Man įdomu, kodėl rekonstruojant stotis niekur nepadarė "aukštų" peronų, t.y. tokių, kur perono viršus yra vagono grindų lygyje. Gal kas žinot?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Peronų aukščiai
Collapse
X
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąO todėl, kad:
1. Tokie peronai, pagrinde, postsovietinėse valstybėse.
2. Traukiniai pritaikyti, nes tokiems peronams jei buvo kuriami.
3. Tai daryti jau vėlu, vienu metu neįmanoma pakeisti visus peronus.
Ir svarbiausia - kam to reikia!?(sarkz.)
Tegul ir toliau visokie sodininkai-pensininkai kopia į vagonus kaip alpinistai, o taip pat ir visi kiti - su bagažu, dviračiais, invalidų vežimėliais...
Comment
-
HAHAHA!
Viską suparinote.
Rusija ir t.t. ir yra postsovietinės valstybės, jose yra aukšti peronai labai senai. Tik lietuvoje kažkodėl netaip.
Traukiniai ir rusiški, ir latviški, ir vengriški.
Dėl tu mechanizmų - neesu matęs, nors mačiau daug gelkel. technikos.
Svarbu! Artimiausiu metu LG įsigis naujus ŽEMAGRINDŽIUS traukinius. Jus gerai siūlėt padaryti aušktus peronus, bet jiems irgi reikia laiptelių (nejaugi dėl KAROSA autobusų Vilniuje kelti stoteles?)
Kai kalbama apie tokius dalykus kaip gelkeliai, tai keli kubometrai dauginami iš tūkstančių.
Ir dar, LG nėra "pagyvenusi" bendrovė. Konservatyvi, bet tokiu mąstų įmonės negali kas dieną kažka sugalvoti ir keisti.
Comment
-
siūlau išspręsti vieną techninį uždavinį.
sąlygos: šiuo metu LG peronų aukštis 200 mm virš bėgio. traukinių grindų aukštis 1100 mm. taip pat reikia nueiti į bet kokią stotį, pereiti per laukiamają salę ir išeiti ant perono. mintyse pakelti peroną 90 cm ir pabandyti mintyse pakartoti tą pačią procedūrą.
užduotis: pasiūlyti techninį-inžinerinį sprendimą.
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąHAHAHA!
Viską suparinote.
Rusija ir t.t. ir yra postsovietinės valstybės, jose yra aukšti peronai labai senai. Tik lietuvoje kažkodėl netaip.
Traukiniai ir rusiški, ir latviški, ir vengriški.
Dėl tu mechanizmų - neesu matęs, nors mačiau daug gelkel. technikos.
Svarbu! Artimiausiu metu LG įsigis naujus ŽEMAGRINDŽIUS traukinius. Jus gerai siūlėt padaryti aušktus peronus, bet jiems irgi reikia laiptelių (nejaugi dėl KAROSA autobusų Vilniuje kelti stoteles?)
Kai kalbama apie tokius dalykus kaip gelkeliai, tai keli kubometrai dauginami iš tūkstančių.
Ir dar, LG nėra "pagyvenusi" bendrovė. Konservatyvi, bet tokiu mąstų įmonės negali kas dieną kažka sugalvoti ir keisti.
Comment
-
Parašė naglisc Rodyti pranešimąsiūlau išspręsti vieną techninį uždavinį.
sąlygos: šiuo metu LG peronų aukštis 200 mm virš bėgio. traukinių grindų aukštis 1100 mm. taip pat reikia nueiti į bet kokią stotį, pereiti per laukiamają salę ir išeiti ant perono. mintyse pakelti peroną 90 cm ir pabandyti mintyse pakartoti tą pačią procedūrą.
užduotis: pasiūlyti techninį-inžinerinį sprendimą.
1. 90cm-20cm=70cm (paliekant viena neaukštą pakopą į traukinį)
2. 30 cm Bėgius nuleidžiam žemyn (nelabai realu bet variantas)
3. Lieka 40 cm - 2 pakopos lauke užlipti ant 1,5m pločio perono.
Be to dažnas variantas, kad peronas yra tarp begių, tada viskas paprasčiau - pastatoma estakada su laiptais iš abiejų galų. Nemanau, kad tai pasakiškai brangu - ant išbetonuotų/sumurytų sieneliu sudėti blokus.Paskutinis taisė Rimas_OK; 2006.11.15, 11:52.
