Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Kretinga-Skuodas-Priekulė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    /\ Pritariu net labai. Automotrisių ( neretai ir atnaujintų bėgių) reiktų ne tik maršrute Vilnius-Marcinkonys, bet ir Vilnius-Stasylos, Vilnius-Kena, Klaipėda-Skuodas, Švenčionėliai-Utena, Radviliškis-Pagėgiai, Šiauliai-Joniškis, Šiauliai-Naujoji Akmenė, Altus-Šeštokai, jau važinėja Stotis-Oro uostas ir Kaunas-Kybartai. Taip pat vietoj dukart per dieną važinėjančio traukinio Šiauliai-Rokiškis manau tikslinga paleisti motrisę Šiauliai-Obeliai tris ar net keturis kartus per dieną. Spalio 25d. 17.30h Panevėžyje stebėjau atvažiuojantį traukinį Rokiškis-Šiauliai. Išlipo dešimt keleivių, panašiai ir įlipo. Į traukinuką net graudu buvo žiūrėt - du sukabinti motoriniai vagonai. Motrisė čia bent jau būtų logiškas sprendimas. Neabejoju, kad po kelių metų bus atnaujintas reguliarus susisiekimas siauruku iš Panevėžio į Rubikius per Anykščius, ir suderinti grafikai būtų didelis impulsas traukinių keleivių srautams. Lietuvoje yra labai daug gyvenviečių, kurias pasiekti patogiausia traukiniu, o kai kuriuos kaimus išvis pasieksi tik traukiniu arba nuosavu automobiliu.

    Kalbant apie si ruoza Kretinga-Skuodas didziausia beda yra pacio gelezinkelio apleidimas. Atnaujinus begius pvz. ir paleidus automotrise kazin ar nestu LG pelna. Nes Skuodo rajonas yra ganetinai mazas, tai mazai butu ir keleiviu. O ir pati stotis yra gana nepatogioje zmonems miesto vietoje (paciame miesto pakrastyje) , kai tuo tarpu autobusu stotis paciam centre......

    Stai vienintele foto linijos Kretinga-Skuodas kuria pavyko rast internete

    Darbenu stoties foto. Pati stotis yra pirmoji vaziuojant is Kretingos link Skuodo. Iki Darbenu gelezinkelio eismas intensyvenis
    Не мы такиe, жизнь такaя...

    Comment


      #62
      Kažkas labai norėjo, Skuodo stotis:

      Comment


        #63
        Atkelti ir (ar) nukopijuoti pranešimai iš temos Geležinkeliai Lietuvoje.
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          #64
          ČME3E-6753, filmuota šiandien, buvusiame tarpstotyje Kretinga - Darbėnai, važiuoja is Kretingos.

          Paskutinis taisė digital; 2024.02.12, 20:49.
          http://www.litrailpics.fotopic.net http://www.youtube.com/user/kriupis

          Comment


            #65
            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
            Vežamas cementas ir atrodo skalda iš Rimkų stoties į Gargždus. Girdėjau, kad anksčiau intensyviai buvo vežama netoliese išgaunama nafta. "Gargždų geležinkeliai"ptarnauja ir privažiuojamuosius kelius į rytus nuo Klaipėdos-Gargždų tarpstočio (iš Rimkų): naujają PET gamyklą, rapsų perdirbimo gamyklą, pusvagonių iškrovimo estakadą.
            2003 metais is Rimku per para budavo isvezami 1-2 sastatai naftos po 40-44 cisternas i Lenkija. kelis kart per menesi tekdavo leisti ir trumpa traukinuka su nafta, skirta Mazeikiams. dazniausia 19 cisternu.
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              #66
              Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
              Pagaliau ir geros naujienos. Po tokių darbų mūsų infrastruktūra atrodys visai patraukliai.
              Reikėtų nemažai darbų atlikti ir Klaipėdos-Skuodo-Mažeikių ruože.
              Tai kaip suprast,zada ta ruoza viena kart ramontuot?
              Не мы такиe, жизнь такaя...

              Comment


                #67
                Parašė LT-1
                paskaitykit ta straipsni idemiai, jame parasyta, kam bus skirti tie pinigai. Tikrai tas apleistas ruozas jame neminimas.
                Žinoma, kad neminimas. Tai retorinis užklausimas ar bus kada nors imtasi to ruožo kapitalinio remonto ar ne.

                Comment


                  #68
                  Parašė LT-1
                  Tikrai yra kitu, zymiai svarbesniu ruozu, reikalaujanciu investiciju, tad apie sita ruozeli galima pamirsti. Nebent butu priimtas kazkoks politinis sprendimas.
                  Turbūt LG būtų suinteresuota tik linijom Kena - Kybartai ir Kaišiadorys - Klaipėda. Tegyvuoja integracija į Motiną Rusiją! Padarykim Lietuvą panašią į Afrikos gilumos valstybėlę su viena linija! Ura, tovarišči!!!

                  Comment


                    #69
                    Parašė LT-1
                    Tikrai yra kitu, zymiai svarbesniu ruozu, reikalaujanciu investiciju, tad apie sita ruozeli galima pamirsti. Nebent butu priimtas kazkoks politinis sprendimas.
                    Na šis ruožas manau net labai strateginis - MN yra vienas pagrindinių vidaus vežėjų geležinkeliais. Kai ateityje pasikeis MN ir Ventspilio naftos savininkai - tuomet šis klausimas taps ypač aktualus. Naujasis savininkas bus suinteresuotas kuo pigiau ir trumpesniu atstumu pervežti produkciją, o ne aplinkeliais per Šiaulius.
                    Be to šis klausimas dabar yra ir politizuotas.
                    Tai žinoma tik prielaidos, kurios žinant mūsų regiono politinę situaciją ir raidą dažnai pasitvirtina.
                    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.05.19, 14:26.

                    Comment


                      #70
                      09 05 16. Buvęs tarpstotis Darbėnai - Medininkai:
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        #71
                        Susiję pranešimai iškelti ir nukopijuoti į naują temą Geležinkelio linija Mažeikiai - Jelgava.
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          #72
                          Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                          Siūlau padiskutuoti kodėl ta linija buvo uždaryta.
                          Visa tai prasidėjo nuo laukinio Latvijos muitininkų ir pasieniečių elgesio Skuodo – Priekulės tarpstotyje: pastarieji, tiesiog išbėgę prieš atvažiuojantį traukinį tarpstotyje, mosikuodami rankomis ir šaukdami jį stabdydavo. Kita priežastis – siunčiamam kroviniui iš MN į Klaipėdą reikėjo papildomo krovinių forminimo ir kitų procedūrų, trikdančių spartų traukinių išsiuntimą iš stoties. Pabandė per Kužius – dau paprasčiau ir patogiau. Iš Klaipėdos Į Bugenius per Latviją siųsdavo tik „paražniaką“, kurie LD neduodavo jokios naudos, todėl vieną gražią dieną jie paprašė „traukinių formavimo plane ir traukinių eismo grafike nenumatyti jokių traukinių per tą geležinkelio ruožą“. LG tuo tik apsidžiaugė ir nuėjo dar toliau – manau, tyčia „užmeta“ Kretingos –Skuodo geležinkelio ruožą, „nulopyjo“ Mažeikiai – Rengė geležinkelio kelią.
                          Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                          Comment


