Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Kretinga-Skuodas-Priekulė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tačiau "Lietuvos geležinkelių" Teisės tarnybos vadovas V.Nikitinas tikino: seno ruožo (per Skuodą) atnaujinimas Mažeikių bendrovei neapsimokėtų.
    http://kauno.diena.lt/dienrastis/eko...inkelis-120328

    Jeigu už ES lėšų rekonstruojama nauja linija, ir MN transportuoja produkciją 100 km astumu trumpiau nei dabar, tuo pačiu LG sulaukia užsakymu ir iš kitų įmonių, kas neapsimokėtų? Tas Nikitinas kažkoks nelankstus visiškai. Aišku, sėdėt šiltam krėsle ir neiškot sprendimų - lengviausia. Kaži ar privatizavus LG ir būtų toks pats sustabarėjęs mąstymas.

    Jei kam įdomu, Skuodo rajono plėtros koncepcija - geležinkelis, einantis Lietuvos teritorijoje - http://www.skuodas.lt/failai/file/ra...cija_50000.jpg

    Skuodo, Priekulės, Mažeikių savivaldybės, įmonės (ir kretingos raj. įmonės) suiteresuotos Kretinga - Mažeikiai linijos atgaivinimui. Reikia suvienyti jėgas, derėtis su susisiekimo ministerija, rašyti projektą ES paramai. Vilniuj tiltai rekonstruojami su ES parama už 100 mln http://www.esparama.lt/2007-2013/lt/...0bdd53800b28dc . Kretinga - Priekulė - Mažeikiai 130 km, 1km rekonstrukcija nuo 1-5 mln.
    Paskutinis taisė Horizon; 2009.11.22, 22:21.

    Comment


      Atėjo metas „duoti į sprandą“ „Lietuvos geležinkeliams“

      Parašė Horizon Rodyti pranešimą
      Jei kam įdomu, Skuodo rajono plėtros koncepcija - geležinkelis, einantis Lietuvos teritorijoje - http://www.skuodas.lt/failai/file/ra...cija_50000.jpg
      Tai dar sykį patvirtina mano nuomonę, kad LG atiduota valdyti lopams, nieko nesuvokiantiems apie valstybės, valstybingumo ir pilietiškumo raidos ypatumus. O V.Nikitino etatas, pagal jo pasisakymus, turėtų vadintis „LG papūga“.

      Mažeikių ir Skuodo savivaldybės plėtros koncepcijose nusprendė, kad geležinkelio linija Mažeikiai – Skuodas – Kretinga turi veikti. Ir basta. Susisiekimo ministerija turi imtis priemonių tai politinei valiai realizuoti. O dabar „Lietuvos geležinkeliai“ elgiasi kai privati įmonė. Dėl to jai reikia „nulaužti“ sprandą tokiu būdu:

      1. Skuodiškiai skundu turi kreipti į Prezidentę, kad „Lietuvos geležinkeliai“ trukdo įsisavinti ES lėšas, o tuo pačiu ir verslo plėtrai. Taip pat paprašyti „išversti“ iš pareigų „Lietuvos geležinkelių“ generalinį direktorių S.Dailydką, kaip įtakingą vadovą, trukdantį regionų raidai. Paprašyti prisidėti „Orlen Lietuva“;

      2. Skundu kreiptis į ES institucijas dėl tokios SM ir LG pozicijos, trukdančios regionų raidai, verslo plėtotei, didinančios regino ekonominę – socialinę atskirtį, trukdančios įsisavinti ES dotacijas.

      3. Inicijuoti Žemaitijos regiono kūrimą, galintį savarankiškai pretenduoti į įvairias ES dotacijas, turėti savo atstovą kažkurioje ES institucijų (man jos paniojasi), ir dar kažkokias ten teises (niekada tuo smulkiai nesidomėjau).

      4. Iniciatyvas pradėti realizuoti „stichiškai“ Skuodo verslininkų surengtoje konferencijoje „Geležinkeliai Skuodo raidos perspektyvoje“, kurioje „įpareigotų“ Skuodo merą realizuoti 1 dalinai, 2 ir 3 iniciatyvas.
      Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

      Comment


        Parašė Horizon Rodyti pranešimą
        Jei kam įdomu, Skuodo rajono plėtros koncepcija - geležinkelis, einantis Lietuvos teritorijoje - http://www.skuodas.lt/failai/file/ra...cija_50000.jpg
        Šito ruožo tikrai neties - prisiminkime liūdnai pagarsėjusią RailBalticą, kuri vis dar tiesiama žodžiais.
        Už šio minimo Vilniaus tilto savikainą praktiškai buvo galima sutvarkyti lietuvišką geležinkelio ruožą ir ekonominė, socialinė nauda žymiai didesnė. Bet Vilnius yra Vilnius...