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąHAHAHA!
Traukiniai ir rusiški, ir latviški, ir vengriški.
Svarbu! Artimiausiu metu LG įsigis naujus ŽEMAGRINDŽIUS traukinius.
Tik įdomu, kaip tada bus Vakarų Europoje, kur visur aukšti peronai? Jie gi irgi tikriausiai pereis prie žemagrindžių traukinių?
Jus gerai siūlėt padaryti aušktus peronus, bet jiems irgi reikia laiptelių (nejaugi dėl KAROSA autobusų Vilniuje kelti stoteles?)
Kai kalbama apie tokius dalykus kaip gelkeliai, tai keli kubometrai dauginami iš tūkstančių.
Comment
-
Parašė naglisc Rodyti pranešimąsiūlau išspręsti vieną techninį uždavinį.
sąlygos: šiuo metu LG peronų aukštis 200 mm virš bėgio. traukinių grindų aukštis 1100 mm. taip pat reikia nueiti į bet kokią stotį, pereiti per laukiamają salę ir išeiti ant perono. mintyse pakelti peroną 90 cm ir pabandyti mintyse pakartoti tą pačią procedūrą.
užduotis: pasiūlyti techninį-inžinerinį sprendimą.
Tuo tarpu jei skiriasi perono aukštis nuo aplinkinių teritorijų aukščio, tai daug mažiau svarbu, nes keleiviai į peroną ateina ne visi vienu metu, ir į peroną nebūtina eiti per siaurus praėjimus (plg. vagono durys).
Todėl šitos techninės užduoties sprendimų daugybė - galima padaryti nuolydį nuo perono iki laukiamosios salės, laiptelius per visą perono plotį, paliekant nuožulnius pravažiavimus visokiems ratukams, ir t.t. Priklauso nuo aplinkybių konkrečioje stotyje/stotelėje.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąVienas is variantu:
2. 30 cm Bėgius nuleidžiam žemyn (nelabai realu bet variantas)
Be to dažnas variantas, kad peronas yra tarp begių, tada viskas paprasčiau - pastatoma estakada su laiptais iš abiejų galų. Nemanau, kad tai pasakiškai brangu - ant išbetonuotų/sumurytų sieneliu sudėti blokus.
o gal pats tiki, kad eisi nuo stoties pastato , kuriame pirksi bilietą į traukinį, kelis šimtus metrų iki perono galo, kad užlipti laiptukais ant tarpukelyje esančio perono?
Comment
-
Parašė naglisc Rodyti pranešimąklausimas dėl perėjimų nuo vieno perono ant kito. turbūt šiuo atvejų reikės požeminių tunelių arba tiltukų, nes nemanau, kad taip paprastai užlipsi ant tokio perono.
o gal pats tiki, kad eisi nuo stoties pastato , kuriame pirksi bilietą į traukinį, kelis šimtus metrų iki perono galo, kad užlipti laiptukais ant tarpukelyje esančio perono?
Kitose stotyse yra peronai tarp kelių, į kuriuos bet kuriuo atveju patenkama laiptais iš tunelio arba nuo viaduko. Tai skirtumas - kokiais trim laipteliais aukščiau ar žemiau.
Bet, kaip supratau, visų tų aukštinimų visitek nebereikės, nes bus žemagrindžiai vagonai? Ar taip?
Comment
-
Parašė r08n Rodyti pranešimąTai, kad perono aukštis sutaptų su vagono grindų aukščiu, yra svarbu ...
galima padaryti nuolydį nuo perono iki laukiamosios salės
laiptelius per visą perono plotį, paliekant nuožulnius pravažiavimus visokiems ratukams, ir t.t. Priklauso nuo aplinkybių konkrečioje stotyje/stotelėje.
visgi siūlau atkreipti dėmesį į skaičių - 90 cm. darant laiptelius prarasi tikrai nemažai ploto, kuriame tos skubančios masės galėtų savo čemodanus susištabeliuoti.
