Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Siemens ER20 CF lokomotyvai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąTik foto galima buvo dar didesnes įkelt.
Comment
-
Parašė JlL Rodyti pranešimądirbta tai kai kelininkai - stovi... ziuri...
Comment
-
Parašė JohnAr tikrai uzsilenke? Gal kas zino daugiau, kas ir kaip?kaip?
Comment
-
Parašė Siemens Rodyti pranešimąGal gausiu kokia informacija parasysiu.
Comment
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąGal turi šnipų geležinkeliuose?
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąAš nežinau, tik va apie Norvegijos geležinkelius skaitinėdamas perskaičiau, kad jie prieš kelioliką metų visą seriją lokomotyvų Siemensui atgal grąžino nes nepatikimi pasirodė (Vikipedija apie Di 6).
Comment
-
Parašė osnas Rodyti pranešimąpenktadieni vaziavau iki kretingos, tempe 70BS, sekmadieni grizau iki vilniaus jau tempe ER20, negaliu pasakyti kuris nr. bet realiai skirtumo kaip ir jokio nepajutau. na gal pora kartu truktelejo siemensas, bet visa kita normaliai buvo.
Comment
-
Parašė osnas Rodyti pranešimąatsiprasau uz diletantiska klausimuka, bet kiek toks ER20 surija dyzelio 100km, traukdamas 6-9 keleivinius vagonus. sitas klausimas kilo man ir mano draugams traukinyje vilnius-klaipeda kai mus tempe siemensas
Nuo 2007 m. Lietuvoje pradėtas atnaujinti lokomotyvų parkas — įsigyti nauji 34 Siemens Eurorunner ER20 CF lokomotyvai. Kol kas tai galingiausias ir sunkiausias dyzelinis lokomotyvas Europoje. Jo svoris 138 t, ilgis — 22,85 m, jis gali traukti iki 6 000 t sąstatą. Variklio galia — 2 000 kW. Degalų bako talpa – 7 000 l. Didžiausias greitis – 120 km/h.
2007 m. į Lietuvą atkeliavo pirmieji 4 „Eurorunner" dyzeliniai Siemens lokomotyvai „ER 20 CF". UAB „Vilniaus lokomotyvų remonto depas" modernizuoti 5 prekiniai lokomotyvai 2M62 (10 sekcijų), 1 manevrinis lokomotyvas. Modernizavus lokomotyvą, jo eksploatavimo sąnaudos sumažėja apie 30%.
Weighing in at 138 metric tons, the ER20 CF is one of the heaviest locomotives in Europe and, in double-heading mode, can pull trains weighing as much as 6,000 metric tons. Up till now, freight locomotives operating in Lithuania could only haul 4,000 metric tons at most. And when it comes to comparing fuel consumption, the ER20 CF is 40 percent more efficient than the legacy locomotives from other vendors.
Iš kitų pardavėjų siūlomų lokomotyvų „ER20 CF“ išsiskiria degalų sąnaudomis – „Siemens“ lokomotyvas yra 40 proc. ekonomiškesnis.
Na o kas dėl vagonų, nemanau kad įmanoma labai tiksliai atsakyti. Šiaip keleiviniai vagonai labai nedaug prisideda prie degalų išdeginimo, tai įtakoja kiek keleivių vagone, kokios oro ir reljefo sąlygos.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė osnas Rodyti pranešimąatsiprasau uz diletantiska klausimuka, bet kiek toks ER20 surija dyzelio 100km, traukdamas 6-9 keleivinius vagonus. sitas klausimas kilo man ir mano draugams traukinyje vilnius-klaipeda kai mus tempe siemensas
eismo grafikasDrąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
Comment