Parašė deep'as
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių rinkos liberalizavimas Lietuvoje ir Europoje
Collapse
X
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąKaip atvirkščiai? Keleivių pervežimo nuostoliai dengiami iš krovinių pervežimo pelno.
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąNiekas nezino kaip ten yra is tikruju, nes LG finansines ataskaitos yra rengiamos tik pagal jiems vieniems suprantamus standartus. Kai bus atskirta veikla imone uzsiims tik keleiviu pervezimus tuomet viskas iislys i dienos sviesa. Ir norint islikti kaip imonei teks gerinti veiklos rodiklius, nuostoli keisti pelnu.
Comment
-
Galų gale, net jeigu keleivių pervežimas yra nuostolingas, tai nereiškia, kad tos nuostolingos veiklos nereikia optimizuoti pagal socialinius poreikiusir šiuolaikinius vadybos principus. Esamoje situacijoje LG keleivių pervežimo veikla tikrai nėra optimali socialiniu atžvilgiu? Maršrutai apkarpyti, nesuderinti tarpusavyje, traukinių parkas atnaujintas vadovaujantis neaišku kokiais principais, investuojama į neadekvačiai didelius stočių pastatus, kurių tik mažoji dalis išnaudojama efektyviai, kai didžioji dalis ploto galėtų būti išnuomota ir t.t., ir t.t.
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąEsamoje situacijoje LG keleivių pervežimo veikla tikrai nėra optimali socialiniu atžvilgiu? Maršrutai apkarpyti, nesuderinti tarpusavyje
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąLabai teisingas Gentvilo poziuris. Reikia iskirstyti LG veiklas i astskiras imones. Infrastrukturos valdymo, kroviniu vezimo ir keleiviu vezimo. Nuvesti imones i birza parduodant 10 - 20proc. akciju, kur ju finansu apskaita bus vykdoma pagal tarptautinius standartus ir tuomet pasimatys kaip puikiai LG yra valdomi. Gautus pinigus uz investicijas panaudoti ivairiems infrastrukturos projektams.
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąGalų gale, net jeigu keleivių pervežimas yra nuostolingas, tai nereiškia, kad tos nuostolingos veiklos nereikia optimizuoti pagal socialinius poreikiusir šiuolaikinius vadybos principus. Esamoje situacijoje LG keleivių pervežimo veikla tikrai nėra optimali socialiniu atžvilgiu? Maršrutai apkarpyti, nesuderinti tarpusavyje, traukinių parkas atnaujintas vadovaujantis neaišku kokiais principais, investuojama į neadekvačiai didelius stočių pastatus, kurių tik mažoji dalis išnaudojama efektyviai, kai didžioji dalis ploto galėtų būti išnuomota ir t.t., ir t.t.
Kam reikalingi plotai mažesnėse stotyse? Niekam. Beveik niekam. O didžiuosiuose miestuose stotis turi tarnauti keleiviams. Ačiū, Estijos variantas netinka.
Liberalai per anksti pradėjo ardytis, rinkimai dar nesibaigė, galima koalicija ir be jų.Paskutinis taisė Al1; 2016.10.11, 23:33.
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąNiekas nezino kaip ten yra is tikruju, nes LG finansines ataskaitos yra rengiamos tik pagal jiems vieniems suprantamus standartus. Kai bus atskirta veikla imone uzsiims tik keleiviu pervezimus tuomet viskas iislys i dienos sviesa. Ir norint islikti kaip imonei teks gerinti veiklos rodiklius, nuostoli keisti pelnu.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLiberalai tiesiai šviesiai pasakys - uždaryti. Jau žinom, ką jie yra siūlę.
Kam reikalingi plotai mažesnėse stotyse? Niekam. Beveik niekam. O didžiuosiuose miestuose stotis turi tarnauti keleiviams. Ačiū, Estijos variantas netinka.
Liberalai per anksti pradėjo ardytis, rinkimai dar nesibaigė, galima koalicija ir be jų.
