Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Siemens ER20 CF lokomotyvai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė 2M62 Rodyti pranešimąTodel kad rusija nesupranta kaip gali lokomotyvas važiuoti vienu asmeniu... Ir ju niekas neileidžia...
Comment
-
Parašė 2M62 Rodyti pranešimąIr kokia ji?
Comment
-
Parašė 2M62 Rodyti pranešimąTodel kad rusija nesupranta kaip gali lokomotyvas važiuoti vienu asmeniu... Ir ju niekas neileidžia...
Krovininiai lokomotyvai vistiek keičiami Kybartuose, taip kad Siemensų nesertifikavimas RŽD nesukelia kažkokių problemų.
Comment
-
Galbūt tinkama tema šiam pranešimui...
http://www.railwaygazette.com/nc/new...nish-line.html
Eurorunner reaches the finish line
26 July 2012
Siemens Eurorunner diesel locomotive.
EUROPE: Siemens announced the sale of its final Eurorunner ER20 diesel locomotive on July 26.
The design has now been replaced in the manufacturer's range by the Vectron DE, which incorporates customer feedback from the Eurorunner, has improved braking and fuel consumption and meets the latest standards for crashworthiness and emissions.
The last ER20 has been acquired by Slovenian operator Adria Transport for use on international freight trains from central Europe to the port of Koper.
Austrian Federal Railways placed the first order for 70 ER20 locomotives in 1998, designating them Class 2016 (Hercules).
According to Siemens, the design's modularity and short delivery times proved popular with private operators and leasing companies, with 181 locomotives acquired by 22 customers in Austria, the Czech Republic, Germany, Romania, Slovenia and Hong Kong, where Kowloon - Canton Railway bought five.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKai pradėjo važinėti į Latviją, tai LG piarinosi. O kai į Baltarusiją - nelygis?
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąIki Kenos seniai važiuoja.
Comment
-
Parašė gm61 Rodyti pranešimąviena prikele dabar kitas ilsesis(016)Paskutinis taisė audriusktu; 2012.08.14, 09:06.
Comment
-
Parašė audriusktu Rodyti pranešimąV Apatinė dalis panaši į buldozerio peilį (nežinau kaip ji vadinas tiksliai) buvo neorginali, forma panaši, tačiau metalas parinktas kitoks nei originalaus varianto.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBuferis.
Comment
-
[QUOTE=audriusktu;667780]Vakar teko matyti 016 Siemensą pralekiant pro Kaišiadoris. Kiek atsimenu šis lokomotyvas buvo nukentėjęs po susidūrimo su mašina. Apatinė dalis panaši į buldozerio peilį (nežinau kaip ji vadinas tiksliai) buvo neorginali, forma panaši, tačiau metalas parinktas kitoks nei originalaus varianto. Įdomu ar šiuo metu yra Siemensų kurie stovi ilgam?[/QUOTE]
016 Visa kabina turėjo but pakeista , bet numetėjas avarijos metu nebuvo
pažeistas, taip , kad liko senas. Gal purvinas ar tik nuplautas .
O Siemens lokomotyvai tikrai turi buferius.Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąBuferiai LG yra tik keleiviniuose vagonuose (tokie apvalūs šalia autosankabos skirti sumažinti dinamines jėgas sukubinimo metu), o "buldozerio peilis" vadinamas kelio numetėju arba profesionaliu žargonu "metėlnikas".
Comment
Comment