                            #73
                            Parašė Combat Rodyti pranešimą
                            Visa tai prasidėjo nuo laukinio Latvijos muitininkų ir pasieniečių elgesio Skuodo – Priekulės tarpstotyje: pastarieji, tiesiog išbėgę prieš atvažiuojantį traukinį tarpstotyje, mosikuodami rankomis ir šaukdami jį stabdydavo. Kita priežastis – siunčiamam kroviniui iš MN į Klaipėdą reikėjo papildomo krovinių forminimo ir kitų procedūrų, trikdančių spartų traukinių išsiuntimą iš stoties. Pabandė per Kužius – dau paprasčiau ir patogiau. Iš Klaipėdos Į Bugenius per Latviją siųsdavo tik „paražniaką“, kurie LD neduodavo jokios naudos, todėl vieną gražią dieną jie paprašė „traukinių formavimo plane ir traukinių eismo grafike nenumatyti jokių traukinių per tą geležinkelio ruožą“. LG tuo tik apsidžiaugė ir nuėjo dar toliau – manau, tyčia „užmeta“ Kretingos –Skuodo geležinkelio ruožą, „nulopyjo“ Mažeikiai – Rengė geležinkelio kelią.
                            Pamiršau muitines, kurios numarino ne tik krovinių gabenimą, bet ir keleivinius Ryga-Mažeikiai-Klaipėda (reikėjo 6 muitinės patikrinimų, nes sieną kirto 3 kartus) ir Liepoja-Mažeikiai-Ryga (reikėjo 4 patikrinimų, nes sieną kirto 2 kartus).
                            Gal dabar reikalai pagerės įstojus į ES. Nors naivu to tikėtis.
                            Latviai prisiima kaltę dėl šio ruožo nugyvenimo. Gal susidraugaus ir savo "darbelius" ištaisys. Pagaliau galėtų ES uždėti nemažas baudeles už tokias infrastruktūros nesąmones.
                            Paskutinis taisė Salvijus; 2009.08.23, 12:37.

                            Comment


                              #74
                              Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                              Pamiršau muitines, kurios numarino ne tik krovinių gabenimą, bet ir keleivinius Ryga-Mažeikiai-Klaipėda (reikėjo 6 muitinės patikrinimų, nes sieną kirto 3 kartus) ir Liepoja-Mažeikiai-Ryga (reikėjo 4 patikrinimų, nes sieną kirto 2 kartus).
                              Gal dabar reikalai pagerės įstojus į ES. Nors naivu to tikėtis.
                              Latviai prisiima kaltę dėl šio ruožo nugyvenimo. Gal susidraugaus ir savo "darbelius" ištaisys. Pagaliau galėtų ES uždėti nemažas baudeles už tokias infrastruktūros nesąmones.
                              Galėtų tikrai ES vienu kitu milijonu Eurų papildyt savo kišenę, tačiau tik ar jiems patiems rūpi tarkim toks ruožas, kaip kad iš Skuodo. Labai realu, jog nieks net nieko nežino, vat jei sužinotų, gal tada ir būtų kažkokių rezultatų. Bent jau apie Reņģe izoliavimą iš LG pusės tikrai galėtų sužinoti...

                              Comment


                                #75
                                Ne dabar gi tai atsitiko, o "gudziais" 90-aisiais. ES neturi nei juridinio nei kitokio pagrindo bausti ar kitaip paveikti abi puses del to, kas ivyko dar nesant salims ES. Del Mazeikiu - Renges taip pat vagu ar butu koks nors juridinis pagrindas isikisti ES. Nebent kas nors (Latvija, MN ar tretieji asmenys) pasiskustu.

                                Comment


                                  #76
                                  Ruožas Mažeikiai-Vainiuodė-Priekulė-Skuodas 2 dalis

                                  Taigi tęsiame kelionę ruožu Priekulė-Skuodas.
                                  Priekulės–Kretingos geležinkelio linija atidaryta 1915 m. spalio 1 d. Ji turėjo didelę strateginę reikšmę vokiečių kariuomenei iki pat 1916 m. kai buvo atidarytas naujas ruožas Pagėgiai–Jelgava per Joniškį 1916 m.
                                  Labai svarbus geležinkelio ruožas buvo Lietuvai iki pat 1932 m., nes šia geležinkelio linija buvo susisiekiama su Lietuvos uostamiesčiu - Klaipėda.
                                  Sovietmečiu ir nepriklausomybės pradžioje (iki 1993-1998 m.) kursavo keleiviniai traukiniai Ryga-Mažeikiai-Klaipėda (paskutinis 1993 m.), Liepoja-Klaipėda-Kaliningradas (iki 1993 m.), Klaipėda-Mažeikiai (iki 1997 m.). Daug buvo vežama naftos produkcijos iš "Mažeikių naftos".
                                  XXI a. geležinkelis visiškai užleistas, tačiau lyginant su ruožu ties Vainiuode - žymiai geresnės būklės.
                                  Geležinkelį numarino muitinės - Latvijos pusė nematė reikalo tiek laikyti pasieniečių ir muitininkų.

