O kasnors zinot metus kada galejo kursuot keleiviniai siuo ruozu? Turiu omenyje kada galejo kursuot paskutini kart ar panasiai...?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Kretinga-Skuodas-Priekulė
Collapse
X
-
Parašė Richie Rodyti pranešimąO kasnors zinot metus kada galejo kursuot keleiviniai siuo ruozu? Turiu omenyje kada galejo kursuot paskutini kart ar panasiai...?
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąKiek prisimenu, kursuoti nustojo 2001m. kovo pabaigoje. Tuo pat metu nustojo kituose "nuostolinguose" maršrutuose: Pabradė-Didžiasalis, Švenčionėliai-Utena, Šeštokai-Alytus, Šiauliai-Pagėgiai-Klaipėda-Pagėgiai (šis vėliau buvo atnaujintas penktadieniais ir sekmadieniais), Rokiškis-Obeliai-Šapeliai, Panevėžys-Anykščiai.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.05.14, 10:51.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąDėl 2001 m. datos šiame ruože abejoju. Lyg buvo 1997 m. Tikslūs duomenys yra pateikti šios temos 97 pranešime 2009 m. rugpjūčio mėn. - http://www.miestai.net/forumas/showp...5&postcount=97.
Comment
-
Skuodo savivaldybės tinklapyje radau š.m. vasario mėn. info, kad "Susitikimo metu LR susisiekimo ministras E.Masiulis atsakė į skuodiškių klausimus. 2010 metais neplanuojama atnaujinti geležinkelio reisų, tačiau 2011 m. planauojama atnaujinti atkarpą Skuodas-Darbėnai." Gal kas žino, kiek tai yra tiesa..? Įdomu apskritai, kurią iš regioninių linijų ketinama iš tikrųjų šiais-kitais metais atnaujinti. Beje, LG užsakymu berods jau turėjo būti atlikta Lietuvos geležinkelių vadinamųjų regioninių ruožų rekonstrukcijos galimybių studija. Gal kas ką apie ją girdėjo?Paskutinis taisė 2Pack; 2010.08.17, 19:38.
Comment
-
Radau 1997 m. rugsėjo 3 d. stenogramą, kur Latvijos Saeimos plenariniame posėdyje diskutuojama dėl to, kad LDZ uždarė liniją Mažeikiai-Priekulė-Liepoja ir Priekulė-Skuodas (įvesti reikšm. žodį "Mažeiķ"). Toliau kalbama kaip tai pakenks regiono raidai, Liepojos uosto plėtrai (tranzitas iš Baltarusijos yra arčiau per Mažeikius, bet ne per Meitenę), įmonėms (vežant žaliavą ratais kvadratais) ir t. t.
Tos pačios problemos kaip ir dabar - autoparkų lobizmas ir t. t.
http://www.saeima.lv/steno/st_97/st0309.htmlPaskutinis taisė Salvijus; 2010.08.17, 22:20.
Comment
-
Parašė SovijusGal tai turėtų įtakos ruožo per Priekulę-Skuodą atnaujinimui? Lubys turi didesnę įtaką Vyriausybei nei PKN Orlen. Arba LG būtų priversti gabenti produkciją dykai kaip anksčiau.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąJooo, jeigu LG būtų priversta vežti MN produkciją už savikainą, tai ruože Mažeikiai-Rengė bėgiai per dvi savaites atsirastų, kad tik sumažėtų nuostoliai Pamirštų net iki šiol skelbtą „terminą“ iki 2012 metų"I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Parašė Kosovo Rodyti pranešimąPer kokias savaites? Per dvi naktis atstatytų ir dar antrą kelią nutiestų
O šiaip, jei atsipūtus (kitaip vargiai pavyktų) – 3km/dieną. Gera savaitė.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Parašė Joint Rodyti pranešimą3km/dieną? Nu jo, jei visa kas kitą jau būtų paruošta,tai gal. Nepamirškim, kad ir signalizacijos įrenginiai turi būti, stotys, jose esanti technika.
P.S Nesigilinau į ankstesnius pranešimus, gal viskas jau ir yra, tik bėgių tetrūksta.
Kol kas LG turi tik medžiagas pasiskaičiavusi. Daugiau jie nieko neturi. LG galėtų tą kelią ir be formalumų atstatyti per porą mėnesių. Bet per savo mandrumą jie (LG) pakliuvo į tokią situaciją, kad nori nenori dabar teks išlaikyti visas procedūras ir pastatyti naują, blizgantį kelią. Todėl dar reikės atlikti tyrinėjimo darbus, sudaryti kap. remonto projektą, išlaikyti visas darbų ir medžiagų pirkimų procedūras. Taigi, ne anksčiau kaip 2012 metų rudenį pirmas traukinys. Gal būt.
Stotys yra (Mažeikiai ir Rengė), tik jungtis tarp jų (geležinkelio bėgiai) nuardyta ir ryšių linijos.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Fotoreportažas apie Kretingos - Skuodo ruožą.
Kretingos stotis.
Kretingos stoties vandentiekio bokštas.
Kretingos - Skuodo linija ties kolektyviniais sodais Kretingos pakraštyje.
Ten pat, vaizdas Kretingos stoties link. Tolumoje matyti A11 kelio tiltas per geležinkelį.
Maždaug už 5 km nuo tos vietos, kur Šiaulių - Kretingos linija susijungia su Kretingos - Skuodo linija, pastaroji priartėja prie kelio Nr. 218 Kretinga - Skuodas. Ir maždaug 5 km eina lygiagrečiai, vos už kelių metrų.
