Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Kretinga-Skuodas-Priekulė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Na kas nors paaiškinkite man durnam — ir na*ui demontuoti tuos ruožus? Kam jie trukdo? Ar nesvarstyta galimybė pvz Kretinga-Skuodas išnuomoti už simbolinę kainą 49 metams privačiam kapitalui — tas susiremontuoja / rekonstruojasi ir veža ką nori — krovinius, turistus, keleivius, ar pats su drezina važinėjasi???
    „Lietuvos geležinkeliams“. „Orlen Lietuva“ prarado viltį užvaldyti terminalą Klaipėdoje. Likusi galimybė – spausti geležinkelius atnaujinti eismą per Latviją (o tai „Lietuvos geležinkeliams“ naudinga nebus), kad atpiginti krovinių gabenimą (jei jiems tik tai „dašunta“). Kai neliks nei geležinkelio kelio, nei tiltų, eismo atnaujinimas taps nebeįmanomu. Variantas išbandytas: tarpstotis „Mažeikiai – Rengė“, kai jį demontavo pagal išsigalvotas priežastis ir niekas dėl to nei vienu litu nenukentėjo. Prezidentūra, deja, Dailydką dengia.

    Logiškas variantas būtų: atidėti demontavimą ir laukti situacijos išaiškėjimo iki įsisuks Šventosios uostas.
    Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

    Comment


      Taigi niekas nesiruošia demontuoti ruožo iki Darbėnų. Ir tame dokumente apie kalbama apie Kretingos - Darbėnų rekonstrukciją, o demontavimą tik nuo Darbėnų iki sienos su Latvija. Jei bus statomas naujas krovininis uostas, tai geležinkelio reikės. Ir tam bus galima panaudoti dalį dar tarpukaryje nutiesto geležinkelio į Šventąją pylimo nuo Darbėnų. žinoma, gaila, kad geležinkelis ardomas. Bet visos kaltės ant LG versti nerekia. Tai bendra valstybės ydingos transporto politikos, tarptautinių santykių ir aplamai ekonominės provincijos plėtros problemų nulėmta pasekmė.
      Paskutinis taisė Al1; 2011.05.16, 13:08.

      Comment


        Iki Darbėnų visa tai.
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          taigi, kaip ir jau aišku - kelionę darome gegužės 28 . Dėl detalių iš kur išvykstame ir kelionės laikų- dar derinamės. Aišku, kad iš Kauno bus mikrukas , kuris ir nuveš atgal į Kauną. Kadangi vietų skaičius ribotas (max 10 žmonių), prašome norinčius kuo skubiau rezervuotis vietas. Už mikriuką reikės kažkiek prisidėti pinigėliais.

          Comment


            Parašė udrius Rodyti pranešimą
            taigi, kaip ir jau aišku - kelionę darome gegužės 28 . Dėl detalių iš kur išvykstame ir kelionės laikų- dar derinamės. Aišku, kad iš Kauno bus mikrukas , kuris ir nuveš atgal į Kauną. Kadangi vietų skaičius ribotas (max 10 žmonių), prašome norinčius kuo skubiau rezervuotis vietas. Už mikriuką reikės kažkiek prisidėti pinigėliais.
            Tada darykite tą akciją garsiai. Pradėkite iš Skuodo (iš ten bus labiau į pakalnę, nei į kalną). Prieš išvykdami, surenkite „spaudos brifingą“ buvusios Skuodo geležinkelio stoties keleiviniame perone, būtinai pakvieskite Skuodo rajono merą ir paprašykite, kad jis dar porą verslininkų pakviestų (manau, jis noriai prisidėtų prie tokios akcijos). Važiuodami fiksuokite kelio būklę: sankasa (plika akimi matysis, kur šlaitai yra normalūs, o kur – ne), balastas (į juos turėtų būti „įgramzdinti“ pabėgiai, bet ne giliau kai 3 cm iki pabėgio viršaus; balastas gali būti smėlio, žvyro ar skaldos,), vandens pralaidos (ar neužkimštos bebrų), pabėgių būklė (visai blogi – kai pabėgių paviršius galuose užlinkęs į viršų, bėgviniai išpešti iki tiek, kad vos laikosi nenugriuvę [jei koja ant jo užlipę, neįspaudžiate jo iki galo – pabėgis dar gali būti tinkamas], ilgi įtrūkimai per visą pabėgio aukštį), bėgių (ar jie neišdėvėti iki tiek, kad aširačio antbriaunis remiasi į tvarsles [jungia bėgius tarpusavyje]; požymiai matysis, net jei bėgiai ir aprūdiję).

            Sėkmės.
            Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

            Comment


              tai kad ten didžioji dalis pabėgių gelžbetoniniai...

              Comment


                Parašė udrius Rodyti pranešimą
                tai kad ten didžioji dalis pabėgių gelžbetoniniai...
                Jei pabėgiai nuo Darbėnų iki Skuodo gelžbetoniniai, tokį geležinkelį demontuoti tiesiog nusikaltimas, bet jei MN miega. . . .Gelžbetoniniai pabėgiai netinkamais tampa tada, jei jie trūkę skersai arba varžtų įstatymo vietos išsidėvėjusios iki tiek, kad veržlę nebeįmanoma priveržti – sukasi su visu varžtu (bet tai sužinoma tik veržlę priveržiant). Dar galima atkreipti dėmesį į gumines padėkles (amortizacinės gumos) po bėgio padėklu. Būna, kad jos būna išslydusios iš po bėgio padėklų (tarp bėgio padėklo ir pabėgio). Tik labai linkėčiau, kad tą iniciatyvą išnaudotumėte „на все сто“.
                Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                Comment


                  Tikriausiai kelionė Darbėnų - Skuodo ruožu buvo sėkminga? Laukiame reportažo.

