtų atitinkama valstybės politika VT srityje, tai LG norams uždaryti stotis ar maršrutus būtų duodamas neigiamas atsakymas.
Comment
-
Akivaizdu, kad išsikėlus tikslą „išardyti seną“, pirmiausia reikėtų turėti racionalaus permainų valdymo planą. Tikėtis, kad viską į vietas savaime sustatys konkurencinė rinka, labai pavojinga, nes laisvos tarptautinės konkurencijos aplinkos geležinkelių transporte, deja, neturime, ir dėl kaimyninių valstybių transporto politikos specifikos, vargu ar greitai turėsime. <...>
Kad Lietuvos geležinkeliai netaptų kitų šalių (nesunku numanyti, kurių) politinių sprendimų įkaitais, gyvybiškai svarbu numatyti mūsų valstybės interesų patikimus saugiklius. Nepaisant geležinkelius gaubiančios romantikos aureolės, negalima pamiršti, kad Lietuvos geležinkelių sistema buvo suformuota kaip integrali Rusijos imperijos, o vėliau Sovietų sąjungos geležinkelių sistemos dalis.
<...>
Atsijungus nuo sovietinės geležinkelių sistemos, visas Lietuvos geležinkelių valdymo funkcijas atliekančią svertų visumą Vyriausybė patikėjo valstybinei akcinei bendrovei. Pastaroji užtikrina geležinkelio paslaugas valstybėje, numatant palaipsniui atskirti ir perduoti privačiai veiklai komercinę prigimtį turinčias funkcijas, tokias kaip keleivių bei krovinių vežimas, geležinkelių statyba, kelių ir riedmenų priežiūra, geležinkelių apželdinimas, apsauga. Susiformavo ydinga nuostata, kad visi tolesni geležinkelių sistemos tobulinimo veiksmai yra vien akcinės bendrovės reikalas, nors daugeliu atvejų bendrovei formaliai lyg ir buvo pavedami valstybės interesų atstovavimo klausimai, realiai nesuteikiant tam galių.
Dar vieni gelbėtojai. LG reikia evoliucijos, o ne revoliucijų. Kitaip viskas baigsis kaip su avialinijomis - lyg ir atkūrimu, tik ne nuo bazės, o iš nieko. Rezultatus [ne]matome.
PS
Tai nekeičia mano požiūrio, kad su keleivių vežimu yra krachas (trejetas dešimtabalėje).
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąSkaitykite daugiau: http://www.15min.lt/verslas/naujiena...ija-231-711269
Turinio kontrolė – užsakovo rankose, redakcija neprisidėjo prie turinio kūrimo
Comment
-
Parašė jpou Rodyti pranešimąAtkreipk demesi kad cia uzsakytas straipsnis:
Comment
-
Geriau į šituos "perlus" atkreipkite dėmesį:
Pastaroji užtikrina geležinkelio paslaugas valstybėje, numatant palaipsniui atskirti ir perduoti privačiai veiklai komercinę prigimtį turinčias funkcijas, tokias kaip keleivių bei krovinių vežimas, geležinkelių statyba, kelių ir riedmenų priežiūra, geležinkelių apželdinimas, apsauga.
Dėl keleivių vežimo tai nėra jokio kracho. Priešingai, autobusų pervežimai Lietuvoje patyrė dalinį krachą.
Comment
Comment