        Įdomu kodėl tyli Mažeikių-Rengės ruožo demontavimo šalininkai - čia pakankamai vietos būtų pasiplėtoti.
        Ar nebuvome teisūs, kad ekonominiame kare nugalėtojų nėra? Dėl Rengės nukentėjo Latvija ir MN, Mažeikių r., o Skuodo atveju - ne tik MN, bet visas rajonas.
        Paskutinis taisė Salvijus; 2009.11.22, 22:36.

        Comment


          Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
          Šito ruožo tikrai neties - prisiminkime liūdnai pagarsėjusią RailBalticą, kuri vis dar tiesiama žodžiais.
          Už šio tilto savikainą praktiškai buvo galima sutvarkyti lietuvišką geležinkelio ruožą ir ekonominė, socialinė nauda žymiai didesnė. Bet Vilnius yra Vilnius...

          Įdomu kodėl tyli Mažeikių-Rengės ruožo demontavimo šalininkai - čia pakankamai vietos būtų pasiplėtoti.
          Ar nebuvome teisūs, kad ekonominiame kare nugalėtojų nėra? Dėl Rengės nukentėjo Latvija ir MN, Mažeikių r., o Skuodo atveju - ne tik MN, bet visas rajonas.
          Mažeikių-Rengės ruožo demontavimo šalininkai šiuo atveju pritartų šito naujo ruožo tiesimui, kadangi jis eitų i Klaipėdą ir Lietuvos teritorija, bet jo tikrai niekas neties tai neverta diskutuot.

          Comment


            Parašė artexs Rodyti pranešimą
            Mažeikių-Rengės ruožo demontavimo šalininkai šiuo atveju pritartų šito naujo ruožo tiesimui, kadangi jis eitų i Klaipėdą ir Lietuvos teritorija, bet jo tikrai niekas neties tai neverta diskutuot.
            Pamiršote parašyti kiek brangiau kainuotų naujo geležinkelio tiesimas + žemės išpirkimas.
            Be to gaunasi prieštaravimas pasisakymuose - juk Lietuvai naudingiau, kad MN produkciją vežtų kiek įmanoma tolimesniu keliu...
            Paskutinis taisė Salvijus; 2009.11.22, 22:45.

            Comment


              Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
              Pamiršote parašyti kiek brangiau kainuotų naujo geležinkelio tiesimas + žemės išpirkimas.
              Be to pats sau prieštaraujate - juk Lietuvai naudingiau, kad MN produkciją vežtų kiek įmanoma tolimesniu keliu...
              Aišku, kad naudingiau! Ar tamstai dar kyla klausimų? Bet jei veiktų šita linija, tai MN produkciją vežtu ja ir tai šimtą kartų geriau, nei vežti Mažeikių-Rengės linija į Ventspilį.

              Comment


                Parašė artexs Rodyti pranešimą
                Aišku, kad naudingiau! Ar tamstai dar kyla klausimų? Bet jei veiktų šita linija, tai MN produkciją vežtu ja ir tai šimtą kartų geriau, nei vežti Mažeikių-Rengės linija į Ventspilį.
                Per Skuodą į Ventspilį? Prašom įrodyti, kad tai tikrai geriau, nei per Rengę-Rygą.

                Comment


                  Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimą
                  Geležinkelių infrastruktūros direkcijos sudaryta komisija Darbėnų-Skuodo atkarpoje nuo 18 iki 31km. nustatė,jog daugiau negu pusė čia gulinčių medinių pabėgių(17043 iš 26220) beveik supuvę.LG motyvas-kad kelio priežiūrai tenkančios išlaidos vis didėja.Tik įdomu,apie kokias išlaidas kalbama,jei nuo to laiko nepakeistas nė vienas pabėgis?
                  Kaip tada tuo ruožu dar vyksta eismas? Reiškia, iš trijų pabėgių sveikas tik vienas, tokiu atveju sunkesnis sąstatas bet kada gali nugriūti.

                  Comment


                    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                    Kaip tada tuo ruožu dar vyksta eismas? Reiškia, iš trijų pabėgių sveikas tik vienas, tokiu atveju sunkesnis sąstatas bet kada gali nugriūti.
                    Taip ir vyksta, greitis 15-25 km/h.
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                      Per Skuodą į Ventspilį? Prašom įrodyti, kad tai tikrai geriau, nei per Rengę-Rygą.
                      http://img246.imageshack.us/i/kravup...upd2004zi.jpg/

                      Kaži koks stovis Liepaja - Ventspils geležinkelis..

