A1, nesi teisus dėl savo samprotavimų. Daugiau reikia skaityti rusiškus puslapius, ne vien tik vokiškus. Tiesa yra tokia, kad vokiečiai pirmo pasaulinio metu pastatė siaurojo geležinkelio liniją į Latviją, Rucavą (Liepoją). Linija ėjo per Olšausko malūną. 1923 metais nuspręsta sutvarkyti Šventosios uostą, todėl nuo to pačio malūno paklotas naujas siaurukas į Šventosios uostą. 1939 metais, užgrobus Klaipėdą, nuspręsta skubiai pakloti iš Darbėnų į Šventąją platųjį geležinkelį ir šį uostą padaryti pagrindiniu.
Daugiau info ya čia:
http://narrow.parovoz.com/emb/index.php?ID=731
Taip pat yra išleista knygutė apie Šventosios uosto statybą.
Siauruko linijos žemėlapis, tiesa jis yra 1938 m. rusų žvalgybinis, todėl jo tikslumas nekoks. Lietuviai darė savo kartografiją, tačiau šios dalies nespėjo padaryti...
Plačiojo geležinkelio žemėlapio nedėjau į internetą, bet jis pas mane toks yra. Siaurtuko bendrasis ilgis Darbėnai - Šventoji - 20 km, plačiojo geležinkelio linijos ilgis buvo 12 km su trupučiu.
Daugiau info ya čia:
http://narrow.parovoz.com/emb/index.php?ID=731
Taip pat yra išleista knygutė apie Šventosios uosto statybą.
Siauruko linijos žemėlapis, tiesa jis yra 1938 m. rusų žvalgybinis, todėl jo tikslumas nekoks. Lietuviai darė savo kartografiją, tačiau šios dalies nespėjo padaryti...
Plačiojo geležinkelio žemėlapio nedėjau į internetą, bet jis pas mane toks yra. Siaurtuko bendrasis ilgis Darbėnai - Šventoji - 20 km, plačiojo geležinkelio linijos ilgis buvo 12 km su trupučiu.
Comment