Vilniškių mašinistų ir remontininkų tarpe įsigalėjęs toks "pochuizmas", kad kaip reta. Jokio pareigos jausmo, mentalitetas sunkiai apibūdinamas. Viskas remiasi tik vienintele vertybe - kiek man už tai moka.
Neseniai teko važiuoti su prekiniu traukiniu lokomotyvo kabinoje ir žinote man pasidarė labai graudu, kai kabinoje sėdi mašinistas ir jo padėjėjas, kurie kelią įžiūrį tik pro keliasdešimt kvadratinių centimetrų plyšelį, stiklų valytuvų nuo purvo pravalytą, priekiniame lange.
Aš jau nedrįstu kalbėti apie švarą ir tvarką kabinoje ir vertinti kitų dalykų.
Atsiprašau už panaudotą necenzūrinį žodį, bet kitokio išsireiškimo tam apibūdinti nesugalvojau.
Vilniškių mašinistų ir remontininkų tarpe įsigalėjęs toks "pochuizmas", kad kaip reta. Jokio pareigos jausmo, mentalitetas sunkiai apibūdinamas. Viskas remiasi tik vienintele vertybe - kiek man už tai moka.
Neseniai teko važiuoti su prekiniu traukiniu lokomotyvo kabinoje ir žinote man pasidarė labai graudu, kai kabinoje sėdi mašinistas ir jo padėjėjas, kurie kelią įžiūrį tik pro keliasdešimt kvadratinių centimetrų plyšelį, stiklų valytuvų nuo purvo pravalytą, priekiniame lange.
Aš jau nedrįstu kalbėti apie švarą ir tvarką kabinoje ir vertinti kitų dalykų.
Atsiprašau už panaudotą necenzūrinį žodį, bet kitokio išsireiškimo tam apibūdinti nesugalvojau.
Jauciu dar ir uzgeria kartais tose kabinose Kaimynas pasakojo kaip CCCP laikais Baisiogalos stoty buvo sustabdytas 2M62, paskui uz 2h jam uzdegta zalia sviesa o jis nejuda, radijo eteris tylus, budetojas nubega paziuret, o jie girti ant pulto miega
Vilniškių mašinistų ir remontininkų tarpe įsigalėjęs toks "pochuizmas", kad kaip reta. Jokio pareigos jausmo, mentalitetas sunkiai apibūdinamas. Viskas remiasi tik vienintele vertybe - kiek man už tai moka.
Neseniai teko važiuoti su prekiniu traukiniu lokomotyvo kabinoje ir žinote man pasidarė labai graudu, kai kabinoje sėdi mašinistas ir jo padėjėjas, kurie kelią įžiūrį tik pro keliasdešimt kvadratinių centimetrų plyšelį, stiklų valytuvų nuo purvo pravalytą, priekiniame lange.
Aš jau nedrįstu kalbėti apie švarą ir tvarką kabinoje ir vertinti kitų dalykų.
Atsiprašau už panaudotą necenzūrinį žodį, bet kitokio išsireiškimo tam apibūdinti nesugalvojau.
Reikia tikėtis, kad ateityje padėtis pagerės... Negali gi amžinai taip tęstis...
Na kad matai daugelis iš mūsų to tikisi jau nuo 1991m., kai tik susikūrė LG. Bet kada gi, kada pagaliau???
Manau ne LG čia kalta. Juo labiau, kad Radviliškio lokomotyvų depo mašinistų požiūris į techniką tikrai kitoks. Jiems viskas įdomu, valdydami ER20CF jaučia pasididžiavimą ir tokio dalyko, apie kurį pirmiau minėjau- tikrai neteko matyti.
Manau ne LG čia kalta. Juo labiau, kad Radviliškio lokomotyvų depo mašinistų požiūris į techniką tikrai kitoks. Jiems viskas įdomu, valdydami ER20CF jaučia pasididžiavimą ir tokio dalyko, apie kurį pirmiau minėjau- tikrai neteko matyti.
Savaitgalį pakelsiu bokalą už Radviliškio lokomotyvų depo mašinistus. O jeigu rimčiau, tai jei Vilnius normaliai dirbtų, tai ir Radviliškis nebūtų toks pastebėtas. Ir apskritai, didžiosios kompanijos paprastai laikosi saujelės entuziastų dėka.
Manau ne LG čia kalta. Juo labiau, kad Radviliškio lokomotyvų depo mašinistų požiūris į techniką tikrai kitoks. Jiems viskas įdomu, valdydami ER20CF jaučia pasididžiavimą ir tokio dalyko, apie kurį pirmiau minėjau- tikrai neteko matyti.
Džiaugiuosi,kad Radviliškiečiai yra mylintys savo darbą ir gerbiantys techniką darbuotojai...
Mąsčiau apie tokių skirtumų galimas priežastis ir neradau kitokio paaiškinimo,kaip "kiek kitokia" Vilniaus depo darbuotojų tautinė sudėtis, nes visi,tikriausiai, žinom,kad ne visos tautos yra vienodos...
berods ant dvieju uzdejo ir kiek zinau daugiau nieko nebedarys,
nes vizualiai tai jokio skirtumo nera nei ant er nei ant 2m62m.
taip, kad teiginys: -Be abejo duoda nera teisingas
Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
berods ant dvieju uzdejo ir kiek zinau daugiau nieko nebedarys,
nes vizualiai tai jokio skirtumo nera nei ant er nei ant 2m62m.
taip, kad teiginys: -Be abejo duoda nera teisingas
Kiek mačiau, tai jau ant daugelio yra, juodos matinės spalvos.
Kiek mačiau, tai jau ant daugelio yra, juodos matinės spalvos.
Vis dėl to tai yra lokomotyvai su dyzeliniais varikliais, kurių naudingumo koeficientas vienas aukščiausių. Mokslininkai dar nesukūrė tokio variklio, kurie degimo metu, kuro energiją į mechaninę paverstų 100 proc. be nuostolių.
Šiaip tai kaminai yra pagaminti iš nerūdyjenčio plieno.
Comment