                                  Priekulės stotis


                                  Priekulės geležinkelio stotyje išliko 2 keliai: kairėje veda į Skuodą, o dešinėje - į Liepoją


                                  Stotelė "Purmsati"


                                  "Kaleti" stoties peronas


                                  Lietuvos-Latvijos siena ties Skuodu


                                  Geležinkelis link Skuodo tuoj už Lietuvos-Latvijos sienos. Jis kaip ir rašiau reportažo 1-oje dalyje Lietuvos pusėje yra geresnės būklės.


                                  Matosi, kad neseniai iš Skuodo iki sienos "kažkas" (nežinau kaip įvardinti) pravažiavo. Gal tikrino kelio būklę


                                  Geležinkelis eina link Skuodo. Pabėgiai betoniniai.






                                  Artėjant prie Skuodo geležinkelio būklė suprastėjo - pabėgiai jau mediniai, tačiau neapaugę žole kaip, kad Latvijos ruožo dalyje.


                                  Skuodo stotis. Vaizdas iš tiesų graudus





                                  Kolegos latviai siūlo 2 variantus:
                                  1) kadangi šis ruožas Latvijai nėra aktualus juos perimti LG - tuomet LG turėtų alternatyvų kelią į Klaipėdą esant didelei Kužių-Klaipėdos ruožo apkrovai;
                                  2) LG su LDZ sudaro sutartį pagal kurią LG įsipareigoja pervežti tiek ir tiek krovinių, o LDZ rūpinasi šio ruožo infrastruktūros priežiūra. Manau, kad tai geras sprendimas - visi būtų patenkinti ir geležinkelis būtų neuždarytas.
                                  Manyčiau neblogas ir trečias variantas parduoti (arba išnomuoti 99 m.) geležinkelio ruožus Kretinga-Skuodas-Priekulė-Vainiuodė-Mažeikiai (galima ir Mažeikių-Jelgavos) "Mažeikių naftai". Tikrai blogiau nebus nei dabar yra. Privatus investuotojas galėtų rūpintis šio ruožo išlaikymu, vežti ką ir kur nori. Čia suveiktų laisvos rinkos dėsniai, bet ne politika.
                                  Galimas ir ketvirtas "LEO LT" variantas - kuriama atskira minėto geležinkelio ruožo bendrovė iš LG, LDZ ir MN kaip dalininkų. Blogiau taip pat nebūtų, bet manau, kad tarpusavyje nesusitartų.
                                  3-čiam ir 4-tam variantui galima prijungti ir liniją Liepoja-Priekulė. Tuomet tarkim MN Liepojoje pasistato savo naftos terminalą. Iš Vilniaus kursuoja tiesioginis keleivinis traukinys Vilnius-Mažeikiai-Liepoja. Lietuviai vėl "atranda" Liepoją (prieš 100 m. visų miesto gyventojų lietuviai sudarė apie 20 proc.). Miestas neoficialiai tampa antruoju Lietuvos uostamiesčiu. Pagaliau Liepoja jau nuo XVII-XIX a. su Lietuva buvo artimiau susijusi nei Klaipėda iki pat 1923-1945 m. O dabar Liepoja kaip podukra po Rygos ir Venstspilio - mažai Latvijai 3 uostai per daug. Žinoma tai nerealu, tačiau Latvijos spaudoje karts nuo karto spaudoje ir politikų kalbose gelbėjantis nuo finansinės krizės pasigirsta kalbos dėl Liepojos uosto ar jo dalies pardavimo - vis tiek panaudojama apie 20-30 proc. jo pajėgumų.
                                  Nors pagal naujausius duomenis Liepojoje prasidės dideli uosto gilinimo, tvarkymo darbai, kviečiamos rusų, baltarusių, kazakstaniečių kapitalas statyti gamyklas (žr. http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=201).
                                  Paskutinis taisė Salvijus; 2009.09.03, 16:59.