Man asmeniškai nesvarbu, kuri partija to imsis, bet toks neūkiškumas neturi būti toleruojamas.
Comment
-
Tai ko tu nori Vilniaus stotyje? Ji ir taip yra maža, o jei LG pradėtų vežti daugiau keleivių, tai tos stoties būtų per mažai. Kaune yra problema - maži keleivių srautai, todėl stotis atrodo tuščia. Realiai keleiviams prieinamos tik dvi salės ir koridorius, aišku, požeminė dalis su koridoriumi, laiptais ir tualetu. Tai ką siūlai daryti? Didžiąją salę padalinti komorkėmis, perdangą įrengti ir nuomoti? Pažiūrėsime, kokia bus nauja Kauno AS. Ar tik neatsitiks taip, kad keleiviams bus skirta ne ką didesnė už senosios stoties salė...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai ko tu nori Vilniaus stotyje? Ji ir taip yra maža, o jei LG pradėtų vežti daugiau keleivių, tai tos stoties būtų per mažai. Kaune yra problema - maži keleivių srautai, todėl stotis atrodo tuščia. Realiai keleiviams prieinamos tik dvi salės ir koridorius, aišku, požeminė dalis su koridoriumi, laiptais ir tualetu. Tai ką siūlai daryti? Didžiąją salę padalinti komorkėmis, perdangą įrengti ir nuomoti? Pažiūrėsime, kokia bus nauja Kauno AS. Ar tik neatsitiks taip, kad keleiviams bus skirta ne ką didesnė už senosios stoties salė...
O tai jeigu nuomoti, tai tik kamurkėm... Labai inertiškas mąstymas.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKokios problemos? - valstybė užsako tiek ir tiek reisų (ir sumoka už juos, kaip Latvijoje), LG važinėja.
Ar bus sukurta Keleiviu inspekcija? Kuri tirs srautus, poreikius, nusiskundimus. Išeitų tas pats - veiklų atskyrimas.
PS
LG turi labai keistų reisų. Veža matyt darbuotojus, tačiau nuostolius nurašo "Lietuvos gyventojams" (kurie nevažiuoja iš kažkur 0400 ryte). Valstybė už tokius mokėti? Kodėl?
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąPerplanuoti vidų, taip, kad pastatų plotą būtų galima kuo efektyviau išnaudoti. Būtų įdomu sužinoti kiek LG per metus kainuoja stočių pastatų, kur realiai užeinama tik nusipirkti bilietą, eksploatacija.
O tai jeigu nuomoti, tai tik kamurkėm... Labai inertiškas mąstymas.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąViskas daroma su valdžios, t.y. kaip minimum ministerijos pritarimu. LG pati neuždaro nei vienos linijos ir nepriima sprendimo dėl jos išardymo visam laikui. LG infrastruktūra formaliai yra valdoma patikėjimo teise ir tiesiogiai priklauso valstybei. Galbūt yra kitaip, bet nemažoje dalyje atveju, pavyzdžiui, NT daugelio valdiškų įmonių nėra jų nuosavybė, o valdoma tik patikėjimo teise.
Dėl keleivių - tai visiška nesąmonė. Ar Lietuvoje iš viso keleivinis transportas yra nors koks prioritetas visus 26 metus? Ne! Nėra valstybinės politikos, viskas palikta stebukladarei rinkai, o ji, matome prie ko priveda. Todėl ir turime prasčiausią VT visoje ES. Tik aviacijai skiriamas šioks toks dėmesys, nes gi ponai skraido. Autobusais, troleibusais ir traukiniais jie nevažinėja.
Masiulis, kaip rodo neseni įvykiai, moka tik imti ir liežuviu malti. Kadangi už atlyginimą (kokį gavo Masiulis) dirba tik kvailiai, jis ir nedirbo. O už kyšius ir otkatus juk dirbama tiems, kas juos duoda.
