As ju vietoj tuos milijonus investuociau i greituminiu traukiniu linijas, kad darbai pajudetu :/
Tikekimes, kad si investicija nesustabdys kitu LG projektu
96 puslapiu žurnalas. Skirtas reprezentacinėms reikmėms, tad nemaža panegirikos sau. Kiekvienas straipsnis dubliuojamas rusų ir anglų kalba.
Imonė (kurioj dirbu) - viena iš LG ekspeditorių, žurnalą gauname dukart į metus.
Senoji Klaipėda
F.Nietzsche - "There are no facts, only interpretations."
Prekinių lokomotyvų įsigijimui - 43 mln. eurų paskola
"2006 birželio mėn. 16 d.
DELFI rašo
Europos investicijų bankas (E.I.B.) valstybės valdomai bendrovei „Lietuvos geležinkeliai“ (LG) naujų prekinių lokomotyvų įsigijimui suteikė 43 mln. eurų (148,47 mln. litų) paskolą. Penktadienį LG generalinis direktorius Stasys Dailydka ir EIB viceprezidentas Sauli Niinistö pasirašė paskolos sutartį, pranešė Lietuvos bendrovė.
Pernai liepą LG su „Siemens“ Transporto sistemų grupe pasirašė 34 naujų prekinių lokomotyvų įsigijimo sutartį. Visa sandorio suma 123,25 mln. eurų (425,28 mln. litų). EIB suteiktoji paskola – 35 proc. sutarties sumos, likusi dalis (65 proc.) – Lietuvos bendrovės lėšos.
Reklama
Pirmasis prekinis lokomotyvas bus pristatytas 2007 metasi, visi - iki 2009 metų vidurio.
Įsigijus lokomotyvų, padidės eismo saugumas, gerokai sumažės eksploatavimo sąnaudos. Naujieji 34 lokomotyvai pakeis šiuo metu naudojamus 64 susidėvėjusius lokomotyvus, o jų eksploatavimo sąnaudos bus apie 40 proc. mažesnės.
Lokomotyvai atitiks Europos Sąjungoje galiojančius oro taršos ir triukšmo reikalavimus.
Neseniai Miunchene esančioje „Siemens“ AG lokomotyvų gamykloje lankėsi AB “Lietuvos geležinkeliai” generalinis direktorius Stasys Dailydka, Vyriausiasis bendrovės inžinierius - Techninės plėtros tarnybos viršininkas Virgilijus Jastremskas, Krovinių vežimo direkcijos direktoriaus pavaduotojas Andrius Janušauskas. 2005 m. liepos 21d. AB “Lietuvos geležinkeliai” ir „Siemens“ AG Transporto sistemų grupės atstovai pasirašė sutartį dėl 34 naujų prekinių lokomotyvų Eurorunner® ER20 CF pirkimo. Prabėgo beveik dveji metai ir pirmojo jų surinkimas jau eina į pabaigą. Šių metų liepos mėnesį pakrautas į keltą jis atkeliaus į Lietuvą.
„Siemens“ AG Riedmenų departamento pardavimų direktorius Rytų Europai Joerg Liebscher užsakovams iš Lietuvos pristatė įmonę ir papsakojo, jog čia surenkami šilumvežiai ne tik Vokietijai, bet ir Austrijai, Australijai, Belgijai, Portugalijai, Prancūzijai, Vietnamui, o šiuo metu ir Lietuvai. Pirmasis mūsiškis 138 tonų, šešių ašių šilumvežis, galėsiantis išvystyti 120 km/val. greitį ir kainuosiantis beveik 12 mln litų, jau baigiamas montuoti. „Išvydome jau sumontuotą šio galiūno „širdį“ – 16 cilindrų dyzelinį variklį, naudojantį COMMON RAIL degalų įpurškimo sistemą ir galintį išvystyti 2000 KW traukos jėgą. Tai beveik prilygsta kiekvieno dabar Lietuvoje esančių sudvigubintų 2M62 lokomotyvų (3000 KW) jėgai.“ - sakė Virgilijus Jastremskas.
Šiuolaikiškuose ir geriausiuose Europoje lokomotyvuose bus montuojami kintamos srovės generatoriai ir elektros varikliai. Jie, būtent, ir leis su sąlyginai „silpnu“ varikliu pasiekti didesnę traukos jėgą. Į lemiamą įkalnę, optimaliomis oro sąlygomis, naujieji šilumvežiai galės važiuoti net su 3600 tonų sąstatu. Tikimasi, kad jie naudos apie 40 proc. degalų mažiau nei dabartiniai 2M62.
„Pirmąjį lokomotyvą, stebint „Siemens“ atstovams, pradžioje tris mėnesius išbandysime pas save Lietuvoje“ – sakė generalinis direktorius Stasys Dailydka. - „Taip pat paruošime ir naujiesiems šilumvežiams aptarnauti keletą geriausių mūsų specialistų, kurie jau lapkričio mėnesį valdys naująjį lokomotyvą, traukiantį sąstatą nuo Baltarusijos pusės link Klaipėdos ar Kaliningrado. Pasitelkęs į pagalbą borto kompiuterį ir diagnostikos sistemą, skirtą kontroliuoti visų kitų sistemų darbą, sąstatą, traukiamą šio lokomotyvo, galės vesti vienas mašinistas.“
Paskutinįjį 34 lokomotyvą AB „Lietuvos geležinkeliai“ gaus 2009 m. birželio mėn. pradžioje. Su šiais naujais šilumvežiais kroviniai bus vežami greičiau, patikimiau, saugiau. Jų eksploatavimo bei remonto sąnaudos bus gerokai mažesnės nei dabar turimų lokomotyvų.
ER20 CF for Lithuanian Railways
The rich variety of the Eurorunner platform is demonstrated once again by the order for 34 freight locomotives which we received from Lithuania. Based on the ER30 platform version, this locomotive has six axles, a track gauge of 1,520 mm and a country-specific structure clearance gauge
Pagal viską pirmasis Siemensas kaip tik turėjo ir atvykti liepą, bet atrodo jokiu žinių, beje iš kur šitą foto gavai?
Sita foto dariau gamykloje geguzes menesi. Tada net 4 musiskiai lokomotyvai buvo jau renkami. Lokomotyvai turetu pasirodyti jau rugpjucio gale. Del Tep60 - juos planuojama eksplotuoti iki 2010, o dar sias metais ruosiamasis perdazyti. Minciu pirkti dar du Tep70bc valdyboje nuskamba, bet pinigu nera.Taip pat prasidejo kalbos, kad reiktu nupirkti manevriniu lokomotyvu, kurie pakeistu dali pasenusiu.
Taip pat papildau, kad reikia pirkti 30 nauju manevriniu lokomotyvu. Jei man pavyks, as nufotkinsiu naujuosiu siemens lokomotyvus Klaipedoje, kai jie tik atvyks.
Comment