                  Comment


                    viena iš geresnių kelionių Tai kad daug pats aprašęs esi... Radome du superinius tiltus ir išvogtas tversles nuo darbėnu iki nausėdų- beveik jų ten nėra...

                    Comment


                      Vis tiek laukiame reportažo.

                      Comment


                        Vakar.

                        Tarpstotis Darbėnai-Skuodas prie Skuodo.


                        Skuodo stotis nušienauta


                        Skuodas-Valstybės siena medinis


                        Ir gelžbetoninis


                        Nuo sienos iki tilto per Bartuvą gelžbetoniniai pabėgiai, nuo tilto iki stoties ir visa stotis su mediniais.

                        Artimiausia formaliai esanti stotis Latvijoje yra Priekulė? Tarpstotis Skuodas-Priekulė?
                        Paskutinis taisė digital; 2024.02.12, 20:58. Priežastis: atkurtos nuotraukos
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          Kažkada čia važiavo keleivinis Ryga-Klaipėda..
                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                          Comment


                            Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                            Kažkada čia važiavo keleivinis Ryga-Klaipėda..
                            Traukinį Ryga-Jelgava-Mažeikiai-Priekulė-Skuodas-Kretinga-Klaipėda prisimenu. Iš Rygos į Klaipėdą jis buvo naktinis (iš Rygos išvažiuodavo ~23h., Klaipėdoje būdavo ~5-6h ryto), iš Klaipėdos į Rygą - popietinis-vakarinis (iš Klaipėdos išvažiuodavo ~12-13h, Rygoje būdavo ~18h).
                            Vėliau atsirado dyzelinis traukinys Klaipėda-Skuodas-Priekulė-Mažeikiai. Iš Klaipėdos išvažiuodavo ~18h vakare, iš Mažeikių atgal - ~5h ryto.
                            Būdavo dienų (matyt, kai būdavo remonto darbų geležinkelyje tarp Kužių ir Kretingos) aplinkiniu keliu per Mažeikius, Priekulę, Skuodą apvažiuodavo dyzelinis traukinys ("medinukas" D1) Vilnius-Klaipėda. Taikėjausi, kad tokiu maršrutu kažkada važiuos "medinukas" Kaunas-Klaipėda, bet neteko...

                            Comment


                              O tarpukaryje net ir nutiesus liniją Kužiai - Kretinga, traukinys Šiauliai - Mažeikiai - Priekulė - Klaipėda kursavo...

                              Comment


                                Temoje "Geležinkelių stebėjimai (videofilmavimai)" http://www.miestai.net/forumas/showt...t=6969&page=41

                                atsirado filmukas, kaip iš Darbėnų į Kretingą šilumvežis M62 stumia du geležinkelio techninių tarnybų vagonus.
                                Tą filmuką dar galima rasti
                                http://www.youtube.com/watch?v=ykqQW...layer_embedded

                                Vadinasi, tarpstotis Kretinga-darbėnai dar nenumiręs. Nors nežinia, iki kur buvo nuvažiavęs filmuke rodomas sąstatas ir nežinia, kodėl jis Darbėnuose neapsisuko (t.y.- šilumvežis nenumanevravo į kitą mini-sąstato galą ir atgal į Kretingą jį stūmė). Žinoma, jei jis tikrai iki Darbėnų buvo nuvažiavęs...
                                O gal kartais rodomas traukinukas buvo nuvažiavęs iki Skuodo?
                                Gal kas už mane žino geriau?

                                Comment


                                  Tarpstotis Kretinga-Darbėnai tikrai nenumiręs, galima sutikti Kretingos manevrinį, kartais kokį ūkinį traukinį. Iki Skuodo eismas uždarytas berods nuo 2009 metų galo. O kam jam apvažiuoti į kitą galą? Tame pačiame filmuke matom, kad važiavo vėliau iš Kretingos link Plungės, tai Kretingoj vėl tektų apvažiuoti. O tie vagonai pritaikyti ir stūmimui, yra prožektorius, garsinis signalas.
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    Šiaip Darbėnuose galima pervažiuoti į kitą sąstato galą, bet, matyt, buvo užimtas stoties kelias ties "Žemaitijos granitu".
                                    Paskutinis taisė 2Pack; 2011.11.20, 16:50.

                                    Comment


                                      Gal užstatytas, o stumti tam, kad nepervažiuoti. Greitis ten nedidelis.
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        Išorinis uostas Būtingėje atpigo milijardu

                                        Privažiuojamieji keliai į uostą būtų tiesiami nuo kelio Klaipėda-Liepoja, geležinkelio linija turėtų eiti nuo Darbėnų. Ekspertų teigimu, geležinkelis tarp Darbėnų ir Kretingos turėtų būti rekonstruojamas.
                                        http://www.ve.lt/naujienos/jura/isor...655398/,page.2
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          Kretingos r. dingo geležinkelio bėgiai

                                          Vietovė nerašoma, tačiau spėju, kad linijoje Skuodas - Darbėnai.

                                          http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=59299229

                                          Comment

                                          Working...
                                          X