Ir nereikia čia Masiulio nuopelnams priskirti greitkelių. Reikia prisiminti, kaip jis stengėsi stumti valstybinių kelius prižiūrinčių įmonių prichvatizavimą.
Apie keleivių nekentimą žiūrėti aukščiau.
Koks Turmantas - Gardinas? Druskininkai ir Adutiškis, Didžiasalis veikė tol, kol nebuvo rimtos sienų kontrolės. Kai tik buvo nutarta stoti į ES (valdžios kuluaruose) ir imta griežtinti kontrolę pagal ES reikalavimus, tos linijos tapo iš tiesų beviltiškom. Jos tapo pasmerktos kaip keleivinės jau tad, kai atsirado sienų kontrolė, dar nepriklausomybės pradžioje. Jei dar būtų kažkokie krovinių srautai per jas reikšmingesni, tai būtų veikusios. Bet tų krovinių ir anksčiau (taip pat ir tarybiniais laikais) ten buvo mažai.
Ar kai tavo išvaizda prasta, visų pirmiausia galva negražiai atrodo, keiti ją? O gal tik plaukus pasitvarkai, kitas vietas. Valdžios niekas dėl įvaizdžio šiaip jau nekeičia. Įvaizdis tik propagandos dalis. Realūs darbai iš esmės tenkina. O dėl keleivinio susisiekimo tai čia, kaip jau rašiau šiame pranešime, reikia valstybinės politikos VT srityje ir LG griežtesnės kontrolės bei mokėti dotacijas.
Kokie profesionalų? Kokių? Kur dar Lietuvoje yra geležinkelių profesionalai? Ar kažkokie tai ofisų chomiakai kažką tik perkantys ir parduodantys, spekuliuojantys ir nieko apie realią ekonomiką ir įmonių su tūkstančiais darbuotojų valdymą nenusimanantys, yra profesioanalai? Gal Maximos chebrytę, kuri perka ir parduoda ir valdo įmonę su didesniu darbuotojų skaičiumi nei LG yra tie profesionalai? Jau matėm kaip šie efektyvūs manageriai valdė elektros tinklus...
Ar gal reikia pasikviesti iš užsienio? Mokėti kelis šimtus tūkstančių per metus algas už tą patį efekta. LG, beje, jau ne vienus metus yra efektyviausiai dirbančių visoje ES geležinkelių įmonių sąraše.
Linijų susitraukė nuo ~3000 km iki ~1700 km. Kur toliau trauksis? Utena? Varėna? Alytus? Čia efektyvus valdymas? Nėra linijos - nėra problemos. SM uždarinėja? O jei SM, su kokiu marginalu priešakyje sakytų - "eee o davai uždarome Kaunas - Kybartai, nes ten miške, 3 lūšys gyvena iš raudonosios knygos". Ir LG taip nuo rytojaus ir nutrauktų eismą? Pareigingai ir uoliai paklustų? Ir nieko nedarytų - neteiktų argumentų, nesiūlytų alternatyvų? Tikrai?
Dabar keleiviai. Autobusus palikime kitam forumui. Geležinkeliai. Tai kodėl jie neveža keleivių? Gyvenate Pabradėje ir dirbate Vilniuje 8-17 (9-18) ar dar kažkaip (bet 8 val.)? Dirbate 10 min nuo stoties? Valio. 7.23 galite atvykti. 17.53 išvykti. Nepatogu? Taigi Seknija veža 7.55 Vilniuje, 17.30 iš Vilniaus.
Toliau. Trakai. Į Trakus? 18.15 traukinys Valandą per vėlai? Taigi šalia autobusų stotis...
Ir čia galima tęsti ir tęsti. LG šūkis galėtų būti: "Keleiviai? Čia tie žmonės kurie į mūsų traukinius veržiąsi? Galvojau pabėgeliai kokie"; "Wifi - bangos iš tikro kenkia".
