Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Peronų aukščiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Atėjo metas prikelti temą po 15 metų. Stebėtina, kad spaudoje turbūt dar niekada nebuvo nė vieno straipsnio apie peronų paaukštinimą ir pritaikymą neįgaliesiems, juk estai su latviais Lietuvą jau smarkiai aplenkė.
    Pernai gavau tokį atsakymą iš Infros:
    Atsakydami į 2024 m. lapkričio 4 d. gautą Jūsų užklausą dėl LTG keleivinių peronų aukščių ir pritaikymo neįgaliesiems ir riboto judumo žmonėms Lietuvoje, informuojame, kad AB „LTG Infra“ atsakingai rūpinasi keleivių patogumu ir saugumu. Išnagrinėjus Jūsų pateiktus klausimus informuojame, kad kartu su keleivių vežėju UAB „LTG Link“ dedame visas pastangas lengvinti neįgaliųjų ir riboto judumo asmenims prieinamumą keliaujant traukiniais. „LTG Link“ keturiuose stotyse teikia asistavimo paslaugą minėtiems keleiviams. Taip pat keleivių vežėjas pasirašė sutartį dėl naujų keleivinių traukinių įsigijimo, kurie pritaikyti žemiesiems bei 550 mm aukščio peronams ir nuo 2026 m. juos pradės eksploatuoti. Nauji traukiniai padidins prieinamumą ir saugumą bei pagerins patogumą neįgaliųjų ir riboto judumo keleiviams įlipant ir išlipant iš keleivinio traukinio.
    Taip pat šiuo metu esame suplanavę panaudoti ES fondų finansavimą Peronų atnaujinimo programai, pagal kurią iki 2029 m. planuojama rekonstruoti peronus 29-iose stotyse maršrutuose Vilnius - Kaunas, Vilnius - Klaipėda ir Vilnius - Turmantas, padidinant jų aukštį nuo 200 mm iki 550 mm. Tuo pačiu AB „LTG Infra“ rengia Stočių ir stotelių Strategiją 2040, kuri apims ženklinimo, paviljonų paslaugų įrenginių įrengimo darbus geležinkelio stotyse ir stotelėse. Šiuo metu vykdome viešųjų pirkimų procedūras projektuotojui parinkti. Sudarius rangos darbų sutartį, bus nagrinėjamas sprendinys išpildyti dizaino ir patogumo poreikius klientams. Priėmus optimalų variantą, tinkantį keleiviams ir pritaikytą konkrečiai lokacijai, jis bus naudojamas visose stotyse ir stotelėse. Preliminariai numatyta, kad patvirtinti sprendiniai būtų pradėti įgyvendinti nuo 2026 m. ir būtų naudojami kartu su Peronų atnaujinimo programa.
    Vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais stotyse, kuriose nėra darbuotojų geležinkelio įmonės ir stoties valdytojai užtikrina, kad būtų rodoma lengvai pasiekiama informacija. Taip pat, stotyse informuojama apie artimiausią stotį, kurioje yra darbuotojų, ir apie tiesiogiai prieinamą pagalbą neįgaliesiems ir riboto judumo asmenims.
    AB "LTG Infra" nuo 2019 m. įgyvendina projektą "Maršruto be kliūčių priemonių įrengimas stočių teritorijoje", pagal kurį yra įrengiamos priemonės, didinančios prieinamumą keliauti traukiniais neįgaliesiems ir riboto judumo asmenims.
    Dėkojame už Jūsų kreipimąsi ir pastebėjimus, bei tai, kad rūpinatės ne tik savo, bet ir kitų patogumu.

    Comment


      #82
      LTG Link Pesa 730ML greta Vivi Škoda 16EV Jelgavos stotyje su paaukštintu peronu. Keista, kad tas išlendantis laiptelis vis tiek lieka neišskleistas.

      Click image for larger version

Name:	IMG_0552.jpg
Views:	109
Size:	960,9 kB
ID:	2185198

      Comment


        #83
        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

        Pernai gavau tokį atsakymą iš Infros:
        Ačiū už info, papildžiau straipsnio pabaigoje.

        Parašė felar Rodyti pranešimą
        LTG Link Pesa 730ML greta Vivi Škoda 16EV Jelgavos stotyje su paaukštintu peronu. Keista, kad tas išlendantis laiptelis vis tiek lieka neišskleistas.
        Gal šita funkcija visiškai išjungta ir niekas nesivargina jos įjungti? Nors jeigu švieslentės nėra, tai nenuostabu, kad ir laiptelio nesivargina išskleisti. Net privatūs mikriukai įvairiuose Lietuvos miestuose prieš 10 metų būdavo pasidarę savo maršruto lentelės apšvietimą LED lemputėmis ar šiaip kuo nors, kebabinės turi savo švieslentes, o čia tiesiog raidės ant kartono, tamsoje prastai matosi.
        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

        Comment


          #84
          Čia prieš kelias dienas kur buvo straipsnis apie sugedusį traukinį Vilnius-Ryga, rašė, kad buvo kažkurioje stotyje sustojęs ilgiau dėl užšalusio laiptelio kol nesutvarkė. Gal siekiant išvengti tokių nesklandumų, jei sistema nėra patikima, stengiasi naudoti ribotai?

          Comment

          Working...
          X