Žvilgsnis Kretingos link. Čia geležinkelis priartėja prie plento.
Buvusi Tūbausių stotelė (viename sename žemėlapyje pažymėta kaip Dimitravo stotelė). Tiek Dimitravas, tiek Tūbausiai yra netoliese.
Stotelės vieta žvelgiant Kretingos link.
Darbėnų link ties sekančia pervaža už Tūbausių.
Paskutinis taisė Al1; 2010.10.07, 22:19.
Comment
-
Geležinkelis Darbėnus aplenkia iš vakarų. Stotis yra pietvakariniam Darbėnų pakraštyje.
Nuo Palangos g. iki stoties veda akmeninis grįstas keliukas.
Stoties pastate gyvena žmonės.
Šiame pastate taip pat gyvena žmonės.
Buvęs pakhauzas.
Šalia stoties veikia UAB "Žemaitijos granitas". Tai tik dėl šios įmonės vis dar eksploatuojamas geležinkelio ruožas iki Darbėnų. Bet ar ilgai?
Vaizdas Kretingos link.
Stotyje tik du keliai - pagrindinis ir šis, skirtas "Žemaitijos granito" aptarnavimui.
Skuodo link.
Žvilgnis iš šiaurinės stoties pusės Kretingos link.
Tęsinys bus.Paskutinis taisė Al1; 2010.10.07, 22:21.
Comment
-
Tęsiu toliau. Darbėnai.
Už pervažos, kuri matosi priešpaskutinėje Nr. 226 pranešimo nuotraukoje, Skuodo link, yra iešmas, ir tiltas per Darbą.
Pagal žolę už tilto aiškiai matyti iki kur geležinkelis vis dar naudojamas.
Tiltas statytas dviems keliams.
Tilto turėklai originalūs. T.y. kapitališkai remontuojant tiltą buvo panaudoti senieji turėklai.
Stovint ant tilto veidu Darbėnų stoties, dešinėje matyti buvusio siaurojo geležinkelio pylimas, vedantis link Darbos, kur buvo tiltas. Stoties link buvusio pylimo vietoje dabar yra privažiuojamojo kelio prie "Žemaitijos granito" dalis.
Einant už tilto Skuodo link aiškiai matyti atsiskiriantis geležinkelio linijos į Šventąją pylimas.
Dar šiek tiek paėjus matosi dar vienas pylimas kairėje. Įdomiausia, kad kairėje už medžių yra dar ir ketvirtas pylimas, vedantis tiesiai prie Darbos, ten, kur buvo jau minėtas siaurojo geležinkelio tiltas.
Mano samprotavimai tokie. Vokiečiai Pirmojo pasaulinio karo metu nutiesė siauruką ir pastatė medinį tiltą ten, kur dabar išlikęs pylimas. Taip pat dar vykstant karui nutiesė ir platųjį geležinkelį.
Tarpukaryje siaurojo tiltas matyt gan greitai supuvo ar buvo nugriautas ledonešio. Nors dabar Darba neatrodo grėsminga upė, yra užtvenkta. Kai nebuvo užtvankos, upės "elgesys" pavasariais galėjo būti rūstus. Taigi, kai senasis tiltas tapo nebenaudojamu ar buvo nuplautas, siaurojo geležinkelio liniją pravedė per plačiojo tiltą - tai rodo išlikęs pylimas nuo pirmojo siaurojo geležinkelio pylimo iki plačiojo geležinkelio pylimo. Dvikelį plačiojo geležinkelio tiltą turbūt pastatė tarpukaryje tiesiant geležinkelį į Šventąją. Iki tol tikriausiai ant tilto per Darbą galėjo būti sudvejinti siaurojo ir 1435 mm geležinkelio bėgiai.
Šiek tiek paėjus apaugusiu pylimu geležinkelio į Šventąją.
Apsisukus, žvilgsnis Darbėnų link.
Skuodo link - priekyje matyti Darbėnų st. įleidžiamasis (tikriausiai) šviesoforas.
Darbėnų link.
Paskutinis taisė Al1; 2010.10.09, 19:00.
Comment
-
Laukžemės gatvės pervaža Darbėnuose (vaizdas Skuodo link).
Iki Darbėnų visos pervažos dar su visais reikiamais kelio ženklais, tik neveikia signalizacija (ten, kur ji buvo). Nuo Laukžemės g. visos pervažos tik su tokiais kelio ženklu, tiesa, kai kur išlikę labai seni (dar nuo tarybinių laikų) įspėjamieji ženklai.
Ties Nausėdų pervaža Skuodo link.
Čia buvo Nausėdų stotelė.
Matyti, kur sustodavo dyz. traukinių motoriniai vagonai.
Stotelę mena ir išlikęs vienintelis perono apšvietimo stulpas.
Nausėdų kaimo gale, Skuodo link.
Tęsinys bus.Paskutinis taisė Al1; 2010.10.09, 19:03.
Comment
-
Kelias kiek matau tenaudojamas tik iki Darbenu, ir tai neintensyviai. Del 1 bendroves. Gaila. Cia is temos - nostalgija. Kogero, mano megstamiausias ruozas is ''nebeveikianciu'' (nors tuose krastuose niekad ir nebuves). Tiesiog kazkokia nostalgija matant rudus begius, daug zoles, merdincias stoteles ir kazkaip pagalvoji, kad kazkada ten nesiaip traukiniai vazinejo, bet ir keleiviniai. Aciu uz fotografijas.
Comment
Comment