Turėjome krizę 2008. Nuo to laiko, sakykime per ekonominį ciklą - vandens transportas atidarė Juodkrantė-Dreverna, Nida-Klaipėda reguliarius. Aviacija? Užmiršome kas yra skristi iš Rygos. Traukiniai? Sankt-Peterburgas nužudytas. Naktinė Klaipėda. Dar galima pririnkti. Buvo brangūs bilietai į S.P.? tai gal reikėjo kažką pasiūlyti?
Toliau. Specialistai. Mums šituos grafikus astrologai pasiūlė? Ar specialistai iš LG? Vat jie tokie ir specialistai. Maksima žino, kad šalia Gariūnų reikia dirbti 7-21, centre visą parą, o miegamajame rajone 8-23. LG siūlo važiuoti į darbą "ant 6.47" nes tada tikriausiai pradeda darbą nauja Pagalbinio traukinio pamaina.
Galbūt turima labai gerų pusiau automatinės blokiruotės specialistų. Bet pardavimai, rinkodara, planavimas, net viešieji ryšiai neblizga (išskyrus pardavimus užsienyje).
Masiulis? Taip, regioninės kelių įmonės buvo pavojaus zonoje. Bet aš jomis didžiuojuosi tik Lietuvoje. Nes palyginti su miestais, jų valymu, priežiūra jos puikiai dirba. Deja, palyginus su užsieniu - pasididžiavimas išnyksta. Ženklų yra per daug, linijos paišomos kiekviename rajone kitaip, žvyrkeliai nelaistomi, kasmet kaimelio, kuris vėl neteko dėl emigracijos dešimtadalio gyventojų, ribos ženklą perkelia dar 100 metrų toliau (praplečia ribas).
LG efektyviauia įmonė? O jei dar 300 km bėgių krūmais apleisti ir nebevežti keleivių nelyginėmis dienomis - tas efektyvumas dar padidėtų?
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąIr čia galima tęsti ir tęsti. LG šūkis galėtų būti: "Keleiviai? Čia tie žmonės kurie į mūsų traukinius veržiąsi? Galvojau pabėgeliai kokie"; "Wifi - bangos iš tikro kenkia".
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąTurėjome krizę 2008. Nuo to laiko, sakykime per ekonominį ciklą - vandens transportas atidarė Juodkrantė-Dreverna, Nida-Klaipėda reguliarius.
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąNaktinė Klaipėda.
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąDar galima pririnkti. Buvo brangūs bilietai į S.P.? tai gal reikėjo kažką pasiūlyti?
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąPerplanuoti vidų, taip, kad pastatų plotą būtų galima kuo efektyviau išnaudoti. Būtų įdomu sužinoti kiek LG per metus kainuoja stočių pastatų, kur realiai užeinama tik nusipirkti bilietą, eksploatacija.
O tai jeigu nuomoti, tai tik kamurkėm... Labai inertiškas mąstymas.
Kaune, dar kartą kartoju, keleivių srautai per maži, kad atsirastų norinčių nuomotis patalpas. Negi, dar kartą kartoju, siūlai perdengti pagrindinę salę ir ją išnuomoti dalimis?
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąValstybė? Tipo Prezidentė?
Ar bus sukurta Keleiviu inspekcija? Kuri tirs srautus, poreikius, nusiskundimus. Išeitų tas pats - veiklų atskyrimas.
PS
LG turi labai keistų reisų. Veža matyt darbuotojus, tačiau nuostolius nurašo "Lietuvos gyventojams" (kurie nevažiuoja iš kažkur 0400 ryte). Valstybė už tokius mokėti? Kodėl?
Darbuotojų LG jau seniai nebeveža traukiniais. Taip, kai kur jie vis dar važinėja, bet esamais, o ne labiau specialiai jiems skirtais. Iš tiesų tai yra tik vienas toks ankstyvas orą vežiojantis - tai pirmasis iš Vilniaus į Kauną.
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąLinijų uždarymo nepainiokite su keleivių vežimu. Čia atskiri mano "kaltinimai".