                      Comment


                        Parašė Horizon Rodyti pranešimą
                        http://img246.imageshack.us/i/kravup...upd2004zi.jpg/

                        Kaži koks stovis Liepaja - Ventspils geležinkelis..
                        Labai blogas - krūmais apaugęs. Uždarytas 1996 m., nes daugiausia naudotas keleivių vežimui - greitis ne koks 110 km važiuodavo apie 4 val. (1975 m. tvarkaraštis įkeltas temoje buv. tvarkaraščiai).
                        Iki šių metų pabaigos planuoja nurinkti - rašiau temoje Geležinkeliai Latvijoje.
                        Paskutinis taisė Salvijus; 2009.11.23, 00:19.

                        Comment


                          Parašė artexs Rodyti pranešimą
                          Mažeikių-Rengės ruožo demontavimo šalininkai šiuo atveju pritartų šito naujo ruožo tiesimui, kadangi jis eitų i Klaipėdą ir Lietuvos teritorija, bet jo tikrai niekas neties tai neverta diskutuot.
                          Kodėl toks tikras, kad net diskutuoti neverta? Man tai atrodo tai itin įdomus objektas tokiai diskusijai.

                          Beje, Susisiekimo ministerija kažkada siūlėsi (juokais ar ne) išnuomoti tą geležinkelio ruožą Kretinga – Skuodas. Ar pasiūlymas tebegalioja?
                          Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                          Comment


                            Ar tiks pasiūlymas,tik kvailokas,bet gal jis priverstų LG pakeist nuomonę.

                            Comment


                              Parašė Combat Rodyti pranešimą
                              Kodėl toks tikras, kad net diskutuoti neverta? Man tai atrodo tai itin įdomus objektas tokiai diskusijai.

                              Beje, Susisiekimo ministerija kažkada siūlėsi (juokais ar ne) išnuomoti tą geležinkelio ruožą Kretinga – Skuodas. Ar pasiūlymas tebegalioja?
                              Galėtų būti sprendimas. Jeigu jau LG ruožo nereikia - tai atiduokime tiems, kam reikia. Pvz kokiai nors AB "Šiaurės Žemaitijos geležinkeliai", akcijos - vietiniams verslininkams, kuriems to geležinkelio reikia (bent jau jie taip sako laikraštyje).

                              Comment


                                Vat man ten kažkas nesiriša, sako, kad daugumoje ten mediniai pabėgiai, bet kiek prisimenu medinių pabėgių ten nėra tiek ir daug - didžioji dalis gelžbetoniniai...

                                Comment


                                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                  Vat man ten kažkas nesiriša, sako, kad daugumoje ten mediniai pabėgiai, bet kiek prisimenu medinių pabėgių ten nėra tiek ir daug - didžioji dalis gelžbetoniniai...
                                  Tai kad didžioji dalis pabėgių ir yra mediniai.Gelžbetoniai ten mažuma.
                                  Не мы такиe, жизнь такaя...

                                  Comment


                                    paminejo tik supuvusius medinius, gelzbetoniniu pabegiu i skaiciu neitrauke - stai jum ir ispudingi procentai "is tragiskai nusidevejusio ruozo".
                                    idomu butu paklaust kretingiskiu, jie juk veza krovinius tuo ruozu, tai mato, kas po ratais. kaip is tikro - kiek ir kokiu ten pabegiu? gal stotyse gelzbetoniniai, tarpstotyje mediniai, arba atvirksciai.
                                    Paskutinis taisė dariuks; 2009.11.24, 17:34.
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      Tai va kad man atrodo, kad tik stotyse mediniai, o visur kitur - gelžbetonis. Ka-kokia dalis medinių yra, jei neklystu - tai nuo Kretingos iki Darbėnų, o toliau - gelžbetonis

                                      Comment


                                        Na va kažkur internete radau fotografijų...







                                        Žodžiu, tikrai nuo Kretingos iki Darbėnų medis, vėliau gelžbetonis iki Skuodo. Skuodo stotyje medis, kas vėliau - neprisimenu, patikslinsiu, parašysiu vėliau

                                        Comment


                                          Nuo skuodo iki sienos medis, nuo Latvijos sienos Latvijos teritorijoje iki Lietuvos sienos - gelžbetonis, tačiau būklė... Tokia ir kai kur dar blogiau...



                                          Paskutinis taisė udrius; 2009.11.25, 18:26.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X