Parašė rakolioux
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Siemens ER20 CF lokomotyvai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė zajcik Rodyti pranešimąKas čia per kosmonautika?
Comment
-
Parašė rakolioux Rodyti pranešimąKiek zinau sito nesugavo,
kur tai nutiko ir, o
kaina kazkur pagal Siemens ~10 000 eur
o del stiklu dauzymu tai vilniuje per paskutines dienas rodos 2 atvejai irgi
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąIš tokių kosmosų ir viso kaina susideda, berods 10 mln litų.
Jeigu tokie otkatai eina, tai nenuostabu jei specialiai daužo. Už kiekvieną plytą po naują mašiną iš salonoPaskutinis taisė zajcik; 2010.08.18, 20:38."Jeigu žemės ūkyje dirba 80 proc. žmonių - šalyje badas, o kur žemę dirba iki 5 proc. gyventojų - maisto produktų perteklius"
Comment
-
Parašė zajcik Rodyti pranešimąSmetonos laikais autobusus surinkinėdavo Lietuvoje. Vokietijoje pirkdavo važiuokles, o visą kitą pasigamindavo ir surinkdavo Lietuvoje. Idomu kaip su lokomotyvais ar išeitų
Jeigu tokie otkatai eina, tai nenuostabu jei specialiai daužo. Už kiekvieną plytą po naują mašiną iš salono
Comment
-
Parašė Hitas Rodyti pranešimąAr neaišku kad išpūtė burbulus...Kainuos tas stiklas 1 tūkst eurų, o likusius sau į kišenes...
Comment
-
Galiūnai tempė šilumvežį
2010 m. Rugpjūčio 30 d.
Laima AGANAUSKIENĖ
Geležinkelininkų sostinės, Radviliškio miesto, šventėje šalies ir užsienio galiūnai siekė išskirtinio rekordo — tempė 136 tonas sveriantį vokišką šilumvežį. Ar pavyko galiūnams pasiekti rekordą, galutinį žodį tars rekordus fiksuojanti agentūra „Factum“.
Vėlavusius galiūnus sutiko minia žmonių
Trys šalies galiūnai — Žydrūnas Savickas, Vidas Blekaitis ir Saulius Brusokas bei Islandijos galiūnas Stefan Solvi Peturson Radviliškyje turėjo pasirodyti pusę devintos vakaro, tačiau jų planus pakoregavo Ignalinoje vykusios Lietuvos galiūnų varžybos, tiesiai iš kurių svečiai skubėjo pas radviliškiečius.
Radviliškio geležinkelio stotyje jų laukė ant bėgių stovintis šilumvežis bei minia gerbėjų. Vėluojančių galiūnų gerbėjai laukė pusantros valandos. Jų neišgąsdino ir prapliupęs lietus.
Galiūnai apsunkino organizatorių planus. Geležinkelininkai iš anksto buvo suderinę traukinių eismo apribojimus 21 valandą, o praėjus suderintam laikui, traukiniai vėl važiavo visiškai šalia renginio vietos. Būtent dėl to organizatoriams teko sustiprinti apsaugą, kad būtų išvengta nelaimių.
Galiūnai pasirodė 22.10 val. Stotį ir jos prieigas supant vakaro tamsai, prasidėjo galiūnų varžytuvės. Jos buvo fiksuojamos vaizdo kamerų, kad po to jų rezultatus būtų galima perduoti rekordus fiksuojančiai agentūrai „Factum“. Galiūnų pasiektus rezultatus dinamometru — prietaisu jėgos dydžiui matuoti — fiksavo specialistai.
Stipruoliai šilumvežį tempė po tris kartus
Pirmasis prie starto linijos stojo Vidas Blekaitis. Užsidėjęs specialias apsaugas, prie kurių buvo užkabinta grandinė, sujungta su šilumvežiu „Siemens“, sportininkas kibo į ant bėgių pritvirtintas kopėčias ir pradėjo tempti lokomotyvą.
Galiūną V. Blekaitį pakeitė kolega S. Brusokas, pastarąjį — Ž. Savickas ir po jo — svečias iš Islandijos S. S. Peturson.
Pirmajame tempime geriausią rezultatą pasiekė islandas. Galiūnai juokėsi: šilumvežis traukiasi gana lengvai ir paprašė nuspausti stabdžius, kad varžytis būtų sunkiau. Tai ir buvo padaryta antrajame tempime. Jame vėl geriausiai pasirodė islandas. Trečiajame etape vyrai šilumvežį tempė nuo starto iki finišo linijos ir stengėsi tai padaryti kuo greičiau.
Aukščiausių rezultatų visi galiūnai pasiekė antruoju bandymu: Žydrūnas Savickas — 6160 N (niutonų), Vidas Blekaitis — 6057 N, Saulius Brusokas — 6137 N, Stefan Solvi Petursson — 7624 N.