Linijų susitraukė nuo ~3000 km iki ~1700 km. Kur toliau trauksis? Utena? Varėna? Alytus? Čia efektyvus valdymas? Nėra linijos - nėra problemos. SM uždarinėja? O jei SM, su kokiu marginalu priešakyje sakytų - "eee o davai uždarome Kaunas - Kybartai, nes ten miške, 3 lūšys gyvena iš raudonosios knygos". Ir LG taip nuo rytojaus ir nutrauktų eismą? Pareigingai ir uoliai paklustų? Ir nieko nedarytų - neteiktų argumentų, nesiūlytų alternatyvų? Tikrai?
Dabar keleiviai. Autobusus palikime kitam forumui. Geležinkeliai. Tai kodėl jie neveža keleivių? Gyvenate Pabradėje ir dirbate Vilniuje 8-17 (9-18) ar dar kažkaip (bet 8 val.)? Dirbate 10 min nuo stoties? Valio. 7.23 galite atvykti. 17.53 išvykti. Nepatogu? Taigi Seknija veža 7.55 Vilniuje, 17.30 iš Vilniaus.
Toliau. Trakai. Į Trakus? 18.15 traukinys Valandą per vėlai? Taigi šalia autobusų stotis...
Ir čia galima tęsti ir tęsti. LG šūkis galėtų būti: "Keleiviai? Čia tie žmonės kurie į mūsų traukinius veržiąsi? Galvojau pabėgeliai kokie"; "Wifi - bangos iš tikro kenkia".
Turėjome krizę 2008. Nuo to laiko, sakykime per ekonominį ciklą - vandens transportas atidarė Juodkrantė-Dreverna, Nida-Klaipėda reguliarius. Aviacija? Užmiršome kas yra skristi iš Rygos. Traukiniai? Sankt-Peterburgas nužudytas. Naktinė Klaipėda. Dar galima pririnkti. Buvo brangūs bilietai į S.P.? tai gal reikėjo kažką pasiūlyti?
Pabradės pavyzdys netinkamas. Traukinių ten nemažai. Pabradėje kita problema - stotis yra pakraštyje miesto, o autobusų stotelė centre. Dabar žmonės visai tinginiai pasidarė. Per Pabradę važiuoja daug autobusų. Jei būtų normali transporto politika Lietuvoje, tai tiek jų nevažinėtų, būtų uždaryti. Nes visokie Meteoritturai ir Seknijos virto mikrobų firmomis. Kas dėl Visagino, tai stotis yra už miesto, normalaus susisiekimo su stotimi nėra, autobusai ne prie visų traukinių priderinti. Autobusų (tiksliau mikrobų) į Vilnių daug, traukinių tiek būti negali, nes nėra srautų net ir autobusams - juk tik nususę mikrobai važinėja, ir tik vos keli autobusai per dieną.
Trakų maršrutas iš tiesų turi potencialą. Bet vėlgi, stotis Trakuose yra už autobusų stoties į miesto pakraščio pusę. Žmonės, kartoju, šiais laikais yra tinginiai, jie nenori paeiti kelių šimtų metrų iki stoties, jei praeiti reikia pro autobusų stotį, iš kurios važiuoja į Vilnių autobusai. Vėlgi, transporto politikos nebuvimas. Autobusų per daug, keleivių nėra pakankamai, todėl apie pusę visų reisų atlieka mikrobai, įskaitant ir pravažiuojančius tarpmiestinius.
Ką tu iš viso čia painioji? Koks dar vandens transportas. Tai pramoginiai vasaros maršrutai už komercinę kainą, kuri priimtina pramogai, o ne kasdienėms kelionėms. Aš jau aviaciją minėjau - lėktuvais skraido "elitas", įskaitant ir valdžią, todėl jiems patiems tai aktualu. Važinėtų traukiniais, pats pamatytum, koks dėmesys jiems būtų.
