Parašė 2Pack
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Kretinga-Skuodas-Priekulė
Collapse
X
-
Parašė SovijusGalėtųm nueit ir paprašyt, kad bibliotekoje nuskenuotų - bibliotekininkės malonios moteriškės.
Jei sudėtinga - paprašyt reikės per savo biblioteką, kad atsiųstų į mūsų. Kokios datos laikraštis, puslapis?Не мы такиe, жизнь такaя...
Comment
-
Tai tegul leidžia įmonėms naudotis kaip privažiuojamuoju keliu.„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Kad tą ruožą nurinks artimiausiu metu neabejotina - pagal jau anksčiau taikytą praktiką galima manyti, kad bėgius nurinkinėti pradės kitais metais. Būklę pats mačiau - vaizdelis ne koks.
Tačiau būtų įdomu sužinoti, kas bus ateity ar planuojama šį ruožą atstatyti. SM ar LG galėtų bent pasakyti kas planuojama, kokios vizijos. O tai kaip visada vis lieka paslapty (vos ne kaip karinė ar valstybės saugumo).
Nemaža kaltė tenka ir latviams (jie tą pripažįsta), bet labiausiai LT-LV muitinių režimui, kurie ir numarino šį geležinkelį bei visus keleivinius pradedant nuo 1993 m. kai iš tvarkaraščių dingo naktinė-rytinė Ryga-Mažeikiai-Klaipėda-Ryga, baigiant Mažeikiai-Klaipėda.
Kad Skuodo ruožas yra nuostolingas visa kaltė tenka tam, kad MN neturi galimybės gabenti produkcijos tiesiausiu keliu į Klaipėdos NT.
Taigi, viso ŠV regiono geležinkelių funkcionavimas yra susijęs tik nuo vieno donoro - MN. Skuodo r. šiuo atveju yra situacijos "įkaitas". Neabeboju, kad kai buvo statoma MN svarbus faktorius teko gerai išplėtotai geležinkelių infrastruktūrai - patogu produkciją gabenti į visą Pabaltijį, kitaip kitu atveju įmonę būtų tekę statyti Šiauliuose. ŠV regiono geležinkeliai turi žymiai daugiau perpsketyvų nei tarkim Utenos ar Alytaus.
Vienas forumietis buvo teisus rašydamas, kad trukdant MN nukentės ir nieko dėto regiono tolesnė raida. Apie investicijas net minimalias Skuodui tik pasapnuot. Šuoliuos dar spartesniais žingsniais į gūdžią provinciją.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.11.21, 19:40.
Comment
-
Sprendimui uždaryti geležinkelio ruožą Kretinga – Skuodas turėjo pritarti Susisiekimo ministerijoje.
Štai nuoroda į dokumentą: http://www.miestai.net/forumas/showt...?t=8258&page=4
Po šio geležinkelio ruožo seks „Mažeikių nafta“ – Latvija (Bugenių gelež. stotis – Lūšė, Liepojos kryptis). Ir labanaktis šio regiono perspektyvoms.
Kaip tą problemą išspręsti? „Mažeikių nafta“ miega, Mažeikių rajono savivaldybės administracijai rūpi, kaip čia dar sau kišenes prisikrovus (pvz., privatizuojant maitinimo paslaugas darželiuose). Tie komponentai – beviltiški.
Reikia nedelsiant rašyti skundą ES institucijoms prieš Lietuvą, kad dirbtinai naikinama infrastruktūra ir didinama regiono atskirtis. Taip pat nukreipti visą energiją tam, kad „išversti“ tą marazmą poną „Lietuvos geležinkelių“ generalinį direktorių. Mano supratimu, tokių pačių priemonių reikia ir viceministro Štaro atžvilgiu. Tegul važiuoja jis dirbti Palangos tarptautinio oro uosto direktorium. . . .
Beje, man kelia nuostabą, kad LG atsisakė pasirašyti pervežimų sutartį su kažkokiais Skuodo verslininkais. Pagal Civilinį kodeksą, paslaugas teikianti įmonė turi pasirašyti sutartį.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Mano mintis: kuris ruožas sekantis? Švenčionėliai - Utena ar Šeštokai - Alytus?
P.S. Mintys į priekį: Toliau matyt Šiauliai - Joniškis - Valstybės siena? O dar vėliau? Pagėgiai - Tilžė? o galų gale? Kretinga - Darbėnai ir Vilnius - Šalčininkai? Liks, mano manymu, Turmantas - Vilnius - Kaunas - Kybartai, N. Vilnia - Kena, Kazlų Rūda - Šeštokai, Kaišiadorys - Šiauliai - Klaipėda - Pagėgiai, Radviliškis - Pagėgiai, Linkaičiai - Šapeliai, Palemonas - Gaižiūnai, Kužiai - Mažeikiai ir europinė Kaunas - Šeštokai - Valstybės siena... Manau tų linijų LG nenuardys dar ~50 metų, nors dėl to nesu tikras...
P.P.S. 2006 pabaigoje patikėjau, kad LG atsigauna, padaugėjo maršrutų, keleivinių traukinių, bet ta iliuzija pradėjo bliūkšti staigiai ir stipriai 2008 vidury...
Klausimas: Kame šaknys?
To LG: dabar ne A. Smetonos režimas, taigi kas ties naujus geležinkelius? Kaip 1926-1940 m. kaliniai? Ir iš kokių lėšų?
