Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Gali būti kad Palemono stotis išplėtota dar pagal prieškarinius planus.1927 miesto valdžia buvo davusi užklausimą į geležinkelius, dėl keleivinio geležinkelio į VII forto rajoną (dėl vykusios tuomet čia miesto plėtros, geležinkelį planuota naudoti ir plytom atvežti, durpėms gabenti), bet iš geležinkelio valdybos gavo atsakymą, kad nebus galimybių tarpmiestinius čia traukinius leisti, o vietiniams tikslingiau tiesti tramvajų. Taip pat pažymima kad jeigu tramvajaus bėgiai būtų tolygaus pločio su geležinkeliu, tai naktimis būtų galima pakraudinėti ir iškraudinėti krovinius.
O ketvirtąjame dešimtmetyje Žaliakalnio jungtis jau buvo reikalinga dėl noro čia iš senamiesčio perkelti miesto prekybinį rajoną, nes į senamiestį, kur buvo įsikūrę "urmininkai", nebuvo galimybių geležinkelį tiesti. Be to, Žaliakalnyje buvo numatoma ir plėtoti pramonę, į šiaurę nuo žydų kapinių. Tam mano minėta prekių stotis ir būtų pasitarnavusi. Kaip žinia Žaliakalnio pramonės planai buvo dalinai išvystyti ankstyvuoju pokariu, bet geležinkelio jungtis čia taip ir neatsirado.
Comment