Sankt Peterburgas nužudytas dėl valstybės politikos Rusijos atžvilgiu. Bilietai čia iš viso ne prie ko. Autobusai iš viso dempingu užsiėmė. Kontrabandinį kurą Rusijoje pilasi ir dar atsiveža, todėl ir gali pasiūlyti mažas kainas. Lygiai dėl to dar gyvuoja maršrutai į Baltarusiją, o štai į Latviją ar Lenkija (artimojo pasienio susisiekimo) iš viso nėra.
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Toliau. Specialistai. Mums šituos grafikus astrologai pasiūlė? Ar specialistai iš LG? Vat jie tokie ir specialistai. Maksima žino, kad šalia Gariūnų reikia dirbti 7-21, centre visą parą, o miegamajame rajone 8-23. LG siūlo važiuoti į darbą "ant 6.47" nes tada tikriausiai pradeda darbą nauja Pagalbinio traukinio pamaina.
Galbūt turima labai gerų pusiau automatinės blokiruotės specialistų. Bet pardavimai, rinkodara, planavimas, net viešieji ryšiai neblizga (išskyrus pardavimus užsienyje).
Masiulis? Taip, regioninės kelių įmonės buvo pavojaus zonoje. Bet aš jomis didžiuojuosi tik Lietuvoje. Nes palyginti su miestais, jų valymu, priežiūra jos puikiai dirba. Deja, palyginus su užsieniu - pasididžiavimas išnyksta. Ženklų yra per daug, linijos paišomos kiekviename rajone kitaip, žvyrkeliai nelaistomi, kasmet kaimelio, kuris vėl neteko dėl emigracijos dešimtadalio gyventojų, ribos ženklą perkelia dar 100 metrų toliau (praplečia ribas).
LG efektyviauia įmonė? O jei dar 300 km bėgių krūmais apleisti ir nebevežti keleivių nelyginėmis dienomis - tas efektyvumas dar padidėtų?
[QUOTE=Fulgur;984880]
Norint patenktinti visų vykstančių į darbą poreikius reikėtų dar daugiau traukinių. Vieni pradeda dirbti 7, kiti 8, treti 8.30, dar kiti 9. Todėl nereikia čia sekti pasakų, kad 6.47 netinka į darbą važiuoti. Taip, ne visiems tinka. Daliai tinka. Be to reikia turėti omenyje, kad ne visi dirba prie stoties, kitiems dar reikia važiuoti toliau nuo stoties miesto VT. Tarybiniais laikais buvo darbo laikai labai konkretūs, jokia įmonė negalėjo pradėti ar baigti tada, kada ji norėjo, viskas buvo derinama su valdžia, su transportininkais, todėl ir transportas buvo pridetintas prie nuvežimo ir parvežimo iš darbo.
Aš nesakau, kad viskas yra gerai, kad nereikia tobulinti tvarkaraščių. O ar dėl to reikia išdraskyti įmonę? Ar susilaužius pirštą jį reikia amputuoti? Kad daugiau niekada nelūžtų (nebūtų ir kam lūžti).
Kelių priežiūros įmonės nestato ženklų savo nuožiūra. Visus ženklus suprojektuoja (vietas įrengimo ir t.t.) atitinkamos įmonės, o sprendimus priima eismo komisijos prie savivaldybių, jei neklystų. Stato toliau arba komercinės įmonės, arba kelių įmonės, bet irgi komerciniais pagrindais tuos darbus atlieka. Tai nėra tiesioginė kelius prižiūtinčių įmonių funkcija. Jos stato tik operatyvinius ženklus, t.y. kai kažkokios problemos kelyje ir reikia operatyviai įspėti vairuotojus, apriboti eismą ir pan. Linijas paišo taip pat komercinės struktūros, iš valstybinių įmonių ši veikla jau prieš gerus 15 metų buvo nugręžta SM ministerijos švogerių, brolių, dėdžių firmų. Vėlgi, žvyrkelių laistymas nėra apmokamas, todėl kelininkai ir nelaisto. Todėl visi tie priekaištai, kuriuos čia surašei, iš esmės ne kelių priežiūros įmonėms skirti, o vietinei valdžiai, SM ar valstybės politikai transporto srityje ir jo finansavimui.