Tik įdomu, kaip tada bus Vakarų Europoje, kur visur aukšti peronai? Jie gi irgi tikriausiai pereis prie žemagrindžių traukinių?
todėl jei kažkiek ekonomiškai išprusęs suprati, kad mesti didelius pinigus į kažką, kuris gali greit pasikeisti ir net pačiuose vakaruose nėra nusistovėjęs yra paprasčiausiai neverta. juolab, kai ir taip visi verkia, kad lėtai traukiniai važiuoja.
Comment
-
kiek tų tunelių ir pėsčiųjų tiltų yra? o tokiose stotelės kaip Amaliai? kaip, manai, žmonės atėję iš vienos geležinkelio pusės pereis į kitą? peronai aukšti. kad žmonės vaikščios ratais netikiu. pakankamai tokiu "100 m. į šalį paeinančių" prisižiūrėjau Vilniuje Laisvės prospekte. ten net ir tvoros nepadeda. garantuoju žuvusių po traukiniu padvigubėjimą
Parašė r08n Rodyti pranešimąBet, kaip supratau, visų tų aukštinimų visitek nebereikės, nes bus žemagrindžiai vagonai? Ar taip?
Comment
-
Parašė naglisc Rodyti pranešimąkiek tų tunelių ir pėsčiųjų tiltų yra?
o tokiose stotelės kaip Amaliai?
kaip, manai, žmonės atėję iš vienos geležinkelio pusės pereis į kitą? peronai aukšti. kad žmonės vaikščios ratais netikiu.
pakankamai tokiu "100 m. į šalį paeinančių" prisižiūrėjau Vilniuje Laisvės prospekte. ten net ir tvoros nepadeda. garantuoju žuvusių po traukiniu padvigubėjimą
Šiaip aš ne specialistas šitos srities, tai gal ir nusišneku. Bet man keista, kaip "iš nieko" (diletanto akimis žiūrint) atsiranda tokios problemos.
Comment
-
Parašė r08n Rodyti pranešimąPereis taip pat, kaip ir dabar. Tokiose stotelėse kaip Karčiupis, pvz., tarp bėgių paklotos plokštės, kurios ir sudaro praėjimą.
Amaliuose yra geležinkelio pervaža ir šaligatvis. Su perono aukščiu tai neturi jokio ryšio.
Kodėl?
Šiaip aš ne specialistas šitos srities, tai gal ir nusišneku. Bet man keista, kaip "iš nieko" (diletanto akimis žiūrint) atsiranda tokios problemos
apskritai, tai perono, kaip atskiro vieneto pakėlimas nėra problema. problema, viskas kas yra šalia: "įsirašymas" prie pastatų, žmonių perėjimas iš vieno į kitą ar skirtingas traukinių grindų aukštis. ir galų gale visa tai išlenda į didelį pinigą.
ir apskritai jei pasiūlyčiau tau rinktis iš dviejų variantų: greiti traukiniai ir žemi peronai ar peronai vienam lygi su traukino grindimis, bet lėtai važiuojantys traukiniai. ką rinktumeis? asmeniškai aš greitį.
Comment
-
Parašė naglisc Rodyti pranešimą
va būtent. atrodo niekas, smulkmena, tačiau kai į ją neatsižvelgia tai ima ir kartais pasipila nelaimės. o kas tada kaltas, kad nepagalvojo?
Comment
-
Parašė r08n Rodyti pranešimąŠiaip jau mane stebina ne smulkmenų gausybė, o sugebėjimas sukurti "problemas" ten, kur jų iš tikrųjų nėra. Bet dabar bent aišku, kodėl keleiviniai traukiniai KUN-VNO važinėja kaip XIX amžiuje.
paprastas pavyzdys: jeigu nori, kad visi Lietuvos žmonės per mėnesį turėtų 10 Lt daugiau (smulkmena?) reikia papildomų 35 mln.Lt per mėnesį, o per metus tai jau 420 milijonų. už tokius pinigus galima pastatyti turbūt kokia keturias siemens arenas. arba 2-3 itin modernias arenas.
kitus pvz galim paiimti iš temos. Žinoma ten nevisi siūlymai ir įdėjos yra geros, tačiau paskaičius galima susidaryti įspūdį, kas būna kai neatsižvelgi į visas smulkmenas. vėliau susidariusiom papildomom problemom spręsti neretai reikia žymiai daugiau pinigų.
Comment
Comment