Krovinių ten jokių. Tik keleiviniai galėtų važinėti. Bet Skuode stotis miesto pakraštyje, o autobusų - mieste. Darbėnuose irgi. Ir tik šie du miestai duotų keleivių, visa kita - retai apgyvendinta teritorija. Jei nebūtų panaikinti keleiviniai ir uždarytas eismas, tai gal ir kuruostų koks vienas traukinys per parą. Ryte į Klaipėdą, vakare į Skuoda.
Tarybiniais laikais linija irgi buvo palyginti mažai apkrauta, aišku, vietiniai pervežimai ir kroviniai tarp Lietuvos ir Latvijos, Mažeikių kroviniai į uostus (tiek Latvijos, tiek Lietuvos). O keleiviniai gyvavo dėl to, kad kursavo į Mažeikius, kas generavo srautą, ir Latviją. Grynai priemiestis Lietuvos ribose ir tais laikais nebūtų buvęs rentabiliu.
Tarybiniais laikais linija irgi buvo palyginti mažai apkrauta, aišku, vietiniai pervežimai ir kroviniai tarp Lietuvos ir Latvijos, Mažeikių kroviniai į uostus (tiek Latvijos, tiek Lietuvos). O keleiviniai gyvavo dėl to, kad kursavo į Mažeikius, kas generavo srautą, ir Latviją. Grynai priemiestis Lietuvos ribose ir tais laikais nebūtų buvęs rentabiliu.
Comment