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                    Kolegos latviai siūlo 2 variantus:
                                    1) kadangi šis ruožas Latvijai nėra aktualus juos perimti LG - tuomet LG turėtų alternatyvų kelią į Klaipėdą esant didelei Kužių-Klaipėdos ruožo apkrovai;
                                    2) LG su LDZ sudaro sutartį pagal kurią LG įsipareigoja pervežti tiek ir tiek krovinių, o LDZ rūpinasi šio ruožo infrastruktūros priežiūra. Manau, kad tai geras sprendimas - visi būtų patenkinti ir geležinkelis būtų neuždarytas.
                                    Manyčiau neblogas ir trečias variantas parduoti (arba išnomuoti 99 m.) geležinkelio ruožus Kretinga-Skuodas-Priekulė-Vainiuodė-Mažeikiai (galima ir Mažeikių-Jelgavos) "Mažeikių naftai". Tikrai blogiau nebus nei dabar yra. Privatus investuotojas galėtų rūpintis šio ruožo išlaikymu, vežti ką ir kur nori.
                                    Galimas ir ketvirtas "LEO LT" variantas - kuriama atskira bendrovė iš LG, LDZ ir MN kaip dalininkų.
                                    Galimas ir penktas, nors tikriausiai mažiausiai realus variantas: atliekamas LG ir LDZ turto auditas, ir įkuriama bendra LT-LV įmonė pvz "Baltic railways" arba "Amberrail", kažkas panašaus į aviakompaniją SAS. Tai bent iš dalies išspręstų tarpusavio ginčus, tikrai atsirastų traukinio maršrutai Vilnius-Ryga ir Ryga-Šeštokai, pagaliau didesnei įmonei visada lengviau konkuruoti ir efektyvinti savo veiklą.
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      #78
                                      Ačiū už nuotraukas.
                                      Įdomu, kaip jūs važiavote - ar tuo vežimėliu (nors neaišku, kaip įveikėte tuos beržynus)
                                      Kaip atrodo pati siena? - ties Skuodu nesimato net pasienio stulpų.

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                        Ačiū už nuotraukas.
                                        Įdomu, kaip jūs važiavote - ar tuo vežimėliu (nors neaišku, kaip įveikėte tuos beržynus)
                                        Kaip atrodo pati siena? - ties Skuodu nesimato net pasienio stulpų.
                                        Dar galima keliauti automobiliu arba pėsčiomis - kaip kad tai darėme Mažeikių-Rengės ruože arba siauruku Linkuva-Petrašiūnai-Joniškėlis-Biržai.
                                        Fiksacija detalesnė bus atlikta rugsėjo mėn. organizuojamos ekspedicijos metu.
                                        Paskutinis taisė Salvijus; 2009.08.24, 21:56.

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė Al1
                                          O kodel ne? Tik nereikia parduoti niekam, o palikti LR valstybine nuosavybe. As nesuprantu is kur toks pas mus Lietuvoje poziuris, kad uzsienietis padarys geriau? Kodel lenkams pelninga, o mums visada buvo nuostoliga? Ar tai lietuviskas bruozas - kiti uz mus padarys, o mes busime ponais ir gerai gyvensime? Tai vat, kiti bus ponais, kiti geriau gyvens ir kiti tures relia VALDZIA (o ne butaforine pseudodemokratine), tik ne Lietuvos pilieciai Lietuvoje. Ekonomika ir politika eina isvien ir liberalu paistalai, kad reikia atlskirti ekonomika nuo politikos yra viso labo utopija. Per stiprius ekonominius svertus galima smarkiai veikti salies politika, galima netgi praktiskai panaikinti salies suvereniteta (daugybe pavyzdziu is nesenos praeities ir treciojo pasaulios saliu; manot, tai neimanoma Lietuvoje?).
                                          Aš kalbu apie geležinkelius, o Tamsta — apie privatizavimus, suverenitetus. Kaip mums susikalbėti?
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X