Galiūnų veidais žliaugė prakaitas, o S. Brusokui po vieno tempimo prireikė dviejų vyrų pagalbos, kad galėtų į juos atsiremti ir atgauti jėgas.
Galiūnai V. Blekaitis ir Ž. Savickas pripažino: „Dvejos varžybos per vieną dieną yra jau per daug. Net dvejos per savaitę pareikalauja nemažai pastangų“.
V. Blekaičiui lokomotyvą jau teko tempti Afrikoje, o Rusijoje — lėktuvą. Ž. Savickas buvo tempęs laivą bei lėktuvą.
Visi sportininkai tikino, kad jiems nemažai jėgų pridėjo gerbėjų palaikymas. Atsidėkodami už palaikymą, sportininkai dalijo autografus. Ne vienas radviliškietis Ž. Savickui davė pasirašyti ant jo biografinės knygos „Žydrūnas Savickas — žmogus iš geležies“.
www.skrastas.lt
Kiek girdėjau remonto metu siemesą 3 darbininkai po depo angarą stumdo. Buvo šventėje šnekančių, kad tai juokų darbas (pastumti SIEMENSĄ) nes mašinistui sustojus butina užfiksuoti stabdžius, kad vėjas nenupustų jo. Per milžiniškas žmonių grūstis nematantys visko iš arti ir tuo pasipiktinę žmonės burbėjo sakydami "Tegul pabando pastumti rusišką techniką, tada tai būtų rekordas." Gal kas pakomentuotu ar ištikro SIEMESAI taip lengvai rieda.Paskutinis taisė doncius; 2010.08.30, 09:41.RADVILIŠKIO AMBASADORIUS :D
Comment
-
Parašė rakolioux Rodyti pranešimąTaip tai tiesa, nors pastumia ir dviese,
vat TEM-2 reikejo pastatyt...
Comment
-
Parašė rakolioux Rodyti pranešimąTaip tai tiesa, nors pastumia ir dviese,
vat TEM-2 reikejo pastatyt...
Comment
-
Parašė Jotvingis Rodyti pranešimąTikriausiai...
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąER20 CF - 135.7t
TEM2 - 120-126t.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąO kokia jų (ER20 CF, 2M62, TEM2, ČME3) maksimali bako talpa? Jeigu gerai esu nugirdęs, į M62 per abu bakus telpa iki 7 tonų dyzelio.
2m62u viena sekcija iki 7000l
Temas gal ir apie 7000, cme gal 6000 nepamenu tiksliai ,
o er max yra 7800l, bet bako anga arti horizontaliai tai tiek neuzpilaDrąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
-
idomu kiek biurokratizmo stadiju teko praeiti organizatoriams kad gauti leidima pirmame kelyje tempti lokomotyva
beje noreciau paaiskinti del TEM-2 ir ER20 skirtumo juos traukiant
nors asmeniskai nebandziau traukti nei vieno nei kito, taciau darau prielaida, kad ER20 lengviau pajudinti is vietos kadangi jo asiraciai su traukos varikliais kontaktuoja per riedejimo guolius, kuriu riedejimo pasipriesinimas yra gerokai mazesnis nei TEM-2 lokomotyvo, kuriame asiraciai su traukos varikliais kontaktuoja per slydimo guolius. Taigi lokomotyvui TEM-2 dar kazkiek laiko ir pastovejus, kuomet alyva praktiskai isspausta is tepimo tarpelio, pajudeti is vietos yra gerokai sunkiau.
Sitoj vietoj as esu istikimas riedejimo guoliu salininku, tikiuosiu kada nors atras buda kaip juos panaudoti ir vidaus degimo variklio alkuniniui velenui
Comment
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąidomu kiek biurokratizmo stadiju teko praeiti organizatoriams kad gauti leidima pirmame kelyje tempti lokomotyva
beje noreciau paaiskinti del TEM-2 ir ER20 skirtumo juos traukiant
nors asmeniskai nebandziau traukti nei vieno nei kito, taciau darau prielaida, kad ER20 lengviau pajudinti is vietos kadangi jo asiraciai su traukos varikliais kontaktuoja per riedejimo guolius, kuriu riedejimo pasipriesinimas yra gerokai mazesnis nei TEM-2 lokomotyvo, kuriame asiraciai su traukos varikliais kontaktuoja per slydimo guolius. Taigi lokomotyvui TEM-2 dar kazkiek laiko ir pastovejus, kuomet alyva praktiskai isspausta is tepimo tarpelio, pajudeti is vietos yra gerokai sunkiau.
Sitoj vietoj as esu istikimas riedejimo guoliu salininku, tikiuosiu kada nors atras buda kaip juos panaudoti ir vidaus degimo variklio alkuniniui velenui
Tamstos ištikimybę riedėjimo guoliams suprantu Per pastarąsias savaites turbūt neblogai išstudijavote VAG konstrukcijos subtilybes
Comment
Comment