Taip, LG efektyvi įmonė pagal ES reitingus. Efektyvi, nes veža daug krovinių imant visos šalies transporto kontekste (apie 50 proc.), kai kitose ES šalyse 5-10-15 proc., dirba pelningai, atnaujina riedmenis, modernizuoja infrastruktūrą. Keleivių pervežimas yra problema, vet jau turbūt šimtąjį kartą kartoju, tai ne tiek LG, kiek valstybės politika keleivių pervežimo srityje. O ji ir autobusų pervežimuose nieko gero neduoda... Keleivinis transportas Lietuvoje degraduoja. Tam, kad jis atsigautų reikia rimtų reformų ir ne liberalių. Liberalios reformos niekur prie nieko gero neprivedė. Ne tam jos skirtos - jos skirtos sugriauti. Ką mes ir matome, nes tai, kas jau ketvirtį amžiaus su VT Lietuvoje daroma ir yra liberalios reformos - rinka pati sureguliuos.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimą1. Perkami nauji keleiviniai traukiniai (skirtingai nuo Latvijos), bevielis internetas naujuose traukiniuose yra.
2. Atnaujintas manevrinių ir krovininių šilumvežių parkas, didžiąja dalimi atnaujintas dyzelinių traukinių parkas,
3. iš Lenkijos iki Kauno galima atvažiuoti 1435,
4. pradėti elektrifikavimo darbai.
5. 378km - tai ne atstumas naktiniam maršrutui.
6. Buvo siūlomos nuolaidos išankstiniam bilietų pirkimui, bet laikai pasikeitė - srautai į Rusiją mažėja ir mažėja.
1. Is kur eiliniam keleiviui žinoti į artimiausią reisą koks atvyks? Su wifi ar be? Ar sunku įdiegti I visus?Ir paskelbti “Nuo 20160101 visi traukiniai turi wifi”. Analogija - VVT paskelbia, kad naujuose troleibusuose bus elektroninis bilietas, senuose tik popierinis.
3. Per dideli nenorą turi. Sukandus dantis.
4. Keleiviu neveikia šiandien ir artimiausius penkis metus.
5. Lyg ir ne atstumas. Is kitos puses – gal butu rinka tokiam reisui? Anksčiau kazkodel buvo. Jei kazkas komandiruojamas I Klaipeda (ar Vilniu), tai įmone moka ir už kelionę, ir už nakvynę. O čia du viename.
Kitas argumentas – jei reikia skristi rytiniu reisu (daug lčktuvu iš VNO kyla 530-7 tarpe, turi vykti naktį masina arba iš vakaro.
6. Reikėjo I Peterburga ne per Daugpili, o per Ryga vežti.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąLyg ir ne atstumas. Is kitos puses – gal butu rinka tokiam reisui?
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąReikėjo I Peterburga ne per Daugpili, o per Ryga vežti.
b) didesnis atstumas - didesnė bilieto kaina. O didesnė kaina sumažintų ir taip nedidelį keleivių srautą.
Comment
-
Nereikia statyti arklio prieš vežimą. Wi-Fi visuose traukiniuose nėra net ir V. Europos šalyse. Kas dėl naktinio maršruto į Klaipėdą, tai paskutinės naujienos - DB žada atsisakyti naktinių traukinių su miegamomis vietomis, liks tik sėdimi. Naktinis traukinys turi būti miegamasis, o ne sėdimas. Prancūzijoje naktiniai traukiniai irgi nyksta... Deja. Aš už naktinį į Klaipėdą per Kauną, bet tai nerealu.
Į Peterburgą per Rygą. Tai kad iš Rygos į Peterburgą traukiniai per Daugpilį važiavo. Specialiai dėl LG traukinio. Dabar važiuoja trumpesniu maršrutu iš karto per Rezeknę.
Comment
Comment