Parašė John
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Siemens ER20 CF lokomotyvai Lietuvoje
Collapse
X
-
Pieš kelias dienas stebėjau kaip iš Klaipėdos stoties pajudėjo su sąstatu link Pagėgių. Nustebino...labai tylus lokomotyvas. Per sandūras minkštai dunda, panašiai kaip keleiviniai vagonai. Iškart už lokomotyvo buvo prikabintas ukrainiečių spec. vagonas, "dinaminių bandymų laboratorija", ar pan. (mėlynas, keleivinio bazėje).
Comment
-
Parašė Ocelotas Rodyti pranešimąvakar tas traukinys depe stovejo o ne klp buvo pats ji maciau ir jis dienos metu tikrai nevaziavo pro siaulius is klaipedos o vakare maiaciau ji depe
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąGal kas žinot kiek jau naujųjų Siemens euroruneriu pasekė Lietuvą ?
P.S. Šiauliuose, kur stovi gaisrinis ir remontinis traukiniai, sniego valymo agregatai, pastatytas garvežys, jei neklystu L serijos, kažkada Nepriklausomybės laikais jau dažytas, su užrašu Lietuvos geležinkeliai priekyje.Paskutinis taisė Eimantas; 2008.01.24, 15:22.
Comment
-
O kodėl dabar taip nutilo visos šnekos apie Siemens'us? Kaip vyksta jų gamyba? Kiek atgabenta į Lietuvą? Kaip sekas bandomieji važiavimai ir panašiai?
Beje, iš vieno žmogaus girdėjau gandų (nežinau, ar patvirtinti ar ne), kad Siemens'as per bandymus "įkabino" tik 3000 tonų sąstatą. Gal kas patvirtins ar paneigs?
Comment
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąO kodėl dabar taip nutilo visos šnekos apie Siemens'us? Kaip vyksta jų gamyba? Kiek atgabenta į Lietuvą? Kaip sekas bandomieji važiavimai ir panašiai?
Beje, iš vieno žmogaus girdėjau gandų (nežinau, ar patvirtinti ar ne), kad Siemens'as per bandymus "įkabino" tik 3000 tonų sąstatą. Gal kas patvirtins ar paneigs?
Comment
-
Taigi ER20 ir turi traukti 3000 tonu sastatus. Tad kabinant du siemens lokomotyvus gali traukti net 6000 tonu sastata. Del keleiviniu lokomotyvu - tep60 iki 2010 bus nurasyti, del tep70 bc - jie turi daug problemu. Dabar svarstoma ir, matyt, greitai bus paskelbtas konkursas pirkti 10 nauju lokomotyvu. Ju gamyba tikriausia truks apie 2 metus. Tad geriausiu atveju 3 metai iki nauju keleiviniu lokomotyvu pasirodymo. Kaip jau rasiau seniau, kad jau ruosiamasi pirkti dyzelinius traukinius- kaip matote jau nupirkti ir dabar bus ziurimas ju ekonomiskumas, patogumas ir t.t.. Jei pasiteisins - bus perkama daugiau PA2.
Comment
-
Parašė Epass Rodyti pranešimąTaigi ER20 ir turi traukti 3000 tonu sastatus. Tad kabinant du siemens lokomotyvus gali traukti net 6000 tonu sastata. Del keleiviniu lokomotyvu - tep60 iki 2010 bus nurasyti, del tep70 bc - jie turi daug problemu. Dabar svarstoma ir, matyt, greitai bus paskelbtas konkursas pirkti 10 nauju lokomotyvu. Ju gamyba tikriausia truks apie 2 metus. Tad geriausiu atveju 3 metai iki nauju keleiviniu lokomotyvu pasirodymo. Kaip jau rasiau seniau, kad jau ruosiamasi pirkti dyzelinius traukinius- kaip matote jau nupirkti ir dabar bus ziurimas ju ekonomiskumas, patogumas ir t.t.. Jei pasiteisins - bus perkama daugiau PA2.
Kas čia? Redaktoriaus klaida ar žaidimas skaičiais?
Comment
-
Parašė Epass Rodyti pranešimąDabar svarstoma ir, matyt, greitai bus paskelbtas konkursas pirkti 10 nauju lokomotyvu. Ju gamyba tikriausia truks apie 2 metus. Tad geriausiu atveju 3 metai iki nauju keleiviniu lokomotyvu pasirodymo.
Comment
-
Parašė Epass Rodyti pranešimąNenoriu cia per daug reikstis, nes kol nepasirasomos sutartis - "visko gali but". Taip pat manau as labai aiskiai parasiau - keleiviniu.
Parašė Epass Rodyti pranešimąAtveztas ER 20 CF 006.
Comment
Comment