Epilogas: Prie A. Smetonos geležinkelių padaugėjo 1/3, o prie demokratijos sumažėjo 1/4, taigi kame reikalas? Juk pagal Lietuvos plėtros planą jų turėtų jau būti arti 3000 km., o nebeturime nė 1800 km.
Vietoj galutinio epilogo: caras pradėjo, fašistinis režimas išplėtė, sovietinis prisitaikė, o demokratinis režimas bankrutuoja? Nesąmonė, kokių reta... Negi patapsime II-ąja Eritrėja ir atstatinėsime geležinkelius ~30 metų?Paskutinis taisė Kosovo; 2009.11.22, 03:42."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimąten rase,kad su zemes ukio bendrove sutartys nesudaromos. cia tai bajeris - patys neremontuoja,kitam irgi neleidzia...Не мы такиe, жизнь такaя...
Comment
-
/\ Atkreipkite dėmesį, kad LG kuo toliau tuo labiau elgiasi kaip privati įmonė, pvz ne tik šioje temoje nebetrūksta. Tokiu atveju nebematau priežasčių, kodėl jos negalima privatizuoti — tuo nesuinteresuoti nebent aukščiausieji valdybos nariai, gaunantys 2xpremjero atlyginimus + priedus... Ir privatizuojant LG būtų toks pats ažiotažas, koks buvo 1997m. privatizavus Lietuvos telekomą — iš pradžių paslaugos pabrango, tačiau ilgainiui tai leido išsiplėtoti mobiliojo ryšio operatoriams ir šiandien jau dauguma labai neutraliai žiūri į 12 metų senumo įvykius.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimąTas ir man pasirodė keisčiausia-ž. ū. bendrovės apsiimtu tuos bėgius sutvarkyti,tačiau LG nenori sutarčių sudarinėti...
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimą/\ Atkreipkite dėmesį, kad LG kuo toliau tuo labiau elgiasi kaip privati įmonė, pvz ne tik šioje temoje nebetrūksta. Tokiu atveju nebematau priežasčių, kodėl jos negalima privatizuoti — tuo nesuinteresuoti nebent aukščiausieji valdybos nariai, gaunantys 2xpremjero atlyginimus + priedus... Ir privatizuojant LG būtų toks pats ažiotažas, koks buvo 1997m. privatizavus Lietuvos telekomą — iš pradžių paslaugos pabrango, tačiau ilgainiui tai leido išsiplėtoti mobiliojo ryšio operatoriams ir šiandien jau dauguma labai neutraliai žiūri į 12 metų senumo įvykius.
Telekomo dėka aš turiu netą, kuris yra 3-as pagal greitį pasaulyje, bet skirstytojas nėra telekomas, o "Elekta", bet gauna iš to pačio telekomo nesveikus greičius, taigi...
P.S. širdimi jaučiu, kad būdamas Dailydkos vietoje, dabar turėtume europinės vėžės ne 22 km., o min 500Paskutinis taisė Kosovo; 2009.11.22, 15:47."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Geležinkelių infrastruktūros direkcijos sudaryta komisija Darbėnų-Skuodo atkarpoje nuo 18 iki 31km. nustatė,jog daugiau negu pusė čia gulinčių medinių pabėgių(17043 iš 26220) beveik supuvę.LG motyvas-kad kelio priežiūrai tenkančios išlaidos vis didėja.Tik įdomu,apie kokias išlaidas kalbama,jei nuo to laiko nepakeistas nė vienas pabėgis?Не мы такиe, жизнь такaя...
Comment
-
Taip, 'valio' demokratijai ir kapitalizmui Lietuvoje. Kaži kodėl nėra prašoma ES paramos Skuodas - Kretinga ruošo rekonstravimui? Bent jau pavojingų ruošų suremontavimui, kad nebūtų numarintas vietinis verslas. Ir kaip LG geba patirti nuostolius, jog veža krovinius tik pagal užsakymus? Vyksta pastovus remonto darbai? Ką pastebėjau, tik kad prie Skuodo pervažos, bėgiai, apaugę žole yra nušienaujami. Iš Skuodo į Klaipėdą autobusu, greičiausiu reisu tenka važiuoti net 2h. Net ir prie tokio diskonforto savaitgaliais, kai studentai grįžinėja namo, autobusai būna samsakimši. Seniau traukinuku į Klaipėdą galėjai nukakt per 1.20h. Prieš pora mėnesių Kubilius kalbėjo su lenkų orleanu, ir sutarta ieškoti sprendimų mažinti kaštus transportuojant krovinius iš mažeikių į klaipėdos terminalą, užsiminta apie geležinkelį. Kolkas nesijaučia, kad nei sanaudas kas Lietuvoj norėtų mažint, nei valstybė norėtų verslui padėti, nei europėjimu keliu eiti..
Comment
-
Visų NUOSTOLIŲ esmė nenoras prileisti MN vežti produkcijos į KN tiesiausiu keliu per Skuodą. 5 mln. tonų (jei neklystu) produkcijos per metus manau yra nemažas kiekis, ir tikrai šiam ruožui nebūtų nenuostolinga.
Šitas žodis NUOSTOLINGA tapo magiškas - tinka bet kokioj situacijoj. Keista, kad poetai dar šio žodžio įtaigos "neatrado".Paskutinis taisė Salvijus; 2009.11.22, 19:19.
Comment
Comment