Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Panaikinti geležinkelio ruožai ir uždarytos stotys
Collapse
X
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKam buvo naudojama nuardyta atkarpa?
Comment
-
Varėnos rajonas. Bėgiai su metaliniais pabėgiais iš panaikinto "Prancūzkelio" ruožo Marcinkonys - Pogarenda. Vietiniai minėjo, kad šiuos bėgius atsivežė iš naikinamo ruožo apie 1960-1962 metus. Šis geležinkelio ruožas buvo naudojamas vežti medienaiPaskutinis taisė HSV; 2009.09.21, 13:07.
Comment
-
Buvęs geležinkelis Alytus - Varėna
15 pranešimų iš šios temos perkelta į atskirą temą Buv. geležinkelis Alytus - Varėna
Pora nuotraukų
Comment
-
Buv. Niūraičių geležinkelio stotis
Keletas nuotraukų iš buvusios Niūraičių geležinkelio stoties. Iki 2007-2008 m. nuo Niūraičių iki Joniškio buvo dvikelis, kurį nurinko.
Stotis uždaryta - įrengti butai. Kalbinti žmonės nepamena, kad čia būtų stoję keleiviniai traukiniai, nes per Joniškį ėjo tik tolimieji keleiviniai traukiniai, priemiestiniai turėjo būti likviduoti iki 1970 m. Tiesa 1980 m. 1 mėn. kursavo dyzelinis Ryga-Šiauliai, kurį dė neaiškių priežaščių panaikino ir 1992-03-12-20 d. Ryga-Radviliškis. Šie traukiniai stodavo.
Be to stodavo ir 1941-1944 m. kursavęs Joniškis-Šiauliai (atvykdavo 6:29 val., atgal 21:15 val.) http://www.miestai.net/forumas/showp...4&postcount=73.
Keletas nuotraukų.
Geležinkelis į Šiaulių pusę
Geležinkelis į Joniškio pusę. Kairėje pusėje matosi buvusio 2-ojo kelio vieta.
Beje, tęsiant reportažą apie Joniškio r. geležinkelio stotis, diskusijose forumietis Specialistas buvo teisus dėl Šarkių stoties nebuvimo - tik nepasakė, kad ji prieš keletą metų buvo visiškai nušluota nuo žemės paviršiaus, o kelynas išardytas.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.10.11, 14:39.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kodel Druskininkuose buvo pastatyta nauja stotis, jei lenku pastatytoji islikusi?
Comment
-
Parašė Grokiskis.ltSiekdama gerinti krovinių pervežimo sąlygas, AB „Lietuvos geležinkeliai“ atsisako trijų tarpinių stočių, aptarnaujančių prekinius traukinius. Ši reforma aktuali ir mūsų rajonui: artimiausiu metu planuojama uždaryti Obelių geležinkelio stotį.
Trys stotys
Vyriausybės sprendimu nutarta uždaryti geležinkelio ruožo Radviliškis–Pagėgiai Batakių ir Šienlaukio stotis bei netoli Latvijos sienos Obelių geležinkelio stotį: jose keleiviai neaptarnaujami nuo 2001 metų. AB „Lietuvos geležinkeliai“ specialistų paskaičiavimu, uždarius mažai naudojamas tarpines stotis, prekiniai traukiniai galės važiuoti greičiau, todėl bus galima aptarnauti didesnį krovinių srautą bei sumažinti jų vežimo sąnaudas. Be to, bendrovė sutaupys geležinkelių stočių veiklos išlaidas, kurios iki šiol per metus siekdavo apie 833 tūkst. litų.
Graži stotis Obelių,
Comment
-
Tarp Kauno ir Kybartų
Temoje "Buvę traukinių tvarkaraščiai" http://www.miestai.net/forumas/showt...?t=8214&page=4
įdėtame 1940 m. Kauno-Virbalio(Kybartų) tvarkaraštyje radau tada buvusių, dabar nebesamų stotelių.
Jiesia (tai ne dabartinė Jiesios stotis, o buvusi stotelė ties Jiesios gatvės pervaža Kaune, dar pažymėta kai kuriuose šiandieniniuose miesto žemėlapiuose), Pajiesys (iki dabartinės Jiesios stoties lieka 1 km), Stanaičiai (visos šios stotelės tarp Kauno ir Mauručių), Skriaudžiai (tarpstotis Mauručiai-Jūrė), Krūveliai (Kazlų Rūda-Bagotoji), Mažučiai (Pilviškiai-Vilkaviškis), Simanėliškiai ir Biliūnai (abi tarpstotyje Vilkaviškis-Kybartai).
Comment
-
Dar viena atšaka (privažiuojamasis kelias) iš Kazlų Rūdos
Parašė specialistas Rodyti pranešimąVienoje iš tavo fotografijų pavaizduotas geležinkelio pylimas manau, kad yra labai susijęs su prieš 20 metų gyvavusia karine baze K. Rūdos miškuose.
Tas privažiuojamasis kelias į buvusią karinę bazę iš Kazlų Rūdos stoties kelyno atsišakojo ten pat kur nuotraukose fiksuotas į "Jūrės medį" (tik kitoje Kybartų linijos pusėje).
Tiesiant atšaką į karinę bazę buvo kiek pakeista geležinkelio į Marijampolę posūkio trajektorija. Bet sudėti 1/18 markės iešmai, leidžiantys traukiniui iš Marijampolės į ketvirtąjį stoties kelią važiuoti 80 km/h greičiu (dabar šviesofore deda du geltoni ir žalia juosta). 2009 m. vasarą rekonstruojant Kazlų Rūdos stoties kelyno lyginį galą (Jūrės stoties link), arba, kitaip tariant, prailginus Kazlų Rūdos stoties kelyną, prie Mokomosios miškų urėdijos tokie iešmai nesudėti, ir iš Kauno atvažiavęs bei į Marijampolę vykstantis traukinys greitį mažina iki 40 km/h.
Pylimo į buvusią karinę bazę (kaip ją tiksliai pavadinti kariška terminologija, - nežinau) likučių yra, pačios bazės beveik nelikę, vietinėms reikmėms ją panaudoti nesugebėta (gal būt dėl labai ilgo privažiavimo aplinkiniais keliais per Bebruliškės pervažą, nuo kurios į ją veda betonkelis).
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛
Comment
-
[QUOTE=Al1;371216]Privažiuojamasis kelias Kazlų Rūda - Jūrė.
Atvaizdas
Deja, šis kelias jau tik istorija. Ir gana seniai. Likęs tik privažiuojamasis kelias iki mėlynu apskritimu pažymėtos vietos. Šis kelias naudojamas stambiausios Kazlų Rūdos savivaldybėje esančios pramonės įmonės - UAB "Girių bizonas" - reikmėms.
Privažiuojamojo kelio pradžia. Dengti vagonai "Girių bizono" teritorijoje.[/UOTE]
Parašė Sefas20 Rodyti pranešimąĮ Jūrę gabendavo mazuta nes ten budavo kateline kuri sildydavo kazlu ruda
Sefas20 rašo, kad į Jūrę gabentas mazutas. O mediena ir jos gaminiai? Šiaip vien dėl medienos ši atšaka turėtų būti neprastai apkrauta.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment